Szia! Igen, rögtön újra tudtam anno indítani, bár gázadással kellett életben tartanom. Köszi, szükségem is volna egy jóadag szerencsére, mert már legszívesebben megszabadulnék a kocsitól, amiért majd 1 éve nem jó, és sok, egymástól független szerelő képtelen volt megcsinálni... A kocsi 2008.03-tól van nálam, azóta olvasom a fórumot is, innen volt a hőfokjeladók cseréjének és a folytószeleptiszításnak az ötlete is. Rajtam ugyan egyik sem segített, de az AC pumpa cseréje is megoldotta sok fórumtárs hasonló (bár nem feltétlen ugyanezen) problémáját. Na de megnézni meg fogom, és ha kitavaszodik, akkor az egész üzemanyagrendszert megpróbálom áttisztítani. Üdv.
Én még mindig esélyesnek tartom a benzin pumpát.. ÉS ha megnézed tényleg nem veszítessz semmit sem.. ;)
Mellesleg amikor leáll, és rögtön indítóznád indul rendre módra? vagy többszöri indítózásra indul, vagy csak egy kisebb idő elteltével indul újra? Mellesleg azért figyelj oda arra is h mennyi benzin van a gépben is, mert volt már hasonló esetem amikor piros szint tájékán volt a benzinem és nekem is szó nélkül leállt.. aztán índítózás és megint életre kapott. :D
De mondom még mindig a benzin pumpára tippelek én is, ha esetleg látod h nem valami híresen nyomja az anyagot, akkor tényleg érdemes kitisztitani az egész rendszert a tanktól kezdve.
Szia! Köszi a tippet, ezt megnézem, az nem kerül semmibe. :) Gondolod, hogy ez okozná a motorfékes leállást, ill. mostmár a gázadástól független kis rángatózós leállást? Kb mennyibe is kerül egy benzinpumpa (új)? Vagy arra a hibára lehet megoldás, hogy csak akkor tudom beindítani a kocsit, ha nyomom a gázt, és csak akkor nem áll le indítás után, ha kb 3 percig kicsit nyomva is tartom a gázpedált?
Ha a magad előtti hsz-t elolvastad volna, akkor láthatod, hogy nem segít a kompatibilitási mód, sem xp, sem másik módban. Végig próbáltam mindet, de egyikkel sem megy. Sajnos a nem működő drivert ez sem tudja pótolni.
Szia. Olvastam, hogy nem megy win7 alatt az etka. én ezt a programot még nem próbáltam, de sok régebbi elindult ezzel a módszerrel.
Szóval, ha feltelepítetted, akkor jobb egérrel kattints az ikonjára, majd ott a tulajdonságokra. Ott lesz olyan fül, hogy Kompatibilitás, ott van egy lenyitható fül, ami ki van szürkülve, fölötte a kis négyzetet bepipálod, és a lenyitható fülből kiválasztod az XP(Service Pack 3)-at. Én a biztonság kedvéért még be szoktam pipálni alul, hogy rendszergazdaként is futtassa. Aztán Alkalmaz, OK, és próbáld meg futtatni.
Persze lehet kompatibilitási módban futtatni, de sajnos az sem segít. Egy drivert hiányol, amit egyszerűen a fejlesztői elfelejtettek fejleszteni és win7-re nem adták ki, így nem is indul el.
Csavard le simán. Ne marad fenn csak a talpa, ami lefedi a tetőn lévő lukat, szóval nem ázik be. Ha még sosem volt lecsavarva, lehet, hogy be van állva, akkor fogóvel kell neki menni. Egyébként ha baja esne, jó bele az univerzális antenna is, de érdemes egy kicsit nagyobb nyereségűt venni, főleg ha sokat jársz vidékre. (A nagyobb nyereség általában nagyobb hoisszat is jelent)
Aziránt szeretnék érdeklődni, hogy hogyan lehet a tetőantennát lehajtani vagy úgy megoldani, hogy a gépi mosóba is be lehessen menni? Próbáltam utánakeresni,de nem találtam infót erről.
Jómagam Linuxot használok, illetve xp is van a gépen...
A Win 7-et úgy tudom lelehet butítani, hogy a program xp ként ismerje fel a gépet, így fut a WinNC-->CNC programozó felület is több ismerősömnél és az AutoCAD is!
Próbálj meg bekerülni az nCore nevű torrent oldalra. Ott fent van egy régebbi verzió az simán elindul én is azt használom. Felrakni sajnos nem tudom sehova, mert beleőszülnék mire feltölteném.
Amit linkeltem sajnos azt nekem nem is sikerült működésre bírnom (win7 alatt). Van az egyik legnagyobb torrent oldalon egy másik verzió az működik faszán, csak sajnos az oldalra nem olyan egyszerű bejutni.
Az árak lényegtelen azokat neten meg tudod keresni.
Mire tudod használni? Szétszedés előtt meg tudod nézni, hogy milyen alkatrészek vannak benne, mire számíts stb..., illetve egyszerűbb autósboltban vásárolni, mert kinézed, hogy milyen alkatrész kell neked felírod a cikkszámot és már azzal mész rendelni.
Régebben hallottam, hogy a régi diesel Mercik elmentek 1 millió km-t is, taxi üzemmódban. Persze az egy más minőség, és sima szívó dieselek voltak, nem turbósak. És arról sem szólt a hír, hogy miket kellett cserélni ezalatt az idő alatt, mennyi pénzért.
3,5 éves korában vettük egy idős házaspártól 35.000 km-el! Azóta nem kíméltük, ezen tanultam meg vezetni és terepen is használtuk (erdőbe, földutakon) lényegébe családi autónak van/volt használva mert most anyumék az újabb kocsinkat hajtják! Amit utálok mert nem is Skoda és mikor 90-el megyünk fütyül valami a motortérből. A márkaszervízbe azt mondják, hogy ők nem hallanak semmit. - én meg azt mondom hogy süketek!
Rendszeresen karbantartjuk a kocsit (mindet de itt a Skodára gondolok), Sajnos mostanába egyre több a hibája, de szépen lassan rendbehozzuk!
Az ősök elakarták már többször is adni de nem engedtem, mert nagyon hozzám nőtt!
Ősszel voltam a skodadoktornál szereltetni a kocsit (mindenkinek ajánlom). Mutatott egy mpi 68 lovas kombit, gázosat. Taxi volt Pesten, 800.000 volt benne, és állítólag még nem bontották meg a motort.
Persze, értettem én, igazából én sem arra gondoltam, hogy örök életűek.
Inkább csak arra, hogy egy átlagos autóhasználatnál, teljesen felesleges az autót alapjáraton járatni azért, hogy kíméljük az önindítót. Főleg, ha az autóban 50ezer km van... ha jól emlékszem kb. ennyit írt a kolléga.
Az enyém 1.3 50kW, 1997-es kombi. Céges autó volt. 320E km el vettem, most 392E van benne. Nem tudom előtte mit csináltak rajta... én eddig a motorhoz nem nyúltam. Vagyis annyi volt, hogy nyáron cseréltem vezérműláncot.
Tud e valaki hozzászólni ahoz,hogy a sebességváltóm mikor 5.-be kapcsolok nehezen veszi de csak amikor már eléggé felmelegedett,hidegen simán megy,érdekes.