Még annyit szeretnék ha kész a gép ha jön a szaki, hogy felkárpitozni de ezt csak nyáron mikor nincs munka kivenni az ülést és megcsinálni,nem tudtok árakat milyen drága a kárpit,és hol lehet kapni?
csak utánna nehéz volt megcsinálni mert ami gyári volt az a sint az tönkre ment igy meg kellett drótozni hogy feszüljön, remélem nem fogátmenni a kosz,hétvégén veszek egy magasnyomásu (sterimót) és jöhet a motor tisztitás trakin ha jön a szaki akkor ne lássa hogy gyané a traki ,nincs gazdája!
Na végre foglalkozol a géppel!! Az engem is érdekelne, hogy mennyiért vetted? nekünk gömbölyűorrú van és kellesz cserélni ezt a rácsot, mert alul az egyik oldalt kivan szakadva.
Szeretném mégegszer megkérdezni, bocs ha valakinek unalmas, köszönöm annak a pár hozzászólónak:
Bocs, de egy régi témával jövök, visszaolvastam, de azért segítsetek.. A következő a probléma, a szervó toronyban kevés volt az olaj. Nem tudom mi volt benne, de csak hidraulika olaj volt otthon. :-(
Öntöttem bele, a kormányt nehezebb lett tekerni, és úgy habzott, hogy a betöltősapka mellett spriccelt az olaj.
Egy kérdés lehet a habzás miatt nehéz kormányzás?
Másik kérdés, szervó olaj helyett ugyanolyan jó a motorolaj? Mert ha tényleg kimegy a szimering ne mennyen kárba az olaj.
Harmadik kérdés, a 3 rugó rövidítés bevált valakinek?