Keresés

Részletes keresés

Szere28 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 1208
Udv!
400-as minek vagy a tulaja? 400 scara? Mert en olyanrol soha nem hallottam. Utana ha pontosak leszunk beszelgethetunk.
Udv!
Előzmény: Kinca (1206)
Kinca Creative Commons License 2013.06.06 0 0 1207

Bocs, kifelejtettem, hogy a nagy plexi van rajta. Jelenthet ez ennyit végsebességben?

Kinca Creative Commons License 2013.06.06 0 0 1206

Üdv minden bogarasnak!

 

Egy 400-as boldog tulaja lennék már 2 hónapja, ha apróságok be nem árnyékolnák ezt a kapcsolatot. A gép 2007-es, egész jól egyben van, de főleg a végsebességével nem vagyok kibékülve. Elvileg 160 km/h lenne, ehelyett sík úton tud 135-öt (GPS). Viszont itt már kb 15-öt csal az órája. Ez így normális? Nem száguldozni akarok, de nem mindegy, hogy utazóban 110, vagy 130-140 az elérhető, főleg autópályán. Az óra csalás meg digit. jeladó esetében több, mint idegesítő, mikor a gyári méretű gumik vannak rajta. Röviden a kérdésem az lenne, hogy szerintetek beteg valami és gyógyításra szorul, vagy ez ezt tudja és barátkozzam meg vele?

 

Köszi előre is.

Szere28 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 1205
Udv!
Nem tudom h trafoval egyet vsn e megkell nezni ki lehet e csavarni belole vagy sem. Teljesen mind1melyik kabel.
Udv!
Előzmény: Józsi6905 (1204)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 1204

Köszi!

Gyújtókábelt mindegy, hogy milyet veszek? Van sima (200 Ft/méter) meg szilikonos (270 Ft/m).

Melyik a jobb?

Lehet ezt külön cserélni, nem kell a trafót is ugye?

Előzmény: Szere28 (1196)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 1203
Udv!
En ugy emlekszem h pont kozepen van es mind a jobb mind a balt bontani kell.
Udv
Előzmény: vasbolt (1202)
vasbolt Creative Commons License 2013.06.06 0 0 1202

Köszönöm a választ,rá esetleg azt megtudod mondani nekem a gyertyát melyik oldalról közelítsem meg,melyik részét bontsam meg?

Előzmény: Szere28 (1201)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 1201
Udv!
Amit mondtal nem eredmenyez binzin fogyasztasi csokenest. Ezektol mind nonie kene altalaban. Ha kipufogo lenne akkor elhallkulna illetve nem idoszakosan csinalna. A gyertyat megnezheted sot cserelheted is. Igy latatlanba nem igen tudok mit mondani neked. Amiket mondtal nezd meg de szerintem a kutya melyebben lesz elasva. Injektoros motornal csak egy szenzor vacakolasa is furcsa dolgokat produkal. Pl a vizhofok szenzor vagy a legtomeg lamdaszonda. De lehet h neked legnyomas szenzorod van. Nem tudom igy megmondani. Penzinpumpa gond is lehet koszos a benzin szuro.
Udv!
Előzmény: vasbolt (1200)
vasbolt Creative Commons License 2013.06.06 0 0 1200

Gondolok ilyenekre...ócska benzin,fáradt gyertya,vagy esetleg kipufogó elkormolódás,eltömődés nem elég az öblítés,vagy szelephézag...

Előzmény: Szere28 (1199)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 1199
Udv!
Hat ha injektoros akkor azt nem igen lehet igy buzeralni. Ra kell akasztani egy szamitogepre es ugy nezni a parametereket h mi valtozik mi az ami alapjan valtoznak a parameterek. Abbol lehet ko etkeztetni. Itt marr a lambaszonta is elhuzhatja a dolgokat. Igy nem tudok ra mit mondani.
Udv!
Előzmény: vasbolt (1197)
vasbolt Creative Commons License 2013.06.06 0 0 1198

Ja és a fogyasztásmérő 20,9km/l-ről ilyenkor 20,6ra esik vissza.

