Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

QuestRR Creative Commons License 2017.11.11 0 0 2650

Szia!

http://paulovics.hu

Én hozzájuk szoktam járni fiat ügyben.

Motor is van náluk azt nem tudom hogy pont olyan is mint ami neked kell, de kérdezni szabad. 

Üdv 

Előzmény: bia01 (2646)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.11 0 0 2649

Szia!

 

Hát ez így... Egyébként ilyenkor lefullasztani sem lehet? Pl. berakod 5.-be és féket nyomva leugrasz a kuplungról?

Nekem a Regattám csinált hasonlót, de ott a fékszivattyú membrán szakadt át.

Előzmény: bia01 (2648)
bia01 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 2648

Szia!

 

A motor lett totál káros,nem az autó.

Igen motort keresnénk.

Gyakorlatilag minden tönkre ment a motorban.

Kb.1-2percig,mint egy rakéta hajtómű pörgött,nem lehetett leállítani .

Előzmény: Törölt nick (2647)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.10 0 0 2647

Szia!

 

Totálkáros lett és motor kell bele? Turbó miatt???

Előzmény: bia01 (2646)
bia01 Creative Commons License 2017.11.10 0 0 2646

Sziasztok!

 

1,3-as Multijet motor(199A200 motorkód) turbó hiba miatt totálkáros lett.

Keresnék bontatlan komplett motort,kipróbálható állapotban.

Minden segítséget előre is köszönök!

csabeszregall Creative Commons License 2017.11.05 0 0 2645

Köszi mindenkinek

bemepok Creative Commons License 2017.11.05 0 0 2644

Azért fúj hamar meleget, mert az EGR által visszaengedett kipufogógáz átmegy egy hőcserélőn, ami a fűtőradiátorba áramló vizet melegíti. Pont amiatt, hogy indulás után araszolva is legyen némi fűtés az utastérben, amikor a motor még közelében nincs az üzemi hőfoknak.

Érdekes módon alacsony fordulatnál viszonylag jól melegít, mivel a dízelek az alacsony fordulatszám tartományban sokkal több kipufogógázt engednek vissza a motorba, mint nagyobb fordulaton.

Előzmény: csabeszregall (2630)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.03 0 0 2643

Ez esetben nem a motorvédő az elsődleges gondod, hanem az hogy gyári állapotba kellene visszaállítani.

Előzmény: csabeszregall (2642)
csabeszregall Creative Commons License 2017.11.03 0 0 2642

Középen nagyon lelógott, előző tulaj vmi flexi. kipufogó csövet fabrikált bele ami miatt ki is vágtak belőle egy darabot ami a talaj felé volt lehajtva.szóval ez a darab visszahajtás nagyon közedl volt a földhöz.

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.11.03 0 0 2641

Hogy a tökbe tud beakadni és leszakadni? Nem is értem. A tervezők nem véletlenül találták ki.

Előzmény: csabeszregall (2640)
csabeszregall Creative Commons License 2017.11.02 0 0 2640

Motorvédő műanyag lemezem leszakadt.Kicsit örültem is mert nagyon lelógott,állandóan beleakadt mindenbe,viszont most látom,talán csak vissza kéne tenni,mert a felcsapódó víztől védi az ékszíjat.Vagy ti mit gondoltok?Hagyjam így?

Törölt nick Creative Commons License 2017.11.01 0 0 2639

Szerintem ha lenne is olyan váltó ami csereszabatos, esetleg csak váltószoknya cserével, nem lesz jó városban. Nagyon gyenge lesz. Én inkább néznék egy 6-os váltót, és azt valahogy beaplikálni. Kb.: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/getriebe-schaltgetriebe-1-2-1-4-6-gang-fiat-grande-punto-doblo/664666286-223-9641

Csak meg kellene nézni az áttételeket...

Előzmény: QuestRR (2638)
QuestRR Creative Commons License 2017.11.01 0 0 2638

Természetesen nem cserélgetném ide-oda a különböző váltókat.

Alapvetően az zavar, hogy 100-as tempónál 4000 körül forog.

üdv

Előzmény: Törölt nick (2637)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.01 0 0 2637

Szia!

 

Tehát mielőtt hosszabb útra mész kicseréled a váltót, utána meg vissza?

Előzmény: QuestRR (2636)
QuestRR Creative Commons License 2017.10.31 0 0 2636

Sziasztok!

Egy hónapja lettem Doblo tulaj.

Helyben rohangálosnak az 1.2 benzinest választottam.

Viszont, ha néha viszem hosszabb útra akkor szivesen változtatnék a váltóján.

Van esetleg valaki aki megvalósított már váltó cserét?

Én úgy láttam elég sok ponton megegyezik a puntoval és elgondolkoztam, hogy lehet működne punto váltóval is.

Üdv

csabeszregall Creative Commons License 2017.10.28 0 0 2635

Köszi,asszem meglépem.Vagy elviszem szervízbe.

 

Előzmény: Törölt nick (2634)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.28 0 0 2634

Amúgy nincs elérhetetlen helyen, viszont a bilincseket, és a csöveket leszedni már művészet. A bilincs ha be van rohadva, vagy a gyári van le lehet vágni. A csövek viszont szeretnek rárohadni. Akkut házzal ki kell szedni, az EGR előtt alatt megtalálód. Csak kövesd a sok csövet, és vigyázz nehogy beletörd a felfogató csavarokat.

Érdemes kicserélni  nehogy sz@rrá kopjon a motor.

Előzmény: csabeszregall (2632)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.28 0 0 2633

Csőtermosztáttal mindent meg lehet oldani, bár én a gyári megoldás híve vagyok.

