Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

batyja Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13903

hello;)

Előzmény: cheeko518 (13902)
cheeko518 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13902

Szia! szerintem AC-pumpa gondod lesz!Abból gondolom,hogy én is ezzel a problémával szívtam majdnem 1 évig!az összes létező csatlakozót,szenzort,szűrőt mindent kicseréltem és ugyan így genyózott,mig végül egy szerelő azt mondta méresd meg hülyegyerek az AC nyomást! gyárilag 3-4 bart kéne tudnia,de ez cdak 1,2-őt prudukált.a csare óta csak a féket kell javítgatni!!!ha érdekel a dolog tudok olcsón pumpát,újjat megbízhatót,de a reklám miatt csak a számomat adnám meg:20/233-86-43.remélem segítettem,de más kérdéssel is nyugodtan fordulj hozzám,tíz éve csak Feliciával foglalkozom.

Előzmény: qwrt (13885)
svgyula Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13901

Hali lenne egy kérdésem megnéztétek már az alapjárati motort? Azt írod hogy nem MPI tehát központi befecskendezős!

Az enyém akkor csinált ilyet amikor a gyertya kábel rossz volt ezt már akkor is írtam!

Azt nem írtad hogy hogyan áll le? folyamatos gázadás közben vagy amikor leveszed a lábad a gázról?

Egy biztos nem autószerelőhöz kell vinni hanem autóvillamossági szerelőhöz!! Biztos hogy elektromos hibálya van és nem az injektor az ki lehet mérni és te is meg tudod otthon nézni!

A központisnál nem kell a folytószelepet tisztítani mert azt a benzin megteszi folyamatosan!

Szerintem kezd azzal hogy WD40-el megtisztítod az összes sarut, csatlakozót amit csak találsz az autó motorterében! a gyertyakábelt meg kicseréled hagyományosra és beforrasztod az biztos!(mármint a csatlakozóba forrasztod)

Valószínű hogy valamelyik csatlakozó az injektorházon nem bírja a melegedést, pluszz melegen kihagy a gyújtás és leáll.

 

Előzmény: qwrt (13897)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13900

Tényleg a kuplung. Na az a miénkben is szar, már meg kellene csinálni. Darabosan mozog, a pedálnál van kikopva valami persely. Ja és az enyémben 69 ezer pár száz km van.

Előzmény: peti931 (13899)
peti931 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13899

Nekem sincs semmi bajom a kocsival, sőt egyre jobban szeretem. Mi újonnan vettük 98-ban a facelift előtti verziót. Teljesen fapadosan, rally piros színben. Egyetlen hibája volt eddig, kuplungot kellett cserélni, mert kiderült hogy gyárilag ferde volt. Kb. egy fél éve használom, azelőtt családi kocsi volt, igaz nem sokat mentünk vele. Most lett 13 éves és 68000 km van benne. A kuplungon kívül, csak olajcserére és benzinre kellett költeni. Na meg mivel túl fapados volt, vettem bele kp. zárat, 8 hangszóró + mély + kenwood fejegységet. Sok minden van még tervben, csak egyetem mellett nem sok marad a csinosítgatásokra. Nem is eszik nekem sokat. Inkább városi használat mellett, és 2 hetente hosszútávon átlagban 5,9 - 6,5l elég neki.

Pityuuuu Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13898

Az nagyon olcsó volt akkor. Én 3 évesen vettem 1.4-ért 2003-ban 21 000 km-el. Vagy annyit változtak az árak akkoriban? Igaz erre költeni nem kellett. Ami meghibásodás volt az a külső féltengelycsukló jobb oldalt (az is az észre nem vett gumiharang szakadás miatt). A többi az minden kopó alkatrész. Illetve most műszaki előtt egy gömbtámasz és két toronycsapágy. Azon felül fékek lettek felújítva, kapott gumikat, akksit olajat és szűrőket. A hibalista nálam nagyon rövid.

Előzmény: mazsolmaany (13896)
qwrt Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13897

Sziasztok! Köszi a válaszokat! A javíttatást én már feladtam, nem tudok több pénzt és időt beleölni, és lehet már nem is akarok.

