Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hubo44 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14181

At kel rendešen nezni mindet aprošagot eš elô bukan a hiba.

Előzmény: Bombyna (14176)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14180

Ez tipikusan az a jelenség amikor fojtószeleptisztítás kellhet. Az enyém is ezt csinálta és megjavult. Erről beszéltünk már sokszor keresd vissza. Bal oldalt ott a kereső.

Előzmény: georg-b (14177)
hubo44 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14179

Emelô servok a parabolaba vanak konektoroštol.

Előzmény: Adam Jay (14172)
Bombyna Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14178

Szerintem tök jól olvas6ó na jó mondjuk én kicsit tudok szlovákul lehet hogy ezért van könnyebb dolgom?:D ha a c-n van egy ilyen putty az pl cs betü és így tovább.

Előzmény: ms1964 (14171)
georg-b Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14177

A gázüzemhez annyit, régen Samarám volt, karburátoros gázas, és a leghidegebb télben is gázzal indítottam, mert az nem tudott olyat, hogy simán benzinnel indít, hanem leállás előtt kellett volna átváltani, hogy feltöltse a karburátort benzinnel, azt meg nem tettem...

Elindult gázzal is, viszont az önindítót kb. fél percig kellett járatni...

A feliciám is gázos, de persze benzinnel indítok és csak akkor kapcsolok át gázra, mikor elérte az üzemi hőmérsékletet.

 

Viszont van egy dolog ami nem tetszik. Először azt hittem, a gázüzem hibája, de rájöttem benzinnel is csinálja. Mégpedig, ha pl dugóban araszolok, sokszor egymás után lépek rá a gázra, kevés gázt adok, kuplung ki, megyek kicsit, utána megint kuplung és fék, ha ezt sokszor megismétlem, akkor egyszer csak leáll a motor ha lelépek a gázról.

Valaki tapasztalt-e már ilyet? Ez mitől lehet? Édesapám szerint lehet gyenge az akksija, asszem 45-ös van benne. Lehet hogy emiatt már nem kap megfelelő szikrát?

Bombyna Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14176

Ok akkor valamit elnéztem azthittem felicia,már megijedtem,de akkor még nagyobb rejtett hibám van(((

Előzmény: hubo44 (14174)
hubo44 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14175

Madarul joban nem tudok.

Előzmény: ms1964 (14171)
hubo44 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14174

A bar kúlobšek čak Fabiara jelemzo súrôbe van bele epitva a ňomaš čôkentô.

Előzmény: Bombyna (14170)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14173

Szerintem hubo pont, hogy Szlovák (esetleg Cseh?) és ezért a furcsa karakterek és a tört magyar. Én pl élvezem olvasni, mert látszik, hogy nagyon ért hozzá és ki is tudom silabizálni, hogy mit ír. Elsőre kicsit fura, de rá lehet jönni. Szerintem ne bántsuk ezért.

Előzmény: ms1964 (14171)
Adam Jay Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14172

Hubo a  szomszédból (Szlovákia) ír és segít, szlovák karakterekkel tud csak írni, nem azért ír igy hogy bárkit is bosszantson :)

Hubo! Régóta szeretném a feliben a fényszórómagasság állítást átalakítani elektromosra, ha lenne hozzá felesleges alkatrészed (motor, vezérló rész) akkor elboltolhatnánk. Ha megoldható akkor felvenném veled a kapcsolatot mailban. ( Szoktam arra járni, voltam már nálad is)

adam

Előzmény: ms1964 (14171)
ms1964 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14171

Tisztelt Hubo44!

Tök jó ötlet  - és Skodáról lévén szó még stílszerű is - cseh és szlovák karakterekez használni a szövegben, de baromi nehezen olvasható ám!

Alig bírom kisilabizálni mit írsz. Nem lenne baj, ha nem érdekelne, úgy látom, hogy rád és még 2-3 fórumózóra lehetne építeni. Szóval lehetne magyarul? Vagy olyan nyelven, amit le tudok fordíttatni a géppel?

Előzmény: hubo44 (14167)
Bombyna Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14170

Lehet hogy nekem is ezért torpan a gép időnként?Senki nem jött még rá valami rejtett hiba.Milyen szűrőt ajánlasz?Amúgy merre szerelgetsz?

Előzmény: hubo44 (14167)
István77 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14169

Ma voltam rátankolni 431km-re 26,1l ment bele! Benzint csak inditásra meg motormelegítésre használok. 2éve van meg kocsi,én már így vettem, benne volt a gáz. De még semmi komoly baja nem volt a gázuzem miat csak gyertyát cseréltem mert gázzal már nagyon durrogot.

