Aha, logikus amit mondasz. De akkor is... Mi lehet ez?
Nem is az, hogy áthallatszana, hanem fülelek, hallgatom, és úgy kapcsolok 3-as fokozatra, és akkor kezdi el, mégpedig mintha valami turbinát hajtana meg. Alacsony hangon kezdi, és hamar felpörög és magas hangon búg.
Szerintem ott nincs. Nem lehet, hogy csak valami áthallás van valahonnan és úgy tűnik mintha onnan jönne? Minek is lenne a B oszlopban venti? Vagy ha lenne, akkor rács is lenne az oszlopon, ahol kifújhatja a levegőt, nem?
Értelek. Én ezzel meg úgy vagyok, hogyha valami gyanúsan olcsó, akkor megnézem az eladó értékeléseit és abból minden kiderül. Legutóbb olcsó olajat vettem a kocsiba és bizony 200 felett volt a pozitív értékelése majdnem mind olaj eladásból, így tuti minőségű olajokat árul. Szerintem az értékelés a legjobb szűrő a csalókra.
Az a fényszóró magasság állító nekem is elromlott. Voltam szervízben, azt mondták 20-ért kicserélik... De persze az új is legfeljebb 2 évig bírja majd...
Úgyhogy ezt a témát akkoriban kipipáltam, és nem cseréltem. Most fixre be van állítva oszt ennyit erről... :D
Másik téma: ventilátor
Ha a ventit 3-as állásba teszem, akkor vezető oldalon a b-oszlopból búgó hang jelentkezik. Fogalmam nincs mi lehet. Lehet, hogy van ott is valami kis ventilátor ami akkor bekapcsol, és az szól ennyire? Nem mintha zavarna, de már többször megfigyeltem és csak kiváncsi vagyok mi lehet...
Abba a fényszóró magasságállítóba bele kell szarni magasról. Sokba kerül és nagyon hamar elromlik. Az enyémbe sem működik, csak ott van "dísznek". A többi kérdést passzolom. Sosem ültem régebbi Feliciában, így nem tudom, hogy azokban mennyire más, de kétlem, hogy változott volna valamit is. Inkább külső és motorikus változások voltak, ha jól tudom.
Itt a képeden látszik a fényszóró magasságát állító műszer kábele. Mert nekem az a tekerő semmit sem állít. Meg akarom nézni, hogy minden rendben van-e azzal a csővel.
A másik kérdésem meg az lenne hogy az ilyen középső tárolóboxok kompatibilisek minden Felibe? tök mindegy hogy régebbi vagy ujjabb? és hogy a kalaptartókkal ugyanez-e a helyzet?
A vízhőfok-gombának benzines motor esetében kéknek kell lennie. A sárga a dízelé.
Kiszerelése egyszerű, a gomba tövénél található műanyag biztosítékot kell kihúzni. egy kis víz ki fog folyni, de nem kell megijedni. a régi gombáról a gumitömítést rá kell rakni az újra, mert általában azon nincs - és mehet is vissza. Biztosíték visszanyom, vízszint visszatölt.
A fűtéstekerentyű - házban két 1,2 wattos égő van, a cseréhez le kell feszíteni az előlapot. csavarhúzóval óvatosan. Alulról és felülről is három-három fülecske tartja.
Az ülésben pedig oldalt, a szürke műanyag alatt imbuszcsavarok vannak. Célszerű kivenni az ülést, és kipatentolni ezt a szürke takaróműanyagot. ugyanolyan imbusszal lehet meghúzni, mint amilyennel az ülést lehet kicsavarozni.
Én ezt egyáltalán nem így látom. Gondolj bele, ha nem lenne vatera és e-bay, akkor hol vennénk meg olcsón annyi mindent? Igaz mostanában már kevesebb a jó aukció, de azért még mindig elmondható az oldalról, hogy nagyságrendekkel olcsóbban tudsz beszerezni sok mindent ott.
Ja és miért is mocsok cég? Mesélj már, mit tudsz amit én nem?
Most őszintén, nem mindegy, hogy vaterán vagy privátban vásárolsz tőle? Neked egy Ft-odba sem kerül a Vaterás vásárlás sem, csak neki. Viszont ha már egy terméket is leütsz megkapod az elérhetőségét és onnantól szabad a vásár. Kérdezni meg bármelyik termék alatt lehet tőle mindent.
Nekem ugyanilyen problémám volt, két hónapja lett cserélve-álom-Ha van akna akkor gyorsan lehet cserélni. A "nagy" alkatrészkereskedők így nem is ismerik.
Arra még tudna valaki válaszolni, hogy ha a műszerfalamat fordulatszámmérősre szeretneém cserélni, mennyire nehézkes a km állást visszatekerni az én km állásomra? Ill. hogyan lehet? köszi
Lehet kapni javító szettet ,keresd a vaterán mert ott szettben 2000 ft körül van ,autós weboldalak pedig darabonként adják ennyiért .Én is rendeltem a szerelő beépítette most olyan feszes és rövid úton jár mint egy joystic :)
Az előző tulaj sem használta több éve ,be van állva a kompresszor ,kézzel nem tudom megmozgatni . Már évek óta a rövidebbik bordásszíj van rajta ami nem hajtotta meg a kompresszort .Innen lábraállítani a klímát 100000 és 200000 ft körül lenne
Sziasztok! Lenne egy hülye kérdésem. Elég régóta megvana feliciám, és igazából csak kiváncsi vagyok, hogy mi lehet az oka annak, hogy 1-es, 2-es, 3-as, 4-es, 5-ös, vagy hátramanetben van a váltó a váltokar úgy mozog, mintha üresben lenne. Azaz sebességben, van, de ha valaki kezdő, vagy nem ismeri, az hozzáér és simán azt hiszi üres. Ez mitől lehet? Kikopott valami. Ráadásul ha 1-es, 2-es sebességi fokozatba akarom rakni akkor már annyira magam felé kell húznom a váltokart, hogy a box oldalán csuszik. A szoknya, az már jó formán nincs is rajta, mert ha a box és a kar közé szorul, akkor nem lehet sebességbe rakni, csak erölködve. Tudja valaki hoy ez mitől lehet?