Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

karbi 79 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341464

Sziasztok

Nagyon nagy a bajom.  W124 200D a beteg.

Kiakartam cserélni az motorolajszűrőt és nehezen jött le a fedél (amit máskor pikk pakk leemelek) lejött és ami van a közepén cső na annak a végén van valami szerintem visszacsapó szelep jellegű valami,na az nem volt rajta,belenéztem a szűrőházba és a közepében (ahová a cső megy)ottan benne volt egy kis tollrugó jellegű rugó,valószínű a többi része is ott van de nem tudom hogyan vegyem ki.

Segitséget kérnék a szerelő uraktól......nem tudom mit csináljak...

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341463

Manuál :)

Előzmény: Tukuljac (341461)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341462

A nagynyomásúnál nekem is csöpögött, komplett tömítés csere lett a vége, + pumpa tisztítás. Nem is volt baj, mert vm. gyalázat, hogy mi volt a szivattyúban. Jó kis magyar gázolaj....:-( Ja, és nem az O gyűrűnél szivárgott.:-) Vm. adalék idővel megeszi a tömítéseket.

Előzmény: autodata (341449)
Tukuljac Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341461

Automata vagy manuál váltós?

Előzmény: zs220d (341459)
koge124 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341460

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem hátha találkozott már valaki ilyen hibával.

124-esről lenne szó 1990-es 200as szívó dízel. Taxi volt és nagyon sok mindenbe bele kellett nyúlni. A lényeg, hogy most kapott egy komplett motorgenerált de nem kerek valami. Hideg indításnál kb 10 másodperc után elkezd csettegő hangot adni, visszaesik az alapjárat utána elmarad a hang. Majd ha sebességbe teszem és indulok ismét zörög, ha bemelegszik alapjáraton semmi hangja, viszont motorféken 1700 körül jól hallani. Illetve tartott gáznál, ha másik lábbal fékezek megint előjön.(a zajt a motor hátuljától hallani inkább)

Köszi!

zs220d Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341459

Üdv!

Kis segítséget kérnék!

Elindulásnál és tolatásnál rángat az autó de nem mindig csinálája!

A lendkerék tud ilyen  hibát okozni?

Am ebben a tipusban még sima van v a kettős tömegű?

Előre is köszi a segítséget !

Szép napot!!!

 

 

Tukuljac Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341458

Az ABS modul csatlakozójával, vagy annak lábaival nem lehet probléma? Csak mert mondtad, hogy amikor még a régi modul volt benne és "megkocogtattátok" akkor volt olyan visszajelzôlámpa ami kialudt.

Előzmény: Smafu.w126 (341457)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341457

Jó lenne :D

 

Pár dolgot már amúgy kizártunk, hétfőn folytatódik.

Elektronika, biztik, féklámpakapcsoló eddig letudva, most az óraegység következik, azt kéne megvizslatni, B-nek az is gyanús.

Előzmény: Tukuljac (341448)
fetitaco Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341456

Ez még 93as merci gömbfej. Biztos kiszáradt azóta kicsit. Megyek zsírozni :)

Előzmény: csabais (341454)
majdnemviking Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341455

Valami olyasmi van írva a tartályra, hogy Centraloil?

Előzmény: Smafu.w126 (341407)
csabais Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341454

Ha akkor abbahagyja akkor biztos az!  Manapság nem tesznek bele gyárilag zsírt!  :-(

Előzmény: fetitaco (341453)
fetitaco Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341453

Futóműrángatáson jónak mondták. Egy kis zsír beinjektálása a porvédő gumi alá jó lehet? :) Köszi

Előzmény: csabais (341452)
csabais Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341452

Alsó gömbfej.

Előzmény: fetitaco (341451)
fetitaco Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341451

Ma kicseréltem szövetbetétes febire a belsőt, a külsö köré meg vágtam egy lemez palástot kívülre hogy jobban összeszorítsa a kengyel. Jól el van vékonyodva a stabrúd. 62 ezer az új. A bontott mind ilyen szar. Na viszont most az már jó és hangmentes.