Előzmény: ms1964 (14166)
Bombyna Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14168

Nem éri meg az e85.a többletfogyasztások miatt kb annyira jön ki mint benzinből,és jobban ront mindent,pl tömitések.Szűrőket kell cserélni és télen nehezen indul,én leálltam róla.

Előzmény: bringas62 (14147)
hubo44 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14167

Durva súrô a búvar pumpa feneken talalod eš a benzin filtert a job hatšo kúsôb melet talalod. Benzin filtert erdemeš inkab čerelni de nadon oda kel fidelni hod miem med bele. Van két fajta 3 eš 4 baroš ha fel čereled med a koči de neha be dadog ki had štb.

Előzmény: 1,3MPI (14161)
ms1964 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14166

Jó lenne tudnom, hogy mennyi a fogyasztásod benzinből? Tényleg sokkal több kell a gázból? Mert ha nem, akkor még akár meg is érheti átalakítani.

Mennyi mostanában az autgáz? És emelkedik az is benzinnel együtt, mint az ethanol? (Nem is értem miért, de mindig pőont 90-100 Ft a különbség köztük, noha az ethanol nem olajból készül, és nem dollálért szerzik be.

Előzmény: István77 (14162)
István77 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14165

Nem országuti,van ebbe város is. De max 70km/h,és fék helyet inkább motorfék. Sebesség váltás olyan 1800korul. 50km/h otosbe. Míg normálisan jártam,adig olyan 8-9literbe jott ki ugyanez az ut! Most hogy a gázznak is felment az ára (30%), kiprobáltam hogy tudok e igy sporolni! Szerintem fogom neki nyomni,mert ez a tempo nem nekem valo meg a kocsinak is hiányzik a tempo!

Előzmény: Pityuuuu (14164)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14164

Tudom. Az új gyárilag Dual Skodákon már automata csinálja ezt, hogy pár percig a melegítés idejéig benzint használ. Azért a 6 liter az gondolom spórolós országúti. Csak mert elvileg gázból is valamennyivel többet eszik és a benzines is csak ott jön ki 6 literből.

Előzmény: István77 (14162)
Adam Jay Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14163
Előzmény: ms1964 (14160)
István77 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14162

Szevasz,a gázzal kapcsolatba igazad van. Ebbe a hidegbe nem indul be,sot,járatni kell kicsit benzinnel is hogy uzem képes legyen. Ha nem melegíted kicsikét a motrot akkor gázzos uzemben menet kozbe folyamatosan bedoglik ha nem nyomod a pedált. Nagyon sporolos tempoban "gázzal" 6literre jovok ki!

Előzmény: Pityuuuu (14158)
1,3MPI Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14161

Köszi Hubo!

 

Fojtoszelep 1 éve takarítva..... hát szerintem nem biztos hogy ez....

Högomba most lett cserélve oktoberben, meg a termosztat is....

 

Annyi még ide tartozik, hogy nagyon nagyon kifogyott a benzin, úgy mentem el tankolni.......

Ha felszedett valami koszt, az hol dugulhatott be?? és hogy tudom onnan kipucolni?

Előzmény: hubo44 (14159)
ms1964 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14160

Gyerekek!

Vettem bicskakulcsokat és megpróbáltam rámásoltatni az eredeti kulcsot. Meg is csinálnák, de 5000 pénz darabja! A két bicskakulcs 10 000 lenne. Ezzel az a gondom, hogy 2 bicska meg a központi zár késtlet együtt volt 7500. Létezk ez? Tud valaki olcsó kulcsmásolót, ahol a belső fogas Spoda kulcsot lemásolják?  Nemrég másoltattam HONDA kulcsot (nem immos) egy ezresért.

hubo44 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14159

A šor trafo a Felicia nem pasol. Leg edserúb ra surni VAGra hod mit ir a tarolo. Tôb oka lehet. Dera, benzin suro/ňomaš, falš a injektorm a O duru, kosoš fojto selep, hibaš hô gomba štb.

Előzmény: 1,3MPI (14157)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14158

Valamivel meg kell magyarázni, hogy jó vétel volt a 30 ezer Ft-os kütyü :D:D De ez csak önámítás. Hidegindítás úgy lehetne kiküszöbölni esetleg, mint a gáznál. Kellene egy adag benzin valamibe és hidegen abból szlopálna, de az meg már megint kókány munka és megint nem spórol annyit az ember vele.

