Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.04.20 0 0 16892

hurrá!

(mikor kezdenek? :-)

Előzmény: Hanzi13 (16890)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.20 0 0 16891

a válság 6ása az autópályák forgalmára, avagy az M0D kapott egy kis haladékot...

 

 

 

Hanzi13 Creative Commons License 2009.04.20 0 0 16890
szerintem ez sokakat fog érdekelni :)
attus germanicus Creative Commons License 2009.04.20 0 0 16889
A Thököly utat elég sűrűn használják buszok, oszt' mégis...
Előzmény: Törölt nick (16886)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.20 0 0 16888

Olvasd már el még egyszer, amit a múltkor írtál...

esetleg 1 számot...

 


Aztán aszondod, hogy tök jól megdrágul majd minden nálunk, ha bevezetik, hámost érted. (Jó, nem, de tegyük fel.)

hát perszehogy nem, majd a fuvarozók az óriási extraprofitjuk terhére elkönyvelik...

vedd már ki a kezed a biliből...


BTW azt se felejtsük el, hogy ezt a pénzt valakiktől (és itthon...) most is beszedik.

 

milyen pénzt? és kiktől?

 

 

ha CSAK a mocskos tranzitot akarod megfejni annak van 1 nagyon 1szerű móggya: pézé (monnyuk 100.000 pöngőé) áthajtási engedélyeket köll adni...

 

(persze ehhez ki kell lépni a zúnijóból, dehát ez amúgy is a szaros gittegylet, nem jó ez semmire...)

Előzmény: ghosty9 (16885)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.20 0 0 16887

Úgy látom ezt az utat még busz is használja, szóval olyan szar csak nem lehet.

 

 

de, lehet.

Előzmény: Törölt nick (16886)
ghosty9 Creative Commons License 2009.04.20 0 0 16885
"mert az ED-t csak az átmenőnek kell fizetni, mi?"

Olvasd már el még egyszer, amit a múltkor írtál...

A meglévők anomáliájaként azt említetted, hogy felénk kerüli ki, aki teheti, pl. az osztrákokat (ergo ezeknek a fuvaroknak egyik végpontja sincs sem nálunk, sem náluk, asszem ezeket szokás tranzitnak hívni). Aztán aszondod, hogy tök jól megdrágul majd minden nálunk, ha bevezetik, hámost érted. (Jó, nem, de tegyük fel.)

BTW azt se felejtsük el, hogy ezt a pénzt valakiktől (és itthon...) most is beszedik.
Előzmény: Törölt nick (16866)
ghosty9 Creative Commons License 2009.04.20 0 0 16884
"Szeged - Hódmező között 2*2 sáv megépült már?"

Gondolom, arra a 6 (4?) km-re gondolsz ott középen, de már a Tisza Vásárhely felőli oldalán. Most épül, kafa 40-es táblák vannak végig. Ami még érdekes, hogy láthatólag jó kis kacskaringók lesznek benne, mert hol a meglévő (és természetesen nyílegyenes) út bal, hol meg a jobb oldalán építkeznek...

(Olyat is hallottam, hogy a MÁV nem engedte az utat a töltése x m-es közelébe, ezért megy sokszor a másik oldalon majd az új 2x2 sáv; a Szeged felőli vége mondjuk pont azt sugallja, hogy pár éve még engedte...)
Előzmény: Törölt nick (16876)
kvte Creative Commons License 2009.04.19 0 0 16883

A Hódmező - Tótkomlós út egy átlagos vidéki, nem kiemelt, de nem is a legalja számozatlan út, két sávval, átlagosan ramaty minőségben. Kátyú bárhol lehet, a szélek a szokásos süllyedésekkel tele, de nem tartozott sohasem a legrosszabbak közé.

 

Nem tudom pontosan, mekkora részét tették rendbe (pár éve megcsinálták Békéssámson bekötőútját, lehet hogy azóta mást is). Ha jól emlékszem, egy tanya udvarán gyönyörűen kabantartott szélmalom áll.

 

Ugyanezt már nem mondanám el testvérútjáról, a Hódmezővásárhely-Kardoskút köztiről, annak egy része csak egysávos. Visztont ott meg a táj verhetetlen, komolyan érdemes kicsit leállni a Nemzeti Parknál.

Előzmény: Törölt nick (16876)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.19 0 0 16882

a 31-gyömrő-üllő mellékút felújítását most fejezték be a gyömrő átkelési szakasszal...

 

ez valszeg közutas keretből mehetett, mert az úniós projektlistában nem szerepelt...

 

(azt mellékesen jegyzem meg, hogy jobb lett volna egy gyömrőt elkerülő utat építeni - pl. gyömrő/maglód közt elvezetve és az M0 ecseri csomópontba bekötve -, mert baromi nagy az átmenő forgalom, mivel az M0 felé kb. 5-6km kerülő...)

Előzmény: FRAMY (16881)
FRAMY Creative Commons License 2009.04.19 0 0 16881
Így van, nem kap semmit a következő két évben az eu-s pénzekből erre a célra. Persze azért ezen kívül még költenek hazai pénzeket is az utakra, ami kb évente 700 km (tavaly meg 2007-ben ennyi volt legalábbis), dehát ez 19 megye... szóval túl sok abból se jut, ha abból jut egyáltalán:(((
Előzmény: BoGar (16880)
BoGar Creative Commons License 2009.04.19 0 0 16880
Jaaa! Úgy érted, hogy kimaradt, hogy nem kap semmit? Én azt hittem, úgy hiányolod, hogy nálad a Közép-magyarországi régió nem Pest megye. Erre írtam, hogy ne megyéket keress, hanem régiókat.
Előzmény: FRAMY (16875)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.19 0 0 16879

Pest megye viszont úgy egy az egyben kimaradt, mintha itt nem lennének utak.

