Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

x25xe Creative Commons License 2013.05.27 0 0 64317
Csao!
Én cseréltem már astrában is és calibrában is tetőkárpitot,kompletten tetőablakot is. Nem volt véses,birka türelem kell hozzá és nagyon vigyázni a kárpitra hogy ne törjön meg.
A tetőablak beázásáról annyit hogy ha jól emlékszem a tetőablak keretének mind a négy sarkánál van egy vízelvezető cső,amelyek az oszlopokba vezetik a vizet,nekem az elsők voltak lecsúszva és ezért ázott a computerem!!
Előzmény: AteszX16SZR (64316)
AteszX16SZR Creative Commons License 2013.05.27 0 0 64316

További tapasztalatok az Astra Caravanom beázásáról. Tegnap lekerült mind a négy ajtóról a kárpit. Rögtön látható volt, hogy az idők folyamán (16 év) a fólia elvált a fémtől (fönt, lent, oldalt), így szabad utat adott a víznek az utastér felé. Sikeresen körbe ragasztottam az elvált részeket és jöhetett a próba. Elég érdekes látvány volt, ahogy az ablakok locsolása során kisebb patak alakult ki az ajtóban. Ezzel gondolom nincs is gond (?) de akkor legalább a fólia stabil rögzítését oldották volna meg. Ez legalább olyan "érdekes" megoldás, mint a nyitott pollenszűrő ház, ami szintén sok bosszúságot okozhat a beázásokat tekintve. Aztán jött a meglepetés (az ajtók már nem engedik be a vizet) hogy még mindig bejut valahol a víz. Kiderült, hogy a tető felől, pontosabban vagy a tetőkorlát első lábának csavarjainál, vagy a tetőlemez illesztésénél alkalmazott tömítőpasztánál, mint ahogy a másik oldalon is volt ilyen gondom. Hétvégén tetőkárpit bontás, igaz gyári elektromos tetőablakom van, de talán a széleken való bontás elég a csavarok eléréséhez. Tapasztalat valakinek a tetőkárpit bontásának kérdésében? A tetőablak körül nem akaródzik bontani a kárpitot.

pappkaresz Creative Commons License 2013.05.25 0 0 64315

Üdv mindenkinek! 

 

Autó bontásból megmaradt hibátlan jól működő alkatrészek, opel astrához vectrához, corsához eladók, hátha valaki hasznát veszi, vagy lát benne fantáziát: 

1db- F10-es sebességváltó 5 sebességes
1db- F16-os sebességváltó 5 sebességes
2db komplett féltengely külső-belső csuklókkal egy pár
2db gólyaláb, csonkállvány, hibátlan csapágyakkal
4 db rugó 2első, 2hátsó Ültető rugó
1 db hátsó kerékagy jó csapággyal
1 db sportlégszűrő közbetétekkel

Egyben minden 42000Ft!

Igény esetén küldök képeket is.

 

De ha nem egyben, darabonként is eladók, jó áron: érdeklődni: pappkaresz83@freemail.hu

AteszX16SZR Creative Commons License 2013.05.24 0 0 64314

Igazán nincs mit, szívesen! 

Előzmény: x25xe (64313)
x25xe Creative Commons License 2013.05.24 0 0 64313
Basszus mekkora állat vagyok,már megvilágosodtam hála neked:
Azóta ázik be a kocsi,mióta a centrált szereltem és a fóliát kitéptem az ajtóból,fuck jeaahhh állat vagyok.
Köszi
Előzmény: AteszX16SZR (64311)
409 Creative Commons License 2013.05.24 0 0 64312

"Az F Astránál már ragasztott szélvédő van ott nem folyhat be víz..."

 

 Pedig megesett már olyan is, hogy éjjeliőr nappal halt meg.... :-P  Qva sok a hibásan ragasztott szélvédő. Ott meg befolyik a víz.

Előzmény: peklit (64309)
AteszX16SZR Creative Commons License 2013.05.24 0 0 64311

Szia!

 

Köszi a választ! A pollenszűrő házát közben "lefedtem" így azon már nem jöhet be a víz. Viszont ahogy utána tapasztaltam és írtam az ajtóknál is beázás van. A jobb elsőnél még nem jöttem rá, hogy hol (úgy néz ki mégsem a kédergumi és az ajtó között van a bibi), de a bal hátsónál a kárpit aljánál figyel be a víz. Gondolom az ajtóban lévő fólia adta meg magát. "Pótolni" asszem nem lesz nehéz.

