Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ződségesmerci Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341427

Lyukról jut eszembe!
Leenged,beindítom,fújja magát egy darabig aztán durr.
Hang és hirtelen leül.
Lyuk ez egyáltalán?

Előzmény: harangiz (341422)
Zulficar Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341426

 Tegyem hozzá ez a fos a gumi minden jóságával bír,kötés után. Azonkívül 3 cm vastagságig, 2,5 tonna teherbírása van négyzet centiméterenként.

Előzmény: Zulficar (341425)
Zulficar Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341425

  Nyilván nem végleges megoldásként,csak elkerülné vele az aksi merülést és akár a lábán menne smafuhoz.

Előzmény: harangiz (341422)
Zulficar Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341424

  Nem tudom hogy az autódban lévő elektronika mit szól a bikázáshoz. Feltételezhető hogy semmi problémát nem fog okozni, mert ilyen alapon az akku csere is megviselné a kicsikét, csak óvatosan közelítek a problémához. :-)

Előzmény: ződségesmerci (341418)
ződségesmerci Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341423

Volt olyan,hogy kis árokban álltam,egy bulin voltunk és mire elindultunk,addig fujogatta,hogy lemerült az akksi.
Legalább is ezt írta ki,pirosan égtt az akku jel és valami szöveg.
A szervó nem ment.Ezt már többször csinálta,mint írtam is,de leállít,újraindít minden jó.
Az a gyanús,hogy reggelre sosem volt leengedve,sőt időnként túl magasnak tűnt.
ezért gondolom,hogy kompenzál.

Előzmény: kékled (341419)
harangiz Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341422

Naaa .... Tehát van egy nagy büdös lyuk, aztán kívülről rákenünk valami trutyesztt, oszt béhatol a struktúrába

Előzmény: Zulficar (341417)
kékled Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341421

Semmi baja nem lesz a bikàzàstól.

Előzmény: ződségesmerci (341418)
Zulficar Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341420

 Azzal nem ugyan lesz a probléma mintha leszívta volna? Nem vágja haza az elektronikát?

 

Előzmény: harangiz (341415)
kékled Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341419

Nem kompenzàl, csak gyújtàsom.

Előzmény: ződségesmerci (341409)
ződségesmerci Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341418

Miért is nem jó?
Tudsz valamit?
Én nem vágom!

Előzmény: Zulficar (341416)
Zulficar Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341417

  Tudod most az jutott az eszembe van nekem egy nagyon jó anyagom. Lényegében a teljes kötés után a gumi minden előnyével bír. Rugalmas stb . Ezt elég lenne csak rá kenni a lukra de nem nyomás alatt és kell neki 24 óra kötés. 

  Hát ezzel sem vagy előrébb,az autó messze ez a fos meg nálam,lehet hogy még messzebb   :-)

Előzmény: Zulficar (341416)
Zulficar Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341416

 Meg kellene keresned a lukat,vagy inkább úgy fogalmaznék és hozzá teszem nem tudom mennyire hozzáférhető a gumi amit fúj a kompi.

  Én megkeresném a lukat és beragasztanám bringa folttal,2 bar nyomást az is elbír simán. Gondolom ennyire nem lesz egyszerű hozzáférni.

 Ha teljesen leszívja, ( nem tudom ez mennyire szereti a bikázást ) ..... töröltem amit írtam. Abból amit eddigiekben olvastam a típusról,nem jó ötlet a bikázás.

Előzmény: ződségesmerci (341414)
harangiz Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341415

Lehet, hogy hülyeséget mondok,de vedd le az akkusarut.Akkor próbálja leszívni..

Előzmény: ződségesmerci (341409)
ződségesmerci Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341414

Sajnos messze,holnap,holnapután vinném Smafuhoz tréleren de,ha leszívja
nemtom hogy rakjuk fel...?

Előzmény: Zulficar (341412)
ződségesmerci Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341413

Smafu!
Ezt kifejtenéd bővebben?
Wandler vs difi témát?

Előzmény: Smafu.w126 (341404)
Zulficar Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341412

Ez izgalmas,ugyan nem tudom hogy kell-e ennek működnie,ha áll az autó,illetve nekem az volna normális hogy ha nem használom az autót akkor nem kap ampert a kompreszor. Tehát nem fog kompenzálni,majd ha elindítom akkor működik......

