Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

xantia Creative Commons License 2007.01.15 0 0 66
Szia,

En egy Berlingoval järok ami HDi-s ezzel meg nem volt baj motorikusan most
62ezer van benne.
A hagyomänyos dizelhez olcsobb a motoralkatresz,ez biztos mert a multkor
a kollegäm benzint tankolt dizel helyett...
A szervizben azt mondtäk a befecskendezö pumpa kb.negyszäz lett volna ha nem veszi eszre idöben.Ezen kivül a magasnyomäsu rendszerhez a porlasztocsucsok(?) darabja is valami 10vagy20ezer,ebböl ugye van negy...
Lehet hogy jobban järnäl egy sima 1,9 vagy 1,9TD esetleg 2,1TD-vel.
Nekem van egy 2,1TD-m ez olyan mint a Suzuki,nagyon megy :-))
Egyebkent ezt se nagyzoläsbol vettem,de ez volt a legjobb ällapotban,pedig megneztem vagy tizet.
Sok szerencset

Előzmény: jampec66 (62)
tcaoe Creative Commons License 2007.01.15 0 0 65
Olyan van benne, és ha elfordul(bár nem tudom, mitől tud, csak valami szerencsétlen beavatkozástól), akkor ezt csinálja.
Előzmény: macimoci (64)
macimoci Creative Commons License 2007.01.14 0 0 64
Ahátsó ajtóba épített világítás kapcsolóra tippelnék. Valami golyós izé van benne. ami nem teljesen függőlegesen van beszerelve, legalább is a kombinál, de lehet, hogy a limóban is olyan van, -nem tom.
Előzmény: F-anatiX (60)
longue Creative Commons License 2007.01.14 0 0 63
Köll hozzá egy kis elhivatotság ( nem kicsi), én 2 év állandó szervíz után utáltam a márkát, de most már majdnem szeretem. Azóta M6 is van, most egy Mercedesen gondolkodom, de a Xantia marad, anális inkább, mert eladni nem lehet.
Előzmény: jampec66 (62)
jampec66 Creative Commons License 2007.01.12 0 0 62
Üdv Mindenkinek!

Véleményeket és tapasztalatokat kérnék a Xantia 2.0 HDI 110 lovas erőforrásáról!
Érdemes-e szert tenni egy ilyen motorral megáldott szépségre? Vannak-e esetleg gyermekbetegségei? Egyáltalán érdemes-e dieselt venni?
tcaoe Creative Commons License 2007.01.12 0 0 61
Ha párásodik, akkor cseréld ki a pollenszűrőt.

Előzmény: gy.viktor (57)
F-anatiX Creative Commons License 2007.01.12 0 0 60

gy.viktor:

Nekem is felgyullad a belső világítás ilyenkor, tehát alighanem gyári dolog lehet. Én egyetlen ellenszerét találtam: kerülöm az erős fékezést... :)

Előzmény: gy.viktor (57)
Béczike Creative Commons License 2007.01.11 0 0 59

Sziasztok!

Örülök, hogy rátok találtam...
Igazából egy 2000-es évjáratú 1.8i16V (benzines, bowdenes pillangószelepes) Xantia2 boldog s elégedett tulajdonosaként szeretnék a szekérhez (pozitív értelemben) tempomatot és fényszórómosót. Ki mit gondol, érdemes-e bontókkal próbálkoznom, vagy marad a teljesen más gyártású (különböző forgalmazóknál kapható) tempomat beépítése?

Köszi a segítséget és vigyázzatok a Xantiáitokra, hiszen csodálatos masinériák!

longue Creative Commons License 2007.01.11 0 0 58

Megvizsgálom a hidr.szivattyút.

 

Előzmény: gy.viktor (57)
gy.viktor Creative Commons License 2007.01.11 0 0 57
Nekem is volt ilyen problémám.Nem csak hideg időben.Melegben is.Kiderült hogy el volt repedve a hidraulika szivattyú műanyag háza,és mindig kevés volt a rendszerben az olaj.Amióta megheggesztették,tartja az oljszintet és úgy egy perc allat megemelkedik,a kormány meg rögtön forgatható!(- 5 fokban).A kocsi nekem is párásodik mint állat,de ha bekapcsolom a klimát,szinte rögtön lefujja a párát.Egy kérdés!Van még valaki akinek erős fékezésnél felgyullad a belső tér világítása??:-)  (lehet azért hogy lássam ha nagyot fékezem..)
Előzmény: longue (56)
longue Creative Commons License 2006.12.29 0 0 56

Most, hogy hidegebbre fordult, reggel alig akar fordulni a kormány, pár percet melegednie kell. Más is tapasztalta, vagy csak nálam van így?

