Az enyém is olyan, a betűk alatt végig már alig van rajta a festékből vagy a fóliából vagy mi az. Amíg a matricát nem érinti, addig szerintem nem érdemes cserélni. Ha a matrica leesik, abba viszont már beleköthet a rendőr.
Szerintem a rendszámtáblán te semmit nem modosithatsz, javíthatsz. Ha olyan jellegü sérülés van rajta ami akár részben is felismerhetetlenné tenné, akkor az okmányirodában érdeklödj a cseréjéröl, szerintem ők az illetékesek.
Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy a hátsó redszemtáblámról elkezdett felválni egy fehér nejlon szerű réteg, folyamatosan pattog le róla. Nem rég volt műszakiztatva a kocsi és nem szóltak rá semmit, csak az a baj hogy már a plakettek körül is kezd felválni ez a réteg, egyébként még látható rajta minden. Ebbe beleköthet mondjuk egy rendőr? Ezt a "hibát" hogy tudnám javítani és milyen árban mozog?
Értelek. Elvileg azt írják vaterán, hogy másolnak olyan kulcsot is, de én kételkedem benne. Én eddig egyik kulcsmásolónál sem láttam olyan másolót.
Nekem motor, meg riasztó nem kellene, mert központi van (a régi eladó szerint gyári), de csak a 4 ajtóban és csak kulccsal nyílik. Ezt szeretném én kiváltani egy távirányítóval, plusz esetleg egy ötödik ajtós motorral.
Nekem külső fogazású kulcsom van, azt simán lemásolta a kulcsos egy perc alatt. Az immobiliser chipet, pedig én operáltam ki a gyári kulcsból és áttettem a bicskakulcsba, van benne hely neki. Legalábbis az enyémben volt. Nekem 4 gombos kulcsom van hozzá. Egy zárja a kp. zárat, és ezzel együtt élesíti a riasztót, alatta lévő, nyitja és deaktiválja a riasztót, van egy néma riasztás, és kereső funkció. A csomagtartó rendesen felpattan, ha a nyitás gombot 2 másodpercig nyomva tartom. Én egyben vettem az egész szettet, egy eladótól, megpróbálom megkeresni, hogy most nem árul-e ilyet és belinkelem. Ugyhogy nekem egy központi egység vezérel mindent.
Erről már akartam kérdezni, hogy van valakinek tapasztalata bicskakulccsal? Mesélj már, hogy milyen. Van olyan minőség, mint a gyáriak, vagy nagyon látszik, hogy gagyi? 3 gombos a tiéd is?
Illetve azt akartam még kérdezni, hogy a csomagtérajtó nyitás az hogy működik. Tehát a nyitó motor azt csinálja, mintha te beledugnád a kulcsot és kinyitnád? Vagyis benyomni a gombot ugyanúgy be kell igaz? Tehát nem lehet olyat, mint pl Passaton láttam, hogy ott gombnyomásra "felpattan" a csomagtartó (mintha a belső nyitóval kinyitnám) és már csak fel kell nyitni. Ha a kulcson, csak a csomagtartó gombot nyomod meg, akkor az is működik külön?
Illetve még egy kérdés. Ezt a lapos kulcsot (amin belül van a vágás) is tudja akármelyik kulcsos másolni? Tehát már nemcsak a külső fogazásút?
Én magam szereltem be utólag az univerzálisat a saját felimbe.
Az átvezető gumiharang az első ajtókban a hangszoró miatt benne van, de a hátsókra vártam vagy 2 hetet(mindenképpen a gyárit akartam) mire megjött rendelésre az új.
A szettben be van kábelezve minden(gondolom) ezért a kábelkorbács hossza be is szabályozza a vezérlő doboz helyzetét, amit én a bal első doblemez borítás mögött helyeztem el, és az áramot praktikusan az ott lévő hátsó lámpák felé induló kábelkötegből a csomagtartó világítás állandó + száljáról kaptam le.
A hátsó motorok drótjait a küszöb borítás alatt, fel a "B" oszlopon az átvezető gumiba és onnan az ajtóba, az elsőket pedig ugyebár az "A" oszlopban lévő hangszoro drótok mellett az átvezető gumin át az ajtó belsejébe vezettem el.
A riasztó az egy külön téma.
A legegyszerübb és biztonságosabb is szerintem, ha a bicskakulcs távirányítóját ráhangoltatod egy szakműhelyben a risztóra, vagy külön távirányítón lesz az...
