Lenne pár kérdésem egy 2007-es, faceliftes 520D kapcsán:
1. Szeretnék bele rakatni bluetooth-os telefon-t. Lehetőleg gyárit, iDrive-val integráltat. Honnan lehet azt megtudni, hogy ehhez mennyire kell szétkapni a kocsit (mikrofon, antenna, modul behejezése stb)? Az extralistát nézve nem szerepel rajta ez a szó, hogy bluetooth, meg a telefon sem? Ettől még van rá esély, hogy elő van készítve? Töltés meg a cradle dolog nem izgat! A gyári kihangosító SAP-os, vagy a cradle nélkül a telefon saját antennát használ?
2. Jól sejtem ugye, hogy a buisiness navi-hoz nincsen magyar térkép, így akik a neten hirdetnek ilyet, azok valamelyik másik változathoz kínálják azt?! Leszedtem a 2009/1-et, meg a 2007/1-et is. Az előbbi megy, de abban a leírás alapján sincsen magyar térkép, a 2007-est még nem írtam ki, de láttam, olyan forrást, miszerint abban lehet, hogy van. Erről valaki tudna felvilágosítást adni? Leszedtem a Navteq EasternEU térképét is. Kiírtam egy CD-re, de nem eszi meg a navim - gondolom, hogy nem a CD-vel van a baj (tehát nem csak DVD-t eszik), de azért gondoltam megkérdezem ezt is. Nem lehet a 2009/1-re rámásolni a Navteq CD-ről a térképet? Mert még ez merült fel bennem...
3. Lassan fékbetétet kell cserélni a kocsiban. Elsőt. Ezt márkaszervizbe kell megtennem, ha a garanciát meg akarom őrizni, vagy vihetem máshova is? Van valami tutti hely, ahol ilyesmit normál árban megcsinálnak és tudjátok ajánlani (Bp és környéke)?
Nem mert akku töltöttségi szint erősen függ a használati módtól.Pl egy állófűtéses autónál rövid használatú távok erősen igénybe veszik az energia tartalékot.
Véleményem szerint ha BMW autókhoz méltó igényességel járunk el (patentok megújítása,gyári bandázs szalag,igényes forrasztás) akkor bármikor elvégezhető bármelyik retrofit dolog beépítése,ugy hogy nem tudsz különbséget tenni.
Nem kell túlzottan szétkapni a kocsit, hátsó PDCnél tipikusan csak a hátsó szoknyát + csomagtérburkolatot. A legegyszerûbb és legnépszerûbb retrofitek egyike.
Én ilyet sosem mondtam. Lehet, hogy neki fogok tolatni valaminek, sőt, ha sokévet élek és vezetek, akkor valószínűleg. Ha így lesz, megérdemlem, úgy kell nekem, béna voltam, és miért nem szereltem be PDC-t.
Arról volt eredetileg szó, hogy mindhárom érintett extra berakható utólag. Ami igaz is.
De ÉN nem kapnám szét a kocsit PDC-ért. Ha gyárilag benne van, jó. Ennyi.
Készséggel elhiszem, hogy veled sosem történhet meg, hogy nekitolatsz valaminek. Az autóvezetôk maradék 99%-a viszont már nem ennyire biztos ebben - a PDC nekik készül.
1. sosem volt PDC-m 2. E39-em van, szerintem ebből kitűnően lehet látni hátra is 3. sok extrát beszereltem utólag (pl tempomat), a PDC fel sem merült, ezért én nem dönteném szét a fél autót 4. sosem tolattam még neki semminek, nem azért mert röntgen szemem van, hanem mert óvatos vagyok, inkább kiszállok és megnézem, ill. ld. 2 pont 5. totalcart nem olvasok, mert szar 6. "a nőknek jó"-t visszavonom, ez sértő volt elnézést kérek.
Használni kell a PDC-t két évig és utána kell nyilatkozni róla! Amikor vettem az autómat nem volt cél,hogy legyen benne,de szerencsére benne volt. Neha ha megyek a feleségem autójával, elfelejtek alaposan nézelődni-úgyis csipog ha akadály van de soha nem csipog,mert mert nincs benne-ilyenkor érzem hiányát
Minden fórumon vannak röntgenszemû emberek. Én ezeket legszívesebben beültetném egy X6osba, aztán meséljék el, milyen a panoráma hátrafelé :)
Arról nem beszélve, hogy hiába valaki a parkolók ördöge, egyszer kelljen tök ismeretlen helyen parkolni, ahol pl a D-oszlop mögött egy közlekedési tábla vékony oszlopa sunyít.
ez nőknek lehet, hogy hasznos, de én azt szeretném tudni, hogy 10 vagy 20 centi van...
Ez egy népszerû ökörség, ami rendszeresen azoknak a szájából hangzik el, akiknek még sosem volt PDCjük. Fogadjunk a TotalCar-on olvastad :)
Egyrészt, a Bazsa által is említett 30 centi az az átlag pógár átlag reakcióideje, amikor 3-4 km/h-val tolat. Másrészt, a PDCnek sosem volt célja a 0 cm, mert ha koppra beparkolod úgy a mögötted lévôt, hogy nem tud kijárni, baromi ideges lesz.
És vannak alacsony tárgyak, amit észre sem vennél, de a PDC megment egy festéstől!!
Ilyenkor mindenki király, meg nagyon jól vezet, (jelzem millió km mögöttem, és jó vezetőnek tartom magam és mások is), de egy magas patka, kiálló tárgy amit nem látsz az autóból, okozhat kellemetlenséget!! És akkor már nem vagy olyan király!
Megnézetem mindenképpen,mivel nem akarok sehol ott maradni. De azóta nem produkálta ezt a jelenséget. Gondolom,ha az aksim gyenge lenne,akkor ezt mindig ki írná ,nem?? Vagy nem feltétlenül??
Vezetôoldali alsó sarokban szokott lenni cikkszám a BMW logo alatt. Ha alvázszám alapján rendelték, nem lehet baj, de ha szeretnél megnyugodni, írd majd be ide a cikkszámot :)
ozaftp.is: koszi! van esetleg valami felismerheto jele annak, hogy melyik kerul az autoba? eldugott szam, valami? Bar nem feltetelezem, hogy atvernenek, de azert kivancsi vagyok... Koszi!
BMW diagnosztikai műszerrel ki lehet olvasni több napra visszamenőleg hogy alakult a jármű energia felhasználása (energia diagnózis) a nyugalmi áramfelvételek érdekesek itt elsősorban,akku töltöttségi szintet napról napra,állásidőket. Ha nincs semmi utólagos műholdas rendszer az autódban akkor nem lehet 80mAh nagyobb áramfelvételed nyugalmiban. Azonban az is lehet hogy az akksidat már nem képes az autó a megfelelő töltöttségi szintre hozni (90% felett már nehéz) és ezért van ez a tünet amit egy akksi csere orvosol csak.Üdv.