Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lajos81 Creative Commons License 2010.01.29 0 0 781

Sziasztok!

 

Segítséget kérnék az alábbiakban:

van egy 35C13-asom (2.8-as 2003-as évjáratú) -2 fok alá esik a hőmérséklet és nem indul. Porlasztók újak, magasnyomású szelep cserélve, kompresszió tökéletes. Ha valaki tud segíteni írjon. Előre is köszönöm.

 

Üdv

Naen Creative Commons License 2009.12.31 0 0 780
A kávéba és ücsibe benne vagyok:)
Én is fel akartam gyújtani, csak akkor nem tudnék dolgozni.
Többek közt ezért is akarok váltani.
Előzmény: Roadtrain (778)
Naen Creative Commons License 2009.12.31 0 0 779
Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!
Roadtrain Creative Commons License 2009.12.30 0 0 778
Astaqrva!!!Én ott a helyszínen gyujtottam volna meg,ennyi fogyasztásért.
Szerintem a 35C18 nem fog annyit enni.Ami tapasztalatokat hallottam azok max.15 liter volt,de nagy súllyal és tökig nyomva neki 120körüli tempóval.
Engem nem bántott sosem a Tranzit,de valahogy nem csípem,nem volt olyan teherautóm,de nem is tervezek olyat venni.
Legközelebb dudálj rám vagy lökj le az útról,ha van időm megállhatunk egy kávéra,üccsire.
Előzmény: Naen (777)
Naen Creative Commons License 2009.12.30 0 0 777
Két tonnával még szépen megy a Transit, csak akkor már nagyon sokat eszik.
A csúcs: kb. 1-1,3 tonna, M3, szél, 115 km/h, na ekkor volt 20,68!
130 - 140 - nél üresen valahol 20 fölött van. Ezért nem is hajtom már.
Én is láttalak már néhányszor.
Roadtrain Creative Commons License 2009.12.29 0 0 776
Téged szoktalak látni az M3-on!!!Sűrűn járok Miskolc Debrecen felé.
Előzmény: Német Pisti (774)
Roadtrain Creative Commons License 2009.12.29 0 0 775
Elméletileg meg fog állni!Nekem egy 35S14V Agile,leghosszabb,legmagasabb van pályán 100-110 körül szoktam menni és 10-ből kijön.Ha fúj a szél meg van egy kis súly is akkor 11 körül.Ha nem sietek akkor akár 8-9 literre is ki lehet hozni.
Előzmény: Naen (772)
Német Pisti Creative Commons License 2009.12.29 0 0 774
Ja még az jutott eszembe hogy egszer volt 15 literes fogyasztásom, mikor Budapest-Tiszaujvárost lenyomtam 130-140-el 2,5 tonnával ( szegényt sajnáltam is ) de nagyon muszáj volt.
Német Pisti Creative Commons License 2009.12.29 0 0 773

Már van Euró 5 is de csak tavasztól lehet rendelni, kétlépcsős turbóval van szerelve.

170 lovas és ez folyamatosan adja le a nyomatékot. Ezeket inkább a nagyobb teherbírásuakba javasolják, biztos drágább is vagy három kilóval.

Egyébként nekem is volt Tranzitom de össze se lehet hasonlítani egy Dailyvel.

Sokszor kell sajnos nagyobb terhet szállítani és az IVECO-ra ha ráteszek 2 tonnát, olyan mintha üres lenne, a Tranzit ilyen teherrel szegény igencsak dolgozott.

A szervízről nekem is rossz a véleményem, addig amég garis volt az autó nem voltak parasztok, de miután lejárt a garancia nem foglalkozok velük mert borzasztó.

Ja igen a tesómé Euró 4 - es és az fogyaszt 13 - 13,5 öt télen-nyáron klímával 90-100-as tempónál. Azért gondolom hogy jó volt az eggyel hosszabb difit választani mert kevesebb a fordulatszám és kevesebb a fogyasztás is.

