Keresés

Részletes keresés

Szere28 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 1190
Udv!
Az nem jo ha tocsog. Lehet rossz meretu fuvoka van a karbiban. De lehet h gyujtas hibad van igy nem tudom megmondani. Gyertya ki rarug es mar latszik van e szikra. Lehet h tulfolyik a karbid es azert nem indul.
Udv!
Előzmény: Józsi6905 (1189)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 1189

Korai volt az öröm! Ma reggel megint nem indult el... A gyertya tocsogott a benzintől. Mint régen a Trabiban, mikor beköpte a gyertyát. Pedig se szívatót, se gázt nem adtam neki.

Lehet, hogy nem mindig van szikra? Vagy túl sok üzemanyag megy bele?

 

Rendeltem bele levegőszűrőt és megbeszéltem a szerelővel, hogy holnap beviszem hozzá. Átnézi, hogy mit kell esetleg cserélni (szíj, görgők, meghajtó olaj), bár, ha beindul nagyon jól húz (szerintem).

Előzmény: Szere28 (1188)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1188
Udv!
Miert ne foglalkoztam volna a gondodal.
Udv!
Előzmény: Józsi6905 (1183)
Alkapánó Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1187

Itt a világvégén más árakkal dolgoznak, mint a vízfej környékén;)

Alkapánó Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1186

Igen, tudom. Mondtam is a szerelőnek, hogy le kell majd szedni belőle.

Előzmény: Szere28 (1185)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1185
Udv!
Aham igy mar ertheto. Hat olcson csinaljak a motorod. Arra azert figyeljetek h a 200 scaranak kissebb a dugolya mind a 150-nek. Egyebkent tok egyforma csak a szoknyaresz kisebb. Mert kulombrn elso inditas csunya veggel jar
Udv!
Előzmény: Alkapánó (1182)
Alkapánó Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1184

Az olaj, szűrő, fagyálló volt itthon, s én vittem.

Előzmény: Szere28 (1181)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1183

Üdv!

Ma hazajöttem, kb. 10-15 percig rugdostam, önindítóztam, semmi. Szöget ütött a fejembe amit mondtál a gyertyáról, ígyhát napközben vettem bele. Miután nem indult, kiszedtem a régit (tragédia volt ahogy kinézett), beletettem az újat, azóta pöcc-röffre indul!!!!

Remélem ennyi volt az indítási probléma!

 

Mégegyszer köszönöm, hogy foglalkoztál a problémámmal!

 

Üdv: Józsi

Előzmény: Szere28 (1179)
Alkapánó Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1182

A tolattyút már 1 hónapja megvettem és beszereltem (10e). Azt nem számoltam.

 

28 Meteor a dugószett, 9 a tömítésszett, 16,5 a két szelep, 3 a fúrás, kb. 10 lesz a szerelés

Előzmény: Szere28 (1181)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1181
Udv!
No h jott ki az a 67e ? Mert gyanusan olcso. A ket szelep 17 e akkor a hengerfejes semmit nem kert. A tolatyu a karbiba mennyi lesz? Tomitesszet 7 e wkkor a dugo garnitura? Az nem hinnem h 20 alatt lenne a furas ara.mert csak 3 alkatresz ara 44 e es ebben nincsen olaj viz semmi meg meg alkatresz is pl a tolatyu a karbiba . Hm erdekes . No kivancsian varom mit mennyiert vettel..
Udv!
Előzmény: Alkapánó (1180)
Alkapánó Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1180

Az én Scarabeo 200 robimnak is folytatódik a kálváriája.
A letört tolattyú darabot bedarálta és bejutott a hengerbe is, így belevágtam a fúrás+új dugószett... műveletbe, ami hamarosan úgy is esedékes lett volna.

 

Közben találtam egy helybeli szerelőt, aki csak robogókkal foglalkozik rég óta.

 
Jövő héten kész lesz. Kap új tömítéséket és szelepszár szimeringeket is.  A szelepfészkek és a szelepvezetők jók. Kell viszont két új szívószelep is (8.200.-/db), mert a régiek el vannak vékonyodva.

 

Itt helyben az Italmondo-nál van minden hozzá.
 
Kb. 67.000.- HUF lesz a vége, munkadíjjal együtt.

Szere28 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1179

Udv!

