Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

66tomi66 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 14014

haliho!Sajnos az én felimben nincs kormányszervo,de nagyon szeretnék bele!!Mennyibe volna ez az egész művelet....?FONTOS LENNE!!!Üdv.

peti931 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 14013

Helló. Nekem egy teljesen fapados feliciám volt. Már vettem bele egy pár dolgot. Nekem sem volt átvezető gumi, de még hangszóró vezeték sem gyárilag. Én vaterán vettem egy riasztó, kp. zár, csomagtérnyitó szettet, bicskakulccsal, 13e forintért. Egy sárospataki szerelő rakta bele nekem. Ahogy láttam az átvezetésnél csak körbetekerte szigszalaggal, és úgy oldotta meg.  Az áramot sztem a szivargyújtóról vitte, mert az aksiról nem megy új vezeték, és az állandó áramot ad. Egyébként nagyon jól működik. 

Előzmény: ms1964 (14012)
ms1964 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 14012

Üdv!

Kéne egy kis tapasztalás, központizár beszerelés ügyben!

Olyxan Felim van, amiben még sosem volt, még az ajtó és az oszlop közötti átvezető gumi sincs benne. Láttam már 4-5000 Ft körül 4 darabos készletet, de az átvezető nincs benne. Hogyan lássak neki? A kábelek benne vannak? (mint a hangszóróknak). Honna vegyem le a villanyt neki? Van erre bizti a táblán? Ráadásul én riasztót is szeretnék egy csapásra.

Ha valaki csinált már ilyet, ossza meg velem a tapasztalatait!

Előre is köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.08 0 0 14011

Végig központisról volt szó, az eredeti kérdés is arra vonatkozott.

Előzmény: Droid72 (14006)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.08 0 0 14010

Hát, én nem hallottam még olyanról, hogy valaki pl. megfogott egy neodímium mágnesből készült hangszórót és meghalt volna. Pedig az nem piskóta. Permanens mágnessel max akkor tudsz magadban kárt tenni, ha rádesik. :)

 

(Az elektromágnes egy teljesen más kategória.)

Előzmény: stemplis (14009)
stemplis Creative Commons License 2011.01.08 0 0 14009

A folyékony szénhidrogének polaritására hatással van a  mágnes, az tény. Elvileg, ha nincsennek "összetapadva" az üzemanyagrészecskék, hanem szépen rendezetten áramlanak ,akkor jobb a porlasztás... De én még nem próbáltam ki.

A levegőturbulencia-növelő kütyüket sem ismerem, de ha azért tesznek az autókba sportlégszűrőt, hogy gyorsabban áramoljon a levegő, akkor elvileg a turbulencia- kütyük is hatásosak lehetnek. Ha fogyasztást nem is csökketenek, de pörgősebb,- harapósabb lehet tőlük a motor.

De ezeket sem próbáltam még ki...

Ha valaki vesz, akkor szerintem olyat vegyen, amelyiknek van valami háttere (gyártó, forgalmazó, régebbi leírások a tapasztalatokról és ne legyen túl drága) Én ilyen Vaterás akármiket nem vennék meg.

 

Amúgy meg ha tennél a fejedre egy jó erős-mágneses sapkát, és egy mellényt is ami a szíved környékén szintén tartalmazna egy marha nagy mágnest... hát megnézném, hogy meddig bírnád.

Mert ugye benned sincs vas, ahogy a benzinben sincs...  Akkor hat rád a mágnes?  Ennyi.  ;)

Előzmény: Törölt nick (14001)
rnagy77 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 14008

Én sem, de Junkie a központi befecskendezéses ECU-ról beszélt és nem a hengerenkénti befecskendezős(MPi) ECU-ról.

És a központisból tényleg ez a "választék".

Előzmény: Droid72 (14006)
ms1964 Creative Commons License 2011.01.08 0 0 14007

Ez egy kerti slag alkatrész. A nagyobbik vége egy slag gyorscsatlakozó, a két kisebbik pedig az öntözőrendszerhez illeszkedik.

Sok baromság kering a neten, hiszékeny embereknek. Egy a közös bennük: jó sokba kerülnek.

 

Előzmény: Pityuuuu (14004)
Droid72 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 14006

Én még nem találkoztam olyam mpi motoros felivel amiben nincs immobiliser.

Előzmény: Törölt nick (13988)
PeterStyle Creative Commons License 2011.01.07 0 0 14005

ÓÓÓ mert biztos igaz :D Akkor már miért nem rakták volna bele ezeket az "okos" kütyüket gyárilag, a fogyasztáson csak egy dolog segíthet leginkább, az meg a te lábad.

Előzmény: Pityuuuu (14004)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.01.07 0 0 14004

Másik kedvencem ez:

 

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/motorikus_tuning/ecotek_cb_26p_motortuning_1435242499.html

 

Hatalmasat röhögtem mikor elolvastam. A fékrásegítő vákuumcsövébe kell beépíteni és ezzel fogyasztácsökkenés és 20% (!) teljesítménynövekedés várható. A 40 kW-os Feliből ez csinál 48 kW-osat :D:D:D:D LoL

vwopel Creative Commons License 2011.01.07 0 0 14003

Te se sokat értessz hozzá úgy érzem :-(

- van benned vas, van benned benzin, hat rád a mágnes ???

Előzmény: Törölt nick (14001)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.01.07 0 0 14002

Ez is egy megközelítés :D De ugyanúgy megállja helyét az autógyáras példa is, mert ha ennyire egyszerű lenne, akkor minden autón lenne gyárilag.

Előzmény: Törölt nick (14001)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.07 0 0 14001

Nem kell nagyon messzire menni, meg összeesküvés elméleteket gyártani.. Van vas a benzinben? Nincs. Hat rá a mágnes? Nem. Ennyi.

