Keresés

Részletes keresés

Szere28 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1173
Udv!
Hat ha melegben indul es hidegebb idoben nem akkor valszeg szivato problrm van.
Udv!
Előzmény: Józsi6905 (1172)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1172

Köszi! Akkor valószínű 2000-es, mert az alvázszámban nincs más olyan szám ami reális lenne.A tulaj 99-et mondott, tehát kb. ott van a kora.

Tegnap délután hazamentem, második rúgásra beindult, és mentem is vele, mint a szélvész (75 km/h). Többször leálltam vele, mindig szépen indult.

Ma reggel megint nem akart beindulni.

 

Érthetetlen.

Előzmény: Szere28 (1171)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 1171
Udv!
Minden alkatreszbe bele van ontve a gyartasi eve. Pl 99 az ! 1999 a 04 az 2004 de az alvazszamban is benne van a gyartasi ev csak nem todom hanyadik karakter.
Udv!
Előzmény: Józsi6905 (1170)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 1170

Scarabeon meg tudom állapítani valamiből, hogy mikori gyártmány? Van valahol valami jelzés?

Szere28 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 1169

Udv!

biztos ki lehet szedni mivel oda nem hegesztik. Valszeg szetkel szedni a fel motort ulest burkolat lekell venni.

Udv!

Előzmény: Józsi6905 (1168)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 1168

OK! A benzintankot ki lehet szedni? Vagy hogyan lehet pucolni?

Előzmény: Szere28 (1167)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 1167
Udv!
En inkabb egy tank pucolast mondanek neked ha ennyi mocsok kerul a karbiba. H van e szuro rajta igy nem tudom megmondani neked. Van amin a vakumosbenzincsapnal van szuro es van amin nincsen. Ha igen eleg bujkalos de azert lehet szerelni a karbit. Ertem de igy sajna nem tudom miert nem indult a geped
Udv
Előzmény: Józsi6905 (1166)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 1166

Üdv!

Nem kell specialista, csak értsen hozzá (mert én nem értek...), ennyi. Láttam, amikor a karbit pucolták, hogy elég nehézkes hozzáférni.

 

Van ezeken egyébként benzinszűrő? A régi tulaj mondta, hogy lehet, hogy nem ártana rá tetetni. Elég nagy kosz volt a főfúvókában.

 

Tegnap reggel kimentem kíváncsiságból beindítottam, első rúgásra indult, se gázt nem adtam, se szívatót nem nyomtam.

Ma reggel meg sehogy sem akart indulni.

Előzmény: Szere28 (1165)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 1165

Udv!

Azt minek neked ehez kimondott scarabeo specialista. Csak egy nyomorult 2T blok. Mind egyan olyan foleg h a scaraba egy locenszes blok van. aksi  nelkul is indulnia kene semmi koze az indulasnak. H igy mi baja lehet nem lehet megmondani leghet megint csak eldugult a kapbi es azert nem idnul de lehet mas probla is. 2T bloknal a nem indulast annyi ra sok dolog nem lehet. De elmondom en neked miert nem indulnak ezek a kis dogok altalaban. Karbi hibba , fals levego a szivocsonknal repedt. Akkor membran hibba nem zar jol. Szimering hibba ,es vegul hengerhibba elvan kopva. Ja igen es gyujtas hibba ez majdnem lemaradt.

Udv!

Előzmény: Józsi6905 (1164)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 1164

Sziasztok!

Két napja vagyok egy 99-es 2T Scarabeo "boldog" tulajdonosa. Eddig majdnem minden rendben volt, kivéve, hogy megvásárlása után 10 perccel eldugult a főfúvóka, amit végül is a régi tulaj, reklamálásom után kitakarított, rendben hazaértem vele (30 km-es út volt, végig 60-70-el).

Az akksija halott, úgyhogy az kivettem, ma veszek bele újat.

DE:

Ma reggel indulnék vele (berúgókarral természetesen), de nem volt hajlandó beindulni. Néha, mintha elkapta volna, de nem tudtam vele munkába menni. Kicsit dühítő egy két napja vett mocival.

