Manapság már egyre kevesebbet láthatunk eme gyöngyszemeköl az utakon, és sajnos egyre nehezebben szerezhetünk hozzájuk alkatrészeket is. Ez a forum azt a célt szogálja, hogy itt összegyűjtve megtalálhatóak legyenek az összes típushoz fellelhető alkatrészek, elérhetőségekkel képekkel. 311-től az 1,3 ig.
Tehát akinek van eladó wartburgja vagy bármilyen alktrésze, az ne kíméljen, és ne sajnálja a képeket. ITT EZÉRT SEMKI SEM FOG SZÓLNI!!! :)
Fórum célja a Wartburgokat gyűjtő, szerető, restauráló emberenek, könnyeb dolguk legyen az alkatrész beszerzés terén.
Igen, nagyjából valami ilyesmit keresek, amennyiben a küszöbök és a raktér fala nincs szétrohadva. Viszont ez fehér.
Az eredeti autó is sárga, a forgalmijában v. sárga szerepel. Ha tudnék sárgát szerezni, akkor nem kéne semmit se foglalkozni a papírokkal. No, meg gyermekkorom szép emléke között is a sárga kombi él... :-)
Köszi a segítséget, ha nagyon lehetetlen a sárga példány, akkor még meggondolom. Kb. egy hónap múlva szeretnék nekiállni az átszerelésnek, addigra kéne. Nyár után nem nagyon érnék rá... (egyetem)
Egy barátom árulja ezt a működőképes Touristot. Nem magyarországi, tehát semmi papírmunka nincs vele. Működőképes, az ára 35.000 Ft. Budapesten van. Keresd Szőke Attilát: 06 20 922-4693.
Eladó 2db Wartburg 353 lim. hátsó utastérajtó, jobbos-balos. Eredetileg csokibarna színű, majd világos drapp színűre festett darabok. Nincsenek szétrohadva, száraz helyen vannak 15 éve.
Egy ugyanilyen típusú és színű autóhoz kellene donornak. Sajnos teljesen szétrohadt a doboza, úgy látom nem nagyon lehet lakatolni, vagy csak rengeteg munka és pénz árán, de nekem arra nincs keret.
Árban állapottól függően kb. 20-35e Ft között érdekelne, de ha akad jobb példány, akkor kb. 50e Ft körül is szóba jöhetne.
Tehát nem egy túlzottan szép darabot keresek, sajnálnék egy jó autót donornak elbontani. Sokat nem tudok költeni rá, az itthoni átszerelgetések mellett még egy alvázkeretet is fel kell újítani, így az is költség.
Sopron környéke illetve Észak-Dunántúl előnyben(bár amennyire elérhetetlen ez a típus, valószínű nem fogok nagyon válogtani).
Ha valaki lát valamerre ilyesmit akkor szólhatna...
H4-es lámpák kompletten egy pár ELADÓ! vagy külön külön is(több darab is van)! ár:6000.- Ft/1pár gyári karbi 1.3-as Wartburba(Mindene meg van)! ár:6000.- Ft gyári kipufogó könyök, leömlő szintén 1.3ba:4000.-Ft darabja! 2db bütykös felni eladó-> 3000.-Ft/db
Wartburgba/Trabiba Műszertábla ELADÓ! ár:5000.- Ft érd:szmuki@freemail.hu tel:06-30-746-25-48
Wartburg Sportkormány(Magyar Kisipari) ELADÓ! /Közepén Íves Wartburg logóval/ ár:5000.- Ft érd:szmuki@freemail.hu tel:06-30-746-25-48 átvehető személyesen: Kisújszállás vagy Hatvan. Postán is küldöm.
1989-es négyütemű Wartburg, hycomattá átszerelve (gáz és fék kézzel működik) érdeklődő részére átadom. Műszakija, zöld kártyája tavaly lejárt, festés felújítandó, + az átírás költségével kell számolni, különben működő képes, csak egy éve nem volt használva. Érdeklődés esetén megtekinthető, egyeztetni a bathoendre@citromail.hu címen lehet.
