Minden fórumon vannak röntgenszemû emberek. Én ezeket legszívesebben beültetném egy X6osba, aztán meséljék el, milyen a panoráma hátrafelé :)
Arról nem beszélve, hogy hiába valaki a parkolók ördöge, egyszer kelljen tök ismeretlen helyen parkolni, ahol pl a D-oszlop mögött egy közlekedési tábla vékony oszlopa sunyít.
ez nőknek lehet, hogy hasznos, de én azt szeretném tudni, hogy 10 vagy 20 centi van...
Ez egy népszerû ökörség, ami rendszeresen azoknak a szájából hangzik el, akiknek még sosem volt PDCjük. Fogadjunk a TotalCar-on olvastad :)
Egyrészt, a Bazsa által is említett 30 centi az az átlag pógár átlag reakcióideje, amikor 3-4 km/h-val tolat. Másrészt, a PDCnek sosem volt célja a 0 cm, mert ha koppra beparkolod úgy a mögötted lévôt, hogy nem tud kijárni, baromi ideges lesz.
És vannak alacsony tárgyak, amit észre sem vennél, de a PDC megment egy festéstől!!
Ilyenkor mindenki király, meg nagyon jól vezet, (jelzem millió km mögöttem, és jó vezetőnek tartom magam és mások is), de egy magas patka, kiálló tárgy amit nem látsz az autóból, okozhat kellemetlenséget!! És akkor már nem vagy olyan király!
Megnézetem mindenképpen,mivel nem akarok sehol ott maradni. De azóta nem produkálta ezt a jelenséget. Gondolom,ha az aksim gyenge lenne,akkor ezt mindig ki írná ,nem?? Vagy nem feltétlenül??
Vezetôoldali alsó sarokban szokott lenni cikkszám a BMW logo alatt. Ha alvázszám alapján rendelték, nem lehet baj, de ha szeretnél megnyugodni, írd majd be ide a cikkszámot :)
ozaftp.is: koszi! van esetleg valami felismerheto jele annak, hogy melyik kerul az autoba? eldugott szam, valami? Bar nem feltetelezem, hogy atvernenek, de azert kivancsi vagyok... Koszi!
BMW diagnosztikai műszerrel ki lehet olvasni több napra visszamenőleg hogy alakult a jármű energia felhasználása (energia diagnózis) a nyugalmi áramfelvételek érdekesek itt elsősorban,akku töltöttségi szintet napról napra,állásidőket. Ha nincs semmi utólagos műholdas rendszer az autódban akkor nem lehet 80mAh nagyobb áramfelvételed nyugalmiban. Azonban az is lehet hogy az akksidat már nem képes az autó a megfelelő töltöttségi szintre hozni (90% felett már nehéz) és ezért van ez a tünet amit egy akksi csere orvosol csak.Üdv.
Nyugodtan mehetsz tovább az akksid lemerült egy olyan feszültségszintre amit már jelez,ennek több oka lehet ha időd engedi vizsgáltatsd meg hozzáértővel.Üdv.
Sziasztok. Ma reggel induláskor ezt az üzit kaptam. HIGH RATE OF BATTERY. És egy autó ikon,amit egy emelő felemel. Van valami ötlet? Mehetek az autóval? Köszi. Krisztián
Na igen, szépen fel volt extrázva :D :D legalább mindent kipróbálhattam, amit ma a BMW nyujthat.Megmondom őszintén a legjobbak az első, és a Rückfahr kamera, meg a komfort ülések voltak, és az egész autó olyan lágy utazó autó. Cruise-olni baromi jó benne. Ez a sok kapcsolgatás a Comfort-Normal-Sport mód között őszinte leszek, nyomtam keményen, mentem lightosan, mentünk jó úton, és borzasztón is, a kormány és DSC reakciókon kívül én a futóműben szinte semmi változást nem éreztem, bárhova raktam. Márpedig ha a gátlók darabja 800 Euro, a felár istentudja mennyi, akkor azért várnék vmit.
El tudnék menni vele pár ezer km-t fáradság nélkül, az viszont fix. Ok hogy nagy a súly, de pl.: ebben a kasztniban nem győzött meg ez a TwinTurbo motor. és az 5.2es 0-100at sem hiszem. Szó se róla, megy mint a szemét, de vhogy mégis. A fékek iszonyatok, a felhasznált anyagok, a halomnyi extra és az összerakási minőség mármár hihetetlen szintet súrolják. Tényleg érezni azt, hogy Flagship autó. Más kérdés, hogy én ilyet akkor vennék csak amikor az ára a mostani E65 750i-k szintjén van (35-40-50 ezer Euro), csak akkor viszont ennyi extrával folyton fosnék mi döglik meg, magam tudom mit költenek rá a klienseim ezekre.
De hogy csak lágyan utazni ma nem nagyon van ennél jobb autó, (max S klasse amit még nem próbáltam, vagy pedig Rolls Royce :P ) azt garantálom bárkinek. Legfeljebb egy fullos E65 :D