Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.18 0 0 17454

a gugli szerint 10 perccel rövidebb... (meg az út is jobb minőségű...)

 

azonban mivel matrica kell, nem nagyon éri meg...

 

Előzmény: v_peti (17452)
Rooger Preed Creative Commons License 2009.08.18 0 0 17453
M0 M1-M6 progress report: Az Anna-hegyi pihenő környékén már látszanak favágás és minimális földmunka nyomai, bár nem úgy tűnik mintha csipkednék magukat.
v_peti Creative Commons License 2009.08.18 0 0 17452
Ha már osztrákok. Egyszer úgy gondoltuk, hogy Szombathelyről Pozsony felé Auszria felé megyünk, elkerülve a 86-ost. Hát nem sokkal jártunk jobban. Ugyanis hiába van autópálya egy darabig, van egy hosszabb szakasz, ahol csak sima országút van. De a vicces osztrákok kitáblázták autóútnak. Holott csak annyiban különbözött az országúttól, hogy kétoldalt volt 1-1 szervízút a kerékpár és traktorforgalom részére. De sem a szélessége, sem a kialakítása nem biztosította az autóút minőséget.
Igaz, odaát nincs akkora elvi különbség, mint nálunk, mert ott ugyanúgy 100-as, mint a sima országút és nincs 20 km-es sebességkülönbség, ami miatt nálunk csak olyan utakat tábláznak ki így, ami tényleg olyan jellegű.

Előzmény: Törölt nick (17408)
Hanzi13 Creative Commons License 2009.08.16 0 0 17451
2008.05.16. roads.extráról, ami amúgy frissült nemrég :)
Előzmény: Törölt nick (17450)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.16 0 0 17450
áprilisi átadás szerintem, csak azt nem tudom, hogy idén vagy tavaly :)
Előzmény: **BPO-700** (17435)
viscosai Creative Commons License 2009.08.16 0 0 17449
  a 10-es védelmi munkái Nyergesújfalunál.
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.16 0 0 17448

ha nem tudják feltölteni, akkor forgalom sem lesz akkora...

hameg feltudják, akkor munkalehetőség, és adóbevétel a tanácsnak...

 

a por ellen meg ott a locsolóautó...

 

aza baj, hogy ennek az elkanászodott, lusta, egoista népnek semmi nem jó...

nagyon itt az ideje egy combos pofáraesésnek...

Előzmény: hotrod25 (17446)
Fricy Creative Commons License 2009.08.16 0 0 17447
A metróhoz épül elvileg új gyalogos felüljáró (kettő is), de hogy ez elér e vasúti peronokhoz, nem tudom.
Előzmény: hotrod25 (17446)
hotrod25 Creative Commons License 2009.08.16 0 0 17446
Zaj, por, forgalom novekedes, meg minden negativ hatas, amit egy ekkora n+1-edik felesleges mega plaza okoz. Kivancsi vagyok fel tudjak -e tolteni berlokkel ( a hirek szerint az arenaval is megterulesi gondok vannak), de legalabb a busz/vasut allomast megcsinaltajak veluk normalisan.
Előzmény: Törölt nick (17445)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.16 0 0 17445

hát ja, az orosz gázmaffia által pézelt elemcsének is a péz beszél, a qtya meg hadugasson...

 

amúgy mi a fax baja volt a helyieknek?

Előzmény: hotrod25 (17444)
hotrod25 Creative Commons License 2009.08.15 0 0 17444

Aki megfejti, nyer egy darab aszfaltot a hármas út Kápolna-Kerecsend szakaszáról:))

 

 

Szóval köki center ügyben úgy néz ki jöhetnek vissza a gémek, mert a levegő munkacsoport lepaktált a kivitelezővel, elállnak a pertől, ami a helyieknek elég rosszul esett, mert úgy érzik, hogy akit segítségül hívtak az ügyükhöz, az árulta el őket...

