Keresés

Részletes keresés

Mwin Creative Commons License 2011.07.29 0 0 100907

Abbiony!:-DD

Előzmény: gumidani (100903)
viking star Creative Commons License 2011.07.29 0 0 100906

Csak a dunaira szorítkozva: Regensburg-Budapest vonal (7 nap), Passau-Budapest-Passau vonal (6 v 7 nap), Passau-Tulcsa/Konstanca vonal (kb 10-11 nap völgymeneti út, 12-15 nap hegymeneti - utasok számára bontott kivitelben)


klasszikus 6-7 napos Passau-BP-Passau út nagyságrendileg 200-500 ezer HUF, 11-13 napos Al-Dunázás 300-700 ezer HUF ez legtöbbször a visszarepülést is tartalmazza... az utak Passauból vagy Bécsből indulnak, kivételes esetben az Al-Dunás és a regensburgi/DMR-án átívelő viszonylati bontások oda vagy visszaútjai Budapestről (de ez igen ritka).

 

Kiinduló támpont lehet esetleg a http://kreuzfahrten.de oldal, a dunai viszonylatot teljesítők oroszlánrészéből itt lehet válogatni.

Előzmény: csecsaba2 (100904)
kistimi... Creative Commons License 2011.07.29 0 0 100905

Mi legutóbb Passauban nem is fértünk át a híd alatt :( sajnos így a csomaghordás kb 8szor annyiba időbe telett mint általában, bár ennyit még sosem voltunk kint a városban :) jobb időtöltést is el tudtam volna képzelni

Remélem, 2 nap múlva már jobb lesz Passau.......meg persze nem 10kor kellene érkezni fél 9 helyett :)

Előzmény: Frank22 (100869)
csecsaba2 Creative Commons License 2011.07.29 0 0 100904

Sziasztok!

A kabinosok mekkora szakaszn járják be a Dunát? Ez mennyi idő, kb, lefel és hegymenetben? Esetleg nagyságrendi ár?

gumidani Creative Commons License 2011.07.29 0 0 100903

Małwinowo?

Előzmény: remj (100902)
remj Creative Commons License 2011.07.29 0 0 100902

A második világháború szörnyű pusztítással járt. Hajóparkunk nagy része is megsemmisült.

A kép az ötvenes években készült, és a csekély maradékot reprezentálja. Szemlélve orszá-

gunkat javasolnám gazdaság"fejlesztő" vezetőinknek, hogy szorgos kezük pihenjen már meg végre!

gyugyoka Creative Commons License 2011.07.28 0 0 100901

szerintem a CECE féle cég....

Előzmény: Pedrofon (100888)
Frank22 Creative Commons License 2011.07.28 0 0 100900

RAMSAU utód szerb színekben: LADJAR III

 

 

                            

v-nyuszi Creative Commons License 2011.07.28 0 0 100899

HÚ de össze hajtogatta magát. :-))

Előzmény: Mahagóni (100898)
Mahagóni Creative Commons License 2011.07.28 0 0 100898

Itt előbb bontás volt, azután áthajózás.

Fordítva nem jó!

 

 

 

 

Előzmény: Frank22 (100877)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.28 0 0 100897
gepesz Creative Commons License 2011.07.28 0 0 100896

KÖSZÖNÖM. Meg vannak.

Előzmény: Pedrofon (100886)
gigabursch Creative Commons License 2011.07.28 0 0 100895

Sőőőőt!

 

Ahogy azt tanult bányamérnök kollégám mondta:

 

Az a jó a sörben, hogy nem ragad a fogunk közé és az a jó csülökben, hogy nem rugunk be tőle. Együtt korlátlanul fogyasztható.

Előzmény: csecsaba2 (100882)
tehtube Creative Commons License 2011.07.27 0 0 100894

A tegnapi szárnyashajó útról sok fényképet nem készíthettem. Egyet az indulásnál. Egyet Tutajospress küldött Bősnél.

   

Az időt hasznosan eltölteni a Technichse Museumban véltem Bécsett. Hasznos volt. Csak 3 óra kevés. 3 nap jobb.

Ha még 19-et nem töltöttem volna be, akkor ingyen a 8,5 helyett.

Ezeket láttam speciális szemüvegemen át:

Az ORSOVA angol oszcillációs gépe

Egy kisebb hadihajó triplex gépe (csavaros, meg hadi, így csak mérsékelten érdekes számomra)

És rendkívül szépen kidolgozott makettek: NYITRA, TEMESVÁR

SUPPAN, WIEN

Hasznos a gombnnyomásra forgó kerék, szemléltetve az excenter jótékony hatását lapátoláskor

És még sok egyéb! Hanxerek, járművek, műlábak, fonográfok....

 

mopet46 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 100893

Jól van, akkor megbocsájtok neki. :-))

Előzmény: Pedrofon (100892)
Pedrofon Creative Commons License 2011.07.27 0 0 100892

Ez hajnalban volt munkaidő előtt.

Előzmény: mopet46 (100891)
mopet46 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 100891

:-))

Köszi, ez sem rossz, de itt is csak sumákol, se csigavíz, se fütyülés.:-)

Előzmény: Pedrofon (100890)
Pedrofon Creative Commons License 2011.07.27 0 0 100890

Örülök! Akkor itt van egy közeli is a nyílvános távbeszélő állomásról:

Előzmény: mopet46 (100889)
mopet46 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 100889

Köszike. Meg a képet is! Évek óta vágyom olyan olyan képekre, melyen a "telefonfülke" dolgozik is, nem csak vontatják, vagy mellékötve áll.

Előzmény: Pedrofon (100888)
Pedrofon Creative Commons License 2011.07.27 0 0 100888

PF 120, gondolom a Palágyi Féle cég: 

Előzmény: mopet46 (100887)
mopet46 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 100887

Azt lehet tudni, hogy ez melyik kotró, és melyik cég?

Előzmény: Pedrofon (100886)
Pedrofon Creative Commons License 2011.07.27 0 0 100886

Tegnapi.

Küldtem sok képet...

Előzmény: gepesz (100841)
va-tibor Creative Commons License 2011.07.27 0 0 100885
a penzt jobban
Előzmény: Mwin (100884)
Mwin Creative Commons License 2011.07.27 0 0 100884

Még mindig szereti a hideg kávét a hatóság?

Előzmény: va-tibor (100880)
oldrad Creative Commons License 2011.07.27 0 0 100883

Bolgár lajstromjelű hidroplán ill. repülőgéphordozó :-))

 

http://www.airplane-pictures.net/image148185.html

 

 

 

 

 

csecsaba2 Creative Commons License 2011.07.27 0 0 100882

Sőt még rosszabb!

Ha megeszel 1 kg sűlthúst 2 sörrel, akkor nem hízol 2 kg-ot :-)

Előzmény: Döme 58 (100873)
gepesz Creative Commons License 2011.07.27 0 0 100881

Ezen a reggelin felröhögtem. Városnézéskor meg kell mázsálni az utasokat. Nehogy a parton ürítsenek. :-))

Előzmény: Frank22 (100869)
va-tibor Creative Commons License 2011.07.27 0 0 100880

ez meg a Bezdani határ kikötő

Előzmény: va-tibor (100879)
va-tibor Creative Commons License 2011.07.27 0 0 100879

én egy hete jöttem ott át, nagyon kulturált a kiszolgálás is

még a vámost is vittem egy kört mert megkért rá

Előzmény: jakyg (100868)
bhevuwhu Creative Commons License 2011.07.27 0 0 100878

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!