- Az ECU-t szeptemberben cserélték egy újra (az is drága alkatrész), de utána is ugyanazt a hibát produkálta, ezért azt visszacserélték az eredetire.

- Igen, én is azt gondolom, hogy cserélgettek a kocsimból ezt-azt. De ezt nehéz bizonyítani, és már meg is szűntek... Ezen már nem tudok változtatni, de szomorú, hogy ilyet megengednek maguknak egyesek. Az ember rájuk bízza nehezen összehozott autóját, erre ők...

- A kocsival nem merek még városban sem elindulni már, legutóbb 5 km-t ment, és utána se kép, se hang. Így másik országba mégkevésbé indulnék el vele. Persze lehetne vontatni, vagy trélerezni. Esetleg tolni, az edzésnek sem lenne utolsó. :)

 

 

Előzmény: Törölt nick (13895)
mazsolmaany Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13896

Ne számolgass!Én 1,450,000ft-ért vettem 1,5 éves korában.Ez 9.5 éve volt.Ez idő alatt is sok pénzbe került.Ez minden kocsinál igy van.Ezt a mérhetetlen luxust meg kell fizetni.:-)

Előzmény: qwrt (13885)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.04 0 0 13895

Én is az injektorra saccolnék, de én próbaképp még kérnék kölcsön egy ECU-t egy másik kocsiból, ami tuti. 2 csavar meg egy stekker, 1 perc kicserélni.

 

Nekem pl. saját tapasztalat: van egy ECU-m, amivel néha csinál olyat, hogy beindul, majd magától leáll, illetve ennek a variációja, hogy beindul, elindulok, és torpan mint a rosseb. Ilyenkor leállítom, beindítom és utána hibátlanul működik. Másik jelenség, hogy néha motorféken beledurrog a kipufogóba. Néha. Nem mindig. Természetesen diagnosztikán minden jel rendben, hibakód nincs sose.

 

Egy másik ECU-val pedig soha semmi baja nincs. Soha. Semmi.

 

Nem vagyok egy villanyász, de saját tapasztalat alapján azt mondom, egy ECU nem csak működik vagy sem, hanem tud hibásan is működni.

Előzmény: qwrt (13885)
András52 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13894

valaki bizti,hogy jól jár vele, pláne ha rögtön rájönnek a hibára.   ha nincs szerencséd az új kocsihoz kezdheted előről atortúrát. én  eladás előtt elvinném hubó-hoz. van aki szegedről volt nála.    üdv.

Előzmény: qwrt (13887)
smenasl Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13893

elképzelhető, hogy kiloptak és gagyira cseréltek valami apró de drága alkatrészt a kocsiban, sajnos van rá példa.

Előzmény: qwrt (13885)
András52 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13892

katalógus szerint :jó                 Száma: 6uo 827025    üdv.

Előzmény: printer71 (13864)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13891

Igazából eladni tudod csak, de azt is nyomott áron, ha nem megy rendesen. Biztosítási csalásba én tuti nem mennék bele és azért gyanús is lenne, hogy megkötöd a biztosítást és egy  hét múlva elviszik a kocsid. Ráadásul a rétinégerek nem nagyon lopnak kocsit. Ha mégis, akkor benne kéne, hogy legyen a kulcs is, de akkor meg a biztosító nem fizet, ha nincs meg a kulcs. Kocsit csak profik lopnak leginkább alkatrésznek és darabokban adják el. A rétinéger pedig rallizni viszi, majd otthagyja, de ő nem bajlódik a beindításával. Bontóba megintcsak nem érdemes vinni, mert vasba kilóra veszi meg talán az meg nem éri meg. Esetleg az alkatrészenkénti eladás jöhet még szóba, talán úgy ki lehet hozni egész jól. Motor, váltó minden külön eladni. Kis csipri-csupri szarokért is 10 ezreket lehet elkérni.

Előzmény: qwrt (13887)
qwrt Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13890

Jogos, ott a pont, elírtam. A folytószelep van kitisztítva (mert ingadozott az alapjárat, és azt mondták ez is okozhatja a leállást). Szóval injektoros, és nem karbis.