Előzmény: peklit (64309)
x25xe Creative Commons License 2013.05.24 0 0 64310
Nekem pedig ott ázott be a szekér( F astra gsi-m volt), elállt a szélvédő alattt a müanyag vízelvezető 'izé' és ott befolyt a wasser a pollenszűrőbe és azon keresztül a fűtésen át porlasztva kaptam az arcomba a finom permetet,amely nem vot kifejezetten kellemes....
Előzmény: peklit (64309)
peklit Creative Commons License 2013.05.24 0 0 64309

Heló!

 

Az F Astránál már ragasztott szélvédő van ott nem folyhat be víz még ha eláll is a takaró gumi keret, az csak "dísz".

 

 

Tamás

Előzmény: AteszX16SZR (64301)
ha4nz Creative Commons License 2013.05.22 0 0 64308

Nem hiányzik esetleg belőle ez az oldal? A váltó kiszerelése témakörben van, nyilván a kiemeléséhez ezt is le kell róla szedni.

Előzmény: MalterKoma (64306)
AteszX16SZR Creative Commons License 2013.05.22 0 0 64307

Szia!

 

Ahogy néztem nekem a váltóba van becsavarva, ha szemből nézem akkor a váltó hűtőrács felőli "oldalán". Kicsit körülményesen írtam, de talán érthető. Kétpólusú kapcsoló.

Előzmény: MalterKoma (64304)
MalterKoma Creative Commons License 2013.05.22 0 0 64306


Köszi!

Biblián az "Így csináld" könyvre gondolsz. Kerestem benne pedig...

Előzmény: ha4nz (64305)
ha4nz Creative Commons License 2013.05.22 0 0 64305

A váltó alatt van a tengelykapcsoló bowdene, annak a vége egy menetes csonk. Attól balra lesz, két drót megy rá. Amúgy A vectra bibliájának 139. oldalán megtalálod.

Előzmény: MalterKoma (64304)
MalterKoma Creative Commons License 2013.05.21 0 0 64304

 

Hello!

Nicknév alapján hátha te tudsz nekem segíteni. A tolatólámpa kapcsolóját keresem. KErestem a váltókarnál a kulisszában, ill. a motortérben a váltó környékén, de nem találtam.

Esetleg van ötleted?? Vectra A2 X16SZ

Üdv

Előzmény: AteszX16SZR (64303)
AteszX16SZR Creative Commons License 2013.05.21 0 0 64303

Szerintem lehet kapni az enyémre azt mondták, hogy 25-30 ezer forint/ajtó közötti az ár. A gőzborotvás módszert én holnap akartam kipróbálni, kiváncsi vagyok nálam beázik-e.

Előzmény: x25xe (64302)
x25xe Creative Commons License 2013.05.21 0 0 64302
Háát akkor ez nagyon jaffa...Gondoltam már én is az ajtó gumikéderére,mert csak akkor ázik be ha frekventált sugárban kapja a vizet(nem gözborotvára gondolok hanem mondjuk autómosó vagy atom eső).Nem is merek belegondolni hogy mennyibe fájna egy gyári kéder szett,persze ha lehet egyáltalán kapni.
Előzmény: AteszX16SZR (64301)
AteszX16SZR Creative Commons License 2013.05.21 0 0 64301

Szia!

 

Nálam is pont ez a probléma. Először azt gondoltam, hogy a szélvédő aljánál elálló műanyagnál jut be a víz az utastérbe, aztán egy nagy eső után kinyitogatva az ajtókat kiderült, hogy a kéderguminál jut be a víz a lábtérhez 3 ajtónál is. (a kédergumi alsó élénel megáll a víz, majd lefolyik a lábtérhez) Most nincs a kocsiban se szőnyeg, se szivacs, így tökéletesen látszik a befolyás helye. Amíg a szőnyeg a kocsiban volt nem láttam semmit. Egyelőre nem tudom, hogyan javítható a probléma. Néztem új kédergumit márka kereskedőnél, de aranyáron van, bontottat meg nem merek berakni, mert lehet, hogy rosszabb, mint ami most van. Nekem97-es F Astra Caravanom van