A kérdésem (laikus vagyok):

Akksi nélkül be kellene indulnia? Használt motor vásárlásakor mit nézessek át egy szerelővel?

Gyöngyösön tudtok olyan szerelőt, aki vágja a scarabeót?

 

Köszi a válaszokat!

 

 

 

fuli971 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1163

Holnap megpróbálok egy másik kupakot venni hozzá, hátha segít!

Előzmény: Szere28 (1162)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1162
Udv!
Hat akkor lehet h hengerfejes a gep. Vagy csak a kupak adta meg magat igy nem tudom megmondani h melyik.
Udv!
Előzmény: fuli971 (1161)
fuli971 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1161

Megint bemelegítettem a motort és megpróbáltam levenni a viztartály fedelét ,de nagyon lassan tudtam a nagy nyomás miatt.

Gondoltam egyet és meglazítottam és mentem vele egy próbakört, na igy már jó lett a mutatató,nem melegedet,a kupak mellett nyomta egy kicsit ki a vizet.

Megálltam és teljesen levettem a fedelet,a viz fel volt habosodva és  a tartály tetejéig ért!

Hát azt hiszem most vagyok csak igazán sz...rba! :(

Előzmény: Szere28 (1160)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1160
Udv!
Azt nem hinnem h a vizpumpa nrm toll eleget mert akkor a ventilator sem igen menne elol. A hutot meg vidd el egy hutoshoz mert csak az tudja rendesen kimosni. Vizel nem igen lehet ide oldoszer kell ami vizkovet es minden csodat oldani tud.
Udv!
Előzmény: fuli971 (1157)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1159
Udv!
No akkor ugyi voltal.
Udv!
Előzmény: Péter Szilárd (1158)
Péter Szilárd Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1158

Köszönöm a segítséget! Megtaláltam a hibát. A generátor 3 vezetékéből kettő el volt szakadva a csatlakozónál. Egyenlőre úgy néz ki már minden ok, de a próbakör még elmaradt!

fuli971 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1157

A légtelenitést már többször megpróbáltam,de semmi változás!

A viz sehol nem szivárog nincs vizfogyás a redszerben!

Megpróbálom még a hűtőt kiszedni és kimosni hátha segít.

Ha a hütőmosás sem segit, akkor lehet,hogy a vizpumpa nem tol eleget?vagy a vizpumpa az vagy müködik vagy nem? olyan nem lehet,hogy csak gyengébben cirkuláltatja a vizet? 

Előzmény: Szere28 (1156)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1156
Udv!
Hat jol le van legtelenitve. A huto egyenletesen meleg vagy csak helyenkent? A vizet nem fogyasztja van benne eleg viz nem csopog sehol? Nem valtoztattal valamit a motorin? Ha mind nem akkor huto kivesz es tenyleg ki kell takaritani lehet vizkoves koszos belul a kis csovek ahol a viz megy. Vagyis a kosz miat nem megy. Mert akkor ha koszos a huto azert megy fel a viz.
Udv!
Előzmény: fuli971 (1155)
fuli971 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1155

A hiba abban van,hogy eddig ez nem ilyen volt,normális esetben beált vizszintesre a mutató,ha egy kicsit feljebb ment akkor bekapcsolt a ventillátor visszahütötte és kész. Ezzel szemben most,ha egyhelyben járatom ugyanezt teszi, viszont ha elindulok vele akkor 

folyamatosan emelkedik a vizhőfok a ventillátor meg állandóan megy.(és nan kint 20 fok!)

Azt nem tudom hogy felforralja -e a vizet mert megállok vele a piros jelzés szélénél.

Ja és ez országúton 80-90-es támpónál csinálja amikor még a menetszél is hűti!

Ha visszamegyek a városba -nél visszahül egy kicsi a piros alatt van kicsivel!

Mi lesz,ha bejön az igazi nyár és lesz kint 35-fok?