Előzmény: vasbolt (1197)
vasbolt Creative Commons License 2013.06.06 0 0 1197

Szia!

 

Injektoros,a hangján annyi különbséget hallok,hogy erőlködik,kicsit durvább "traktorosabb" olyankor a kipufogóhang,a gyertyát nem szedtem még ki. Mikor normális, fél gázon 5000es fordulat 100-110,mikor jön az írt probléma majdnem teljes csutkán nagy nehezen 5000 és 90km/h,hangja erölködő

Szere28 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 1196
Udv!
Hidegen minden 2T motor jobban megy amint bemelegszik kicsit visszabb vesz a teljesitmenybol. Ez mar csak igy van . A gyertya kabelt nem art akkor kicserelni az semmilyen korulmenyek kozt nem uthet at. Mivel akkor nem a gyertyanal adja a szikrat.
Udv!
Előzmény: Józsi6905 (1194)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 1195
Udv!
Hat tobbet is mondhatal volna azon kivel h 500 . Karbis vagy injektoros mert nem mindegy. A hangja nem halkul el. Nem csorog ? Mert lehet benzin problem h leszegenyedik a keverek. A gyertya szine milyen?
Udv
Előzmény: vasbolt (1193)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 1194

Üdv!

Délután hazamentem, első rúgásra indult... Nem értem. Kiszedtem a gyertyát, kicsit kicsinek tűnik a szikra, de indult a motor. Ahogy a gyertya vezetékét fogtam, a vezeték műanyag burkolata alól víz folyt ki. Nem tudom ez jelent-e valamit? Meg ahogy néztem a szikrát a kezemmel fogtam a vezetéket és éreztem, hogy ráz. Ez nem tudom rendben van-e így?

Kicsit nagyobbra vettem a gyertyahézagot, mert kicsinek tűnt.

Ma reggel is indult elsőre.

 

Azt vettem még észre, hogy hidegen nagyon húz, aztán, ahogy lementem vele 10 km-t, már nem úgy reagált a gázadásra. Gyorsult, de nem harapott annyira. Ez rendben van így?

Nekem már az is nagyon jó, ahogy megy (ezelőtt egy Jinlun nevű taiwani fostalicskám volt, ami 40-nél többet nem ment, azt is csak nagynehezen érte el), csak érzem a különbséget hideg és meleg motornál.

Előzmény: Szere28 (1192)
vasbolt Creative Commons License 2013.06.05 0 0 1193

Sziasztok!

Olyant vettem észre az 500as scarámon,hogy olyan 20 km után mintha kicsit fogyna az erő,nehezebben pörög ki a fordulat 5,5re, sebesség kevesebb,hangja sem olyan amilyen. Motort leállítom visszahűl,utánna minden szuper megint kb 20 km ig,kezdődik előlről..

Az olajok frissek,légszűrő tiszta,gyertyát,szíjt nemtudom..Van valami ötletek rá merre induljak neki?

Szere28 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 1192
Ok
Kivancsian varom a fejlemenyt.
Udv!
Előzmény: Józsi6905 (1191)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 1191

Hát nem jó, az biztos. Délután kiveszem, megnézem van-e szikra, Gondolom van, mert akkor be sem indult volna. De lehet, hogy nem mindig van. Délután kiderül.

Előzmény: Szere28 (1190)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 1190
Udv!
Az nem jo ha tocsog. Lehet rossz meretu fuvoka van a karbiban. De lehet h gyujtas hibad van igy nem tudom megmondani. Gyertya ki rarug es mar latszik van e szikra. Lehet h tulfolyik a karbid es azert nem indul.
Udv!
Előzmény: Józsi6905 (1189)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 1189

Korai volt az öröm! Ma reggel megint nem indult el... A gyertya tocsogott a benzintől. Mint régen a Trabiban, mikor beköpte a gyertyát. Pedig se szívatót, se gázt nem adtam neki.

Lehet, hogy nem mindig van szikra? Vagy túl sok üzemanyag megy bele?

 

Rendeltem bele levegőszűrőt és megbeszéltem a szerelővel, hogy holnap beviszem hozzá. Átnézi, hogy mit kell esetleg cserélni (szíj, görgők, meghajtó olaj), bár, ha beindul nagyon jól húz (szerintem).

