Halihó! Cirka 15 perce nekem is ugyanez a jelenség jött elő. Semmi nem történt a kovsival amúgy. Mentem, megálltam, elindultam és már nem világít és a külső hőm. sem látható. Műszerfalon rendesen megjelenik a külső hőm... Egyébként fűt meg minden, csak idegesít és sötétben nem látsz semmit a kinelzőn... Valaki help???
Segítséget szeretnék kérni! 2006-os Superb I légkondi a kijelzőjének a háttérvilágítása nem működik. Ugyanitt a külső hőmérsékletmérő -- fokot mutat. A két hibajelenség összefügg? A légkondinak lehet baja?
5 napot használtam városban a kocsit,kb 60 km-t mentem vele , semmi hibajel. Kimentem országutra kb 5 perc 130-s tempó után megint kigyuladt az átkozott hibajel. :(
Superb II limohoz keresnék alaptartót kölcsönbe vagy bérelni, hogy évente 2x tudjak bérelni tető boxot a sí cuccoknak. Ha valakinek van otthon akkor szívesen honorálom a segitőkészségét. Venni nem akarok mert 2 évente cserélik a céges kocsit, ezért sem volna túl logikus.
Többen kérdeztétek.. 65000Ft volt 13. kerületbe a wizard turbo csinalta google baratod segit igy nem reklamoztam annyira:)
Doni örök hálám üldöz mert igazából Te csináltad meg a kocsim az x-edik szerelő után azóta sincs víz a hajóban :D KOPP-KOPP!!! - Köszönöm!
Viszont most azt kell mondjam semmi kivetnivalót nem találtam a munkájukban és most már jó a kocsi megszűnt a hibajelenség tehát tényleg a turbó volt a hibás de ezt már kifejtettem mit csinaltak.
Mint mondtam, ezzel csak a motorhoz fogsz hozzáférni, de az is csak akkor biztos, ha már kipróbáltad..... Inkább VCDS-t keress.(EU-n belüli eladótól) Szerintem.
Egyik ismerősömnek van egy Superb II-je (még nem a faceliftes) és olyan hibákat produkál, hogyha fölkapcsolja a hátsó ködlámpát kinyitja a csomagtartót. Eddig sem működött tökéletesen, teljesen véletlenszerűen hol igen hol nem nyitotta a csomagtartót sem kulcsra sem mikrokapcsolóra. Én a hátsó test kábelre gyanakszom. Találkoztatok már ilyennel?
Maga a hardver tulajdonképpen tudja az autóiparban használatos protokollok bármelyikét, csak éppen nincsenek hozzá típusspecifikus szoftverek.
Többségében az OBD2/EOBD szabványban rögzített és kötelezően nyilvánossá tett, a motor környezetvédelemmel kapcsolatos részeihez férnek hozzá az erre írott szoftverek. Ezek a 2001 utáni benzinesek és a 2003 utáni dieselek, de ez sem mindig igaz, a dieselekkel erősen hadilábon áll.
Fiathoz van hozzá teljeskőrű szoftver (fizetős), Fordhoz részleges de meglepően jó, ez ingyenes.