Előzmény: Pityuuuu (13889)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13889

Nekem van egy kis ellentmondás a leírásban:

 

"A legutolsó szerelő szerint az injektor hibás (zárlatos)"

 

"a karburátor tisztább mint új korában"

 

Most akkor karbi vagy injektor? A kettő együtt nem hinném, hogy van benne. Vagy én vagyok elmaradva?

Előzmény: qwrt (13885)
ms1964 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13888

A feliciás felszereltsége: (szerintem)

1db fesszabályozó

1db bikakábel

csavarhúzó

kombinált fogó

defektjavító spray (pótkerék és emelő múltszázadi dolgok, úgysem cseréli senki a gumit rajta, nem beszélve a nyomásról)

izzókészlet

napszemüveg (a sötétített üveg helyett)

jól feltöltött mobil

jól feltöltött bankkártya

télen meleg takaró

qwrt Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13887

Bizonyára túl hosszú lett a leírásom, így elkerülte a figyelmedet, hogy a kocsitól megszabadulni szeretnék, és abban kértem a kevésbé mókás, mind inkább segítőkészebb fórumtársak segítségét, hogy van-e tippjük ill. tapasztalatuk, hogy hogyan lehetne a leginkább spórolós módon megválnom tőle (pl.: eladni, bontóba vinni, biztosítást kötni rá lopás ellen, majd ottfelejteni az autót bennszülött testvéreinknél, stb).

Előzmény: vwopel (13886)
vwopel Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13886

"", nem rohadta szét magát, bár valami bokros helyen lakhatott az előző tulaj, mert apró karcolások vannak rajta.""

 

hááát ez fontos infó a leálláshoz :-P

 

benzin v szikra??? mit mondtak az okosok?

 

injektor a hibás de a csere túl drága lenne,  és akkor mi van???? ne az legyen a hiba hanem ami occsó?

Előzmény: qwrt (13885)
qwrt Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13885

Sziasztok! A márciustól tartó kálváriám az autóval tovább gyűrűzik. 6 szerelőnél is voltam már a kocsival, de képtelenek megtalálni annak a hibának az okát, hogy a kocsi menet közben, 8-10 km megtétele után egyszer csak leáll, és utána egy ideig újra lehet indítani, és kb 200 métert képes megtenni a következő leállásig. A másik hibája, hogy csak úgy tudom beindítani, hogy indítózásnál nyomva van a gázpedál. A legutolsó szerelő szerint az injektor hibás (zárlatos). A cseréje -a szerelő szerint - drága lenne, túl drága. Március óta 150ezret költöttem már az autóra. A kocsi eddig is simán átment a zöldkártyán, olyan értékeket produkál, mint egy új autó, és mostmár motoriksan is fel van újítva, és bakker mégis rossz valami. A kocsi már 750ezerbe van, és nem tudok vele menni, elegem van belőle. Decemberben haza kellett vontatni. Áááááááá.

Az autó amúgy egy '96-os, 1.3-as, 50 kW-os, nem MPi-s, nem kombi. A hengerfej felújítva, a hűtőrendszer vadi új, hőgombák és hőfokjeladók kicserélve, főtengelyjeladó szintén új, szűrők és folyadékok újak, leömlő felújítva, kipufogórendszer felújítva, a karburátor tisztább mint új korában, feszültségszabályzó új, új aksi, új gyertyák, gyertyakábelek kimérve és jó, stb... A kocsi mindent megkapott, ami csak kellett, garázsban áll, nincs széthajtva, nem rohadta szét magát, bár valami bokros helyen lakhatott az előző tulaj, mert apró karcolások vannak rajta.

Kérdésem, hogy van-e tippetek, hogyan tudok úgy kiszállni belőle (pl.: eladni), hogy csökkentsem a veszteségemet? Egy kvázi felújított motorú, ennek ellenére mégsem üzembiztosan működő autót nehéz értékében eladni, többet rákölteni már nem akarok, elegem van... Az autó amióta megvettem (2 évig) minden gond nélkül remekül működött, aztán mikor műszakira vittem márciusban, akkor ott kellett hagyni, és másnaptól, mikor elhozhattam, akkortól rossz az autó. Elvileg nem nyúltak a kocsihoz... Azóta megszűnt a hely... Segítsetek kérlek!

nagydajab Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13884

Kerék kulcs. emelő és egy másfél méter hosszú kábel. a kábel még a gyujtáskapcsoló hiba miatti inditáshoz kellett, azota nincs rá szükség. Nekem még más nem kellett az úton.

