Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

rugaferenc Creative Commons License 2005.08.31 0 0 278

Ricsi!

http://citroen-gs.hu/roncsok/csr-r01.htm

Erről a GSA-ról mit érdemes tudni? (restaurált állapotán kívül) Érdemes hazahurcolnom/beszélnem a tulajjal?

Előzmény: Aquabat (275)
rugaferenc Creative Commons License 2005.08.31 0 0 277
Látom maradt a logó a GS-Sarok-nak! Sikerült hivatalossá tenni?
rugaferenc Creative Commons License 2005.08.31 0 0 276

Kerozinnal megy a kicsike, lehet visszaállok a 99-re :)

Kompatibilis beállításilag a BX központi nyomástároló és a GSA-éval? Kipróbálom a cserét ... De mi a francnyavaja tud fütyülni benne?

Hörbi? Menj már!!!!!!! Louis De_Funès filmeket nézz. Ott van benne a sok DS meg 2CV!!! :D

Üdv!

Feri

Előzmény: Aquabat (275)
Aquabat Creative Commons License 2005.08.30 0 0 275

Emléxem ám erre! Azt mondom mint akkor. Beturbósodott! :) Turbul a gép! A kicsi kocsi újra száguld ha tele a tank! :))

Amúgy a hidralika lehet szerintem. A fővezérhidralika középen? Az asszem tud kiadni turbóhangot. Lehet, hogy tudathasadása van és turbnak képzeli magát. Sok volt neki az oktánszám állítsd le a 100-as benyáról! :)

A psa honlapon nagyon korrekt képek vannak az összes vala gyártott Citroenről! Nézzétek meg! ui: eretnekségnek számít ha megnézem a "Hörbis" filmet? Meg a "Hazárd megye lordjait is fövettem a várakozási listára.

Előzmény: rugaferenc (274)
rugaferenc Creative Commons License 2005.08.30 0 0 274

más:

Lehet, h. már volt téma, de nem vagyok benne biztos. Leírom még egyszer.

 

Bizonyos időközönként, kb 2500-3000-es fordulat között, de volt már példa alacsonyabb főtengelyfordulatnál is, elkezd sípolni valami a motortérből. Biztosan valami a hydraulika rendszerből, de nem vagyok benne biztos. Olyan mintha a leszabályzásig csinálná, aztán csend, de nem szabályszerűen! Felmerült 5letként a rejtett Turbó. Mivel teljesítménynővekedést nem észleltem, maradt az első variáció. :)

Üdv!

Feri

Előzmény: rugaferenc (273)
rugaferenc Creative Commons License 2005.08.30 0 0 273

Sztem nem kell vele nagyon foglalkozni. Így első ránézésre nem azért fogod lecserélni, mert azért. :D

Bírni fogja 15-20 évig is! Esetleg a napsütés lehet gond. De egy ilyen autót garázsban kell tartani! :)

Üdv!

Feri

Előzmény: GSdriver (272)
GSdriver Creative Commons License 2005.08.29 0 0 272

sztem ez az un. króm díszléc teljesen műanyag, amiben belül van egy aluminiumfüst réteg.

 

Na az idők folyamán a műanyag rondán megsárgul ...

 

Ezzel nem nagyon tudsz egyebet tenni mint cseréni -  nem igazán kapható sehol, vagy a fóliával bevonod, ami egy vékony műanyag fólia mely valszeg hasonló módon felvitt alufüst réteget tartalmaz. Én legalábbis igy hiszem ..., de nem vagyok biztos benne, hogy ez az igazság.

 

Szóval ezt frankón rá lehet ragasztani a ronda megsárgult műanyag díszlécre és máris olyan mintha új lenne.

 

később ha ezt is cserélni kell, hát ... azt nem tudom mennyire könnyen lehet majd az esetleg teljesen odakövesedett fóliát leoldani ... de ez legyen majd a problémám 10 év múlva. A fóliabevonat nekem most kb. 3 éves és olyan mint amikor felraktam. Igaz az autó is védve van az időjárás viszontagságaitól.

Előzmény: Aquabat (271)
Aquabat Creative Commons License 2005.08.29 0 0 271

Hogy van ez a díszcsíkfelujjítás? Ez alumíniumból van és rajta műanyag bevonat. A fólia ennek a tetelyére kerül?

Előzmény: GSdriver (270)
GSdriver Creative Commons License 2005.08.29 0 0 270

Jó átjavítom ... :))

Előzmény: rugaferenc (266)
Aquabat Creative Commons License 2005.08.28 0 0 269
Még nincs kép. Bent van a tető alatt. Nem tudom hogyan alakul a jövője. Mármint, hogy mikor folytatódik a felujítása. de ha elő lesz szedve akkor csinálok majd róla képeket. 
Előzmény: rugaferenc (268)
rugaferenc Creative Commons License 2005.08.28 0 0 268

A Traction-ról képet!!!!! :D

Üdv!