 

Attus 17432 -es hsz-ra pedig csak azt jegyeztem meg, hogy a sógorok az ő kresz tudományukkal igen nagyot szívnának a Vecsés előtti 4-es csomópontban, ha mérnek . 70-Vecsés tábla (50)-70

 

 

Előzmény: Törölt nick (17443)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.15 0 0 17443
inkabb irj ekezet nelkül, mer igy eleg hieroglifikus... :-))
Előzmény: hotrod25 (17439)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.15 0 0 17442

Azért figyelni kell, külföldön nem feltétlenül ilyen a KRESZ. Pl. Ausztriában, ha lakott területen van egy 70, aztán lakott terület vége tábla, akkor tovább is csak 70-nel szabad menni, amíg fel nem oldják. De ugyanez fordítva is: országúton 70, aztán lakott terület kezdete, akkor mehetsz tovább 70-nel.

 

ja, ezt én is tapasztaltam: mintha náluk a lakott terület kezdete/vége nem jelentene automatikus korlátozást/feloldást...

Előzmény: attus germanicus (17433)
hotrod25 Creative Commons License 2009.08.15 0 0 17441
akkor az osztrák keményen megszívja a vecsési új 4 csp t mindkét irányból
Előzmény: attus germanicus (17433)
Rooger Preed Creative Commons License 2009.08.15 0 0 17440
A másik felét áttolták a Szeleste elkerülő projektbe.
Amúgy kb egy-másfél hónapja lett átadva.
Előzmény: attus germanicus (17431)
hotrod25 Creative Commons License 2009.08.15 0 0 17439
a legujabb hirek szerint az LMCS lefeküdt a kivitelezönek, per elmarad, (ezt sok helyi hátbaszúrásnak értekeli) jöhetnek vissza a gémek.
Előzmény: Törölt nick (17429)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.08.15 0 0 17438
Érdekes, viszont az első eset nálunk is így van, azaz a sebesség feloldását vagy a feloldó tábla, vagy az útkereszteződés okozza, bármi más nem. A második eset az viszont érdekes számomra.
Előzmény: attus germanicus (17433)
**BPO-700** Creative Commons License 2009.08.15 0 0 17437
Ok! Mert akivel voltam, mintha "szántóföldön" mentünk volna... :D

Amúgy valahol kijebb, szintén van elkerülő út és azt sem jelezte.

Jójó, tudom ez nem GPS-topic.
Előzmény: attus germanicus (17436)
attus germanicus Creative Commons License 2009.08.15 0 0 17436
Most nem érek rá, de este megnézem, van-e új frissítés a térképemhez :-)
Előzmény: **BPO-700** (17435)
**BPO-700** Creative Commons License 2009.08.15 0 0 17435
A balatonfűzfői új 71-es utat sem ismeri a GPS. Ez is mikor készült?
Előzmény: attus germanicus (17431)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.08.15 0 0 17434
Már a folyamat elkezdődött azzal, hogy most már a centrum felé is megnyitották a BKV buszainak, hogy a kagylós kútnál felhajtsanak a gyorsforgalmira, és hiába a 70-re emelés a vasúti felüljárón, ha a leromlott műszaki állapotú kék buszok 40-el alig bírnak meg ezen a kis emelkedőn, és mögötte meg szépen feltorlódik a sor.
Előzmény: attus germanicus (17430)
attus germanicus Creative Commons License 2009.08.15 0 0 17433
OFF
Azért figyelni kell, külföldön nem feltétlenül ilyen a KRESZ. Pl. Ausztriában, ha lakott területen van egy 70, aztán lakott terület vége tábla, akkor tovább is csak 70-nel szabad menni, amíg fel nem oldják. De ugyanez fordítva is: országúton 70, aztán lakott terület kezdete, akkor mehetsz tovább 70-nel.
Előzmény: radio100jozsi (17432)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.08.15 0 0 17432
Ja igen, nem ismerik sokan az alapvető KRESZ szabályokat, azaz a sebesség korlátozás mikor ér véget, és tényleg döcögnek kényelmesen 60-70-el, miközben nem lakott terület lévén 90-el is lehetne menni.
Előzmény: hotrod25 (17426)
attus germanicus Creative Commons License 2009.08.15 0 0 17431
Tegnap jártam Szombathelyen, tényleg eléggé le van épülve a 86-os, még úgy is, hogy a legkritikusabb szakaszokat újraterítették. Azért az erős teherforgalom nagyon megterheli a burkolatot.
Van egy kanyar, el is felejtettem, hogy hol, de majd holnap megjegyzem, ahol nincs semmilyen tábla kitéve, hogy veszélyes kanyar, meg ilyesmi, de belementem 90 körüli tempóval, és rendesen megijedtem, mert elég húzós, és borzasztóan nyomvályús, egy picit tévesztesz, és már repül is az autó. Máshol meg 40-es tábla, ráadásul nagy fluorsárga táblára rajzolva, és 70-nel befordult mögöttem még egy nyergesvontató is.

