Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

babarucu Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9530
nincs meg a 4 jel csak 3
Előzmény: Gépeti (9528)
babarucu Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9529

ugyanúgy lassan de megjön a 4.jel

a

maga a csere bazinagy cumi ha leveszik a termosztátodat mindenképp hasionlíttasd össze alul egyforma legyen, mert nekem belelóg a kipufogóhűtő tartója a term aljába

Előzmény: Csubakkka (9523)
Gépeti Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9528
Ne feledjük, hogy ez főleg országúti üzem volt. Egyébként nekem is 6-7 között (Pest, rövid utak).

Azt honnan lehet tunni, hogy rossz a termosztát?
Előzmény: babarucu (9527)
babarucu Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9527
fogyasztásod kjó nekem 6,8 volt utoljára igaz szar termosztáttal és sok rövid úttal
Előzmény: Gépeti (9522)
Gépeti Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9526
Jaja, az anyag 54 volt (szintén jóbarát hozta az UNIX-ból). Még kell majd egy stabpálca, meg egy kormáynösszekötő is (bal) és egy ékszíjfeszítő görgő. Szóval van mit rendbe tenni, de nem baj. Kárpótol.
Előzmény: Csubakkka (9524)
Gépeti Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9525
Kedves Tika67!

Nagyon kedves vagy, és mivel Petsen lakom, asszem élnék a lehetőséggel, hogy kölcsönkérjem a leírást (bár a fedcomp használata nagyjából már sikerült a nyomkodásos-empírikus módszer bevetésével). Esetleg, ha beleegyezell, le is fénymásolnám.
Ezen a e-mail címen közvetlenül is elérsz: jaker@freemail.hu

Előre is köszönöm!
Előzmény: tika67 (9465)
Csubakkka Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9524
tényleg jó barát, ebből kb 60 az anyag... :)
Előzmény: Gépeti (9522)
Csubakkka Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9523

a termosztátcsere után megjön szépen a 4 pöcök nálad?

(én még nem cseréltem ki, talán holnap nekivágok)

Előzmény: babarucu (9499)
Gépeti Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9522
LIZ dízel (1.9 JTD). Most voltam vele Baján (5 főt vitt), 5.7-es átlaggal a régi 51-es úton.
Többet se megyek arra, néhol olyanaz út, hogy az már több, mint Balkán. Ennek ellenére simán vette, nő, nő a szerelem...
Nekem a középső hátsó ülés forgórész műanyag takaróeleme hiányzik, megpróbálok azt is szerezni, ha sikerül forráshoz jutnom, szólok. A jobb oldalsó alsó műanyag elemen nem tom' mire gondolsz, küldd e nekem is a képet (jaker@freemail.hu), megnézem.
A computert kitapasztaltam, bár lehet, hogy még nem mindent tudok rajta előhívni.
Egyébként túlk vagyok a szervizen, (olajcsre, vezérműszíj, feszítő és vezetőgörgő, vízpumpa, levegőszűrő és pollenszűrő csere plusz munkadíj: 69e), szerintem baráti (mindjuk valóban, a szerelő barátom).
Előzmény: babarucu (9497)
clio12 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9521
Ok.  Letöltöttem, már nézem is. Köszi szépen.
Degeczi Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9520
ennyi, nincs több...
a szervízintervallum nem változtatható, csak 20000-re visszaállítható a +- gombok hosszú lenyomásával, a guminyomás értékek pedig egy fix képernyő
Előzmény: clio12 (9519)
clio12 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9519
A trip, a és b megy, lenullázni is tudom, de a szervíz intervallumot nem tudom, hogyan kell változtatni. Látom kiírja, mennyi legyen a guminyomás, mérföld/km számlálás, km/l fogyasztás, és /100km is megvan. Csak a múltokr néztem és jó lenne tudni, hogy mik vannak rajta még.
Degeczi Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9518
a szervizcd ír róla (description and operation / electrical e / instruments), de kb. annyira bonyolult mint egy kvarcóra kezelése, pár perc alatt leírás nélkül is rá lehet jönni minden normál funkcióra
Előzmény: clio12 (9517)
clio12 Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9517

Sziasztok !

 

olyan kérdésem lenne, hogy nekem egy 2004-es multiplám van, de még a delfin orrú, letöltöttem a kezelési könyvet a szakkörről, de a fedélzeti computer működése nincs igazán benne. Hogy, mit, hogyan kellene nyomkodni.

