Jogos a dolog. Inkább kifizetem a couchette-t, így nem a fáradságról fog szólni a nap,hanem a látványosságokról,amiért tulajdonképpen megyek :) Szerintem még így is kedvező a dolog eljutni Rómába.
Hatszemélyesek, összetolás megy, az összes hely megvételét nem biztos, hogy keresztül tudod verni egy itteni pénztároson, az ÖBB-jegyvizsgálók talán rugalmasabbak, ha ennyit mutatsz be nekik. A fülke viszont attól még nem zárható és függöny sincs rajta, nem tudom, hogy az jó-e...
Engem is a Tosca EN vonattal kapcsolatba érdekelne pár dolog. Az ülőkocsik hány személyesek,és őssze lehet-e huzni az üléseket.Ha hárman mennénk meglehet-e venni a többi ülőjegyet is, ha mondjuk hat személyes a fülke.Fipp szabadjeggyel utaznánk,de túl drágának tartom a kusett kocsit. A gyerek miatt valami jó megoldást szeretnék, ezért gondoltam erre.Köszönöm előre is a válaszotokat.
Ha elvezni szeretned az utazas utani napot Romaban, akkor megeri azt a 35 EUR-t kifizetni legalabb odafele.... Hazafele mindegy, max almos vagy mikor vixa erkeztel
Ha aludni akarsz, kerüld az ülőhelyet. Az ülő helyzet eleve kényelmetlen egész éjszakára, ennek tetejébe jön az, hogy folyamatosan figyelned kell a csomagjaidat, le-felszállnak a melletted ülők, stb.
Július 28-án utazok Rómába vonattal egyedül, illetve az EVVK által szervezett csoporttal.
Jelentkezésnél, ha igényelni szeretnék couchette-t,akkor fel kell tüntetni. Bécs-Róma viszonylatra szólna. Azt szeretném kérdezni azoktól, akik már utaztak ilyen vonaton, hogy mennyire célszerű igényelni ilyen fekvőhelyet? Kibírható-e az utazás ülve alvással, vagy mindenféleképpen érdemes kiváltani a kb. 35€ értékű couchette-t? Ami persze oda-vissza 70 €.
13.10 kor lesz indulás a RJ 66-ossal Bp-Keletiből,ami 16.12kor ér Bécsbe, llletve Bécsből továbbindulás a 19.30kor induló EN-nel, ami reggel 9-kor ér Rómába. Visszautazás pedig az esti órákban,ha jól láttam akkor a 19.05kor induló EN-ne.
Vonattal még nem jártam Olaszországban, illetve Olaszország azon részén, így a kilátás sem utolsó dolog lenne a számomra.
Illetve, hogy ennivalót,váltóruhát a vonatra hogy érdemes vinni,stb. Kérem, aki utazott ilyen formában ossza meg tanácsait, amik hasznosak lehetnek. Köszönöm előre is.
Az egykori EuroDomino-nál volt olyan kedvezmény, hogy a 19 óra után kezdődő utazáson csak a következő napot kellett érvényesíteni. Ez a mostani InterRail-nél is megmaradt? (egy országra érvényes, 3 nap a 10-ből típusú jegyről lenne szó)
"Továbbá március 14-én (csütörtök este) plusz kocsival közlekedik a Metropol EuroNight vonat is Budapesttől Prágáig, az elővételben tapasztalható jelentősen megnövekedett utazási igényeket kiszolgálva."
Igazad van, megnéztem a menetrendet és van egy ice ami pont arra megy münchen felé egy órával később.Tavaly nyáron mentem a münchen nürnberg expressel 200 as pályán, igy most szivesen kipróbálom a 300 at is.
Ha ez a cél, akkor írd be Ingolstadtot közbülső állomásnak, és a 300 km/h-t is kipróbálhatod. Amit az előzményben írtam, az pont Augsburg felé megy, a lassabb pályán.
De végső soron az is jó lenne, csak ugyan akkora távot akartam volna visszafele is jönni ICE vel mint ahogy odafele megyek.Bár ahogy nézem ez az útvonalon is egy jó darabon 250 es a pálya.
Nem te vagy az egyetlen, akinek eszébe jutott éjfélkor rávetni magát a bahn.de-re. Szerintem páran már scriptet is írtak rá, ami pontban éjfélkor berántja a megadott viszonylatot.
Az hogy a fenébe van, hogy egy adott napra a közvetlen kassel wien west ice járatra csak 99 euróért van csak jegy, miközben ugyan abba az időpontba a keletitől kasselbe meg 39 ért lehet menni.Mindez a meghirdetett nap első percében történt.Szóval azt se lehetne mondani, hogy elfogyott a 39 eurós jegy, mert egyszerüen nem is onnan indult a jegy ára.
Meg tudnátok mondani, mi az oka, hogy a Corona gyorsra semmi jegyet se normálárast, se kedvezményest nem jelez az elvira március 28-ra?? Már megint pályafelújítás van??