 

végülis ez igaz: ami itt van, azt nem nevezném utaknak... :-((

Előzmény: FRAMY (16875)
Fricy Creative Commons License 2009.04.18 0 0 16878
Mondjuk ez nem a hivatkozott ütemben van. Na mindegy.
Előzmény: Fricy (16877)
Fricy Creative Commons License 2009.04.18 0 0 16877
Közúti felüljáró Érden, második vágány Tárnok-Kelenföld között. Ez utóbbi a nagy falat igazán.
Előzmény: Törölt nick (16862)
FRAMY Creative Commons License 2009.04.18 0 0 16875

Igazából azért nem hiányolom Szabolcsot meg Zalát mert az nem hiányzik. Ha megnézted volna a létesítményjegyzéket (hosszúlistát) akkor nem mondanál ilyet! Pest megye viszont úgy egy az egyben kimaradt, mintha itt nem lennének utak.

Előzmény: BoGar (16874)
BoGar Creative Commons License 2009.04.18 0 0 16874
Igen, de régen meg külön volt Bp. és Pest megye. Központi régióként most egyben kezelik.
Előzmény: Törölt nick (16873)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.18 0 0 16873
talán azé, mer a KöMaR az pest + pestmegye...
Előzmény: BoGar (16872)
BoGar Creative Commons License 2009.04.18 0 0 16872
Ha régiókat írnak, akkor nincs Pest megye. Nem tűnt fel neked, hogy egyik helyen sem megyét, hanem régiót írtál, már így szedték szét a támogatást, nem megyékre? Miért pont Pest megyét hiányolod, miért nem mondjuk Zalát, vagy Szabolcsot?
Előzmény: FRAMY (16856)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.18 0 0 16871

te most miről beszélsz?

 

azt elég jól meg lehet saccolni, hogy a közúttól mennyi sarcot vonnak el...

 

ezen sacc birtokában meg én azt mondom, hogy ebből szíveskedjenek többet allokálni az útbüdzséhez, nempedig újabb sarcokat kitalálni...

 

(jó, tudom, hogy politikailag ez nem 1xű, hisz a nyugger-lumpen szövetség ezért keményen büntetne a következő választáson...)

Előzmény: esencia (16870)
esencia Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16870

Úgy látszik, Laci Te még nem jártál a József Nádor téri épületben, tehát jogod van naívnak lenni.

Ott azon dolgoznak, hogy az állampolgár ne tudja követni a pénzek mozgását. Ha meg egy parlamenti képviselő kérdez valamit, akkor arra hivatkoznak, hogy vállalati, üzleti, szerződéses titok:)

Törölt nick Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16869

szerintem kicsit túlbonyázod a dolgot, vagy 1xűbb szolúció is:

 

1. útalapot visszaállítani

2. benyadót ehhez allokálni

 

ez kb. 2 tollvonás, és nem kerül semmibe...

Előzmény: esencia (16868)
esencia Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16868
Mióta megszűnt az üzemanyag adójából a kötelező rész az útalapra, azóta a József Nádor téren a pénzt oda teszik ahova akarják. Ezt már nem tudnák megcsinálni, ha a közútkezelőhöz folyna be a használat arányos útdíj, auzópályadíj.
Előzmény: Törölt nick (16860)
Roger Preed Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16867
Meg lehet oldani kedvezményeket. Pl a munkáltatói járulékból leírhatja az ED bizonyos részét.

Más: Nem tud valaki vmi statisztikát Magyarország és Európa gázolajfogyasztásáról?
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16866

mert az ED-t csak az átmenőnek kell fizetni, mi?

 

ez olyan, mint amikor áramot vezetek a kilicsbe:

 

igaz, hogy agyonbaszatom a famíliát, de ez mellékes a szent cél - a betörő agyonbaszatása - mellett... :-)

Előzmény: ghosty9 (16864)
Roger Preed Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16865
Ez kb olyan szintű felújítás mint 2000 környékén az M7 felújítása. Messze nem annyiból áll, hogy kicserélik a síneket és a betonaljakat.
Előzmény: Törölt nick (16849)
ghosty9 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16864
"akkor merre fognak menni ezek a közellenségek, akik szállítják azt ménkű sokk árut, amit mi meg kénytelenek vagyunk konzumálni?"

Ügyesen átugrottál az átmenőforgalomról a célforgalomra, bravó. :-)
Előzmény: Törölt nick (16857)
ghosty9 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16863
"Tud valaki valamit arról, hogy az elektronikus útdíjat mikor kívánják bevezetni? Mert igen nagy a csönd az ügyben. "

A 4-es metró már javában járni fog, mondjuk úgy. :-)
Előzmény: korn78 (16852)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16862

2 közúti aluljáró az 2mrd, állomásép./peronaluljáró 0.2-0.3 mrd/db

 

még mindig kibaszott sokkk....

Előzmény: Fricy (16861)
Fricy Creative Commons License 2009.04.17 0 0 16861
Mondjuk ebben benne van két közúti aluljáró, több állomásépület építése, peronaluljárók, stb.
Előzmény: Törölt nick (16849)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!