ÁRZUHANÁS!!! Amit tudni kell az autóról most kapot egy szinte új váltót teljesen új a fényezése gyönyörü a belső tere hátul biztonsági övek vannak sony mp3-as Cd-s rádió van benn + érősítő + mélynyomó bele van téve a 2T ledes átfolyásmérős műszer, mely gyönyörüen működik hibátlan téli gumik, friss műszaki és zöldkártya van az autón. Első két féktárcsa leszabályozva + új fékbetétek hátsó fékmunkahengerek újak Új a fagyálló és a fékfolyadék, motorolaj és olajszürő frissen cserélve! Új gyújtáselosztó + kábelek + gyújtógyertyák üzemanyagszűrő új, féltengelyszimeringek újak, jobb alsó függő gömbfej új. Szelepdekni tömítés új, olanyomás gomba új, ablaktörlő lapátok újak Vátóolaj új, Légszűrő új, nagyon patent rajt a fék, épp hogy csak hozzá kell érni, és gyönyörüen megáll az autó Kormány könnyen fordul. Futómű hibátlan. Keveset fogyaszt az autó, hiszen minden gyári értékre be van állítva (karbi, gyújtás) Hidegüzemben is gönyörüen egyenletesen jár a motor. Vonohorog van az autón. kuplung nem szorul, olyan mint a vaj Kipufogó rendszer is hibátlan. féltengelyek kerékcsapágyak, lengéscsillapítók hibátlanok nyáron kapta meg az új fényezést, ami kétkomponeses festékkel. A fényezésre én készítettem elő az autót, tehát nem sajnáltam az időmet, és szépen meg lett csinálva. Nos remélem nem hagytam ki semmit szoval ezért annyi az ára, amennyi. Erre az autóra nem kell semmit költeni!!!
Gondolom ;-) Ne sértődjél meg, de most csináltál magadnak egy patent négyüteműt, ami gyönyörűszép. Erre nem csak hogy el akarod rontani, de még egy rakás szívást is a nyakadba akarsz venni, mert amennyire én itt olvasgattam, bizony az efféle átalakítás nem olyan egyszerű, mint aminek látszik,és a végeredmény is kétséges. Akkor már tényleg inkább add el egy "gyűjtőnek", vagy ha családilag és pénzügyileg megoldható akkor vonasd ki ideiglenesen Amy-t, és szépen eltárolva kezdjél bele egy 2T projektbe. Mert szerintem a sok szenvedés után lehet, hogy megbánnád, hogy belekezdtél az átalakításba.
Járatom. Úgy szoktam nekikezdeni, hogy valamelyik multiban veszek egy 5 literes desztilált vizet és egy jobb autós boltan egy fagyálló koncentrátumot. Korrektül légtelenítem és mielőtt kész hozzátöltöm a koncentrátumot. Beállítom a víz szintjét (kevesebbet szoktam használni, mint a min. jelzés, mert hamarabb felmelegszik) és kész. Rutinosan 5-6 perc alatt megvan, ha meleg a motor és egyedül vagyok (nem tartanak szóval).
Épp tavaly télen volt egy vicces eset. Pécsről mentem Paksra. A bonyhádi lámpánál elterelték a forgalmat baleset miatt. Elsőnek értem a lámpához, ahol állt egy rendőr és útba igazította a népet. Nagyon hideg volt kint, de én a Warbiban egyszál pólóban vezettem. Letekerem az, hogy megkérdezzem a kockára fagyott közegtől, hogy mi a helyzet. A rendőr úgy meglepődött, hogy kétszer kellett kérdeznem, mire egyszer válszolt.
E rövid sztorival arra akartam rámutatni, hogy egy rendberakott fűtéssel szaunázni lehet egy 4T-ben. Szóval kitartás mindenkinek és kövessétek lajosuur instrukcióit. (keressétek a Wartburg topikban!) Üdv: Gábor
Anyagi problémák miatt sürgősen eladnám, vagy alkatrészre cserélném a tartalék téli gumiamim. A gumik vadi újak, autón nem voltak és felni nélkül értendők: Két darab Kleber téli 165/70 R13. A következő alkatrészekre lenne szükségem: - a két dob közötti kipufogó csőre - kormánykapcsolóra, az indexesre.