Előzmény: x25xe (64300)
x25xe Creative Commons License 2013.05.21 0 0 64300
Üdv mindenkinek!
Következő a gondom: adott egy opel calibra, hevesebb esőzés után valahonnan beázik a kárpit a vezető és az anyósoldalnál a lábtörlőknél. Nincs kirohadva a kocsi alja,nem ál el a műanyag a szélvédőnél sem.Honnan ázhat? Ötletek?,tapasztalatokt
ippek?!
dkl325 Creative Commons License 2013.05.20 0 0 64299

Én is erre gondoltam, mivel cserélve lettek, mert az előző tulajnál elkopott a vezérmű. Megoldás?

Előzmény: dkl325 (64296)
átaludtammindent Creative Commons License 2013.05.20 0 0 64298

Na.

Kürt kiszerelve, áram van, nem működik.

A gond az, hogy most bontott pezsgőszínű hűtőrácsot keresek :(

Három fül is letört, elég hülyén áll szegény...

409 Creative Commons License 2013.05.20 0 0 64297

Kitámasztanak a hidrótőkék.

Előzmény: dkl325 (64296)
dkl325 Creative Commons License 2013.05.20 0 0 64296

Barátaim a zürben!

 

c14se minden huszadik-harmincadik indításnál nem indul be, úgy forog mintha nem lenne benne kompresszió, könnyen, folyamatosan. Aztán beindul kb 1.5 hengerrel és leáll. Utána beindul rendesen, ahogy kell, és normálisan üzemel(gyorsul lassul kanyarodik). Hibakód nincs, 12-öt villog. Ilyenkó mi van?

x25xe Creative Commons License 2013.05.19 0 0 64295
Havernak volt ilyen astrája, f16_os váltóval. Nem volt rossz.........
Előzmény: pappkaresz (64293)
505dg Creative Commons License 2013.05.19 0 0 64294

a bal első kerék előtt van a sárvédő alatt.

 

Előzmény: átaludtammindent (64289)
pappkaresz Creative Commons License 2013.05.19 0 0 64293

Hali ! Érdeklődnék, lehet tud segíteni valaki , vagy tanácsot adni, van nekem egy f astra kombim SE, amiben F12-es váltó van a kocsi 1.4 8V 83Le. Mijen váltót tudnék beletenni a gyári F12-es helyett, amivel dinamikusabb, lenne a kocsi, illetve jobban menne?, Köszönöm.

erdőszéli Creative Commons License 2013.05.18 0 0 64292

villamossági emberke adott egy ilyet, mely a relé tartókonzoljára pont rá is pattant.

Előzmény: 409 (64291)
409 Creative Commons License 2013.05.18 0 0 64291

Én tennék rá egy 20A-es lengőbiztosítékot.......

Előzmény: erdőszéli (64290)
erdőszéli Creative Commons License 2013.05.17 0 0 64290

ma kibogoztam a szálakat... a jobb lábtérben található bugyirózsaszín szivattyúreléről elmenő kapcsolt táp kék/piros vezetéke átmegy a bal oldali lábtérben található sok-sok szálas csatlakozóhoz, majd onnan vissza a jobb oldali lábtérbe és onnan hátra a szivattyúhoz. járó motornál a sokszálas csatlakozót mocorgatva leáll a motor. lementem az autóvillamossági szerelőhöz, aki azt mondta, kafa, hogy megvan a hiba, de ez elég szopóroller javítás szempontjából, nyomtunk bele kontaktszprét, de nem lett eredménye. 

szükségmegoldásként a relé kapcsolt szálát összekötöttem a szivattyúhoz menő szállal.

Előzmény: x25xe (64288)
átaludtammindent Creative Commons License 2013.05.17 0 0 64289

Sziasztok!

 

Egy kis segítség kéne.

Astra f, duda nem szól. Biztosíték jó, gombnyomásra relé kattan. Hang nincs.

Most bontsam az orrát, csere?

x25xe Creative Commons License 2013.05.17 0 0 64288
Nekem cali v6 -ban ugyan ezt produkálta a főtengely jeladó hibája.. Engem is majd szétvetett a boldogság ettől az egyszer indúl-egyszer nem agyrémtől!
Előzmény: erdőszéli (64286)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!