és még az előbb azt lehagytam, hogy kábelezést, központi egységet, szereléket, motorokat, mindent kaptam a szettben amit vásároltam. Csak a bicskakulcsba kellett vennem egy skoda nyerskulcsszárat.
Helló. Nekem egy teljesen fapados feliciám volt. Már vettem bele egy pár dolgot. Nekem sem volt átvezető gumi, de még hangszóró vezeték sem gyárilag. Én vaterán vettem egy riasztó, kp. zár, csomagtérnyitó szettet, bicskakulccsal, 13e forintért. Egy sárospataki szerelő rakta bele nekem. Ahogy láttam az átvezetésnél csak körbetekerte szigszalaggal, és úgy oldotta meg. Az áramot sztem a szivargyújtóról vitte, mert az aksiról nem megy új vezeték, és az állandó áramot ad. Egyébként nagyon jól működik.
Kéne egy kis tapasztalás, központizár beszerelés ügyben!
Olyxan Felim van, amiben még sosem volt, még az ajtó és az oszlop közötti átvezető gumi sincs benne. Láttam már 4-5000 Ft körül 4 darabos készletet, de az átvezető nincs benne. Hogyan lássak neki? A kábelek benne vannak? (mint a hangszóróknak). Honna vegyem le a villanyt neki? Van erre bizti a táblán? Ráadásul én riasztót is szeretnék egy csapásra.
Ha valaki csinált már ilyet, ossza meg velem a tapasztalatait!
Hát, én nem hallottam még olyanról, hogy valaki pl. megfogott egy neodímium mágnesből készült hangszórót és meghalt volna. Pedig az nem piskóta. Permanens mágnessel max akkor tudsz magadban kárt tenni, ha rádesik. :)
A folyékony szénhidrogének polaritására hatással van a mágnes, az tény. Elvileg, ha nincsennek "összetapadva" az üzemanyagrészecskék, hanem szépen rendezetten áramlanak ,akkor jobb a porlasztás... De én még nem próbáltam ki.
A levegőturbulencia-növelő kütyüket sem ismerem, de ha azért tesznek az autókba sportlégszűrőt, hogy gyorsabban áramoljon a levegő, akkor elvileg a turbulencia- kütyük is hatásosak lehetnek. Ha fogyasztást nem is csökketenek, de pörgősebb,- harapósabb lehet tőlük a motor.
De ezeket sem próbáltam még ki...
Ha valaki vesz, akkor szerintem olyat vegyen, amelyiknek van valami háttere (gyártó, forgalmazó, régebbi leírások a tapasztalatokról és ne legyen túl drága) Én ilyen Vaterás akármiket nem vennék meg.
Amúgy meg ha tennél a fejedre egy jó erős-mágneses sapkát, és egy mellényt is ami a szíved környékén szintén tartalmazna egy marha nagy mágnest... hát megnézném, hogy meddig bírnád.
Mert ugye benned sincs vas, ahogy a benzinben sincs... Akkor hat rád a mágnes? Ennyi. ;)
ÓÓÓ mert biztos igaz :D Akkor már miért nem rakták volna bele ezeket az "okos" kütyüket gyárilag, a fogyasztáson csak egy dolog segíthet leginkább, az meg a te lábad.
Hatalmasat röhögtem mikor elolvastam. A fékrásegítő vákuumcsövébe kell beépíteni és ezzel fogyasztácsökkenés és 20% (!) teljesítménynövekedés várható. A 40 kW-os Feliből ez csinál 48 kW-osat :D:D:D:D LoL
Nekem erre egy kérdés lenne a válaszom. Ha ennyire egyszerű a fogyasztásnak a 3-5 %-os csökkentése, akkor a gyárak miért ölnek milliókat a fogyasztáscsökkentésbe és miért alkalmaznak erre külön mérnököket? Nem egyszerűbb lenne minden autóba bedobni egy ilyet és már kész is?
plusz 1 kérdés:
Miért nincsenek erről hiteles független szervezet által igazolt okmányok, ami alapján el is hihetném a fogyasztás csökkenést?
A kollégám kapott egyet a rokonától kölcsön. Mivel gyaktran jár vidékre, gondolta, kipróbálja, tényleg működik-e. Elmondanám, hogy centiliterre ugyanazt a fogyasztást produkálta, mint nélküle. Aztán visszaadta. Én meg nem hiszek benne.