2 tagból àll egy légrugó, olajos, és levegős részből. A levegős része hasonlít egy hagyomànyos légrugóhoz, ennek a légrugónak a gumi része szokott elszakadni. Ez elméletileg nem javítható. De a tiédnél valszeg nem ez lesuz a gond, valami nyomàs szabàlyozó szelep, ami nem tudja màr tartani a nyomàst, ezért durranhat a végén.perste mindez feltételezés, de ha a komplett légrugót kell cserélni, a 4 matiké teljesen màs, mint a sima 211 é. Nem biztos, hogy lesz felújítottban....ha igen, szerencse.
Ha nyitva a kocsi, és nyitva az ajtó, egy ideig gyújtás nélkül is kompenzálhat egy ideig, kb 15 percig él ez a komfort üzemmód, de ha bezártad a kocsit kulccsal akkor ez a funkció nem él!
Difi vs wandler:
Jim írta, hogy nem érti, hogy miért szabadonfutó a hibás, ha a szíjrendszer másik végén van a zaj, szíjrobogás.
Erre írtam példaként, hogy ha a wandler hibás, a rángatás végül a hajtáslánc végén jelentkezik a difinél, mivel ott szabadul fel végleg minden energia, pedig messze vannak egymástól.
Ezzel azt próbáltam elmondani, hogy attol, hogy a szabadonfutó a rossz, annak a hibának a következménye jelentkezhet bárhol, ha az a bárhol közvetve kapcsolatban van vele :)
Jó ötlet lehetne a toldozás,de nem kockáztatom,hogy kihajtogassa a a sárvédőt,ha mégis elengedne menet közben. Amúgy köszönöm azt a mindenttudó gumit!Még kérdés,hogy hozzáférnék-e,és az-e a baj! Az akksisaru már itthon jutott eszembe,ideges is lettem!
Nem tudom hogy az autódban lévő elektronika mit szól a bikázáshoz. Feltételezhető hogy semmi problémát nem fog okozni, mert ilyen alapon az akku csere is megviselné a kicsikét, csak óvatosan közelítek a problémához. :-)
Volt olyan,hogy kis árokban álltam,egy bulin voltunk és mire elindultunk,addig fujogatta,hogy lemerült az akksi. Legalább is ezt írta ki,pirosan égtt az akku jel és valami szöveg. A szervó nem ment.Ezt már többször csinálta,mint írtam is,de leállít,újraindít minden jó. Az a gyanús,hogy reggelre sosem volt leengedve,sőt időnként túl magasnak tűnt. ezért gondolom,hogy kompenzál.
Tudod most az jutott az eszembe van nekem egy nagyon jó anyagom. Lényegében a teljes kötés után a gumi minden előnyével bír. Rugalmas stb . Ezt elég lenne csak rá kenni a lukra de nem nyomás alatt és kell neki 24 óra kötés.
Hát ezzel sem vagy előrébb,az autó messze ez a fos meg nálam,lehet hogy még messzebb :-)
Meg kellene keresned a lukat,vagy inkább úgy fogalmaznék és hozzá teszem nem tudom mennyire hozzáférhető a gumi amit fúj a kompi.
Én megkeresném a lukat és beragasztanám bringa folttal,2 bar nyomást az is elbír simán. Gondolom ennyire nem lesz egyszerű hozzáférni.
Ha teljesen leszívja, ( nem tudom ez mennyire szereti a bikázást ) ..... töröltem amit írtam. Abból amit eddigiekben olvastam a típusról,nem jó ötlet a bikázás.
Ez izgalmas,ugyan nem tudom hogy kell-e ennek működnie,ha áll az autó,illetve nekem az volna normális hogy ha nem használom az autót akkor nem kap ampert a kompreszor. Tehát nem fog kompenzálni,majd ha elindítom akkor működik......
Hát ha így van akkor simán leszívja,szerintem. Messze vagy az autótól?
De fújja,eddig is kompenzált csak nem tudtam miért. Most már tudom,hogy ereszthetett. Csak arra gondolok,hogy észleli a hibát és akkor talán nem akarja mindenáron felfújni.
SEGÍTSÉG! 320 cdi 4matic bal első légrugó,mégis megtérdelt! Most benn van a városban,az volna a kérdésem,hogy reggelig nem szívja le az akksit a kompressor?Gondolom próbálja fújni gyújtás nélkül is. Valaki tud valamit erről? Smaff?