  Hát ha így van akkor simán leszívja,szerintem.
 Messze vagy az autótól?

 

Előzmény: ződségesmerci (341411)
ződségesmerci Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341411

De fújja,eddig is kompenzált csak nem tudtam miért.
Most már tudom,hogy ereszthetett.
Csak arra gondolok,hogy észleli a hibát és akkor talán nem akarja mindenáron felfújni.

Előzmény: Zulficar (341410)
Zulficar Creative Commons License 2014.08.01 0 0 341410

  Én marhára ne vágom ezt a típust sem,de azt simán feltételezem hogy ha nincs gyújtáson az autó akkor nem fogja fújni a légrugót.

Előzmény: ződségesmerci (341409)
ződségesmerci Creative Commons License 2014.08.01 0 0 341409

SEGÍTSÉG!
320 cdi 4matic bal első légrugó,mégis megtérdelt!
Most benn van a városban,az volna a kérdésem,hogy reggelig nem szívja le az akksit
a kompressor?Gondolom próbálja fújni gyújtás nélkül is.
Valaki tud valamit erről?
Smaff?

majdnemviking Creative Commons License 2014.08.01 0 0 341408

Köszönöm újból :-)

Előzmény: Smafu.w126 (341407)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 341407

A motortérben a baloldali első lámpa mögött egy olajtartály.

Előzmény: majdnemviking (341406)
majdnemviking Creative Commons License 2014.08.01 0 0 341406

Köszi.

Melyik tartályban kell ellenőrizni a szintet és utántölteni?

Előzmény: Smafu.w126 (341405)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 341405

Simán lekötöd a régi gátló csövét a gömbről, és rákötöd az újat.

Olajjal nem kell feltölteni, beindítás után feltöltődik magától, és légtelenedik is.

Szintet meg pótlod annyival amennyivel lejjebb ment a tartályban.

Merci boltban kapható hozzá való olaj kell bele.

Előzmény: majdnemviking (341400)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 341404

Hát aztán ha messze van? :D A wandler is messze van a difitől, még is ott történik meg a végkifejlettsége a wandlerhibának :)
Ha a szabadonfutó rossz az a tehetetlenségből adódó energiatöbblet ott jelentkezik a szíjon, ahol a leginkább ki tud szabadulni.

Előzmény: jim202 (341403)
jim202 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 341403

Köszi, holnap túrok egy képet vagy rajzot hozzá, de a generátor az jó odébb van attól a résztől ahol beremeg a szíj, közte van még klímatárcsa, görgő meg még valami. De megnézem világosban pontosan. Nagy dolog a szíj, meg feszítőgörgő esetleges cseréje? Már nem pénzben, az annyi amennyi, hanem bontásban, időben?

Előzmény: Smafu.w126 (341390)
fetitaco Creative Commons License 2014.08.01 0 0 341402

Tudom. 300 a frsz vége.

Előzmény: harangiz (341398)
MBTibi Creative Commons License 2014.08.01 0 0 341401

Köszönöm.

Válaszoltam is.

Előzmény: csabais (341393)
majdnemviking Creative Commons License 2014.08.01 0 0 341400

W210 kombinál ki tudom cserélni házilag a hátsó teleszkópot? 

Gondolok itt arra, hogy a bontóban a gömb nélkül tudtam csak kiszedni, tehát meg kell az enyémen is bontani a gömb és a teleszkóp közötti csövet. 

Hol tudom utána olajjal feltölteni, mennyi olaj kell bele, és milyen? Esetleg ha van valami trükk a feltöltéssel kapcsolatban, az is jól jönne :-)

Köszi

HaZsolti Creative Commons License 2014.08.01 0 0 341399

Az nem biztos, hogy a szilent baja. Előfordul hogy a rúd kopik és ahhoz hiába teszel új szilentet.

Előzmény: fetitaco (341396)
harangiz Creative Commons License 2014.08.01 0 0 341398

Hali. Mert az ML áll már ott... :-)

Előzmény: fetitaco (341397)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!