Előzmény: csabeszregall (2632)
csabeszregall Creative Commons License 2017.10.27 0 0 2632

Valószínű igazad lesz!Nem tudom,vajh nehezen hozzáférhető helyen van?eddig csak japán kocsikban cseréltük,ott könnyü.de ebben csak házastól lehet cse4élni komplett...tuti az összes bilincs összerohadva begyógyulva,szóval nemtom mi legyen

Előzmény: Törölt nick (2631)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.27 0 0 2631

A 40km elég sok, szerintem a termosztát folyamatosan nyitott állapotban van.

Előzmény: csabeszregall (2630)
csabeszregall Creative Commons License 2017.10.27 0 0 2630

Ebből is jön meleg viszonylag hamar,de az üzemi hőfokot nem éri el még 40 km után sem.

 

Előzmény: kukucs33 (2628)
csabeszregall Creative Commons License 2017.10.27 0 0 2629

Köszönöm.

Előzmény: Törölt nick (2627)
kukucs33 Creative Commons License 2017.10.27 0 0 2628

Nekem ugye 1,3-mas van. Kint áll a kertben, még fedél sincs igazán felette, csak pár fenyőfa árnyékolja. Ebben lehet valami külön fűtés, mert reggel míg a kölkökkel araszolok a suli felé úgy 4-5 perc után már érezhetően langyosat fúj. Kb 10-15 perc a suliig gyökkettővel, a vízhőfok kijelző mutatója meg se rebben (alapjáraton a dízel gyakorlatilag nem melegszik semmit), de a sulinál már meleg jön.

Előzmény: Törölt nick (2625)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.26 0 0 2627

Igen 10km, 10 perc lakott területen kívül.

Előzmény: csabeszregall (2626)
csabeszregall Creative Commons License 2017.10.26 0 0 2626

Ezek szerint 10 km után középen a hőfokjelződ?

Előzmény: Törölt nick (2625)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.26 0 1 2625

Nálam csak az üzemi hőfok elérése után indult meg a fűtés, amihez 10km-ert kellett. Állóhelyzetben is próbáltam melegíteni, aminek nincs értelme.

Mínusz 20-ban is elég volt a 10km, mivel ott már lassabban mész, több ideje van melegedni.

Ha nincs fűtött garázsod megfagysz. Ezt még tetézi hogy a felfűtött utastér, de még a motor is nagyon gyorsan vissza tud hűlni állóhelyzetben.

Állófűtést nyáron beszereltem, királyság. Apróhirdetési oldalon lehet olcsón jót találni, és rá kell szánni egy napot a beszerelésre.

Előzmény: csabeszregall (2624)
csabeszregall Creative Commons License 2017.10.25 0 0 2624

1.9jtd tulajoktól kérdezném,ilyen hüvösben mikor érik el az üzemi hőfokot?nekem reggel 5 km után (ha a hideg 0 és a másik max.kitérő 100) kb.25 re ment fől és 40 km.után mondjuk 30.nyáron viszont középen(50) állt ennyi km. után.rossz a termosztát?vagy másoknak is ez van?Úgy vêlem ha rossz volna,a kezdeti melegedést sem produkálná ilyen hamar......cdak hát fáztunk eleinte,és mi lesz majd a nagyobb minuszokban?

Remélem nem voltam túl zavaros😁

Törölt nick Creative Commons License 2017.10.20 0 0 2623

Ha csak Budapesten használod számolj a részecskeszűrő hibára.

Nekem szerencsére nincs benne, mondjuk nálam rendesen kiégne.

Előzmény: Vilmos a gázos (2622)
Vilmos a gázos Creative Commons License 2017.10.20 0 0 2622

6 évig 1,9 jtd TGK Multiplát használtam. Igen ez gyengébb. De szinte csak Budapesten használom. De ez is pont ugyanúgy elvitte az öt radiátor+kazán+70 m cső kombót minden gond nélkül. A legrövidebb változatot talán rendelésre csinálják 1,6 os motorral. Alapból 1.3. Ez van. Remélem a Multinál jobb lesz mert annak csak a motorja volt jó.  Az 1.2 es Dobló lehet a király. ;D

Előzmény: Törölt nick (2621)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.20 0 0 2621

Szia!

 

Lehet hogy Te kicseréled, más eladja, az új gazda meg szarik rá elszakad megy a sírás.

Az 1.3-as diesel motornak nincs létjogosultsága teherautóban, megjegyzem hogy az 1.9 is kevés.

Fiatról beszélünk, amit be kell vallani nem arra terveztek hogy millió kilométereket rakjanak bele,

lehet ez új, vagy nyugaton már leharcolt gép.

A mostani "vezérműlánc" vicc kategória. Régen úgy tervezték hogy az autó élettartamáig nem kell cserélni.

Lehet hogy most is így van csak az autó élettartama nem 500.000-1mill.km.

Gazdagabb országokban nem is használják eddig, bőven megkeresi az új gép árát, egyébként is megnehezítik az "öreg" autók használatát.

Leoltom az 1.3-as dieselt. Próbálj ki egy 1.9-est, hidd el teljesen más.

Az enyém közel jár a 400e.hez, 2 éve vettem 210e-el. Kötelezőkön kívül a turbót kellett cserélnem, és a generátor szabadonfutót. Fék, kuplung, még nem lett cserélve!

Legnagyobb hátránya a motornak hogy nagyon nagyon lassan melegszik, télen a -20-ban kicsit kellemetlen. Volt eddig, de most már van benne állófűtés, király találmány.

Előzmény: Vilmos a gázos (2620)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!