Egy 400-as boldog tulaja lennék már 2 hónapja, ha apróságok be nem árnyékolnák ezt a kapcsolatot. A gép 2007-es, egész jól egyben van, de főleg a végsebességével nem vagyok kibékülve. Elvileg 160 km/h lenne, ehelyett sík úton tud 135-öt (GPS). Viszont itt már kb 15-öt csal az órája. Ez így normális? Nem száguldozni akarok, de nem mindegy, hogy utazóban 110, vagy 130-140 az elérhető, főleg autópályán. Az óra csalás meg digit. jeladó esetében több, mint idegesítő, mikor a gyári méretű gumik vannak rajta. Röviden a kérdésem az lenne, hogy szerintetek beteg valami és gyógyításra szorul, vagy ez ezt tudja és barátkozzam meg vele?
Udv!
Amit mondtal nem eredmenyez binzin fogyasztasi csokenest. Ezektol mind nonie kene altalaban. Ha kipufogo lenne akkor elhallkulna illetve nem idoszakosan csinalna. A gyertyat megnezheted sot cserelheted is. Igy latatlanba nem igen tudok mit mondani neked. Amiket mondtal nezd meg de szerintem a kutya melyebben lesz elasva. Injektoros motornal csak egy szenzor vacakolasa is furcsa dolgokat produkal. Pl a vizhofok szenzor vagy a legtomeg lamdaszonda. De lehet h neked legnyomas szenzorod van. Nem tudom igy megmondani. Penzinpumpa gond is lehet koszos a benzin szuro.
Udv!
Udv!
Hat ha injektoros akkor azt nem igen lehet igy buzeralni. Ra kell akasztani egy szamitogepre es ugy nezni a parametereket h mi valtozik mi az ami alapjan valtoznak a parameterek. Abbol lehet ko etkeztetni. Itt marr a lambaszonta is elhuzhatja a dolgokat. Igy nem tudok ra mit mondani.
Udv!
Injektoros,a hangján annyi különbséget hallok,hogy erőlködik,kicsit durvább "traktorosabb" olyankor a kipufogóhang,a gyertyát nem szedtem még ki. Mikor normális, fél gázon 5000es fordulat 100-110,mikor jön az írt probléma majdnem teljes csutkán nagy nehezen 5000 és 90km/h,hangja erölködő
Udv!
Hidegen minden 2T motor jobban megy amint bemelegszik kicsit visszabb vesz a teljesitmenybol. Ez mar csak igy van . A gyertya kabelt nem art akkor kicserelni az semmilyen korulmenyek kozt nem uthet at. Mivel akkor nem a gyertyanal adja a szikrat.
Udv!
Udv!
Hat tobbet is mondhatal volna azon kivel h 500 . Karbis vagy injektoros mert nem mindegy. A hangja nem halkul el. Nem csorog ? Mert lehet benzin problem h leszegenyedik a keverek. A gyertya szine milyen?
Udv
Délután hazamentem, első rúgásra indult... Nem értem. Kiszedtem a gyertyát, kicsit kicsinek tűnik a szikra, de indult a motor. Ahogy a gyertya vezetékét fogtam, a vezeték műanyag burkolata alól víz folyt ki. Nem tudom ez jelent-e valamit? Meg ahogy néztem a szikrát a kezemmel fogtam a vezetéket és éreztem, hogy ráz. Ez nem tudom rendben van-e így?
Kicsit nagyobbra vettem a gyertyahézagot, mert kicsinek tűnt.
Ma reggel is indult elsőre.
Azt vettem még észre, hogy hidegen nagyon húz, aztán, ahogy lementem vele 10 km-t, már nem úgy reagált a gázadásra. Gyorsult, de nem harapott annyira. Ez rendben van így?
Nekem már az is nagyon jó, ahogy megy (ezelőtt egy Jinlun nevű taiwani fostalicskám volt, ami 40-nél többet nem ment, azt is csak nagynehezen érte el), csak érzem a különbséget hideg és meleg motornál.