Ezen csodalkozol. En nem szoktam. Neha jon valaki aki hozza szol dolgokhoz de a legtobb szor kiderul fingja nincsen mirol beszel csak beszel. Sajnos ilyen kontestes motor szerelo emberel tele van az orszag. En irogatok mert legalabb lekot. Itt nem sok dolgom van sajnos. Igazabol autoszerelo es karosseria lakatos vagyok. Otthon magyarban abban dolgoztam mind vallalkozo meg motorokat szereltem leginkabb robogokat. En szeretem ezeket a kis vackokat szerelni na meg a nagy vaccokat is. No mind1 is ez most nem elettortent forum.

Udv!

Előzmény: Józsi6905 (1178)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1178

A gyertyát nem tudom milyen. Még előtte vagyok a szokásos átvizsgálásnak (levegőszűrő, gyertya, olajcsere).

Biztos furcsa, de azt sem tudom merre van a gyertya, annyira nem néztem még bele. Napközben dolgozom, este meg a családdal foglalkozom.

 

Stockholm tényleg nincs a szomszédban... :-) Ahhoz képest Te vagy az egyetlen, aki válaszolgat nekem! Köszönöm!

Előzmény: Szere28 (1177)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1177

Udv!

Hat hat ennek egy oka van h nem valaszoltam arra a kerdesre. Igazabol en Erdi vagyok de mar egy jo idelye Stockholmban ellek Svedben. Az meg kicsit messze van neked pontosan 2500km :-) Gondolom nem akarod kihozni h megnezem.  Gyongyos es erd sincsen az a hu de kozel de az meg istenes tavolsag. Pedig ha csak hidegebb idoben nem indul akkor valahol hibadzik valami. En olyankor azt szokatam h a hengerbe rakok egy kis benyat es ha akkkor indul akkor nem kap eleg benzint hidegen h induljon. ha ugy sem indul akkor masholl a hibba. Akkor komolyabb gond van. A gyertya milyen benne h nez ki ?

Udv!

Előzmény: Józsi6905 (1176)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1176

Köszi! Én is gondoltam ilyenre. Volt Trabantom, ahol ugyanez előfordult, ki kellett tapasztalni, hogy hogyan indul (hidegben, melegben másképp).

Az az érdekes, hogy mióta megvettem (3 napja) szívató és gázadás nélkül indult, csak rúgtam egyet és már ment is. Tegnap délután beletettem az új aksit, pöcre indult minden hókusz-pókusz nélkül.

Viszont tegnap, meg ma reggel sehogyan sem. Hiába húztam a szívatót, nem történt semmi.

Gondolom Te Gyöngyöstől messze vagy, hogy megnézd, mert nem ajánlottad fel az első kérdésemnél, hogy a közelben vagy.

Előzmény: Szere28 (1175)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1175
Udv!
Ja h ez kezi szivatos! En meg azt hittem automata. Hat azt megkell tanulni kezelni. Mert ha tulszivatja az ember azert nem indul ha meg nem kap eleg benyat a szivaton keresztul akkor azert nem indul a kis mocsok. De lehet gond a szivatoval lehet kicsi kosz van a szivato rendszerbe. Az lehet rossz iranyba vezetlek. Igy marha nehez h nem latom es hallom a motort.
Udv!
Előzmény: Józsi6905 (1174)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1174

OK, megnézetem. Amikor tegnap beindult, ráhúztam a szívatót (kézi szívatós) csak fulladozott, nem pörgött fel jobban. Nem tudom ez jelent-e valami?

Előzmény: Szere28 (1173)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1173
Udv!
Hat ha melegben indul es hidegebb idoben nem akkor valszeg szivato problrm van.
Udv!
Előzmény: Józsi6905 (1172)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1172

Köszi! Akkor valószínű 2000-es, mert az alvázszámban nincs más olyan szám ami reális lenne.A tulaj 99-et mondott, tehát kb. ott van a kora.

Tegnap délután hazamentem, második rúgásra beindult, és mentem is vele, mint a szélvész (75 km/h). Többször leálltam vele, mindig szépen indult.

Ma reggel megint nem akart beindulni.

 

Érthetetlen.

Előzmény: Szere28 (1171)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 1171
Udv!
Minden alkatreszbe bele van ontve a gyartasi eve. Pl 99 az ! 1999 a 04 az 2004 de az alvazszamban is benne van a gyartasi ev csak nem todom hanyadik karakter.
Udv!
Előzmény: Józsi6905 (1170)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 1170

Scarabeon meg tudom állapítani valamiből, hogy mikori gyártmány? Van valahol valami jelzés?