Előzmény: Naen (772)
Naen Creative Commons License 2009.12.29 0 0 772
Egy 2008 - as 20 m3 - es Transitom van (140 Le). Nagyon jól húz, csak szépen eszik is mellé. 1-1,5 tonnával 100 - as tempónál nem megy 15 alá. Ha fúj a szél akkor még sokkal többet eszik. Ha az új Iveco megáll 15 - nél (nagy súllyal is), akkor egy
szavam se lesz.
Roadtrain Creative Commons License 2009.12.29 0 0 771
Akkor még EURO4 van jóvan :)
Pont fordítva van mint gondolod,bár nem tudom most milyen autót hajtasz.
Minél jobban haladunk előre az EURO4-5 motorokkal annál többet fognak enni gázolajból.Mert csak így tudják lejjebb vinni a káros anyag kibocsájtást.Vagyis nem csak így,de ez is hozzá tartozik.Nem kell rögtön több literre gondolni,de a fogyasztás növekszik az biztos.
Előzmény: Naen (770)
Naen Creative Commons License 2009.12.29 0 0 770
Az új Dailykbe euro IV - es EEV besorolású motorok vannak.
Ezért is gondoltam hogy kevesebbet esznek.
Legalábbis ami most van nekem, annál biztos.
Az Iveco szervízekről sajnos eddig sem hallottam sok jót.
Előzmény: Roadtrain (769)
Roadtrain Creative Commons License 2009.12.28 0 0 769
Ja még valami,neked EURO3-as motorral szerelt van,de ő most akar venni ami EURO4 -es.Azok picivel többet esznek sajna.A mostaniakat 13 alá elég nehezen lehet levinni és nagyon óvatos közlekedéssel esetleg.De már az is lehet,hogy EURO5-nél tartunk,ezt nem tudom pontosan.
Előzmény: Német Pisti (766)
Roadtrain Creative Commons License 2009.12.28 0 0 768
Én is Tominál vettem az autómat a legkorrektebb csávó akit megismertem,de sajnos nem vele van a hiba.Majdnem mondhatnánk,hogy teljesen mindegy ki intézi az eladást,mert az a legkisebb gond.Majd ha megveszed és vannak gondok akkor a lesz a szívás,mert a szervíz tök hülyének fog nézni és ott basznak át ahol tudnak!Bő két évig csináltam a hajam kihullott,hidd el.Amióta nem ők szerelik fele annyi gondom van és fele annyiba kerül a szervíz költségem.Nem mindegy!!!!!!!
Előzmény: Német Pisti (766)
Hozomvy Sam Creative Commons License 2009.12.28 0 0 767
Nagyon szépen köszönöm!
Sokat segítettél. Majd bemegyek hozzájuk, és szólok a fejleményekről.
Előzmény: Német Pisti (766)
Német Pisti Creative Commons License 2009.12.28 0 0 766

Szia Német Pisti vagyok. Nekem 35c17 - esem van, ponyvás 5m x 2.2m x 2,3m ponyvás. 90 - 95 ös tempóval akár 2.5-3 tonnával is 12- 12.5 litert fogyaszt.

Hozzzátartozik hogy eggyel hosszab difivel rendeltem mint amivel egyébként összerakják. És ez nem feláras. Nem gyorsul úgy mint a hagyományos de erő még így ís van benne olyan mint bivaj és 250- el kevesebb a fordulatszáma a motornak, ezért jó a fogyasztása.

A tesómnak 35c15- öse van hagyományos difivel, ugyanilyen felépítménnyel és egy literrel eszik többet.

Nekünk bejött  az IVECO LEVANTEX és ott Pálfi Tamás értékesítő (hivatkozz rám, már egy pár autót vettünk tőle, hátha jelent valamit).

Előzmény: Naen (765)
Naen Creative Commons License 2009.12.28 0 0 765
25 m3 - es ponyvás felépítményt tennék rá.
Eddigi tapasztalataim alapján sajnos igazad van a kereskedést illetően.
Előzmény: Roadtrain (764)
Roadtrain Creative Commons License 2009.12.28 0 0 764
Az attól függ milyen felépítményt teszel rá.
De átlagban 12-15 liter körülre tehető.Megbízható kereskedés az nincs,nem létezik olyan.
Előzmény: Naen (763)
Naen Creative Commons License 2009.12.28 0 0 763
Üdv Mindenkinek!



