Jó hangja van. Nekem az e220 után ahol már nagyon szétszaladtak a lovak ez a v6-os is hasonló mosolyt csal a szájam sarkába mint a tiédbe ez az állat :-)Mikor szép finoman elindulok vele, szeretem egy kicsi gázzal hallani ezt a grrrr- féle hangot.
Na erre gondoltam én is..Miután kitöröltem mindent, kicsit meghajtottam az állatot, az előbb kifaggattam. Sehol sincs hiba.... Na ez nekem megint csak gyanús. Olyan nincs, hogy nincs...Főleg, mikor gyújtásra teszem, azt mondja, hogy légzsák off... Hibakód meg nincs...De idővel kiismerem.
Remélem nem szarakodik, mert nemrég kapott új befecskendező szelepeket, gyári tartógumikkal, a szívócső tömítések is cserélve vannak, plusz a légtömegmérő gumi alja is, mert az is repedt volt, keverék beállítva, gyújtás megnézve, minden frankó, remélem nem kezd el máris hülyéskedni, mert már nagyon unom, hogy a törődést azzal hálálja meg, hogy újult erővel szivat. A 123 ennél ezerszer hálásabb autó szerintem.
Ne hidd, hogy szeretnéd, ezek kb 1/3 gázadások voltak, jobban megpörgetve komolyan mondom fájdalmat okoz, olyan hangja van, egy tartomány felett olyat üt, mintha valaki szó szerint tenyérrel telibe fülön vág!
Amúgy a motor Gabikám esküszöm minden indításnál megköszöni az új olajat, mintha kicserélték volna!
Nem is csodálom, mert amit az öregasszony tartott benne.....
Kipufvég fent van, katalizátorok reggel érkeznek, de csúnyán pótolták a katok helyét, kicsit nagyobb műtét lesz, leveszem az egész rendszert, és a nagy részét újra csövezem és építem.
K/KE-Jectronicnál ugye injectro hugyozás is okozhat kopogós égést, jót tesz neki a pálya, és egy vállalható injector tisztító.
Én a k/KE-jetek porlasztóit javítás esetén mindig átviszem ultrahangra a dizeleshez, most is mennem kéne már 4db-érrt egy 230 M102-höz, már 3 napja várja, hogy menjek érte, csak a hengerfej még nincs kész.
Ezért írtam, hogy futtasd meg a lovat kicsit, az említett 103-as aminél nyomtalanul tűnt el a hang, szintén meg lett előtte pályáztatva, és utána kezdett el kussolni, igaz nem rögtön, de kb 1 óra elteltével fokozatos halkulás után csend lett. Emiatt nem voltam benne biztos, hogy talán a pálya hatása, de gondoltam nem vesztesz vele, próbáljuk meg :)
Ma megnéztem a csövet, nincs benne olaj, viszont lenyomtam kb. 200km-t többnyire 90-110-es utazóval, olajszag nincs, motor és váltóolaj szint rendben, olajnyomás jó, víz stabil 80-on, a hang eltűnt :O
Elképzelni nem tudom mi lőtte az autót, kíváncsi vagyok majd visszajön-e a hang, de remélem nem.
Lenne egy érdekes problémám.
w203 220cdi,index helyet a ködlámpa villog,váltó serviz módban,motorkontrol lámpa világit,ECU hiba,és sorolhatnám.Mindenhol CAN-BUS szakadás a hibakód.
Két hónapja ugyan így jártam,de megúsztam,hogy bal elől Segítettem a vasat megszabadítani a víztől.Akkor csak a kábelek álltak vízben.Takarítás után minden tökéletes volt.
Most viszont minden száraz.Lehet mégis lefeküdt a SAM modul?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Tudom, a találkozóig még van idő, de sajnálattal jelzem hogy nem tudok menni most sem, mert elkapott a "gépszij".
10.-én hajnalban egy brutális infarktust kaptam, szerencsére német honban, ami azért szerencse mert kb. 3perc alatt már mentőorvos kezelt, igy csak a sziv jelentős része ment a levesbe. Ami megmaradt az jól van. Már én is jobban de a lényeg hogy már itthon vagyok, de a társaságotok nagyon hiányzik. Remélem a következőre már eljutok.
Élő adatot is sokat mutat, csak számomra például felfoghatatlan, hogy pl mutatja miliméterben a motorolaj szintet. Képesek voltak csak ezért beletenni a motorba egy szenzort ami méri a olajszintet, csak azért, hogy ezt láthassam ? nóóórrrrmáááális ?
Ok érdekel a dolog ! Lehet postázni is?Mert én Esztergomban lakom ! Privátban küldeném a címem csak nem látom sehol az elérhetősége, elvileg az enyém publikus légyszi írj oda ! köszi!