Kicseréltem,hát még nem mentem vele sokat de már most érzem a hatását,volt bent elég de én még ilyen szürke habos olajjal nem találkoztam,szeintem nem is váltóolaj.
Az előző autómba mikor cseréltem olyan volt mint az új,mikor leengedtem,ugye ott azért nem használódik annyira mint a motorban.
Mintha soha nem cserélték volna,a szint megvolt de a kenése biztos nem.
Lenne egy egy skoda felicia 1,3 MPI 50kw-os. Hengerenkénti befecsi, gyujtás modul. Alapjáraton nem megy az 1-es henger. Próbáltam felcserélni 2 befecskendezőt, ugyan úgy az 1es henger nem megy.Befecsi vezetékés is felcseréltem ugyan az a hiba. Gyertyát is felcseréltem ugyan az a hiba. Gyujtásmodult is felraktam fordítva akkor is ugyan úgy az egyes henger nem megy. Kompreszi 14,5-15 bar az összes hengerbe. Szelep hézag is jó. Kiszedve is jól adja a szikrát minden hengernél. Mi lehet még a hiba?
LB higító lehozza a ragasztó maradványokat szépen. Igaz nem tudom, hogy nem-e árt a fűtőszálnak, de nem hinném. Az üvegben tuti nem tesz kárt. Végső esetben nitró.
Miért fontos ez? Ma már nem lehet Feliciát rendelni, szóval ami extrát szeretnél, azt utólag kell beépíteni :)
Találtam a gépemen egy lemetett oldalt 1998-as ár- és felszereltséglistáról, igaz, ez magyar:
koda Felicia felszereltségek :
1.3 LXi / 1.6 LX
2 hangszórós rádióelõkészítés, tetõantenna S
ABS (blokkolásgátló) -
3 pontos automata biztonságiöv elöl-hátul, hátul középen csípõöv S
4 küllõs konfortkormány S
Dõlés és magasságállítható fejtámlák elöl, 2 fejtámla hátul S
Egyben dönthetõ és kivehetõ hátsó ülés -
Osztottan dönthetõ és kivehetõ hátsó ülés (+ zöld hôvédôüvegezés = komfortcsomag) S
Elektromos ablakemelõk elöl -
Elektronikus indításblokkoló S
Fényszóró magasságállítás S
Figyelmeztetõ hangjelzés bekapcsolva hagyott fényszóróra S
Fordulatszámmérõ , Intervallumkapcsolású ablaktörlõ (csak GLX-GLXi-nél) S
Késleltetett belsõ világítás kikapcsolás -
Központi zár -
Központi zár + elektromosan állítható külsô tükrük 66 000 Ft
Mechanikusan magasságállítható vezetõülés -
Mechanikusan kibillenthetô napfénytetô 41 900 Ft
Mechanikus klímaberendezés -
Normál méretû acél pótkerék S
Por és pollenszûrõ S
Pótféklámpa S
Középkonzol, oldalvédô gumicsík, csomagrögzítô szem 21 000 Ft
Ködfényszóró -
Szervokormány 123 100 Ft / S
Vezetõoldali légzsák -/ 83 700 Ft
Vezetô- és utasoldali légzsák -
Metálfényezés 66 500 Ft
Rallye piros - gyöngyház fényezés 39 900 Ft
Acél keréktárcsa 4,5J*13 165/70 R13 abroncsokkal S
S = széria, - = nem rendelhetô
Ha azért kérdezed, hogy elő vannak-e készítve a dolgok, akkor szerintem nem. Én GLX-be vettem elektromos tükröt és nem volt felkészítve a kábelköteg. Gondolom más az LX és más a GLX kábelkötege :(
épp próbálkozok az ETKA-val. még régebben kaptam 1 ismerősömtől egy 7.1et. Nekem xp-m van, és nem akar futni, azt írja ki h hardlock detection failed. Pedig ezt a hardlock akármit felraktam...
Most megpróbálom azt megcsinálni amit nc-on találtam.
De addig valaki megtudná mondani hogy a hangszóró csatlakozó fém részének mi a cikkszáma? a műanyag rész így néz ki (ha ez segít).
A kulcs megmaradt a gyári? Csak mert abban lennie kell immo chipnek. Az enyém ugyanez az évjárat, csak gyári nem távirányítós központival és biza ott az immo chip a kulcs oldalán, ha kettéveszem. Ja és ETKA szerint is csak 40 és 50 kW-os immo-s ECU van.
A központishoz még annyi kiegészítést tennék, hogy 6 féle ECU van ETKA szerint, ugyanis nem értem miért, de a klímáshoz is külön van.
Ugyanezt játszotta közel egy éven át velem a nejem Forman Silver Line-ja is!
A végén kiderűlt, hogy NEM KAP TESTET a termosztát házról a jeladó! Mikor erre rájöttem, egy sarus dróttal letesteltem, de ott ugyebár aluminium a ház...
Náluk vettem, http://www.skodaalkatresz.hu/ csak vigyázzni kell, mert az elsőkkel nagyon hasonló, de azok nem jók hozzá!
Azért ragaszkodtam a gyárihoz, mert ott egész más a kialakítása, és nem "töri" a drótokat, hanem csak enyhén tekeri, így tovább lesz üzembiztos ellentétben a "gányolt" utólagos beszerelőkkel, akik akár a beltéri lámpa kapcsoló helyén szigszalagozva küldik át a vezetéket...
nos akkor új év új külső, aki szeretné feldobni szeretett Feliciáját annak így szezon előtt eladásra kínálom a 15-ös alufelniket. holnap még csinálok róla friss fotókat, profilmélység etc... 40 pénzre gondoltam, emlékeim szerint a gumik még kibírnak rajta két szezont. személyesen angyalföldön lehet megtekinteni egyeztetés után (gyöngyösi utca felé) vagy komoly érdeklődőnek bevághatom a csomagtartóba is. ha jól emlékszem 4 kis nyomtávszélesítő is van hozzá.
Az enyém is olyan, a betűk alatt végig már alig van rajta a festékből vagy a fóliából vagy mi az. Amíg a matricát nem érinti, addig szerintem nem érdemes cserélni. Ha a matrica leesik, abba viszont már beleköthet a rendőr.
Szerintem a rendszámtáblán te semmit nem modosithatsz, javíthatsz. Ha olyan jellegü sérülés van rajta ami akár részben is felismerhetetlenné tenné, akkor az okmányirodában érdeklödj a cseréjéröl, szerintem ők az illetékesek.