Előzmény: Szere28 (1188)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1188
Udv!
Miert ne foglalkoztam volna a gondodal.
Udv!
Előzmény: Józsi6905 (1183)
Alkapánó Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1187

Itt a világvégén más árakkal dolgoznak, mint a vízfej környékén;)

Alkapánó Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1186

Igen, tudom. Mondtam is a szerelőnek, hogy le kell majd szedni belőle.

Előzmény: Szere28 (1185)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1185
Udv!
Aham igy mar ertheto. Hat olcson csinaljak a motorod. Arra azert figyeljetek h a 200 scaranak kissebb a dugolya mind a 150-nek. Egyebkent tok egyforma csak a szoknyaresz kisebb. Mert kulombrn elso inditas csunya veggel jar
Udv!
Előzmény: Alkapánó (1182)
Alkapánó Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1184

Az olaj, szűrő, fagyálló volt itthon, s én vittem.

Előzmény: Szere28 (1181)
Józsi6905 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1183

Üdv!

Ma hazajöttem, kb. 10-15 percig rugdostam, önindítóztam, semmi. Szöget ütött a fejembe amit mondtál a gyertyáról, ígyhát napközben vettem bele. Miután nem indult, kiszedtem a régit (tragédia volt ahogy kinézett), beletettem az újat, azóta pöcc-röffre indul!!!!

Remélem ennyi volt az indítási probléma!

 

Mégegyszer köszönöm, hogy foglalkoztál a problémámmal!

 

Üdv: Józsi

Előzmény: Szere28 (1179)
Alkapánó Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1182

A tolattyút már 1 hónapja megvettem és beszereltem (10e). Azt nem számoltam.

 

28 Meteor a dugószett, 9 a tömítésszett, 16,5 a két szelep, 3 a fúrás, kb. 10 lesz a szerelés

Előzmény: Szere28 (1181)
Szere28 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1181
Udv!
No h jott ki az a 67e ? Mert gyanusan olcso. A ket szelep 17 e akkor a hengerfejes semmit nem kert. A tolatyu a karbiba mennyi lesz? Tomitesszet 7 e wkkor a dugo garnitura? Az nem hinnem h 20 alatt lenne a furas ara.mert csak 3 alkatresz ara 44 e es ebben nincsen olaj viz semmi meg meg alkatresz is pl a tolatyu a karbiba . Hm erdekes . No kivancsian varom mit mennyiert vettel..
Udv!
Előzmény: Alkapánó (1180)
Alkapánó Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1180

Az én Scarabeo 200 robimnak is folytatódik a kálváriája.
A letört tolattyú darabot bedarálta és bejutott a hengerbe is, így belevágtam a fúrás+új dugószett... műveletbe, ami hamarosan úgy is esedékes lett volna.

 

Közben találtam egy helybeli szerelőt, aki csak robogókkal foglalkozik rég óta.

 
Jövő héten kész lesz. Kap új tömítéséket és szelepszár szimeringeket is.  A szelepfészkek és a szelepvezetők jók. Kell viszont két új szívószelep is (8.200.-/db), mert a régiek el vannak vékonyodva.

 

Itt helyben az Italmondo-nál van minden hozzá.
 
Kb. 67.000.- HUF lesz a vége, munkadíjjal együtt.

Szere28 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 1179

Udv!

Ezen csodalkozol. En nem szoktam. Neha jon valaki aki hozza szol dolgokhoz de a legtobb szor kiderul fingja nincsen mirol beszel csak beszel. Sajnos ilyen kontestes motor szerelo emberel tele van az orszag. En irogatok mert legalabb lekot. Itt nem sok dolgom van sajnos. Igazabol autoszerelo es karosseria lakatos vagyok. Otthon magyarban abban dolgoztam mind vallalkozo meg motorokat szereltem leginkabb robogokat. En szeretem ezeket a kis vackokat szerelni na meg a nagy vaccokat is. No mind1 is ez most nem elettortent forum.

Udv!

Előzmény: Józsi6905 (1178)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!