Szere28 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 1169

Udv!

biztos ki lehet szedni mivel oda nem hegesztik. Valszeg szetkel szedni a fel motort ulest burkolat lekell venni.

Udv!

Előzmény: Józsi6905 (1168)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 1168

OK! A benzintankot ki lehet szedni? Vagy hogyan lehet pucolni?

Előzmény: Szere28 (1167)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 1167
Udv!
En inkabb egy tank pucolast mondanek neked ha ennyi mocsok kerul a karbiba. H van e szuro rajta igy nem tudom megmondani neked. Van amin a vakumosbenzincsapnal van szuro es van amin nincsen. Ha igen eleg bujkalos de azert lehet szerelni a karbit. Ertem de igy sajna nem tudom miert nem indult a geped
Udv
Előzmény: Józsi6905 (1166)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 1166

Üdv!

Nem kell specialista, csak értsen hozzá (mert én nem értek...), ennyi. Láttam, amikor a karbit pucolták, hogy elég nehézkes hozzáférni.

 

Van ezeken egyébként benzinszűrő? A régi tulaj mondta, hogy lehet, hogy nem ártana rá tetetni. Elég nagy kosz volt a főfúvókában.

 

Tegnap reggel kimentem kíváncsiságból beindítottam, első rúgásra indult, se gázt nem adtam, se szívatót nem nyomtam.

Ma reggel meg sehogy sem akart indulni.

Előzmény: Szere28 (1165)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 1165

Udv!

Azt minek neked ehez kimondott scarabeo specialista. Csak egy nyomorult 2T blok. Mind egyan olyan foleg h a scaraba egy locenszes blok van. aksi  nelkul is indulnia kene semmi koze az indulasnak. H igy mi baja lehet nem lehet megmondani leghet megint csak eldugult a kapbi es azert nem idnul de lehet mas probla is. 2T bloknal a nem indulast annyi ra sok dolog nem lehet. De elmondom en neked miert nem indulnak ezek a kis dogok altalaban. Karbi hibba , fals levego a szivocsonknal repedt. Akkor membran hibba nem zar jol. Szimering hibba ,es vegul hengerhibba elvan kopva. Ja igen es gyujtas hibba ez majdnem lemaradt.

Udv!

Előzmény: Józsi6905 (1164)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 1164

Sziasztok!

Két napja vagyok egy 99-es 2T Scarabeo "boldog" tulajdonosa. Eddig majdnem minden rendben volt, kivéve, hogy megvásárlása után 10 perccel eldugult a főfúvóka, amit végül is a régi tulaj, reklamálásom után kitakarított, rendben hazaértem vele (30 km-es út volt, végig 60-70-el).

Az akksija halott, úgyhogy az kivettem, ma veszek bele újat.

DE:

Ma reggel indulnék vele (berúgókarral természetesen), de nem volt hajlandó beindulni. Néha, mintha elkapta volna, de nem tudtam vele munkába menni. Kicsit dühítő egy két napja vett mocival.

A kérdésem (laikus vagyok):

Akksi nélkül be kellene indulnia? Használt motor vásárlásakor mit nézessek át egy szerelővel?

Gyöngyösön tudtok olyan szerelőt, aki vágja a scarabeót?

 

Köszi a válaszokat!

 

 

 

fuli971 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1163

Holnap megpróbálok egy másik kupakot venni hozzá, hátha segít!

Előzmény: Szere28 (1162)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1162
Udv!
Hat akkor lehet h hengerfejes a gep. Vagy csak a kupak adta meg magat igy nem tudom megmondani h melyik.
Udv!
Előzmény: fuli971 (1161)
fuli971 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 1161

Megint bemelegítettem a motort és megpróbáltam levenni a viztartály fedelét ,de nagyon lassan tudtam a nagy nyomás miatt.

Gondoltam egyet és meglazítottam és mentem vele egy próbakört, na igy már jó lett a mutatató,nem melegedet,a kupak mellett nyomta egy kicsit ki a vizet.

Megálltam és teljesen levettem a fedelet,a viz fel volt habosodva és  a tartály tetejéig ért!

Hát azt hiszem most vagyok csak igazán sz...rba! :(

Előzmény: Szere28 (1160)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!