Nem sokat kell kibírnia, maximum 50-60 km. Aztán szerelő srácok megnézik és pontosítanak. Úgyis átesik egy teljes állapotfelmérésen, max ezt már tudom nekik mondani;-)
Igazad van, ez volt a baja, csak nekem már kezdtek logni a csapágyak is és a szénkefe csere is aktuális volt már, ráadásul kellett az auto másnap, igy a cserét választottam ami gyorsabb volt mint a javítgatás. Ennek már egy éve volt azota semmi bajom nincs ilyentéren.
Diódahíd a generátorban. Egy-két dióda már átenged, ezért világít ki erősebben nagyobb gáznál. Ideig-óráig lehet vele közlekedni, akkor adja meg magát, amikor a legnagyobb szükség van rá...
Passz, nekem kb 20 km után már teljessen világitott. a szerelő udvarába már épphogy beértem, a mühelybe már tolni kellett:-( Amikor elkezdett pislákolni ugygondoltam hogy van időm és nem mentem azonnal, csak másnap. A szerelő tőlem 4-5 km-re van, induláskor még pislogott, de mire leértem már folyamatossan éget. Lehet hogy neked tovább huzza, de ugytudom hogy a sortrafot is tönkreteheti, de ez nem 100-as
De gondolom ez a szín is olyan, mint a fagyállóknál. Attól, hogy rózsaszín még nem biztos, hogy ALU motorba jó vagy attól, hogy kék még lehet jó ALU motorba, mert olyanra van színezve.
Nekem a fesszabályzó pusztult el, de már másodszor. ( 2001 es Feli, 48.000Km-rel)
Úgy tűnik, előbb behal az elektronikája mint hogy a szénkefék elkopnának. (2000 Ft /db, úgy hogy nem igazán probléma, de egy újat mindig tartok a kesztyűtartóban, 2 perc a csere.)
Köszi. Segítek, ha tudok :) A hőgombát benéztem, megszokásból cserélgetjük benzinesben kékre, rendszerint a komplett termosztátházon is ilyen van. Vagy nem. Beszállítótól függ, ahogy észrevettem.
Valójában mindkettő jó az egyhármasba. A kék egy kicsit hamarabb kapcsolja le a szivatót, fogyasztásnál érhető tetten a különbség a kettő között. Ezért is rakjuk többnyire a kéket a benzinesbe.
Ez igazán érdekes ,de akkor miért nincs a felsorolásban az 1.9SDI ? Persze erre most Tőled várom a választ :)
Fogyasztásról mindenkinek ,de főleg friss tulajdonosoknak :
-ha úgy tűnik ,hogy minden rendben az autóval ,azaz egyből indúl ,jól húz ,nemdadog ,nem áll le ,de gyanúsan sokat fogyaszt el kell vinni számítógépes viszgálatra .
-nálam is minden rendben volt csak 9 litert fogyasztott .Vizsgálaton 8 hibakód oxidált csatlakozások stb. Teletankoltam ,lenulláztam már most látom 200 km után ,hogy ez már nem 9 liter lesz .Féltanknár már pontosabbat tudok mondani
Ma használtam első alkalommal sötétben a járgányt, azt vettem észre hogy a töltésjelző kis lámpácska halványan világít, ha emelkedik a fordulatszám picit erősebben világít. Napközben valószínű észre se venném, annyira halványan világít.
Mi okozhatja? Aksi /ki tudja mikori/ vagy a feszszabályzó? /remélem nem a generátor/
Olvastam itt sok hozzászolást kinek mennyit fogyaszt a kocsija jöttek ki érdekes eredmények értékek. Én mindig tankoláskor 0-ni szoktam a napi méröt és akkor állok be a kutra mikor kigyullad a tartalék szint jelző átlagban 36l szoktam olyankor tankolni nyáron átlagosan vegyes fogyasztásban 600-640km tudtam megtenni mire kigyulad a szintjelző (165/70 R13 gumimérettel) most télen ez a távolság lecsökkent 570-580km-re de hozzá kell tenni 175/70 R13-as téligumik vannak rajta a gépen. Komolyabb probléma nem volt a géppel nemrégiben volt egy generátor újjitás mivel túltöltött de ezen kivül a kötelezön kivül semmit nem kellet rákölteini.
Gondolkoztam egy első toronymerevitön de majd kiderül mit hoz a sors és az anyagi helyzet.