Olyant vettem észre az 500as scarámon,hogy olyan 20 km után mintha kicsit fogyna az erő,nehezebben pörög ki a fordulat 5,5re, sebesség kevesebb,hangja sem olyan amilyen. Motort leállítom visszahűl,utánna minden szuper megint kb 20 km ig,kezdődik előlről..
Az olajok frissek,légszűrő tiszta,gyertyát,szíjt nemtudom..Van valami ötletek rá merre induljak neki?
Hát nem jó, az biztos. Délután kiveszem, megnézem van-e szikra, Gondolom van, mert akkor be sem indult volna. De lehet, hogy nem mindig van. Délután kiderül.
Udv!
Az nem jo ha tocsog. Lehet rossz meretu fuvoka van a karbiban. De lehet h gyujtas hibad van igy nem tudom megmondani. Gyertya ki rarug es mar latszik van e szikra. Lehet h tulfolyik a karbid es azert nem indul.
Udv!
Korai volt az öröm! Ma reggel megint nem indult el... A gyertya tocsogott a benzintől. Mint régen a Trabiban, mikor beköpte a gyertyát. Pedig se szívatót, se gázt nem adtam neki.
Lehet, hogy nem mindig van szikra? Vagy túl sok üzemanyag megy bele?
Rendeltem bele levegőszűrőt és megbeszéltem a szerelővel, hogy holnap beviszem hozzá. Átnézi, hogy mit kell esetleg cserélni (szíj, görgők, meghajtó olaj), bár, ha beindul nagyon jól húz (szerintem).
Udv!
Aham igy mar ertheto. Hat olcson csinaljak a motorod. Arra azert figyeljetek h a 200 scaranak kissebb a dugolya mind a 150-nek. Egyebkent tok egyforma csak a szoknyaresz kisebb. Mert kulombrn elso inditas csunya veggel jar
Udv!
Ma hazajöttem, kb. 10-15 percig rugdostam, önindítóztam, semmi. Szöget ütött a fejembe amit mondtál a gyertyáról, ígyhát napközben vettem bele. Miután nem indult, kiszedtem a régit (tragédia volt ahogy kinézett), beletettem az újat, azóta pöcc-röffre indul!!!!
Remélem ennyi volt az indítási probléma!
Mégegyszer köszönöm, hogy foglalkoztál a problémámmal!
Udv!
No h jott ki az a 67e ? Mert gyanusan olcso. A ket szelep 17 e akkor a hengerfejes semmit nem kert. A tolatyu a karbiba mennyi lesz? Tomitesszet 7 e wkkor a dugo garnitura? Az nem hinnem h 20 alatt lenne a furas ara.mert csak 3 alkatresz ara 44 e es ebben nincsen olaj viz semmi meg meg alkatresz is pl a tolatyu a karbiba . Hm erdekes . No kivancsian varom mit mennyiert vettel..
Udv!
Az én Scarabeo 200 robimnak is folytatódik a kálváriája. A letört tolattyú darabot bedarálta és bejutott a hengerbe is, így belevágtam a fúrás+új dugószett... műveletbe, ami hamarosan úgy is esedékes lett volna.
Közben találtam egy helybeli szerelőt, aki csak robogókkal foglalkozik rég óta.
Jövő héten kész lesz. Kap új tömítéséket és szelepszár szimeringeket is. A szelepfészkek és a szelepvezetők jók. Kell viszont két új szívószelep is (8.200.-/db), mert a régiek el vannak vékonyodva.
Ezen csodalkozol. En nem szoktam. Neha jon valaki aki hozza szol dolgokhoz de a legtobb szor kiderul fingja nincsen mirol beszel csak beszel. Sajnos ilyen kontestes motor szerelo emberel tele van az orszag. En irogatok mert legalabb lekot. Itt nem sok dolgom van sajnos. Igazabol autoszerelo es karosseria lakatos vagyok. Otthon magyarban abban dolgoztam mind vallalkozo meg motorokat szereltem leginkabb robogokat. En szeretem ezeket a kis vackokat szerelni na meg a nagy vaccokat is. No mind1 is ez most nem elettortent forum.