Előzmény: Szere28 (1152)
evitar Creative Commons License 2013.06.02 -1 0 1154

Szia! A bal oldali idom alatt van a feszültségszabályzó. Üdv

Előzmény: Péter Szilárd (1149)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1153
Emberek miert hiszitek ha pirosn van a viz az gond. Nem gond mivel lehet csal az ora. A nyomas alatt levo fagyalos viz 105-120 fokon kezd forni.ha forras elott csak egy fokal is van es meg nem forr az nem gond ott eveket uzemelhet hibba nelkul sot orokke valosagig.
Udv!
Szere28 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1152
Udv!
Mi ezen a hibba? Felforr a vizz? Nem ?! Ha nem akkor nincsen hibba. Jobb hutest jobb holeadasal lehet lehet retkes a huto belulrol . Ki kell venni kitakaritani valami tisztito folyadekal. Ja igen a termosztatott ted vissza .
Udv
Előzmény: fuli971 (1151)
fuli971 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1151

Sziasztok!

 

Nekem egy 200-as scarám van Rotax blokkos,a problémám az hogy két személyel állandóan melegszik.

Már légtelenítettem a rendszert töbször is. Kivettem belőle a termosztátot,de még mindig nincs semmi változás,a ventillátorom folyamarosan megy de nem hül vissza! A hőfokmutató állandóan a piros vonal aljában van!

 

Valakinek esetleg van valami ötlete hol lehet a hiba?

Szere28 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1150
Udv!
Fogsz egy voltmerot es megnezed van e toltes. A toltes kabeleken megnezed van e ellenallas nem csak egy kontak hiba van vagy szakadas. Aztan a feszultseg szabalyzo elott kimerd a harom db kabelen van e valto aram es a harom kabelben egyforma e a feszultseg. Ha nincsen vagy nem egyforma akkor generator halal ha ozt minden rendben akkor feszultsegszabalyzo.
Udv
Előzmény: Péter Szilárd (1149)
Péter Szilárd Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1149

Ma egy kicsit méregettem, az aksi nem cellazárlatos, viszont töltés nincs. Van ötletetek, hogy mi okozhatja a problémát? Generátor, vagy fesz.szabályzó? A fesz.szabályzó elől van a fejidom alatt? Hogy tudom ellenőrizni? Előre is köszi

Péter Szilárd Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1148

Köszi az infot! Úgy látszik tegnap korán szóltam el magam, hogy nincs semmi gond vele! Motorozás közben hirtelen elment a töltés, és csak azt láttam, hogy esik a feszültség. Valószínű, hogy cellazárlatos lett az aksi és ez kinyírta a fesz.szabályzót. Vajon tönkre tehette a generátort is? Köszi

Szere28 Creative Commons License 2013.06.01 0 0 1147
Udv!
Kiert nem talasz? Szinte az osszes olasz gepbe ez a blok van a malagutig a piaggoig. Szoval nem kell pont scarabeonak leenni. A blom tok ugyan az sot az injektoros is ugyan az csak a karbit ledobtak rola. A fo szerkezet ugyan az.
Udv
Előzmény: Péter Szilárd (1146)
Péter Szilárd Creative Commons License 2013.06.01 0 0 1146

Sziasztok!

 

Február óta hajtok egy 2005-ös ABS-es 500-as scarát. Nincs vele gond, de szeretném ellenőrizni a szelephézagot. A gondom, hogy nem találok hozzá szervíz manual-t és nem tudom a hézag értékeket. Nincs véletlenül valakinek workshop manual-ja hozzá (ez még a régi karosszériás).

 

Előre is köszi!

phieszta Creative Commons License 2013.05.31 0 0 1145

Üdvözlet,

 

Ha esetleg valakit érdekel  ELADÓ Scarabeo 50 Ditech 2003 alkatrészek:

 

-injektorfej

-injektorház

-gyújtótrafó

-benzinpumpa

-levegőkompresszor

-feszültségszabályzó

-ülés

-benzintank

-olajtartály

-első hátsó féknyereg

stb.........

 

Érdeklődni a következő elérhetőségeken:

06 30 696 58 55

bondarbalazs at gmail.com

 

Zoley69 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 1144

Első Scarabeo:

Előzmény: Zoley69 (1143)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!