No. 500-as tagolással 8 blokkot olvastam végig, tehát hogy behozzam a lemaradásomat. :D
4000 hozzászólás után őszintén mondhatom kicsit elég most belőletek. :DD
===============================================================
KoAn. (464001)-os hozzászólásodban azt mondtad:
"És mijen jók azok a 2003 év eleji MII-k! Azokat még nem rontották el."
Ha megkérlek, kifejteznéd ezt? Csak azért mert nekem is 2003-as (októberi) és épp a napokban linkeltek egy cikket ahol meg azt írják, hogy a facelift utáni Megane-ok megbízhatóbbak. Akkor most melyik megbízhatóbb, és miért? :)
===============================================================
RaMon
Nagyon irigyilem a Hemi 300C-s kalandodat. :) Biztos nagyon nagy élmény volt. Nem csináltál véletlenül videót a hangjáról?
(464186)-os hozzászólásodban kérdezted, hogy van-e szükségünk az általad listázott prospektusok közül valamelyikre. Nos. Az nekem is megvan eredetiben amiben a M2-höz vannak kiegészítők, de keresek olyat amiben a M2ph1-es technikai adatai, rendelhető opciói, választható színei vannak. Van ilyen a tarsolyodban?
A megane klub honlapján mintha láttam volna, de a link halott volt.
===============================================================
Tímea81
Tudom sovány vígasz, de szerintem nagyon szép autót vettél. Zoltán tuti, hogy megoldja a problémádat.
===============================================================
Panni
Van valami hír a fiad lopott autójával kapcsolatban?
"Népítélet"
Azt vettem észre, hogy havonta kapok egy levelet a Megane klubtól amiben lopott autót keresnek. Ezt illetve a múltkori karambolt figyelembe véve, következő hónaptól én is Casco-val "járok". Február másodikával lesz 1 éve, hogy nálam a boci. :) 80 ezerről ft-ról 40 ezerre csökkent az éves biztosítás, Uniqa helyett K&H. A teljes casco (lopás, téká, elemi kár) további 110ezer egy évre, de úgy gondoltam, tekintve a rengeteg lopást, hogy nem megkerülhető költség.
Ez alatt az egy év alatt, az autóra a következőket költöttem:
-Olaj és összes szűrő csere 15o.ooo km-es nagyátvizsgálással együtt 5o.ooo huf
-Kormányszalag 2o.ooo huf
-Jobb oldali kormányösszekötő + stabilizátor rúd 2o.ooo huf
-Első féktárcsák+betétek, 35.ooo huf
-Téligumi szett lemezfelnivel 4o.ooo huf
-Kormányzár javítás ára benne volt a fékcserében Zoltán
Mint látszik egyedül a kormányösszekötő volt ami "fos francia" agyiszinten megrekedt embereket igazolja. Az összes többi kopó alkatrész ami bármi másnál előjöhetett volna. Aki ide benéz és rühelli a francia autókat megkövezhet, de én nagyon szeretem ezt az autót. :)