Csao!
Én cseréltem már astrában is és calibrában is tetőkárpitot,kompletten tetőablakot is. Nem volt véses,birka türelem kell hozzá és nagyon vigyázni a kárpitra hogy ne törjön meg.
A tetőablak beázásáról annyit hogy ha jól emlékszem a tetőablak keretének mind a négy sarkánál van egy vízelvezető cső,amelyek az oszlopokba vezetik a vizet,nekem az elsők voltak lecsúszva és ezért ázott a computerem!!
További tapasztalatok az Astra Caravanom beázásáról. Tegnap lekerült mind a négy ajtóról a kárpit. Rögtön látható volt, hogy az idők folyamán (16 év) a fólia elvált a fémtől (fönt, lent, oldalt), így szabad utat adott a víznek az utastér felé. Sikeresen körbe ragasztottam az elvált részeket és jöhetett a próba. Elég érdekes látvány volt, ahogy az ablakok locsolása során kisebb patak alakult ki az ajtóban. Ezzel gondolom nincs is gond (?) de akkor legalább a fólia stabil rögzítését oldották volna meg. Ez legalább olyan "érdekes" megoldás, mint a nyitott pollenszűrő ház, ami szintén sok bosszúságot okozhat a beázásokat tekintve. Aztán jött a meglepetés (az ajtók már nem engedik be a vizet) hogy még mindig bejut valahol a víz. Kiderült, hogy a tető felől, pontosabban vagy a tetőkorlát első lábának csavarjainál, vagy a tetőlemez illesztésénél alkalmazott tömítőpasztánál, mint ahogy a másik oldalon is volt ilyen gondom. Hétvégén tetőkárpit bontás, igaz gyári elektromos tetőablakom van, de talán a széleken való bontás elég a csavarok eléréséhez. Tapasztalat valakinek a tetőkárpit bontásának kérdésében? A tetőablak körül nem akaródzik bontani a kárpitot.
Autó bontásból megmaradt hibátlan jól működő alkatrészek, opel astrához vectrához, corsához eladók, hátha valaki hasznát veszi, vagy lát benne fantáziát:
1db- F10-es sebességváltó 5 sebességes 1db- F16-os sebességváltó 5 sebességes 2db komplett féltengely külső-belső csuklókkal egy pár 2db gólyaláb, csonkállvány, hibátlan csapágyakkal 4 db rugó 2első, 2hátsó Ültető rugó 1 db hátsó kerékagy jó csapággyal 1 db sportlégszűrő közbetétekkel
Egyben minden 42000Ft!
Igény esetén küldök képeket is.
De ha nem egyben, darabonként is eladók, jó áron: érdeklődni: pappkaresz83@freemail.hu
Basszus mekkora állat vagyok,már megvilágosodtam hála neked:
Azóta ázik be a kocsi,mióta a centrált szereltem és a fóliát kitéptem az ajtóból,fuck jeaahhh állat vagyok.
Köszi
Köszi a választ! A pollenszűrő házát közben "lefedtem" így azon már nem jöhet be a víz. Viszont ahogy utána tapasztaltam és írtam az ajtóknál is beázás van. A jobb elsőnél még nem jöttem rá, hogy hol (úgy néz ki mégsem a kédergumi és az ajtó között van a bibi), de a bal hátsónál a kárpit aljánál figyel be a víz. Gondolom az ajtóban lévő fólia adta meg magát. "Pótolni" asszem nem lesz nehéz.
Nekem pedig ott ázott be a szekér( F astra gsi-m volt), elállt a szélvédő alattt a müanyag vízelvezető 'izé' és ott befolyt a wasser a pollenszűrőbe és azon keresztül a fűtésen át porlasztva kaptam az arcomba a finom permetet,amely nem vot kifejezetten kellemes....
Ahogy néztem nekem a váltóba van becsavarva, ha szemből nézem akkor a váltó hűtőrács felőli "oldalán". Kicsit körülményesen írtam, de talán érthető. Kétpólusú kapcsoló.
A váltó alatt van a tengelykapcsoló bowdene, annak a vége egy menetes csonk. Attól balra lesz, két drót megy rá. Amúgy A vectra bibliájának 139. oldalán megtalálod.
Nicknév alapján hátha te tudsz nekem segíteni. A tolatólámpa kapcsolóját keresem. KErestem a váltókarnál a kulisszában, ill. a motortérben a váltó környékén, de nem találtam.
Szerintem lehet kapni az enyémre azt mondták, hogy 25-30 ezer forint/ajtó közötti az ár. A gőzborotvás módszert én holnap akartam kipróbálni, kiváncsi vagyok nálam beázik-e.
Háát akkor ez nagyon jaffa...Gondoltam már én is az ajtó gumikéderére,mert csak akkor ázik be ha frekventált sugárban kapja a vizet(nem gözborotvára gondolok hanem mondjuk autómosó vagy atom eső).Nem is merek belegondolni hogy mennyibe fájna egy gyári kéder szett,persze ha lehet egyáltalán kapni.
Nálam is pont ez a probléma. Először azt gondoltam, hogy a szélvédő aljánál elálló műanyagnál jut be a víz az utastérbe, aztán egy nagy eső után kinyitogatva az ajtókat kiderült, hogy a kéderguminál jut be a víz a lábtérhez 3 ajtónál is. (a kédergumi alsó élénel megáll a víz, majd lefolyik a lábtérhez) Most nincs a kocsiban se szőnyeg, se szivacs, így tökéletesen látszik a befolyás helye. Amíg a szőnyeg a kocsiban volt nem láttam semmit. Egyelőre nem tudom, hogyan javítható a probléma. Néztem új kédergumit márka kereskedőnél, de aranyáron van, bontottat meg nem merek berakni, mert lehet, hogy rosszabb, mint ami most van. Nekem97-es F Astra Caravanom van
Üdv mindenkinek!
Következő a gondom: adott egy opel calibra, hevesebb esőzés után valahonnan beázik a kárpit a vezető és az anyósoldalnál a lábtörlőknél. Nincs kirohadva a kocsi alja,nem ál el a műanyag a szélvédőnél sem.Honnan ázhat? Ötletek?,tapasztalatokt
ippek?!
c14se minden huszadik-harmincadik indításnál nem indul be, úgy forog mintha nem lenne benne kompresszió, könnyen, folyamatosan. Aztán beindul kb 1.5 hengerrel és leáll. Utána beindul rendesen, ahogy kell, és normálisan üzemel(gyorsul lassul kanyarodik). Hibakód nincs, 12-öt villog. Ilyenkó mi van?
Hali ! Érdeklődnék, lehet tud segíteni valaki , vagy tanácsot adni, van nekem egy f astra kombim SE, amiben F12-es váltó van a kocsi 1.4 8V 83Le. Mijen váltót tudnék beletenni a gyári F12-es helyett, amivel dinamikusabb, lenne a kocsi, illetve jobban menne?, Köszönöm.
ma kibogoztam a szálakat... a jobb lábtérben található bugyirózsaszín szivattyúreléről elmenő kapcsolt táp kék/piros vezetéke átmegy a bal oldali lábtérben található sok-sok szálas csatlakozóhoz, majd onnan vissza a jobb oldali lábtérbe és onnan hátra a szivattyúhoz. járó motornál a sokszálas csatlakozót mocorgatva leáll a motor. lementem az autóvillamossági szerelőhöz, aki azt mondta, kafa, hogy megvan a hiba, de ez elég szopóroller javítás szempontjából, nyomtunk bele kontaktszprét, de nem lett eredménye.
szükségmegoldásként a relé kapcsolt szálát összekötöttem a szivattyúhoz menő szállal.