Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
a bal oldali reflektor foncsorozása megtörtént Budapesten. 6 ezer mani, és szép lett. Teccik. Már vissza is szereltem. Eddig nem tudtam, most viszont látom, hogy mi a különbség egy teljesen ép, de 33 éves bevonat és egy friss között. Ha tudok reprezentativ fotót csinálni akkor felteszem ide. Pozitiv kontrollnak meg egy vadiújat.
sztem 1.3-as motorokat már csak a Weberekkel szerelték. A Solex az ősibb verzióké volt. Pl. az én első karburatorom is solex volt. A Weber jobb saját tapasztalat szerint is, és kb. 1 literrel eszik vele kevesebbet a kocsi.
a Széchenyi térről indul. Tulképpen a platánsorok közötti fősétány folytatása - nagyjából - észak felé. A másik irányba a Kárász utcában folytatódik a fősétány.
Ironhazzard hozzászólását nem voltan képes értelmezni. Amúgy a BMW-kről csak annyit, hogy kivan velük a t*%"+)'-öm! Nem tudom, hogy lehet ilyen idétlen módon lökhárítót rögzíten de a fricceknek sikerült. De mindjárt bocsánatpt is kérek mielőtt valakinek a lelkébe gázolnék. Mert a BMW-az aztán az autó! Húú! Nahh ez is megvolt. Feri! Kell gömbleszedő? Kb: 1000 Huf. Megnézem a szerszámboltos spanomnál van-e? Oks?
Mail ment! Kosz tuti, h. nem lehet, mert 5x szétszedtem a karbit és semmit nem találtam! Ez is hasonlóképpen működik. Kar lenyom spricc be. De ha megy a moci, akkor csak lassú gázadásra hajlandó felpörögni. Beállítottam már a szelepeket, megszakítot, majd össze-vissza forgattam. Ugyanolyan sz*r. Alapjáratom sincsen már. Teljesen le vagyok lombozva..... Itt vannak képek a karbiró összehasonlításképpen:) Üdv! Feri
Én konkrétan azt a Webert nem ismerem, de a Solexen a membránnak ha kicsit megnyomod a karját, akkor a gyorsító fúvóka porlassza a benzint az 1-es torokba álló motornál is. Gondolom azon a Weberen is hasonlóan van. De nekem ilyen torpanásnál mindig a főfúvókával volt gond, az 1-es torokéval. Elég rendesen el tud benne kolbászolni vmi kosz, ami aztán gondot okoz rendszeresen. Kompresszorral kell átfújni lehetőleg.
Írtam Neked mailt, arra a címre amit lennebb említettél, az azami@freemail.hu -ra.
Helló! Kipucoltam már nem egyszer, de ugyanazt csinálja:( A membrán a karbiban lévő? Az elvileg jó, de a franc tudja. Hogyan lehet ellenőrizni? Üdv! Feri
A porlasztót felújítani nem tudod? Ha hirtelen gázra torpan, akkor a gyorsító fúvóka membránjával lehet baj. De az is lehet, hogy csak ki kell pucolni.
Ha tudsz valahol karbit, akkor légyszi szólj nekem is! Hirtelen gázra fullad.... Az elektromos cuccokra tudok egy gyógyírt. BX komponensekkel helyettesítsd (S1). Nekem is így van megoldva. Egy az egyben ugyanaz! Ha kell nekem van BX elosztó, jeladó..... Üdv! Feri
Picit beleolvastam a fórumba, visszamenöleg a "melyik is a cápa" vitáig, és láttam hogy némi problémával küzködtetek az "adatáramlást" illetöen. Mintha olvastam volna valami FTP-röl, de gondoltam ez segit: www.yousendit.com minden halandónak elérhető, és szerintem egysszerüen kezelhetö, igaz picit lassú a feltöltés. Amugy aszittem hogy BMA-ról volt szó nem BMX-röl, de mind1 : -)
A napokban veszek egy 1.3-as GSA motort, amihez nincs meg a porlasztó és a gyújtásalkatrészek. Tud valaki ilyesmiben segíteni? Akár valami jó bontós tippel? Az 1.3-as motorokon csak Weber karbi volt, vagy volt olyan is amit Solex-el gyártottak? A gyújtáshoz pedig a legfontosabb a jeladó az elosztóval lenne, mindenképp az elektronikus. Nem szedett szét valaki egy motort mostanában:) ?
Itt van az említett CX-ről a link. http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=229172&command=ugras&screenwidth=800&data=YTo3OntzOjc6InJlc3VsdHMiO3M6MzoiMTAwIjtzOjk6ImthdGVnb3JpYSI7czoxMToic3plbWVseWF1dG8iO3M6MjoicTEiO3M6MzoiMjEwIjtzOjI6InEyIjtzOjI6ImN4IjtzOjEzOiJvcnN6YWdfa2VyZXNvIjtzOjE6IkgiO3M6MTI6IndoZXJlX2tlcmVzbyI7czoxNDM6IiBXSEVSRSBha3Rpdj0xIEFORCBneWFydG1hbnlrb2QgPSAnMjEwJyBBTkQgdGlwdXNrZXJlc28gTElLRSAnJWN4JScgQU5EIG9yc3phZ2tvZCA9ICdIJyAgQU5EIHZhbHV0YW5lbWtvZCA9ICdIVUYnIEFORCBrYXRlZ29yaWEgPSAnc3plbWVseWF1dG8nIjtzOjExOiJzY3JlZW53aWR0aCI7czozOiI4MDAiO30=
Ricsi! Nem sajna nem sikerült megegyeznem a tulajjal. Pedig beszámította volna a 2CV-t 40-be.... Viszont van egy CX a hasznaltauto.hu -n, 150-ért. Tudtok róla valamit? A videót nem tudtak megnézni vagy leszedni?Mert ha csak megnézni, akkor küldök hozzá való codec-et.
Gsdriver! Megjött a csomi! Nagyon szépen köszönöm!!! Te egyszerűen szikével formáztad tetszőlegesre vagy egy általam nem ismert módszerrel?
Vágom mostmár! Nekem a kombi tetszik nagyon. Olyan hullaszállító fílingje van. :) Azokat a videókat nem tudtam megnézni amit a múltkor küldtél. Valami GSA-s vonatkozása volt. Ja! Vettél egy XM-et?