Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hubo44 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14213

Nem.

Előzmény: ms1964 (14212)
ms1964 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14212

Üdv Skodások!

Tudja valaki, hogy a Fabia üléshuzat ráillik a Feliciára? Mert az akcióban van, a Feliciára meg nemigen árulnak.

István77 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14211

Hello. Nekem ugyanugy mukodik mint neked. Városon kivul 70felé megy de csak picikét. A kozépso csíkot else érte még miota kicseréltem a termosztatot. A futés tokéletesen mukodik,és fogyaztás is ideális, míg komolyabb baja nem lesz,nem is torodok vele.

Előzmény: acelwolf (14198)
hubo44 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14210

Erdemeš de serintem ne az les a gond.

Előzmény: PeterStyle (14209)
PeterStyle Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14209

Érdemes kivennem a fordulatszám jeladót megtakarítani?

PeterStyle Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14208

Sziasztok! Olyan gondom lenne hogy kb. 50-100 fordulatnyit ingadozik az alapjáratom, néha olyan mintha kihagyna a gyújtás, halk poffanások hallatszanak a kipufogóból, van olyan hogy elkezd rángatni és gázadásra abbahagyja. A 2. hengerben lévő gyertya sötétebb mint a többiben. Fojtószelep takarítva volt, map szenzor is, alapbeállításon is volt. Hibakódot nem dobott ki, lambda szondát kimérték, jó. Sortrafó lehet hibás? Fordulatszám jeladó?

smenasl Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14207

köszi. tudom, nem is annyira a spórolás motivált inkább csak a kiváncsiság. a tankolás nem gond, munkából jövet két etanolos Agip kút is útba esik.

 

spórolni majd gázzal akarok, de az már nem ( vagy nem ezzel) a Felivel lesz.

Előzmény: ms1964 (14203)
dajj Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14206

Szia!

 

A második kék vonal az ideális! Vagyis az 90°C! Nekem ennyin megy városban, és városon kívül! Néha feljebb megy 95°C-ra. Persze ha éppen működik a visszajelzőm, mert ugyanaz a gondol mint Joombie-nak! De nekem tuti h a csatlakozónál a motortérben mert ha megmozgatom a kábelt akkor megy egy darabig! 

Előzmény: acelwolf (14198)
zozo38 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14205

Szia!

Csak a napellenző van 1000ft,egyezik az újabbal is.

Ablakemelő felhasználva a sajátba,felni szintén.

Előzmény: Mr. 4T (14201)
ms1964 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14204

Tisztelt Georg-b!

Mint gázos skodás, megosztanád velünk a tapasztalataidat?

Leginkább a fogyasztás érdekelne, a gáz árak, a reduktor típusa nemkülönben. Hol a tartály és mekkora? A tankolás önkiszolgáló? Írj minden fontos részletről! Én is átalakítást tervezek, vagy esetleg eladom a verdát és egy gázos Octáviába ülök át.

Felszínen járok és parkolok, úgyhogy ez nem gond, de félek a gyakori műszaki vizsgától, meg attól, hogy sokkal többet eszik majd gázból, mint benzinből. Talán a disellel jobban járnék?

Előzmény: georg-b (14189)
ms1964 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14203

Átalakító egységet tényleg nem kell beépítened. Számíthatsz egy kis többletfogyasztásra és hidegintási problémákra.

Mivel az alkohol jobb oldószer mint a benzin. ki fogja oldani a lerakódásokat a tankból és az üzemanyagrendszerből. A szutyit megfogja a szűrő, de egy kis idő múlva célszerű cserélni. Aztán már újabb feloldódás nem várható, tehát egyszeri csere kell.

De nem olvastad a számítást visszább? Vélhetően nem fogsz vele annyira jól járni, hogy érdemes legyen pancsolni.

Ha vannak már tapasztalatok, oszd meg velünk! (Fogyasztás, indítás, szűrők, stb.)

Előzmény: smenasl (14202)
smenasl Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14202

ma először kiprobáltam én is az E85-öt, kb 40%-os arányban. tudom, hogy ezerszer ki lett tárgyalva a téma, de akkor ugye ilyenkor nincs semmi tennivaló? benzinszűrő van itthon egy tartalékban, ha mégis gond lenne.

Mr. 4T Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14201

Szia!