 

F-anatiX Creative Commons License 2006.12.29 0 0 55

Kolin22:

Sajnos érdekel néhány alkatrész (ld. PSA-topic 115.676 és 115.700-as hsz.). Ezek a következők: motorháztető, szélvédő, jobb első sárvédő és jobb tükör - látom, lökhárító és fényszóró már nincs.

Előzmény: Kolin22 (48)
macimoci Creative Commons License 2006.11.26 0 0 54
Ha régebbi kiadásu a vas, akkor szerintem normális a jelenség. A második ventillátor, csak extrém nagy melegben vagy vontazáskor kapcsol be.
Más kérdés, ha computeres mint p. HDI: az enyém például fokozatmentesen és teljesen hangtalanul kapcsol. Előszőr én is csak figyelgettem, hogy mi van.
Próbáld meg megkeresni a hűtőn a jeladóját és zárd rövidre. Ha jó, akkor el- kell induljon mindkettő.
Előzmény: Duplabandi (53)
Duplabandi Creative Commons License 2006.11.24 0 0 53
Látom a csapatban rutinos szakemberek is vannak. Segítséget szeretnék kérni! A Xantiám két hűtő ventilátora közül csak az egyik kapcsol be. Látom hogy külön biztosítékon vannak, de a vezérlésre még a rajz alapján sem jöttem rá. Ha valaki ismeri a szabályozás módját, találkozott ilyen bibivel, kérem segítsen.
tcaoe Creative Commons License 2006.11.16 0 0 52
Abban nics szervo szivattyú, csak egy szivattyúja van. Az újabbakban külön van a szervóé, de egybeépítve a másikkal, annyi a különbség, hogy két fémcső jön ki belőle. Ha csöpög, okozhat ilyet.

Az összes LHM-et nem tudod lecserélni. A tartályban tudod csak, de az elég is.
Ehhez le kell engedni alacsonyba, megvárni, míg leül. Aztán elöl, a nyomásszabályzónál meg kell lazítani a 12-es csavart. Ezzel elengeded a nyomást. Kivenni nem szabad, csak 1,5-2 fordulattal elforgatni. Ezután ki lehet kötni a tartályt, kiönteni belőle a cuccot, megtisztítani a szűrőket, és a tartályt. fel kell tölteni, aztán a szivattyúra menő szívócsövet külön is. Ezután a magasságállítót felső szervízbe. Ezután a motort indítani, és a szivattyú csövét gyorsan rádugni a helyére a tartályon. Ha látszik a tartályban, hogy kavarja a cuccot, akkor sikerült, ha nem, akkor a csövet újra feltölteni, és újra indítani. Ezután járó motorral várni egy kicsit, majd elzárni a nyomásszabályzó leeresztőjét. Ha emel, akkor rendben is vagy, ha nem, akkor kinyitni a 12-es csavart, járatni, elzárni.
De ha hydractive, akkor teljesen más az eljárás.
Előzmény: Ripered (51)
Ripered Creative Commons License 2006.11.09 0 0 51

Szerbusztok.

 

Segitséget szeretnék töletek segitséget  kérni 2 dologban. Van egy 1995 ös 18i xantiám a szervo szivatyumnál kicsit csöpög az olaj az okozhat olyan problémát hogy elég lasan emel ki a hidraulika mert nemtaláltam lajikusként semmijen fő szivatyút? a másik meg hogy a  hidraulika olajat szeretném lecsrélni benne mert egy moso olaj van benne. Miként tudom lecserélni hogy teljesen kiszedjem a régit és hogy tudom légteleniteni utána?  