A bizniszt Pécsett, Pakson vagy a két város közötti szakaszon lehetne megejteni, illetve a 17-i hétvégén megyek Pestre, esetleg egyéb módon, ami megbeszélés tárgyát képezi.
Nagyon egyszerű a dolog. Légteleníteni kell, és utána lepörköli a szőrt a lábadról, nekem amint felvillan a sárga lámpa a hűtővíznél már langyosat lehel.
A KORREKT légtelenítés szabályai:
1. Melegítsd a motort, amíg ki nem nyit a termosztát (ezt a hűtőn lévő alsó gumicső megtapogatásával tudod ellenőrizni,ha közel olyan meleg, mint a hűtő felső gumicsöve, akkor tuti nyitva a termosztát), A LEVEGŐ SZABÁLYZÓ "CSÚSZKÁT" ÁLLÍTSD MELEGRE! 2. Járó motor mellett töltsd csurig a kiegyenlítő tartályt, teljesen teli. (VIGYÁZZ, MERT A VÍZ NAGYON FORRÓ!!! Én úgy szoktam levenni a kiegyenlítő tartály sapkáját, hogy egy kicsit kitekerem, utána a sapka egyik felét félre billentem, így anélkül tudod kiegyenlíteni a nyomást, hogy leforráznád magad) 3. A kiegyenlítő tartályt rögzítő bilincset oldod, majd a tartályt felemeled, hogy magasabban legyen, mint a motor legmagasabb pontja. (A bilincs csavarját nem kell teljesen kitekerni, mert a tartály tűzfal felöli oldala csak be van pattintva) 4. Ha szemben állsz a Warbival, a karbi tetején látsz két gumicsövet, ez a hűtővíz rendszer legmagasabb pontja a motoron. Oldd annak a gumicsőnek a bilincsét, amelyik az utastérhez van közelebb. 5. Kesztyűben húzd le ezt a gumicsövet és látni fogod, hogy jön a víz a karbiból és a csőből. Ha levegős volt a rendszer, akkor most itt kiengedted a légbuborékot. FOLYAMATOSAN FIGYELD A KIEGYENLÍTŐ TARTÁLYT, NEHOGY KIFOGYJON A VÍZ!!!!!! 6. Tedd vissza a csövet a helyére, rögzítsd a bilincset. 7. Ha szükséges pótold a vizet a kiegyenlítő tartályban! 8. Ha szemben állsz a Warbival, a fűtő radiátor bal oldalán van egy csavar. Ezt tekerd ki és addig folyatsd a vizet, amíg légbuborékmentes nem lesz. KÖZBEN ÜGYELJ ARRA, HOGY A KIEGYENLÍTŐ TARTÁLY MAGASABBAN LEGYEN, MINT A RADIÁTOR CSAVARJA.(közlekedő edények elve) ARRA IS ÜGYELJ, HOGY KI NE FOGYJON A VÍZ A KIEGYENLÍTŐ TARTÁLYBÓL. 9. Ha már légbuborék mentes víz jön a fűtőradiátorból és a vízszint is megfelel a kiegyenlítő tartályban, akkor tekerd vissza a radiátor csavarját. ÓVATOSAN HÚZD MEG, MERT EREDETILEG EZ RÉZ CSAVAR ÉS KÖNNYEN TÖRIK!!! 10. Tedd vissza a kiegyenlítő tartályt a helyére és ellenőrizd, hogy meghúztad e a bilincset a karbin lévő gumicsőnél, meghúztad e a radiátor csavarját és a kigyenlítő tartály sapkája is visszakerült a helyére. 11. Szükség esetén (pár kilóméter múlva) ismételd meg a LÉGTELENÍTÉS procedúráját.
Ha ügyes voltál, akkor most már jó kis fűtésed kell legyen. Rutinos Warbisnak 5-6 perc.
Használt Wartburg 1.3 alkatrészek eladók! Bontóba vitel előtt a még jó és használható fődarabok kiszerelésre kerülnek! Kedvező áron, akár pár ezer forintért juthattok minőségi alkatrészekhez!
Ami még megvan:
- komplett motor
- váltó
- elektronika (gyújtás, világítás, kapcsolók, stb.)