Az új 35 C 18 alváz fogyasztását tudja valaki?
Egy megbízható Iveco kereskedés is érdekelne.

Köszi.
bazsaka Creative Commons License 2009.12.26 0 0 762
Hello Feri!

A kartergáz szűrőt az adagoló mögött találod a motorblokkra felcsavarozva.
Téglalap alakú egy cső vezet ki belőle. Általában 13-as kulcs kell hozzá, hogy leszedd.
Jó hosszú csavarral rakták fel. Kicsit nehézkes le és inkább fel rakni, de meg lehet csinálni. Én már leszedtem. Mielőtt visszaraknád tegyél alá tömítőpasztát, hogy később ne folyon ki az olaj mellette.

Jó munkát!
klaszlo74 Creative Commons License 2009.12.21 0 0 761

pontosan tudja valaki milyen típusú! izzító gyertya kell a 2002 évj  2,8 szívó!! diselbe..és a legolcsóbb helyen ahol megvásárolható lenne

üdv

törökferi Creative Commons License 2009.12.08 0 0 760
Most sajnos van időm szerelgetni.Merre találom ezt a kartergáz szűrőt?Nekem ugyan még nincs gondom ,de ha úgyis ráérek,kitiszttítanám. 
Előzmény: té.bé (758)
bazsaka Creative Commons License 2009.10.26 0 0 759
Sziasztok!
Van egy eladó szimpla kerekes komplett hátsó futóművem!
IVECO Daily 30.8-asba; 40.8-asba; 35-10-esbe való.
Működőképes azonnal beszerelhető.
Akit érdekel hívjon!
Ára: 85.000 Ft
Tel: 06-20/450-5363
té.bé Creative Commons License 2009.10.15 0 0 758
2.8-as motor cseles 1 kicsit, vanneki kartergáz szűrője,néha kikőll takaritani vagy cserélni, mert ha nem felpumpálja a motort, kilövi a nivópálcát, tőmitéseknél szivárog az olaj.
Előzmény: Tokajin (757)
Tokajin Creative Commons License 2009.10.13 0 0 757

 2.8-as turbódízel motor egyszer csak, minden előzmény nélkül elkezdte nyomni a motorolajat kifelé a motorból

Szevasz hatilla mi volt a baja? meglett?

Előzmény: hatilla (730)
klaszlo74 Creative Commons License 2009.09.14 0 0 756

Semmi baja nincs , a váltó olaj áramlása végett forgott .."akár le is lehetne kézzel is fogni"

 

 

gyújtáskapcsoló hibám volt,még szerencse ,hogy 1 bontóban kaptam kapcsoló feneket törött zárhengerrel:D 5eft-ért,mert 15 lett volna ha jó! de nekem az nem kellett ...

Előzmény: Liviati (755)
Liviati Creative Commons License 2009.09.12 0 0 755

Hosszabb ideje (több hónap) levan véve a difim. Gondoltam beindítom a gépet, hogy kicsit megjárassam a motort. Ekkor azt tapasztaltam, hogy a váltó üresben volt és a kardán megforgott. Szabad a kardánnak forogniüresben vagy abszolút nem?

klaszlo74 Creative Commons License 2009.08.17 0 0 754
az önindító pörgetéséhez azért kell a kulcs (abban a helyzetben jó a gyújtáskapcsoló ,bár lehet ,hogy így is a gyújtáskapcsoló a hibás,holnap szétszedem azt is..köszönöm a választ ..de azért várom az ötleteket továbbra is
Előzmény: Roadtrain (753)
Roadtrain Creative Commons License 2009.08.17 0 0 753
Nem lehet,hogy a gyujtás kapcsoló hányt be??
Csak egy tipp mint lehetőség.
Előzmény: klaszlo74 (751)
klaszlo74 Creative Commons License 2009.08.17 0 0 752
ja ,igen ha a relét kihúzom akkor leál és nincs gyújtás ,ha meg visszadugom egyből van gyújtás kulcs bedugása nélkül is !

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!