Kolin22 Creative Commons License 2006.11.07 0 0 50
Sajna az nincs eladó!
Előzmény: macimoci (49)
macimoci Creative Commons License 2006.11.06 0 0 49
Két felni kéne esetleg használható gumikkal.
Előzmény: Kolin22 (48)
Kolin22 Creative Commons License 2006.11.06 0 0 48

99-ig tutira gyártották a régi td-ket, de láttam már új elejű Xantiát is 19 TD-be.

 

Mindenkinek: van még egy jópár Xantia alkatrész elég jó áron eladó!

Az autó td volt 1996-os és 109ezer kilométeres, tehát megkímélt.

Ami NINCS:lámpák,lökös,hűtő,motor,váltó,

Ami VAN: futómű, elektronika,belső.

Előzmény: macimoci (34)
longue Creative Commons License 2006.11.05 0 0 47

Holló!

 

Nekem is van egy 2000. évi HDI (90LE), most már nagyon szeretem, habár ez nem volt mindíg így. Nincs CD-m, de indításkor elhalkul minden, de visszajön.

6704 Creative Commons License 2006.11.05 0 0 46

szevasztok xantiások!

egy 2001. HDI-s xantia tulaj vagyok, és van egy kellemetlen probléma az autóval, pontosabban a cd-s rádióval (gyári ).

A cd szépen működik, amíg a motort be nem indítom. Ahogy beindul a cd elnémul, ha a motor megáll, cd újraindul. Néha / nagy ritkán / üzem közben is szól, de ez nagyon ritka /. Megnézettem szakemberrel, kimért mindent, minden rendben, csak nem működik.

Ha esetleg van hasonló tapasztalata valakinek, segíthetne. Köszi.

ferixa Creative Commons License 2006.10.29 0 0 45
Sajnos ez típushiba és csak a csere segít.
Előzmény: Xantia89 (43)
Xantia-2001 Creative Commons License 2006.10.25 0 0 44

Sziasztok!

 

Nemrég lettem tulajdonosa egy 2001-es Xantia HDi kombinak.

Jó állapotban lévő alufelni garnitúrát keresek rá 15" v. 16 "-os méretben akár gumival (nyári) is.

Keresek továbbá jobb első elektromos ablakemelő motort.

Ajánlatokat e-mailre.

 

Előre is köszönöm.

Xantia89 Creative Commons License 2006.10.15 0 0 43
Sziasztok!

Nekem a következő lenne a problémám:

A hátsó lámpát véleményem szerint kiszívta a nap,és ettől érdes,fehéres lett a felülete ami baromi csúnya.. szilikonnak ideiglenesen megszűnik a dolog,tehát lekenem és olyan mint az új,de 1-2hét után megint olyan mint volt:((

Nem tudnátok segíteni nekem ebben? valami végleges megoldásra lenne szükségem,vagy legalábbis hosszabb távúra!

így néz ki szilikonozva: http://www.carstyling.hu/pic/usercar/14079/11.jpg?1160769725

és így néz ki amikor már nem nagyon érvényesül rajta a szilikon.. és ez még fog fehéredni!

http://kepup.extra.hu/p/?abcd0002.jpg

Előre is köszi!
macimoci Creative Commons License 2006.09.15 0 0 42
Milyen jellegü a hiba elektomos, vagy mechanikus?
Előzmény: stefiadri (41)
stefiadri Creative Commons License 2006.09.15 0 0 41

Sziasztok!

'96-os 1.8 i Xantiám bal első ablakemelője tegnap megadta magát. Bontók sorát hívogattuk, hiába. Valakinek van valami segítő ötlete?

Ja, új lenne 96(!)ezerért, de azt talán mégse.

macimoci Creative Commons License 2006.09.14 0 0 40
Majd meglátod télen!
Előzmény: vgavga (39)
vgavga Creative Commons License 2006.09.11 0 0 39
még pontosan nem mértem,  kb 7liter, városban több lehet (8?). főleg hosszutávon használom, városban keveset. 90-100-110el járok.
macimoci Creative Commons License 2006.09.08 0 0 38
Fogyasztás?
Előzmény: vgavga (37)
vgavga Creative Commons License 2006.09.07 0 0 37

Sziasztok!

 

2honapja vagyok Xantia tulaj! (1995ös 1,6 vsx)

 

Nagyon szép auto , bordo szinü nagyon tetszik!

Eddig elégedett vagyok vele!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!