Honnan lehetne ezt letölteni szerintetek?

sabrinho Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9516
Alapvetően azért indítottam a projektet, mert a gyerekek hangosan (relatíve!) akarják hallgatni ugyanazt az egy lemezt, ami nekünk elöl borzasztó unalmas/fárasztó. A csipogós dolog csak utána jött. Nagyon korrekt módon leírtad ezeket a dolgokat, kb. ugyanezeket az infókat kaptam én is, csak 3 nap guglizás után. Azért a szett mindenképpen jobb lenne, mert nem ideális, hogy lábtól jönnek a magas hangok. De annyit nem ér egyelőre nekem, marad a hátsó ovál beszerzése, már meg is rendeltem. Köszi az infókat!
Előzmény: Degeczi (9515)
Degeczi Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9515
ha most elég jól szól, akkor az teljes sávú hangszóró, tehát magashangokat is kiad

erről először le kellene választani a magashangokat, nincs értelme egy külön csipogóval máshonnan is megszólaltatni ugyanazokat

hátul inkább akkor érdemes fejleszteni, ha az ott ülők is jobb hangot szeretnének (bár nagyon rossz az elhelyezésük): ha csak magadnak lenne, akkor inkább csak az első készlettel célszerű foglalkozni
Előzmény: sabrinho (9513)
Degeczi Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9514
valszeg egy kondi lehet bennük, leválasztani a mélyeket (a gyári is ilyen)

egy tisztességes hangváltó nem csak a csipogó vezetékébe van bekötve, hanem a mélyközépről is leválasztja a magas hangokat, és választhatóvá teszi a csipogóra jutó jel nagyságát, mert az az elhelyezéstől, a környező tárgyaktól függően könnyen sok is lehet, ami hosszú távon nagyon fárasztó
(ráadásul mindez persze függ a két hangszóró érzékenységétől is)

ezért utólag egy akármilyen csipogót bevágni teljes lutri, minimális az esély a jó hangzásra

sokkal egyszerűbb egy készletet venni, amiben eleve egymáshoz illő eszközök vannak
Előzmény: sabrinho (9512)
sabrinho Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9513
Na meg pár oldalt végigolvasva:
Valóban úgy tűnik, hogy a csipogó+közép/mély hangszóró szett az ideális megoldás. Akkor viszont ki kellene szednem az elég jól szóló Alpine hangszóróim, amiket nem akarok elkótyavetyélni. Így marad a "hifi fejlesztés" csak hátsó 5X7 oválok beépítése.
sabrinho Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9512
Azóta is kutatok a témában. Találtam egy oldalt, ahol beépített hangváltósként írják le a legtöbb csipogójukat.
Előzmény: Degeczi (9511)
Degeczi Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9511
persze, csak éppen értelme nincs illesztetlenül hozzávágni egy teljesen más hangszóróhoz
Előzmény: bojo (9506)
bojo Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9510
Ha valóban ki van kábelezve, akkor igen.

Nekem a 4 ajtóban van, de én is elgondolkodtam hogy rakok oda is.
Előzmény: sabrinho (9509)
sabrinho Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9509
Akkor az eredeti kérdés: ha elő van készítve (zsinór), akkor elég ha veszek egy csipogó párt, meg egy 5X7-es ovál párt, berakom, és már működik is a hat hangszóróm (az első ajtóban vannak már)?
Előzmény: bojo (9508)
bojo Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9508
Általában a csipogókon van egy kondi, ami betölti a hangváltó szerepét.
Előzmény: sabrinho (9504)
sabrinho Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9507
Nagyon sokféle csipogót lehet kapni magában.
Előzmény: Degeczi (9505)
bojo Creative Commons License 2009.03.09 0 0 9506
Komolyabb elektronikai boltban lehet kapni magában is csipogót.
Előzmény: Degeczi (9505)
Degeczi Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9505
csipogót nem veszel önmagában, csak egy kétutas hangszórókészlet részeként, hangváltó és mélyközép hangszóró társaságában!

ezek együtt képeznek rendszert, a hangváltó is ennek megfelelően, az adott típusokhoz van méretezve
Előzmény: sabrinho (9504)
sabrinho Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9504
Na ez már nekem magas! Ha jól, értem: csak olyan csipogót (tweeter) szabad venni, amihez hangváltót is adnak?
Előzmény: Degeczi (9502)
winters102 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9503
dezső!
Mindenevő a drága. De várakozási idővel számolni kell mert sok autó áll az udvarban és egyedül dolgozik. De ért mindenhez, karosszéria, motor, elektronika stb. stb....
Esetleg ha beadod neki, hogy az ótó nelkül nem tudsz meglenni és meghalsz, van esélyed.
Előzmény: kovácsdezső (9494)
Degeczi Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9502
persze, hiszen gyárilag is ott egy gagyi csipogó az oszlop tövében
annak helyére (kilyukasztva a műanyag oszlopborítás alját) egyszerűen berakható

ugyanúgy hajtja meg a rádió, mint ahogy egy szobai erősítő a szintén többutas hangdobozt: a kétutas autóhangszóró készletekhez (ezek egyben kaphatóak, nem külön veszed őket!) keresztváltó is jár, az választja le a magas hangokat a középmély sugárzóról, a mélyeket pedig a csipogóra nem engedi (és jó esetben a csipogó szintje is választható, mert elhelyezéstől függően sok is lehet ami onnan jön)
Előzmény: sabrinho (9501)
sabrinho Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9501
Mielőtt megkapnám, hogy kereső:

a keresőt és a DTE-t böngészve kitaláltam, hogy a hátsó hangfalpár 5X7-es méret, ki is van építve neki a zsinór. De: a csipogónak (A oszlop) is ki van? Illetve ha igen oda milyen csipogó kell? Sima fejegység meghajtja a hat hangszórót? stb...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!