Előzmény: daVeFR (14155)
1,3MPI Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14157

Sziasztok!

 

Régebben írtam, mert mostanában nem volt gond.... viszont most van!

 

Október vége óta állt a kocsi, ma reggel elövettem, elindúltam melózni bemelegedett, és láss csodát: véletlenszerűen ledadogott úgy, mintha egy henger nem menne.... kuplung be, felpörgettem, aztán egyszer csak felvette a fordulatot, és hazahozott...

Átnéztem az összes csatit, höjeladó, ECU, kontaktspray többször befújva... újra indítva, mentem 5 km-ert és újra csinálta, dadog, egy henger nem megy... aztán pár mperc után megy és ismét hazajöttem..

Na ilyenkor mi van?? sortrafó, vagy csak egy gyertya szaraxik... vagy mi van??

Ötleteket várok....

1,4MPI 68LE kombi...

 

a Fabia 1,4MPI 68LE Comfort sortrafója egyezik a felijével?

Mert ha igen, próba képpen át tudom rakni, ugyanis itt az udvarban a Fabia, leszedem róla...

goldline Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14156

hali! meg van a müanyag burkolatod, jöhetsz érte

Előzmény: janishar (14109)
daVeFR Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14155

Én jót mosolygok a szaktopikban amikor írják, hogy nincs gond a hidegindítással az átalakító beszerelése után, mert másodikra már járva marad (ez még hagyján, habár ezt a faros óta másnak nem nézném el), és menni is tud, ha a fűtést nem használja, míg nagyjából bemelegszik. :o  Nem tudom, engem mi venne rá, hogy télen reggel elzárt fűtéssel jöjjek be dolgozni. Most 1km után már fűt a Felicia. Nálam ennek nagy értéke van.

Előzmény: Pityuuuu (14152)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14154

Esetleg ha sokat közlekedsz, akkor egyszeri nagyobb befektetéssel megéri elgázosítani a kocsit. A gáz ára jobb, mint az E85-é és a hidegindítás is megvan oldva 1-2 perces benzin használattal. Én ha sokat közlekednék tuti gázos autóm lenne. Hátránya viszont, hogy nincs pótkerék, ha annak a helyére teszed vagy a csomagtartót foglalja el és nem engednek le vele mélygarázsba.

Előzmény: bringas62 (14153)
bringas62 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14153

köszi a választ.igen,ezen én is sokat gondolkodtam.maradok továbbra is a 95-nél,+spuri

Előzmény: Pityuuuu (14152)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14152

Rakni rakhatsz, csak értelme nincs. Egyszer már leírtam egy számítást, most itt van újra aktuális árakkal:

 

A 95-ös benzin ára: 370,9* Ft

Az E85 ára: 274,9* Ft

A feles keverék ára ezek alapján: 322,9 Ft

 

*Az árak a holtankoljak.hu alapján a Nyíregyházi Agip kutakat nézve vannak megadva

 

Ezek alapján tehát:

 

100 km megtétele 95-ös benzinnel 8 literes fogyasztással 2967,2 Ft.

100 km megtétele tisztán E85-el 20% többletfogyasztással azaz 9,6 l/100 km, 2639,4 Ft

100 km megtétele feles keverékkel 10% többletfogyasztással azaz 8,8 l/100 km, 2841,52 ha véletlenül 15%-os többletfogyasztás lesz, akkor pedig 9,2 l/100 km,  2970,68 Ft

 

Ezek alapján tiszta E85-el 100 km-enként spórolsz 328 Ft-ot, keverékkel, pedig fogyasztástól függően -3-126 Ft-ot.

 

 

Természetesen tiszta E85-el csak átalakító beépítése után tudsz menni, ami 30 eFt körül van, de hidegindítási problémák még így is jelentkezhetnek, a fogyasztásnövekedés pedig meglesz 20% a (nem saját) tapasztalatok alapján. Ja még kell egy szűrőcsere etanol előtt, hogy ne oldjon ki semmit belőle, majd olyan 500 km után szintén kell egy mert a tankból is kioldja a mocskot és teliveri a szűrőt. Tehát alapból plusz két szűrő. És akkor még nem beszéltünk a keverék esetén a kétszeri tankolás idejét amit elvesztegetsz.

 

Tehát lehet vele spórolni, de nagyon keveset és csak a baj van vele.

Előzmény: bringas62 (14147)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!