Feri

Előzmény: Aquabat (267)
Aquabat Creative Commons License 2005.08.26 0 0 267
Tetszik a lámpafelujjítás. Nagyon kassa! :) Jó a honlap is. A 4X4-es a GS az azért nem semmi. Eredetileg se rosz terepjáró.  De így! :)) Van a munkahelymen a Tracion Avant! Bi-bi-bíí! :) Részben márrestaurálva van. Nem tudom mikor lesz folytatva. De nagyon szép! 
rugaferenc Creative Commons License 2005.08.25 0 0 266

Megnéztem a honlapot! Egyre és egyre jobb!!!

Egyetlen egy szövegbeni problémámvan, melyet újramegfontolásra kérek!

"2005. július 24-én Feri megnézte, hogy milyen lenne egy GSA a BX lámpáival ... Brrr ... "

Javaslatom a következő:

2005. július 24-én Feri megnézte, hogy milyen lenne egy GSA a BX lámpáival ... WOW! ...

:D

Üdv!

Feri

 

ui.:

Mi baj volt a slideshow-al?

Előzmény: GSdriver (263)
rugaferenc Creative Commons License 2005.08.25 0 0 265

Na így már világos előttem a rendszer! Akkor egyszerűen szólva, ez egy Citroënes összejövetel, ami a találkozókat illeti!

Ennek fényében belépési rátám 100%-ra ugrott :)

 

Előzmény: GSdriver (262)
GSdriver Creative Commons License 2005.08.24 0 0 264

na ezt meg én nem értem.

 

nem voltam én pesszimista, sőt ellenkezőleg nagyon vártam a jó eredményt.

 

a meglepő az volt, hogy az egyik lámpámon tökéletesen épnek láttam a foncsort, és azt vártam olyan lesz a felújított is. az fel sem merült bennem, hogy a felújítás után lehet annál fényesebb is. amíg nem volt mellette a felújított kontrasztnak, fel sem merült, hogy icipicit fátyolos a foncsora annak is.

Előzmény: rugaferenc (261)
GSdriver Creative Commons License 2005.08.24 0 0 263

"kicsit" átszerkesztettem a website-ot, oldalakat összevontam, illetve újak kerültek be, a feltöltésük még itt-ott zajlik. szóval ne rutinból szörfözzetek rajta.

GSdriver Creative Commons License 2005.08.24 0 0 262

nem érted a dolgot.

 

a Citroen Karaván nem veterán találkozó, nincs is rajta felvonulás. az a márkaképviselet "roadshow"-ja. ott zene, buli és tánc mellett ki vannak állítva az aktuálisan kapható citroenek, a helyi díler meg mindeféle szépet és jót mond róluk egy sörsátor árnyékában. az oldikat dekorációnak delegálja a COCH, ha az adott  díler igényt tart rá. (tudomásom szerint egyébként akkor sincs nagy baj ha szép citroened, még nem érte el az old timer kort pl. GSA, BX, CX, ... )

 

ha jössz egy COCH rendezvényre és ott konvojozás van, akkor feltétlenül ott van minden Ctroennek a helye a konvojban korra, állapotra, méretre való tekintet nélkül. Azaz szeretettel látnak akkor is ha egy restaurált Tractionnal-val jössz, akkor is ha egy éppen széteső C15 furgonnal, és akkor is ha egy vadiúj C4 kupéval ...

Előzmény: rugaferenc (260)
rugaferenc Creative Commons License 2005.08.24 0 0 261

Egyszerű öngeneráló pszichológia!

Ugyanis ha magadban egy olyan érzést kreálsz, ami pesszimistaságra ad okot, akkor a pozitív élmény nagyobb mértékben érvényesül!

:D

Üdv!

Feri

Előzmény: GSdriver (259)
rugaferenc Creative Commons License 2005.08.24 0 0 260

"2. ha van old timer járműved, akkor szükség szerint megkérhetnek, hogy vegyél vele részt a citroen karaván adott rendezvényén. persze csak ha megfelel az adott hely és időpont."

Hivatalosan veterán?

Ez volt végülis a fő problémám, ugyanis hiába megyek a '82-es GSA-mmal ha nem veterán hivatalosan! Ezekszerint csak részt vehetek, de nem vonulhatok fel?

 

Üdv!

Feri

Előzmény: GSdriver (257)
GSdriver Creative Commons License 2005.08.23 0 0 259

még egy mondat.

 

ami meglepett, hogy azt hittem olyan lesz mint az épnek látszó másik fényszóró. És ezzel szemben jól észrevehető, melyik van frissen foncsorozva.

 

hiába a krómlökhárító is más frissen polírozva ... szóval nem értem miért nem vártam, hogy igy lesz ... :)

Előzmény: rugaferenc (256)
GSdriver Creative Commons License 2005.08.23 0 0 258

azóta esik az eső ... :((

még be kell állítani a helyes sugárirányt, ha egyszer eláll és ki tudok állni a garázsajtó elé.

