Tika, az jutott az eszembe, hogy esetleg írhatnál egy rövid sorvezetőt azoknak, akik netán hasonló gonddal szembesülnek és nem tudják hova és hogyan forduljanak. Magyarul kinek címezted, kb mit írtál bele és milyen anyagokat gyűjtöttél össze. Kitenném a szakkörre, és biztosan nagyon hálás lenne érte az, akinek szüksége van rá.
Igen, olyasmi. Este felrakom a fotót, most nincs nálam a fényképezőgépem, nem tudom lefotózni. Még van egy elképzelésem: egy fotót rakatok perforált fóliára, és azt teszem az ablakra, és akkor nem csak egy egyszínű fej alakú fólia lesz az ablakon, hanem egy ilyen kép. Szerintem egész jól néz ki, ha rásüt a nap. A gyerekek még rá kell bólintsanak az ötletre. Csubakka, ha tetszik az ötlet csináltatok neked ilyen fóliát.
Nos, az valóban nagyon faja lenne, de nem, nálam alighanem egy egy aprócska, bosszantó, de időnként hasznos elektromos hiba lehet: gombnyomára behajt, újabb gombnyomásra csak baloldali kihajt. Gyújtás levesz, ráad, és ekkor a jobb oldali is kihajt. Sztrádán faja, amúgy halál idegesítő. Arra gondoltam, külön gombra kellene kötni a két tükröt, és akkor külön is szabályozható lenne.
Az ajtózseb gyári extra, és az eBay-en rendeltem valaha, egy német Fiat kereskedő szórta ki nagyon olcsón. Sajnos csak a jobb oldali szett van meg, de egyébként zseniális valóban.
A szabásmintát már régóta tervezem kitenni a szakkörre, de jelenleg reménytelenül sok a dolgom, nem tudom mikor lesz ilyesmire időm. Majd azért igyekszem. A rögzítése elég egyszerű egyébként, apró csavarokkal rögzül néhány ponton a kárpit alatti préselt anyaghoz. A szettben még ~1mm-es fúrószárat is mellékeltek egyébként hozzá.
Ez a zsebes izén nekem is nagggyon tetszik. Hol tettél rá szert? 30-án kora délután Miskolcnál az autópálya felhajtóján ööszefuttam egy ezüstszürke púpos Multival. Jelzés és intés is megvolt. CSak nem innen volt valaki? Amúgy álomfogyasztást mértem, igaz nem száguldottam (110-120 autópályán, és a jobb oldali tükör behajtva): Bufdapest-Abaújszántó-VBudapest (Kb. 500 km): 5,4 literrel. Érdekes, nme hiányzik a Lanos...
Ma nagyonerősen belekezdett a csicsergésbe, visításba, reggel gondoltam pára miatt szól jobban, de délután .Képzeljétek el amikor az egész nagyfalu ahol melózok az autómat nézegeti, milyen "szép" nevetgélnek...stb és még ráadásul az is megfordul aki más irányba halad, hogy mi ez a visító izé.
Naszóval meguntam bementem a szerelőhöz.A zárt műhelyben hallani lehetett, hogy kint jár a multi motorja, ill visít a szíjj.
Rendelt egy dayko szíjjat, holnap cseréli, ha az nem visít garanciás csere.
Azért itthon visszacseréltem a régire, nehogy más gond legyen, hülyére vegyem magam.
Szenvedtem mint atom cserekor, beindítom a motort és láss csodát semmi hang.
Mentem egy nagy kört, bekapcsoltam mindent, klímát, lámpákat..stb
felmentem a hegyre, megtúráztattam állva, és semmi visítás csicsergés.
Remélem reggel se visít.
A két szíjj tök egyforma hossz, vastagság, szélesség.
Lehet kapni 1500 HUF körül fóliát. A gyerekek profilárnyékát rávetítettem egy nagy papírra, onnan azt filccel átrajzoltam a fóliára, és kivágtam. Végül lefóliáztam velük a két hátsó ajtót. Majd lefotózom, ha érdekel valakit.
Fotókkal, számlával, visszahívási kampány infókkal felvértezve írtam egy levelet a Fiat Magyarországnak a törött rugómmal kapcsolatban. Ma jött egy e-mail, hogy jogosnak ítélik meg panaszomat és visszautalják nemcsak a rugó árát, hanem a rugótörés által okozott kárt is!
Hát az én függöny megoldásom annyira primtív, hogy kissé szégyenlem is, különösen András profi megfejtése mellett :) Anno engem is az ő cucca ihletett meg.
Ezt eredetileg alkalmi megoldásnak szántam egy adriai túra előtt 10 perccel, de aztán annyira bevált, hogy így maradt. Hozzá tartozik, hogy nekünk csak arra kell, hogy a kölkök nyogodtan tudjanak aludni hátul, amikor oldalról sok a villogó fény, vagy ha esetleg filmet néznek menet közben. Egyébként szeretnek bámészkodni.
Szerintem nagy előnye, hogy nem semmit sem szerelni hozzá, illetve hogy maradéktalanul eltüntethető, amikor nem kell. Feltenni és levenni pedig tök egyszerű, bármikor.
A "technológiára" nem veszetegtnék túl sok szót :), annyi csak a lényeg, hogy öntapadós tépőzár kell hozzá (vagy kétoldalas ragasztó alá), illetve a függöny anyaga elég merev és vastag, amitől van egy kis tartása.
Úgy tűnik :-( Jobban szerettem volna ha legalább a logo az elején olasz, de az utóbbi időben nagyon elkezdtem magam a benzinesek felé terelgetni, több okból is. Benzinesben pedig csak C8 és 807 van a piacon. Most éppen nem akartam autót venni, egy icipicikét sem, csak rákukkantottam a kínálatra és persze ilyenkor keletkezik olyan eladó darab amit keresek. Lehetett volna jobb állapotú is bizonyos szempontból, de talán nem vészes. Ha igazak azok a fogyi adatok amiket írnak róla akkor nem lesz gond.
jTD 110-nél a vezető lábánál balra, le kell hozzá térdelni :-) A kézikönyv szerint a régebbieknél a motortérben van, a tűzfal előtt/szélvédő alatt szemből nézve a jobb oldalon, ha jól emlékszem.
Kézikönyvben mindenesetre benne van. Koccolás után nem indul? Inerciakapcsoló a becse neve.
Függönymegoldás alakul, összehúzni már tudom, rosszul keztem a fűzést.
Sajnos szép eltakaró alátétet még nem sikerül beszerezni, látszik a lemezanya, most szekrénypolctartó műanyag a takaró és távtartó, nem kaptam tükörcsavartakarót az elég nagy, és van szürke színben is. Esetleg valami más ötlet?kb 1cm nagyságú, átmérőjű valami kellene.