Hali! Ha így van akkor biztos hogy az üzemanyag punpa de ezt is meg tudod nézni leveszed a légszűrőt ott van három csavar ami leszorít egy sapkát alatta egy rugó és azalatt egy gumi membrán ott megtudod nézni hogy nincs -e hiba. A rugó eltörve? Vagy ha elindítd és utánna megállítod, meglazítog akkor kinyom valamennyi benzint azt azért lehet érezni hogy kb mekkora a nyomás ha csak kicsit "pisil" vagy "spiccel"!
Üdv!Ez 2001-ben volt,43e km-rel.Az ember nem reklámozza a saját hülyeségét,de bérautó volt egy női nevű cégnél.Úgy okoskodtam hogy azok mégiscsak karbantartják.Nem volt lelakva,jó választásnak bizonyult,ma 197500km van benne.Nem hibátlan,de a hibáival együtt lehet élni!
Elsőre a hőgomba cseréjét javasolnám(filléres cucc, gyors-könnyű csere) mert lehet, hogy hamis értéket küld au ECU felé, és nem dúsítja a keveréket indításkor eléggé...
Mindenek előtt viszont egy injektor tisztítót is beledöntenék a tankba.
sziasztok! fél éve vagyunk felcsi tulajok,a jó öreg 105 öst cseréltük le, az a helyzet hogy nehezen indul reggel a motor 6-7. indításra,hengerfej tömítés termosztát csere volt nemrég. tiszta benzinnel tankoljuk. Valakinek ötlete? szép napot
jut eszembe, tegnap mindkét első kerekemről eltűnt a tőcsavar előtt lévő "kupak". létezhet, hogy mindkettő egyszerre leesett? esetleg ellophatták? vagy le lehet úgy venni a kereket?
Szia! Az alapjárati motor nem rémlik, hogy meg lett nézve.
A leállást eleinte motorfékes lassítás során csinálta (miután mentem vele kb 10-15 km-t), de ez most decemberben odáig fajult, hogy nem érdekelte, hogy nyomom a gázpedált, simán leállt a motor menet közben is. Ekkor kicsit rángatott is az autó (a menet közbeni leállásnál). Mondjuk volt aki erre azt mondta, hogy az üzemanyagrendszerben egy kis jéggolyó keletkezhetett a hideg miatt, és az el-eldugította a rendszert...
Sziasztok! Köszönöm szépen mindenkinek a javítási tippeket, ötleteket. Igazán jól esik, hogy foglalkoztok velem.
Amiket felsoroltam, hogy cserélve lettek, azokat nem mind a nemindulós/leállós hiba miatt csináltattam meg az autón. Amikor megvettem a kocsit, akkor 2 évig minden hiba nélkül működött. Annyira szerettem az autót, hogy gondoltam picit feljavítom műszakilag, hogy sokáig tudjam használni (pl.: a hűtőrendszer eléggé tropára volt menve, ezért kapott újat). Aztán jött az ominózus 2010.03. hónap, amikor műszakira ment. És azóta van ez a probléma, amit képtelenek megtalálni a szerelők.
Rengeteg helyen utána olvastam már, hátha hasonló hibával találkozok valakinek a leírásában, és az AC pumpa bennem is felmerült már, az még valóban nem lett kicserélve, a benzinszűrő igen. Ezen a fórumon is írtam a hibáról párszor, amire néhányan írtatok is anno választ, amiket ezúton is köszönök, jó kiindulási alapot adtatok az ötletetekkel, legalább nem sík hülyén mentem szervizekbe, volt fogalmam dolgokról.
Volt autóvillamosságinál is az autó, aki végigmérte a kocsit, persze akkor nem vacakolt, és a vizsgálat eredménye is az lett, hogy nem villamossági hiba... Szikra van, erős, gyertyakábelek elvileg jók, új gyertyák, új aksi, új feszültségszabályzó, új gyújtótrafó. Csatikat átfújkáltuk kontaktsprayel, a kábeleket végignéztük (már ahol hozzáfértünk), hogy nem sérült-e meg valamelyik.
A kocsi jelenleg nem indul, csak forgat az önindító. Szervizbe, szerelőhöz vontatva vagy tréleren tudnám vitetni. Vontatásra csak városon belül (Miskolc) tudok kocsit keríteni baráti alapon, messzebb vinni már csak trélerrel tudnám, az meg nem olcsó móka.
Igazából én megválni akarok az autótól, mert sokminden meg lett már rajta nézve, ki lett cserélve, de azért még sokminden maradt is, amit végignézetni... Sajnos elég rosz tapasztalataim vannak a szerelőket illetően (nem is szerelők, inkább alkatrészcserélők).
Azért még átgondolom a javíttatást. Ha kitavaszodik, és addig nem tudok megszabadulni tőle kvázi normálisabb áron, mint néhány gomb, akkor lehet még belevágok, és szétszedem és áttisztítom az üzemanyagrendszert, akkor látni fogom az AC pumpát is...
Köszönöm szépen mégegyszer a tippeket, hozzászólásokat. Ha a javíttatás mellett döntök, akkor köszönettel, élni fogok a szerelőajánlatokkal, ill. a kedvezményes AC pumpa lehetőségével.
Üdv!Biztos forrásból tudom,hogy semmi különbség nincs.Pl.:csak egyfajta motorvezélő van az spi-hez.Vezérműtengelyből sincs két fajta skoda boltostól tudom.
Szeretnék venni a feliciába üléshuzatot. Tudtok valami helyet ahol jó áron csinálnak méretpontos üléshuzatot az én általam megadott színekből? Vagy univerzális is jó lenne, ha megfelelően áll az üléseken, ha valakinek van tapasztalata megoszhatná.
Jó persze előfordul ilyen is, de bizonyára nem volt egy egetverő összeg amit rá költöttél. Vagy talán azóta te is alapjáraton járatod 10 percekig, hogy kíméld az önindítót?;)