Nem tudom hogy az autódban lévő elektronika mit szól a bikázáshoz. Feltételezhető hogy semmi problémát nem fog okozni, mert ilyen alapon az akku csere is megviselné a kicsikét, csak óvatosan közelítek a problémához. :-)
Volt olyan,hogy kis árokban álltam,egy bulin voltunk és mire elindultunk,addig fujogatta,hogy lemerült az akksi. Legalább is ezt írta ki,pirosan égtt az akku jel és valami szöveg. A szervó nem ment.Ezt már többször csinálta,mint írtam is,de leállít,újraindít minden jó. Az a gyanús,hogy reggelre sosem volt leengedve,sőt időnként túl magasnak tűnt. ezért gondolom,hogy kompenzál.
Tudod most az jutott az eszembe van nekem egy nagyon jó anyagom. Lényegében a teljes kötés után a gumi minden előnyével bír. Rugalmas stb . Ezt elég lenne csak rá kenni a lukra de nem nyomás alatt és kell neki 24 óra kötés.
Hát ezzel sem vagy előrébb,az autó messze ez a fos meg nálam,lehet hogy még messzebb :-)
Meg kellene keresned a lukat,vagy inkább úgy fogalmaznék és hozzá teszem nem tudom mennyire hozzáférhető a gumi amit fúj a kompi.
Én megkeresném a lukat és beragasztanám bringa folttal,2 bar nyomást az is elbír simán. Gondolom ennyire nem lesz egyszerű hozzáférni.
Ha teljesen leszívja, ( nem tudom ez mennyire szereti a bikázást ) ..... töröltem amit írtam. Abból amit eddigiekben olvastam a típusról,nem jó ötlet a bikázás.
Ez izgalmas,ugyan nem tudom hogy kell-e ennek működnie,ha áll az autó,illetve nekem az volna normális hogy ha nem használom az autót akkor nem kap ampert a kompreszor. Tehát nem fog kompenzálni,majd ha elindítom akkor működik......
Hát ha így van akkor simán leszívja,szerintem. Messze vagy az autótól?
De fújja,eddig is kompenzált csak nem tudtam miért. Most már tudom,hogy ereszthetett. Csak arra gondolok,hogy észleli a hibát és akkor talán nem akarja mindenáron felfújni.
SEGÍTSÉG! 320 cdi 4matic bal első légrugó,mégis megtérdelt! Most benn van a városban,az volna a kérdésem,hogy reggelig nem szívja le az akksit a kompressor?Gondolom próbálja fújni gyújtás nélkül is. Valaki tud valamit erről? Smaff?
Hát aztán ha messze van? :D A wandler is messze van a difitől, még is ott történik meg a végkifejlettsége a wandlerhibának :) Ha a szabadonfutó rossz az a tehetetlenségből adódó energiatöbblet ott jelentkezik a szíjon, ahol a leginkább ki tud szabadulni.
Köszi, holnap túrok egy képet vagy rajzot hozzá, de a generátor az jó odébb van attól a résztől ahol beremeg a szíj, közte van még klímatárcsa, görgő meg még valami. De megnézem világosban pontosan. Nagy dolog a szíj, meg feszítőgörgő esetleges cseréje? Már nem pénzben, az annyi amennyi, hanem bontásban, időben?