 

Engem érdekelne anyós ülés feletti napellenző (feltéve hogy azonos a későbbi tipusokkal)

Gondolom nem volt benne elektromos ablak, ha lett volna az is érdekelne (anyósülés oldali)

Felni is érdekel de csak 2 darab ha így lehet!

Mondj árakat, ha lehet csinálj képeket!

E-mailem publikus de inkább leírom: varadi.balazs93(kukac)gmail.com

 

Üdv:Bazsi

Előzmény: zozo38 (14190)
bano1 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14200

Szerintem - feltéve, hogy jó a jeladó és a mérőóra is a kocsidban - a városi állás az üzemi hőfok. Ha tartós menetszél mellett lehűl a motor, az szerintem első körben termosztáthibára utal. Nem melegszik nehezen az autó így télen? Esetleg nem fogyaszt sokat?

 

Nekem a régi favoritban állandóan az alsó osztáson állt (kb. 70 fokot jelölhetett), de üzemi főfokon járt a motor. Nálam a műszerfali kijelző volt hibás, de a cseréje elmaradt, hibás műszerrel adtam el az autót 12 éves korában.

Előzmény: acelwolf (14198)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14199

Hát 70°C az nem sok. Hidegben milyen hamar melegszik fel? Tehát mondjuk a 70-et kb hány km után éri el? Nekem az a gyanúm, hogy a termosztátod megadta magát, mert ennyire nem lenne szabad visszahűlnie nagyobb tempónál. Nekem pl a középső vonalra feláll és ott marad. Városban araszolgatásnál feljebb megy és csak utána kapcsol a ventilátor.

Előzmény: acelwolf (14198)
acelwolf Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14198

Sziasztok!

 

Nekem annyi lenne a kérdésem hogy valaki leirná hogy most hol az ideállis a hőfok az orán?

 

 

 

Nekem itt van városban araszolva de itt már kapcsol is a ventilátor.

Lakott területen kivül tartosan közlekedve ide visszamegy és meg sem moccan.

 

 

 

 

Elöre is köszönöm a válaszok

bano1 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14197

Köszönöm szépen!

 

Próbálunk majd rnagy barátommal kábelszakadást műszerrel is keresni. Átnéztem a kábelt, külső sérülés nincs rajta.

 

A jeladó hibát álló motornál produkálta, járó motornál törlés után nem írta vissza, ha jól emlékszem, de erre majd újra ránézünk.

 

Lehet VAG-COM-mal alapbeállítást csinálni BMM rendszernél? Ha igen hogyan? Elsőre nem jöttünk rá a módjára, pedig szoftver-kábel van hozzá. Meg is találtuk a szoftverben az alapbeállításokat, de nem találtunk olan csatornát, amit támogat a szoftver.

 

A nagyobb nyomáson dolgozó üzemanyagszivattyú, vagy a gyengélkedő elektromos rendszer (még karburátorral volt, hogy alapjáraton néha picit vibrált a fényszóró fénye, de az akkun műszerrel mérve volt rendes töltés) nem okozhat hibát? Tervezem egy Favorit vagy Felicia generátor beszerelését a közeljövőben.

Előzmény: hubo44 (14196)
hubo44 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14196

A VAG serint ninč alap bealitaš a fojto selepen de BMM-nel meg nem talakoztam ien gondal. Nem kabelozaš problem okoza est?

A Hall senzor jaro motornal iš irja a hibat?

Előzmény: bano1 (14195)
bano1 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14195

Szia hubo44!

 

Személyesen még nem találkoztunk, de a SOF Egyesület egyik alapítója vagyok, régóta olvasgatom az orrmotoros Skodás fúrumokat is, de inkább a farmotoros szériában vagyok otthon.

 

A segítségedet, tanácsodat szeretném kérni. Sokan sokféle tippet adtak már, de igazán egyik sem vált be, talán neked lenne ötleted...

 

Az autó egy Skoda 105, de a lényeg, hogy benne van egy '95-ös Felicia SPI rendszere. Minden működik is, csak két kisebb bajom van vele. Csak benyomott gázpedállal indul a motor (amúgy könnyen) és rötön járva is marad, viszont egy-két perc járás után megemeli az alapjárati fordulatszámot olyan 1200 környékére.

 

rnagy barátommal megnéztük (álló motornál) VAG-COM-mal és ezt találtuk:

 

 

Az alapjárati motor végálláskapcsolója hibás, ha jól értem. Ez okozhatja a fenti hibákat?

