Sziasztok! Nekem egy skoda felicia 1.6 -om van. Mitől lehet az, hogy elő elő fordul velem az, hogy beülök a kocsiba, ráadom a gyujtást, majd hiába próbálom meg a kocsit indítani egyszerüen nem történik semmi. Az ac pumpa hangját hallani, de se egy kattanás, se egy zörej se semmi. Akár hányszor próbálom semmi nem történik. Berakom a kocsit sebességbe, kicsit meglökdösöm, majd beülök és simán elindul. De van amikor ez sem segít, csak 10. próbálkozásra. Ez mitől lehet? Meg van még egy kérédsem. A biztosíték táblából menet közben olyan hangot hallani, mintha valamelyik relé ki be kapcsolna, és ilyenor a világítás is villog az autón. Ez test kábel hiba lehet, vagy inkább valamelyik relé hibásodott meg? Sajnos ezekhez a dolgokhoz nem nagyon értek. Előre is köszi a válaszokat. :) Csáó
Valószínűleg azért, mert aki az anyósülésen ül, az kényelmesen hátradől és úgy nézelődik. Te pedig előre nézel, talán kicsit előre is hajolsz;)
Egyébként másnak is párásodik... A
középen lévő nyílásokat le szoktam zárni, a fűtés kapcsolót maximumra teszem, a"levegőirányító" kapcsolót pedig a jobb alsó állásba , hogy a szélvédőre fújja a levegőt. Így kettes fokozatban elég gyorsan leviszi a párát.
látatlanban azt mondanám, hogy valami a levegő útjában van a te oldaladon, vagy rossz irányba fúj a szélvédő alatti venti. vagy gyorsabban beleheled mint az anyósod :P sok modernebb kocsihoz képest elég függőleges a szélvédő és közel van az ember fejéhez, sajnos ez is ront a helyzeten.
mi lehet az oka, hogy a szélvédő vezető előtti részéről nem nagyon akarja lrfújni a párát a ventilátor csak nagy sokára? az anyós ülés eltt pedig hipp-hopp...?
a képen szereplő cumók-hoz mág jópár egyébb aprólék kell és nem jó az 1.3 ba generátor és generátortaró,vípumpa,visszatérő vízcső vas és gumi,kaszni kormányoszlop átvezető gumi+lemez így elsőre bontóban Szödliget kb 40 ért van komletten
Egy központi injektor van rajta biztos hogy központis, de nem tom mi lehet az a hárompólusú szenzor, ha lehúzom akkor mindenesetre feljebb pörög az alapjárat, gondolom beállít a computer egy alapértéket...
Sziasztok! Van itt valaki, aki nullkilóméteresen vett központi injektoros 136-os (50kW) Feliciát? Kíváncsi lennék, hogy gyárból kigurulva milyen gyertyák vannak benne. Márka és pontos típus érdekelne.
Minden kedves márkatársnak, a Karácsonyi Ünnepek alkalmából ezúton kívánok alacsony fogyasztást, jólműködő termosztátot, világító műszerfalat, megfelelő olajkenést, és persze kardánboxot minden autóba. :) Boldog Karácsonyt!
Többnyire mindent magam csinálok, de ha nincs időm akkor szervizbe viszem. Eddig mindig sikerült bekönyörögnöm magamat a kocsi mellé, tehát előttem csináltak mindent. Ilyen folyadék került bele:
Megnéztem egyébként, nem úszik olaj a tetején, tehát csak rozsda lehet. Tavaszig talán nem lesz baj ha így hagyom...
nálam szinte ugyanez a szitu, annyi különbséggel, hogy a reggeli műszak előtt vagy az esti után gyér forgalomban megyek. olyankor 20-25 perc/20km az átlagtempóm :) napközben ugyanez sokszor 45-60 perc.
most beletolt a jézuska egy tank 98-ast, majd jan közepén tudok nyilatkozni a fogyikülönbségről.
Friss fogyasztási adat (1998, Felicia 1.3 LXi, 50kW, 190e km): bp-i munkába járás, bevásárlás, jellemzően de nem kizárólag erős belvárosi forgalomban (i.e. Hungária körút reggel, kora este), "csillag garázsból" indulva az elmúlt 1-2 hét mínuszaiban, hókapargatás közben is melegedő motorral, téligumin 8,5l/100km.
Ezt korrektnek tartom a fentiek és a gyári 7,9-es adat figyelembevételével.
Más. A tegnapi(?) ablakmosós-törlős dolgot megnéztem. Az autóm rövid spriccelésre 2-t töröl, hosszabra 3-at.
Köszönöm, bár én egyik helyen se találtam van egy érzékelő a szívócsonknál de szerintme az a terhelést érzékeli (3 pólusú) meg van egy érzékelő ami a műszerfalhoz adja a hőfok jelet és mást nem is találtam. Köszi azért !