Kiakartam cserélni az motorolajszűrőt és nehezen jött le a fedél (amit máskor pikk pakk leemelek) lejött és ami van a közepén cső na annak a végén van valami szerintem visszacsapó szelep jellegű valami,na az nem volt rajta,belenéztem a szűrőházba és a közepében (ahová a cső megy)ottan benne volt egy kis tollrugó jellegű rugó,valószínű a többi része is ott van de nem tudom hogyan vegyem ki.
Segitséget kérnék a szerelő uraktól......nem tudom mit csináljak...
A nagynyomásúnál nekem is csöpögött, komplett tömítés csere lett a vége, + pumpa tisztítás. Nem is volt baj, mert vm. gyalázat, hogy mi volt a szivattyúban. Jó kis magyar gázolaj....:-( Ja, és nem az O gyűrűnél szivárgott.:-) Vm. adalék idővel megeszi a tömítéseket.
Egy kis segítségre lenne szükségem hátha találkozott már valaki ilyen hibával.
124-esről lenne szó 1990-es 200as szívó dízel. Taxi volt és nagyon sok mindenbe bele kellett nyúlni. A lényeg, hogy most kapott egy komplett motorgenerált de nem kerek valami. Hideg indításnál kb 10 másodperc után elkezd csettegő hangot adni, visszaesik az alapjárat utána elmarad a hang. Majd ha sebességbe teszem és indulok ismét zörög, ha bemelegszik alapjáraton semmi hangja, viszont motorféken 1700 körül jól hallani. Illetve tartott gáznál, ha másik lábbal fékezek megint előjön.(a zajt a motor hátuljától hallani inkább)
Az ABS modul csatlakozójával, vagy annak lábaival nem lehet probléma? Csak mert mondtad, hogy amikor még a régi modul volt benne és "megkocogtattátok" akkor volt olyan visszajelzôlámpa ami kialudt.
Ma kicseréltem szövetbetétes febire a belsőt, a külsö köré meg vágtam egy lemez palástot kívülre hogy jobban összeszorítsa a kengyel. Jól el van vékonyodva a stabrúd. 62 ezer az új. A bontott mind ilyen szar. Na viszont most az már jó és hangmentes.
De most meg jobb oldalt elől nyikorog valami, az autó fel le mozgásához van köze nagyjából közép állásban max fél kormány tekerés jobbra-balra máshol nem csinálja. Nagyon idegesítő. Nincs olyan tipped ami tapasztalataid alapján szokott lenni? :)
Te még kukorékolsz? Az elmélet azon részét értettem a szíjjal,most már a wandlerét is! Smaff! Bátyáddal beszéltem,beviszem a vasat,ő áldását adta. Csak letesszük,majd hétfőn viszem a kulcsot. Jó így? Nem akarok találgatni,megnézitek és már kész is!?
2 tagból àll egy légrugó, olajos, és levegős részből. A levegős része hasonlít egy hagyomànyos légrugóhoz, ennek a légrugónak a gumi része szokott elszakadni. Ez elméletileg nem javítható. De a tiédnél valszeg nem ez lesuz a gond, valami nyomàs szabàlyozó szelep, ami nem tudja màr tartani a nyomàst, ezért durranhat a végén.perste mindez feltételezés, de ha a komplett légrugót kell cserélni, a 4 matiké teljesen màs, mint a sima 211 é. Nem biztos, hogy lesz felújítottban....ha igen, szerencse.