 

De most meg jobb oldalt elől nyikorog valami, az autó fel le mozgásához van köze nagyjából közép állásban max fél kormány tekerés jobbra-balra máshol nem csinálja. Nagyon idegesítő. Nincs olyan tipped ami tapasztalataid alapján szokott lenni? :)

 

Köszi

Előzmény: csabais (341442)
autodata Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341450

Ill. 2 db O gyűrű + még a nagynyomású mellett, szemben állva a bal oldalon +2. Kicserélném mindet.

Előzmény: autodata (341449)
autodata Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341449

s210 270 CDI

 

Hidegen csöpög a gázolaj, valószínűleg a nagynyomású fölött.

Nem tudna valaki egy robbantott ábrát betenni róla? Gondolom egy O gyűrű van ott.

Tukuljac Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341448

Smafu!

Akkor az én gépháztetômnek is lehet, hogy csak ennyi kellene ... :)

Előzmény: Smafu.w126 (341445)
david667 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341447

Akkor a citromail a hibás. Mindjárt írom gmail-ről. Köszi!

Előzmény: Smafu.w126 (341446)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341446

Nem jött semmi :(

 

 

Előzmény: david667 (341444)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341445

"Nem akarok találgatni,megnézitek és már kész is!?"

 

Persze, mostanában úgy szoktam, hogy megérintem a géptetőket, és már kész is :D

Előzmény: ződségesmerci (341437)
david667 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341444

Smafu.w126

 

Szia!

 

Írtam az adatlapodon található e-mail címre tegnap. Ha lesz időd kérlek majd válaszolj. Köszönöm!

csabais Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341443

:-)

Előzmény: Zulficar (341417)
csabais Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341442

Kopott a rúd.

 

Előzmény: fetitaco (341396)
Zulficar Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341441

  Jó éjt mindenkinek! :-)

Előzmény: ződségesmerci (341440)
ződségesmerci Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341440

Köszönöm!
Jó éjt mindenkinek!

Előzmény: Zulficar (341439)
Zulficar Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341439

 Bízzunk benne hogy így lesz.  Majd kabalázok. :-)

Előzmény: ződségesmerci (341438)
ződségesmerci Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341438

Én is ebben reménykedek,hogy nem a légrugó,hanem valami hozzá csatlakozó
valamilyen valóságos valami.

Előzmény: Zulficar (341433)
ződségesmerci Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341437

Te még kukorékolsz?
Az elmélet azon részét értettem a szíjjal,most már a wandlerét is!
Smaff!
Bátyáddal beszéltem,beviszem a vasat,ő áldását adta.
Csak letesszük,majd hétfőn viszem a kulcsot.
Jó így?
Nem akarok találgatni,megnézitek és már kész is!?

Előzmény: Smafu.w126 (341434)
Zulficar Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341436

 Nekem még nem kellett trélereznem egyik rolleremet sem,de lehet hogy ha ilyen helyzetbe kerülnék mint te akkor megtörne a jég.

 Nem tudom mennyire hozzá férhető ez a légrugó. A W124 hidraulikáját vajon miért nem tartották elég jónak? Az tartósabb lenne.

Előzmény: ződségesmerci (341432)
kékled Creative Commons License 2014.08.02 0 0 341435

2 tagból àll egy légrugó, olajos, és levegős részből. A levegős része hasonlít egy hagyomànyos légrugóhoz, ennek a légrugónak a gumi része szokott elszakadni. Ez elméletileg nem javítható. De a tiédnél valszeg nem ez lesuz a gond, valami nyomàs szabàlyozó szelep, ami nem tudja màr tartani a nyomàst, ezért durranhat a végén.perste mindez feltételezés, de ha a komplett légrugót kell cserélni, a 4 matiké teljesen màs, mint a sima 211 é. Nem biztos, hogy lesz felújítottban....ha igen, szerencse.

Előzmény: ződségesmerci (341427)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!