Előzmény: Pityuuuu (14000)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.01.07 0 0 14000

Nekem erre egy kérdés lenne a válaszom. Ha ennyire egyszerű a fogyasztásnak a 3-5 %-os csökkentése, akkor a gyárak miért ölnek milliókat a fogyasztáscsökkentésbe és miért alkalmaznak erre külön mérnököket? Nem egyszerűbb lenne minden autóba bedobni egy ilyet és már kész is?

 

plusz 1 kérdés:

 

Miért nincsenek erről hiteles független szervezet által igazolt okmányok, ami alapján el is hihetném a fogyasztás csökkenést?

Előzmény: joombie (13993)
ms1964 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 13999

A kollégám kapott egyet a rokonától kölcsön. Mivel gyaktran jár vidékre, gondolta, kipróbálja, tényleg működik-e. Elmondanám, hogy centiliterre ugyanazt a fogyasztást produkálta, mint nélküle. Aztán visszaadta. Én meg nem hiszek benne.

Előzmény: joombie (13993)
K gabi Creative Commons License 2011.01.07 0 0 13998

Én 4 ltr -t öntök bele akkor maximumon van a szint de 15000 után sem kell utána önteni  kb 2-3 mm-t csökken

6 éve használom a castrolt

Előzmény: stemplis (13995)
stemplis Creative Commons License 2011.01.07 0 0 13997

A termosztátod jó? Állóhelyzetben ment fel a mutató vagy menetközben?

Előzmény: joombie (13992)
stemplis Creative Commons License 2011.01.07 0 0 13996

Állítólag 3-5%ot csökkent, de én is csak úgy hallottam... Viszont itt féláron is kapható:

 

http://e-depo.hu/booster.php

Előzmény: joombie (13993)
stemplis Creative Commons License 2011.01.07 0 0 13995

A szervízkönyv szerint  15 ezer, de van aki 10 ezrenként cserél...

Én 12-13 ezrenként szoktam, mert akkor már kellene utántölteni.

A mennyiség 4 liter. Lehetőleg valami ismertebb márkát vegyél bele (az enyémben Mobil Super M van.)

Előzmény: ldd (13989)
K gabi Creative Commons License 2011.01.07 0 0 13994

Nem tudom én kételkedek benne

még senkitől nem hallottam róla se jót se rosszat

Előzmény: joombie (13993)
joombie Creative Commons License 2011.01.07 0 0 13993
joombie Creative Commons License 2011.01.07 0 0 13992

Szevasztok!

A minap eljutottam egy nagyon fasza szerelőhöz Miskolcon. Rádugta a laptop-ját a Feliciámra,

hála Istennek semmi hibakód. Majd kicserélte a vízhőfokgombát,ami kis idő múlva életre is kelt.

De pár óra múlva meg is halt,újra mozgásnélküli lett a vízhőfok mutató. Azóta nem tudtam még

visszavinni hozzá a kocsit,hogy megnézze mi kínja van. Ezért kérdezem a hozzáértőket,

van-e valakinek ötlete,hogy mi lehet a gond? A kocsi 1.3 MPI 40Kw '2000.

K gabi Creative Commons License 2011.01.07 0 0 13991

Az attól függ  hogy milyen olajat teszel bele 

Én az enyémbe CASZTROL MAGNATEC 10 W40 est teszek14-15 ezrenként cserélem és még nem fekete mikor cserélem

szerintem az árához képest a legjobb olaj

FELICIA1.3 mpi 50 kw 2000 es évjárat hengerenkénti injektoros a verda 

Előzmény: ldd (13989)
hubo44 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 13990

15ezer, 4 liter.

Előzmény: ldd (13989)
ldd Creative Commons License 2011.01.07 0 0 13989

Segítsetek!

2001-es felicia 1.3MPI-nek mi az olajcsere periódusa?

Több helyen is mást írnak! Van ahol 10ezret, van ahol 15ezet, melyiket kell betartani?

(évente kell azt tudom)

/Részlet kérdés, de az olaj mennyiségét is van ahol 4literre írják, van ahol 5./

Olajra ezt találtam: 100e km felett SAE 10w-40 ACEA A3/B4

 

Előre is nagyon köszönöm!!!

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.06 0 0 13988

Egész pontosan 4 féle ECU van 1.3 központis Feliciához. 40 és 50 kW-os, mindkettőből immobiliser-es és nem immobiliser-es változat, 4 különböző cikkszámmal. Ezt ha valakinek egy márkaszervizesnek tudnia kéne... Lehet hogy az ember "jó forrás", de ebben a témában nagyon nincs otthon úgylátszik.

Előzmény: Droid72 (13987)
Droid72 Creative Commons License 2011.01.06 0 0 13987

Skoda szervizben mondták és megbizható az ember.Különben egyik autógyár sem gyárt minden motorhoz külön cuccokat.

Előzmény: hubo44 (13924)
daVeFR Creative Commons License 2011.01.06 0 0 13986

Nem beszólásként mondom, sőt tudok is ajánlani valakit Bp-en, de ezzel a felkészültséggel jobban jártok, ha egy jó szerelőhöz viszitek az autót. Tudom, olyat meg nem könnyű találni, de ha Bp szóba jöhet, akkor tudok egyet. Ő világ életében Skoda-val (is) foglalkozott, így a 100-astól a SuperB-ig mindent javít.

 

A fesz. szabályzó egyébként a generátor hátulján egy kis kocka szerű izéke. Legalábbis az én 1.3-asomon az.

Előzmény: kata.5 (13985)
kata.5 Creative Commons License 2011.01.06 0 0 13985

oké, de hol találom a fesz szabályzót?? motor térben az biztos,

Előzmény: Kmarci28 (13984)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!