Mondjuk én abban  helyzetben vagyok hogy ha valahol lerobbannák akkor hazaszolok és utánnam jön valaki a meloskocsival amiben 2 db szerszámosláda van  tele szerszámmal + kötél

Előzmény: zoraki (13871)
arthur877 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13883

Azért 2 éve az asszony Silver Line-ban tavaly meg az én Felim-ben kellett bendix mágnest cserélni, és akkor már fel is újítottam őket, biztos ami biztos alapon...

Előzmény: stemplis (13877)
doczi.gabor Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13882

Feliciába kulcsok kombináltfogó egyebek mellé még feszültségszabályozó is ajánlott, mert gyakori hiba, hogy akkor adja meg magát, amikor szükség van rá. Vagy egyáltalán nem tölt, és nem lehet beindítani, vagy pedig túltölt: 16 Volttal is akár - és egyenként lövi el az égőket. Főként a fényszóróban.

smenasl Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13881

fateromnak amíg a 120assal járt, elől alapfelszereltség volt a két karton szlovák tartós tej ballasztnak :D meg ott hordta az összes használható szerszámot, anyáztam is néha ha nem volt itthon.

stemplis Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13880

Nekem van csavarhúzó,  kombináltfogó, 10-13as kulcs, meg néhány csavar... mindenféle, meg egy pár kábelkötöző. De eddig még soha nem használtam semmit.

Ha hosszabb útra megyek (pl. külföldre,) akkor viszek egy pici szerszámosládát is a "fontosabb" szerszámokkal, de ezt is csak azért viszem, mert valamennyire értek a szereléshez. 

Ha "hülye" lennék hozzá, akkor csak kötelet, kerékkulccsot és emelőt hordanék... :)

 

Előzmény: zoraki (13871)
doczi.gabor Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13879

Így van! Ha a gyújtáskapcsoló hibájából és figyelmetlenségből nem hagyjuk rajta az önindítót e beindított motoron, nem hajtunk bele lámpáig érő vízbe és persze az önindító nem Made In China, akkor átlagos használat mellett túléli a karosszériát. A kímélésből összeadódó benzinköltség pedig meghaladja egy esetleges starter-csere árát. szerintem...

Előzmény: stemplis (13877)
zoraki Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13878

Sac/kb ezekre gondoltam én is, talán csak a kötél hiányzik még. Telefon nélkül sehova se megyek, ki tudja mikor kellhet. Ha nincs nálam biztos kell.

 

Emlékszem, édesapám anno a  dáciaba egy komplett autószerelő műhelyt hordott, biztos ami biztos alapon;-)

stemplis Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13877

Szerintem az  "indítómotor-kímélésnek" ebben a formában nem sok értelme van (hülyeség). 

Akkor illik járatni, amikor túlmelegszik a víz, alapjáraton pedig gyorsabban visszahül. De ez elsősorban nyáron, városi közlekedésben szokott kialalakulni...

Szerinte apukád is ezt mondaná;)

Amúgy meg az indítómotor olyan keveset dolgozik indításkor, hogy talán 30 évig is bírja. Én már egy pár éve olvasom a fórumot, de nem emlékszem rá, hogy lett volna téma az önindító-meghibásodás.

 

Előzmény: georg-b (13845)
doczi.gabor Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13876

Az ötödik ajtós zár más elven működik, és kisebb is a betét.

Előzmény: ms1964 (13868)
smenasl Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13875

dettó :) plusz általában hűtővíz, üdítő hátul + csavarhúzó, "sniccer" a kesztyűtartóban. meg van egy működő, bár nem üzembiztos trafóm, még jól jöhet. meg a gyári emelő + szerszámok.

 

ezekből talán az üdítő a leghasznosabb, ha lerobbanok :D

Előzmény: Törölt nick (13872)
doczi.gabor Creative Commons License 2011.01.03 0 0 13874

+ valaki tolni...

Előzmény: zoraki (13871)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!