Milyen irányváltótt?Gyorsitót,be lehet épiteni a felezöt? érdemes lenne a trakit megturbórni,egy pár lovat beletenni? Vagy vegyek egy komplett 80motort,vagy hüvelycset dugót? vagy jól van igy? Mi a véleményed SZABY?
A váltókar meghosszabbítással vigyázni kell, mert nő az erőkar, és törhet a váltókar vagy esetleg a léptetővilla. Nyilván ésszel használva nő a fülke komfortfokozata. : )
egyet nem értek,hogy a gyár miért nem csinál hosszabb felezö kart miért csak 16cm 26cm-31cm+41cm miért nem csinál nagyobbat biztos lenne vevö aki megvenni azért a 10-15eft!
Nekem ez is meg felel a csavar sem, meg a stift sem zavar, szétszerelésnél nekem akkor ez volt a legszimpatikusabb, és egyszerűbb, eredetileg hegesztve volt alul a kis cső, úgy lett át alakítva stiftesre, ezt kiütöm és széthúzom. :)
1 crova csukló, 50cm 20mm átmérőjű gömbvas, meg 50cm 20mm-es laposvas+1óra:D És az érzés amikor nem kell lehajolni az felbecsülhetetlen...:D:D Ezért lett meghosszabítva a váltókar is ha megfigyeled:)
Szemi nekem házilag van csinálva a felező kar a gépbe.
Neked hogyan müködik a kart kell fergatni hogy tudd használni a felezőt???
Mellékelek egy képet neked, a lényeg a fülke padlója alatt 5-8 cm errel elvágni a felező kart, kell keresni egy 8 cm hosszú csövet ami pont passzol rá, 4 cm ráhuzol a karra és 6 os furóval átfúrod mind a kettőt, egy 6 os csavart raksz bele vagy pedig egy 6-os vágott stiftett, ezzel az alja kész, az a rész ami fülkébe megyen, meg méred milyen hosszú kell neked rá hagysz kb 6-8 cm amit majd később meghajlitasz és ide húzol rá amit akarsz, hogy jobban a kezedre essen, a másik végét pedig a már említett 8cm es csőbe 4cm hosszan bele engededés bele kell heggeszteni, és hogy egy kis dizájnja is legyen a padló felet 5-10 centivel egy kicsit meghajtod az űlés fele és máris kész a felező kar, nekem is így van sokkal jobb mint a gyári nincs akkor felesleges útja. A stift vagy a csavar csak azért kell, ha szétkő tolni a szekeret ott kiveszed a csavart/stiftet a kart behúzod a fűlkébe és máris nincs útba.
Uruguay éghajlata nedves szubtrópusi, nyáron a mérsékelten meleg hőmérséklet jellemzi, télen hűvös, de a fagypont alatti hőmérséklet szinte ismeretlen. Az alacsony fekvés miatt az ország érzékeny az időjárási frontok által okozott hirtelen időjárás változásokra – így például alkalmanként ki van téve a pamperónak, az argentin Pampák felől fújó viharos erejű, hideg szélnek."