1999-es Skoda Felicia Magic-ról irtam junius ota van nállam és közel 10ekm raktam bele azota:D
érdemes pedig túl lépni a bizalmatlanságon, mert sok jó dolgot be lehet szerezni vaterán. van egy-két kategória ahol sok a link felhasználó (pl mobiltelefonok), de általában az értelmes termékeket értelmes emberek árulják. engem 6 év és 400 tranzakció alatt 1 ft kár sem ért, olyan volt már, hogy valaki linkre licitált 1 forintos aukciómra aztán nem jött érte.friss regisztrált emberek is vonakodás nélkül utalják nekem a vételárat, persze 200.000-et én se utalnék át egy laptopért látatlanba, legfeljebb leautózok érte.
meg kell nézni, hogy kitől vásárolsz, de nem is feltétlenül az értékelést, inkább a hirdetés stílusát, a többi hirdetett termékét stb...
Persze, persze, de ha van 20-30 teljes jogú felhasználótól pozitív értékelése, már nem csinálhatta magának. Ahhoz legalább annyi bankszámla kellene és annyit egy ember nem tud összehozni.
Kár volt megszólalni, ugyanis komplett felújító szettet ajánlottak neki a váltóhoz 2000 Ft-ért. Szerinted melyik a jobb? Amit te tanácsolsz, hogy ékelje ki szeggel, ahogy sikerül vagy újítsa fel gyárihoz közeli módon? Szerintem a második szakszerűbb és hatásosabb is.
Mivel eddig nem kaptál választ, én leírom, a váltókar lötyögésének az okát.
A sebváltóból kijövő tengelycsonkon van egy ovális nút. /10mm x 6 mm/.
Erre megy rá a váltótól a müködtető rudazat vége, ezen egy 6 mm-es furat van.
A furaton át a nútba egy rögzitőstifft - az én esetemben már csak egy edzett 6 mm-es
csavarszár. A lényeg, hogy a sok váltástól a nútolt furat kikopik és nagyon tud mozdulni oldalirányba a váltórúd. Ezt a kikopást érzed sebességbe tett állapotban is.
Én igazán jó megoldást nem tudok. Apró 16mm-es szögeket vertem laposra és azzal ékeltem ki, úgy, hogy 5 perces Uverapidot tettem alá, és az átmenő stifft alá is.
Ez taknyolás, de már egy éve így van és tart. Ha szét kell szedni akkot lefúrom, a váltórúd végén lévő csuklórol a rögzitést és szabad a váltó. / ne kelljen !/.
Szia!Bocsika de ez téves benzines gomba az sárga.Az asszonyéban még minden gyári és sárga van benne.Ő vette a járművet szalonból első gazdája.Az enyémben is sárga van és jól működik.Üdv:Droid 72
Aha, logikus amit mondasz. De akkor is... Mi lehet ez?
Nem is az, hogy áthallatszana, hanem fülelek, hallgatom, és úgy kapcsolok 3-as fokozatra, és akkor kezdi el, mégpedig mintha valami turbinát hajtana meg. Alacsony hangon kezdi, és hamar felpörög és magas hangon búg.
Szerintem ott nincs. Nem lehet, hogy csak valami áthallás van valahonnan és úgy tűnik mintha onnan jönne? Minek is lenne a B oszlopban venti? Vagy ha lenne, akkor rács is lenne az oszlopon, ahol kifújhatja a levegőt, nem?
Értelek. Én ezzel meg úgy vagyok, hogyha valami gyanúsan olcsó, akkor megnézem az eladó értékeléseit és abból minden kiderül. Legutóbb olcsó olajat vettem a kocsiba és bizony 200 felett volt a pozitív értékelése majdnem mind olaj eladásból, így tuti minőségű olajokat árul. Szerintem az értékelés a legjobb szűrő a csalókra.
Az a fényszóró magasság állító nekem is elromlott. Voltam szervízben, azt mondták 20-ért kicserélik... De persze az új is legfeljebb 2 évig bírja majd...
Úgyhogy ezt a témát akkoriban kipipáltam, és nem cseréltem. Most fixre be van állítva oszt ennyit erről... :D
Másik téma: ventilátor
Ha a ventit 3-as állásba teszem, akkor vezető oldalon a b-oszlopból búgó hang jelentkezik. Fogalmam nincs mi lehet. Lehet, hogy van ott is valami kis ventilátor ami akkor bekapcsol, és az szól ennyire? Nem mintha zavarna, de már többször megfigyeltem és csak kiváncsi vagyok mi lehet...