 

kétlem, hogy észrevehető különbség lesz, mert nem volt nagyon rossz állapotban a lámpa, és én mindig nagyn elégedett voltam a GS távolsági fényével.

 

A tompított fényszóróval van inkább gondom, mert hagyománytiszteletből visszatértem a sárga izzóra 40/45W melyeket nagy nehézségek árán szereztem. 

 

Az a helyzet, hogy régen elégnek éreztem a fényüket, amikor az azonos de fehér izzóval kellett összehasonlítani. Most mióta a normál autók tompított fénye is minimum halogen izzóból árad, azért van egy kis kontraszt. Néha úgy érzem elkélne egy fehér bot ... :), de hát ennyit örömmel elszenvedek a szeretett, és hőn áhított eredeti sárga körtétől ... :)))

 

 

Előzmény: rugaferenc (256)
GSdriver Creative Commons License 2005.08.23 0 0 257

"COCH - Milyen kötelezettségekkel jár belépnem?"

 

1. éves tagdíjat kell fizessél - ez 5000Ft.

2. ha van old timer járműved, akkor szükség szerint megkérhetnek, hogy vegyél vele részt a citroen karaván adott rendezvényén. persze csak ha megfelel az adott hely és időpont.

 

Amit ezért kapsz:

 

1. falinaptár -  szép

2. póló - az idei klassz.

3. részt vehetsz a rendezvényeken.

3.a. adott alkalommal eljuthatsz az egyébként zárt
       Conservatoire Citroen-be Párizsba
       (utiköltség szállás, kaja persze a te költséged)

4. megkapod a klubujságot.

 

Ennyit hirtelenjében. Nekem tetszik a dolog, rajtad áll ezen felül mivel teszed még színesebbé.

 

krómcsík:

ezért írtam, hogy többkezes a meló (minimum négy, de elkelhet hat is), meg hogy rafinált görbületei vannak a díszlécnek.

 

Én megsaccoltam a "leggazdaságosabb" ívet, majd finoman ráhelyeztem az előre jó hosszan kihúzott fóliát, majd igen finom ujjmozdulatokkal reásímítottam. nekem nem volt nagyon gáz a dolog. az elsőt én is összegyűrtem és levakartam. a második már bejött igaz anyukám és nejem adták a 4 plusz kezet, akik segítettek az optimális pozíció elérésében.

 

Előzmény: rugaferenc (253)
rugaferenc Creative Commons License 2005.08.23 0 0 256

Jól néz ki a fényszóró! Teljesítménybeni javulás is észlelhető? Nyilván igen. :) De meglepett a tudomnánya vagy erre számítottál?

Üdv!

Feri

Előzmény: GSdriver (252)
rugaferenc Creative Commons License 2005.08.23 0 0 255

Ha  gondoljátok előtúrom a német kézikönyvből a WEBER pontos típusát!

Üdv!

Feri

Előzmény: GSdriver (247)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.23 0 0 254

Oxi.

Köszi!

Előzmény: GSdriver (251)
rugaferenc Creative Commons License 2005.08.23 0 0 253

Hi!

 

COCH-ossággal kapcsolatban végülis egy kérdésem van , ami többet szül. :) Milyen kötelezettségekkel jár belépnem.

 

A krómcsíkkal tettem egy próbát! Szabni, vágni tudom, de hajlítani ívre nem. Ráncos lesz. Ezt, h. oldottad meg?

Előzmény: GSdriver (246)
GSdriver Creative Commons License 2005.08.23 0 0 252

na itt vannak a fényszórók.

 

a bal oldali a frissen felújitott.

a jobb oldali hibátlan es eredeti (33 eves) a foncsor.

 

felujitott

 

 

eredeti

 

 

Szóval így dolgozik a hivatkozott pesti műhely. Szerintem OK.

GSdriver Creative Commons License 2005.08.23 0 0 251

ja.

 

a bolt az oreg muszeresz (bringaszerelo) muhelyenek a helyen van a zotepe oldalan.

Előzmény: Törölt nick (250)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.23 0 0 250

Akkor kb a zótépé utcája igaz?

 

 

Előzmény: GSdriver (245)
bcsongi Creative Commons License 2005.08.23 0 0 249

Értem. Érdekes, mert az oltcitokba/citroen axel-ekbe szerelt 1129-es és 1299-es boxereken csak Solex volt. Viszont a citroenes adatbázisokban szereplő leírások szerint a GSA-ban lévő ugyanazon motor kb. 4 LE-vel erősebb mint az Axel-ekben lévő, ami gondolom akkor a porlasztóból adódik.

Viszont olyat is hallottam, hogy a weberek közül is két fajta volt, az egyiknek, talán a régebbinek kisebb volt a talpa.

Ezek nekem azért fontosak, mert az 1.3-as GSA motoromhoz kéne egy weber karbi aminek legalább a pontos típusát kéne tudnom. Nem tudjátok mi lehet a pontos típusa egy rávaló karbinak?

Előzmény: GSdriver (247)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!