A váti elkerülőt nem ismerte a GPS, az ennyire új? Mondjuk nem tudom, miért csak a felét építették 2×2 sávosra.
attus germanicus Creative Commons License 2009.08.15 0 0 17430
A főváros részéről egyértelmű a politikai szándék a gyorsforgalmi út megszüntetésére.
Előzmény: hotrod25 (17428)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.15 0 0 17429

a kökicenter most áll, vagy miafax van?

mer a darvak eltűntek, és mozgolódás sem van...

Előzmény: hotrod25 (17428)
hotrod25 Creative Commons License 2009.08.15 0 0 17428

2 dolgot hallottam, remélem csak rémhír, de ha megvalósulnak, végleg búcsúzhatunk a 90-től:

 

1. köki centernél új szintbeni, jelzőlámpás csp.

2. felüljárók között összenyitnák a gyömrőivel

Előzmény: IRMA_TE_ÉDES (17427)
IRMA_TE_ÉDES Creative Commons License 2009.08.14 0 0 17427
A sebességemelés valóban helyes.

ITT HIVOM FEL A FIGYELMÉT MINDEKINEK, hogy centrum irányban a KÖKI utáni parkoló kijáratba kivezető kiválási sávot akkor épitették, amikor a gyorsforgalmin 80 volt a megengedett és 60-as zónába váltunk ki. (sebességkülönbség 20 km/ó)

Jelenleg 90 a megengedett(az átépités előtt!!!) , de levették a lakott területi sebességet 50-re, de nem erre a sebességre válsz ki, mert rögtön a kiválás utánra betettek egy fekvő rendőrt 30 km/ó-hoz. (sebesség különbség 60 km/ó)

Ha a megengedett sebességgel haladsz, képtelenség lelassitani. Akkor tünt fel, amikor autóm mind a négy kereke a levegőben volt. Jó lesz vigyázni, hátha ugy hagyják az átépités utánra is.
Előzmény: hotrod25 (17426)
hotrod25 Creative Commons License 2009.08.14 0 0 17426

Ferihegyi gyorsforgalmi sebesség emelés történt, igaz csak annyiban, hogy a Kőbánya-Kispestnél a vasúti felüljáró felett az 50/60-as sebességkorlátozó táblákat 70-re cserélték, és a centrum felé a feloldását is rövidebbre tették

 

Már csak a Budapest vége tábla alá kéne egy kilencvenes, hogy egyértelmű legyen mindenkinek, meg egy kis belátás a kényelmesen 50/60-al közlekedők részéről, hogy ugyan húzzanak már ki a párhuzamos gyömrőire, és ne tartsák fel a szabályosan, tempósan közlekedőket.

Előzmény: radio100jozsi (17423)
Fricy Creative Commons License 2009.08.14 0 0 17425
Ebben mondjuk van valami.
Előzmény: Törölt nick (17424)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!