én magára az üvegre gondoltam. Vagyis szerintem az nyöszöröghet, nem? A beltéri takaró elem ha hátra van húzva akkor hallatszik. Ja és limuzin az autó, tehát nem panorámatetőről van szó.
Meg kellene vizsgálni jobban a tetőt,hogy a bizonytalan működést a mechanika hibája okozza vagy valamelyik motor működése. (hátsó szekció motorja pl) azonban ha az inicializálás nem segít és a mechanika adja meg magát sajnos az óriási összeg és nem javítható.(400.000Ft) Sajnos általában a mechanika vezetősín részei mennek tönkre és nincs hozzá pótalkatrész.Üdv.
Van erre valami gyári vegyszer, asszem Anti-Knarzmittel a neve, már ha a beltéri takaróelem nyöszörgésére gondolsz. A topikba irogató szervizes srácok garantáltan tudni fogják, és azt is, hogy hova kell kenni.
van valami megoldás a napfénytető nyöszörgésének orvoslására? Elhúzott "takaró"-val hallatszik, rossz úton, becsukott állapotban. Ha ki van billentve semmi zaj sincs.
Egy Touringom van, panoráma tetővel. A tetőnyitás-zárás nagyon bizonytalanul működött, mígnem legutóbb már be sem tudtam csukni, a hátsó szekció meg sem mozdult. A gépkönyv szerint a tető kézzel is csukható, megpróbáltam, de megmozdítani sem tudtam a villanymotort. Végül elvittem szerelőhöz (nem BMW szakszervíz), a komputer nem mutatott hibát. Szétszedték, valahogy lecsukták, de megcsinálni nem tudták, kikötötték a kapcsolót.
Általános átvizsgálás 60.000km vagy 2 év.Alkatrész cserét nem igényel csak felülvizsgálatot.Várd meg olajcserét és egyben csináltatsd meg akkor ugyis emelőre kerül az autó.Üdv.
Nékem meg olyan kérdésem lenne, hogy Vehicle Check riadót fújt a fed. komp. (1300 km múlva), de még 12e km van az olajcseréig. Akkor most mit tegyek, mennyek előtte vagy ráérek? Mit takar a vehicle check BTW?
Van 2db 245/40R18-as Dunlop gumim kb 60-70%-os állapotban. Kidobni nem akarom, de ha tudok segíteni valakinek vele, akkor szívesen oda adnám. Budapesten átvehető.
viszont autópályán 130 km/h 6,6 litert ír városban valszínű, h ennyi a fogyasztás (majd lemérem pontosan), mert az üzemanyag mutató már jócskán megindul.. mi lehet a gond esetleg?
14,5 liter az nagyon sok,annyivel elmegy egy X6 35d is bőven. Sztem érdemes lenne egy teli tank-1000km teli tankot menned hogy valóban mennyit fogyaszt,ha így is ennyi akkor vmi bajság van....Üdv.
sziasztok, nem rég vettem 2006-os 525d és városi fogyasztásra (Bp) mértem 14,5 litert.teljesen normális közlekedés mellett. ez létezik? Nektek tapasztalat? előre is köszi
Szevasz.Sajnos meg kell majd bontanod a tankot mivel az előtápszivattyú kisnyomású kör egy jat szelepes rendszer így ha Te feltápolod az AC pumpát akkor csak a jobb oldali részből fogja kinyomni a gázolajat ha nem jár a motor.Mindkét tankfedelet le kell venned és kitakarítani a tankot rendesen.Elvileg túl szokta élni legjobban injektorok szenvedik el.Most azért jár egyenetlenül sztem (jobbik esetben) mivel az injektorok szeleptűi benzin hatására kicsit szorulnak így nem tudja megfelelően szabályozni a mennyiséget.Üzemanyag szűrőt mindenképpen cserélj.
És egy kérdésem lenne: Egy kliensem véletlenül 10 l benzint tankolt 10 liter diesel mellé a 320d (e90)-be. A baj az hogy csak késöbb hívott fel, és ment vele előtte egyszer 2 km-t, utána meg még legalább 3km-t.
Most trélerrel hozzák hozzám, az autó amúgy még járóképes, kicsit dadog. Azonkívül, hogy kivezérlem, és kiüritem a tankot (ezt gondolom DIS-el meg lehet csinálni), van még vmi, amit érdemes, hogy ne legyen nagyobb kárja ? van vmi amit ellenőrizni kéne ?
Ha lehet írjátok meg, milyen következményei lehetnek ennek neki most, és a távolabbi jövőben ? Gondolom a nagynyomású pumpának, és az injektoroknak ártott leginkább.
Örülök hogy megoldódott a probléma,ezek a dízel injektorok már precízebbek annál hogy fogóval álljunk neki szétszedni,a szakszerűtlen javítás kárt okoz!!!
Mivel csak 4-es szettben (2 lökős, 2 küszöb) tudtam bontottan lökhárítót venni, így most van eladó ezüst M-es küszöb és M-es hátsó lökhárító (pdc, vonóhorog)! Ha esetleg valakit érdekel?!