 

Amit még mondtak, hogy a GolfII GTi elektromos AC-ja (5-6 baron dolgozik) miatt magasabb a benzinnyomás az injektor pedig nem tudja kezelni a magasabb nyomást, és emiatt magasabb az alapjárat. Szerinted ez lehetséges?

 

Tippeltek még arra is, hogy a gyári (105-ös) generátorral és feszültségszabályozóval nincs elég töltés, és azt kompenzálja az ECU. Ez lehetséges?

 

Még annyit tennék hozzá, hogy a gázbowden nincs túlfeszítve, ha kiakasztom a gázbowdent, akkor is ugyanannyi az alapjárat. Ha viszont ilyenkor kézzel visszanyomom a gázkart az injektoron 1-5 másodpercig normál 800 környéki az alapjárat, majd visszaáll 1200-ra.

 

Mi lehet a hiba szerinted?

 

Arra gondoltam veszek egy másik injektort alapjárati motorral együtt és kipróbálom azzal, de szeretnék meggyőződni arról, hogy az első hiba miatt van a magas alapjárat.

Előzmény: hubo44 (14184)
ms1964 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14194

Tisztelt Hubo44!

Ara nem gondoltam, hogy nem magyar vagy. Ezerszer bocs!

Előzmény: hubo44 (14175)
István77 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14193

Hello georg. Szoval a gázporlasztojának le kell lenni ragasztva? Az enyémen nincs leragasztva semmi. Simán lelehet venni a fekete deklit meg a porlasztot is. Na utánna kell néznem hogy nekem normálisan van e ossze rakva. Nem olyan rég voltam folytoszelep tisztitáson skoda márkaszervízbe,ott is csak ugy vissza tették a burkolatot.

Előzmény: georg-b (14189)
zozo38 Creative Commons License 2011.01.13 0 0 14192

Van box is!

Bo10 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14191

Hello, mostanában nem találkozott senki eladó középső boxxal?
ugy jártam h találtam 1 bontásra váró felit, amiben volt, rákérdeztem h mennyiért, kaptam is mailt h ennyi...
Írtam mailt ujra h és mi van benne ebben, csak a box a rádió alatt, vagy a kézifék és sebváltó burkolat is?
vártam....

vártam....

és még többet vártam (csak ugy megjegyzem h az első e-mailt még valamikor november végén írtam)

nemrég írtam nekik ujra, h nah, várom a választ, erre visszakaptam h az autó nem bontandó.

És most nem találok sehol.

zozo38 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14190

Sziasztok!

Szétszedtem 1 elsőszériás felit!motoron,váltón  kívül bármi kell szóljatok!

Diesel volt 147 000km-rel.

georg-b Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14189

Köszi Pityu a gyors választ!

Már be is van tervezve a nyárra egy tisztítás!

Az a gond, nem szívesen veszem le azt a fedelet, mert gázas autó lévén ott van a gáznak a porlasztója szilikonnal beragasztva, a fekete műanyagnak pedig az egyik lába a csavarnál már félig be van repedezve és félek, hogy végleg letörik. Dehát amit meg kell csinálni, azt meg kell csinálni :)

stemplis Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14188

Így igaz!;)

 

Az etanollal kapcsolatban: én is használtam felesben, de a megtakarítás nagyon csekély mértékű, annyit nem ér az egész. Arra jó, hogy egy kicsit kipucolja az üzemanyagrendszert és a motort. Na meg ha zöldkártyára viszed, akkor észervehetően jobbak a mért értékek...

Előzmény: vwopel (14186)
K gabi Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14187

Az etanollal kapcsolatban:

Az én autóm 50% keverési arányban néha{ bedadog}olyan mintha turbólyuk lenne de viszont alacsony fordulaton nyomatékosabb mintbenzinnel de mást még nem tapasztaltam

1.3 mpi 50 kw -os a verda

vwopel Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14186

Ismerd ezt a mondást ? : ,,, Ő megtanult irni, Te tanulj meg olvasni,, :-)

Előzmény: ms1964 (14171)
janishar Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14185

Melyik ? A pici lentre vagy a nagy fentre.

Előzmény: goldline (14156)
hubo44 Creative Commons License 2011.01.12 0 0 14184

Ment e-mail.

Előzmény: peti931 (14183)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!