Keresés

Részletes keresés

Rooger Preed Creative Commons License 2009.08.21 0 0 17482
Félpályán nem hiszem, hogy olyan egetverő dolog lenne. Mire ezek a fejlesztések megvalósulnak, addigra már 2015-öt fogunk írni. Addigra számos kívánságod teljesülni fog.

Én meg arra vagyok kíváncsi, hogy az M8 Veszprém és Lepsény közti szakaszával mi van. Vagy az is majd a 2014-2021 fejlesztési időszak része lesz?
Előzmény: Törölt nick (17481)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.21 0 0 17481

engem nem az zavar, hogy rosszul számozzák, hanem hogy egyáltalán számozzák...

 

van itt 10-20 évre való fontosabb dolog is, foglalkoznának azzal...

Előzmény: kvte (17479)
Rooger Preed Creative Commons License 2009.08.21 0 0 17480
Ha jól láttam 40 milliárd Ft lett elkülönítve erre a célra. Nem kevés projekt férne bele azt hiszem...
Előzmény: Fricy (17478)
kvte Creative Commons License 2009.08.21 0 0 17479

tervezik az M8at: http://www.nif.hu/hirek/306

 

Valahogy az M8-nál nem jönnek ki a szelvényszámok... Vagy egy hatalmas térgőrbítést is bele kell tervezni. Jelenleg 78-83 km között van kitáblázva a Duna-híd, ehhez képest:

 

- M8 gyorsforgalmi út Lepsény (M7) - Dunaújváros (30+500-89+000 km. sz.) között

- M8 gyorsforgalmi út Dunavecse (51. sz. főút) - Kecskemét (M5) (133+000-182+400 km sz.) között

Előzmény: Törölt nick (17476)
Fricy Creative Commons License 2009.08.21 0 0 17478
Ami valószínú hatékonyabb is lenne és több munkát jelentene az összes résztvevőnek.
Előzmény: Rooger Preed (17477)
Rooger Preed Creative Commons License 2009.08.21 0 0 17477
Ha tényleg kiesik az M4 nagyprojekt a KMOP-ból nem csodálkoznék, ha sok kisebb közutas projekttel töltenék fel a helyét.
Előzmény: Törölt nick (17476)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.21 0 0 17476

M31 ápdét: http://www.nif.hu/multimedia/gallery/826

 

a jani igazán felkűdhetné a csopperét, mer ezek a földi fotók elég uncsik...

 

 

tervezik az M8at: http://www.nif.hu/hirek/306

 

esetleg elkezdhetnék a 31es tervezését is, basszák meg...

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.20 0 0 17475

ez így ebben a formában...

de végülis tökmindegy, mert meg sem közelíti jópár pest megyei út forgalmát...

Előzmény: Törölt nick (17474)
attus germanicus Creative Commons License 2009.08.20 0 0 17473
Mondjuk szerintem ne a tegnap délutánt vedd alapul, az egy rendkívüli nap volt.
Előzmény: hotrod25 (17472)
hotrod25 Creative Commons License 2009.08.20 0 0 17472
Tegnap du a Hungárián/Könyves K-n 2*3 sáv fullra tele, csak a tavalyival ellentétben kamionok nem álltak a dugóban.
Előzmény: Törölt nick (17466)
attus germanicus Creative Commons License 2009.08.20 0 0 17471
Autópályáknál az EU elsősorban nem a várható forgalmat figyeli, hanem azt, hogy az európai közlekedési folyosókra esik-e az útvonal.
Megjegyzem: vasútnál hasonló: teljesen értelmetlen fejlesztésekre adnak eurómilliárdokat, hogy a tranzitot támogassák.
Előzmény: Rooger Preed (17470)
Rooger Preed Creative Commons License 2009.08.20 0 0 17470
Az M35 után elég lett volna az M85-M86 mintájára 2*2 sávos (M30, M35 detto) autóutakat építeni. Többletszolgáltatást nyújtana az is egy akármilyen 2*1 sávos főúthoz képest jelentősen olcsóbban mint egy autópálya.
Mondjuk ezeken az utakon látszik, hogy azért kapnak EU-s támogatást, hogy a tranzit könnyebben haladhasson.
Előzmény: attus germanicus (17468)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.20 0 0 17469

nekem erős kételyeim vannak, hogy a zúnijó erre a kihasználatlan luxussztrádára ad majd pénzt...

 

(vagy tuggya fene: brüsszelbe se nagyon kell importálni a hüjeséget...)

Előzmény: attus germanicus (17468)
attus germanicus Creative Commons License 2009.08.20 0 0 17468
Az M3 már most is elég üres az M35 elágazás után, ha még a nyíregyi célforgalom is kiesik róla, akkor tényleg nem marad senki. A regionális forgalom nem fog matricát venni, szóval csak a tranzit lesz az autópályán, annak meg elég lenne, ha épülne egy 2×1 sávos főút, ami elkerüli a falvakat (és ez is elsősorban a falvak miatt kéne, nem az autósok miatt).
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.20 0 0 17467

M0K építését a forgalom indokolta, M3 Nyír1 után sosem lesz ilyen.

 

már hogyne lenne!

 

egy baleset miatti pályazár esetén 1-2 óra alatt simán feltorlódna ennyi jármű... :-))

Előzmény: hotrod25 (17464)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.20 0 0 17466

eszméletlen mi volt tegnap du az M0-on a 3-31 között:  mindkét sáv fullra tele...

 

ez 1 évvel ezelőtt még a hungárián és a helyi szekérdűlő utakon volt kénytelen araszolni... :-((

Előzmény: hotrod25 (17459)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.20 0 0 17465
akkor bazi gyorsan telik az idő :(:(:( Én még arra emlékszem - ezek szerint 2008 - hogy februárban a padkát stabilizálni kellett a szar kivitelezés miatt :)
Előzmény: Hanzi13 (17451)
hotrod25 Creative Commons License 2009.08.19 0 0 17464

M0K építését a forgalom indokolta, M3 Nyír1 után sosem lesz ilyen.

 

 

hotrod25 Creative Commons License 2009.08.19 0 0 17463
M4-en 2*2 tudomásom szerint a közeljövőben, csak a Pest megyi szakaszon fog épülni Abony Nyugatig. Persze ennek a kezdését is a következő évre várom, vagy 4 éve :) A következő ütem szerintem a határtól fog Bp felé épülni, + M35 csatlakozás, és utolsóként lesz Kisújnál 2*2. Abból, hogy most csak 2*1 ben épül, a végső kiépítést én úgy 2016-ra tenném.
Előzmény: T.Pisti. (17461)
hotrod25 Creative Commons License 2009.08.19 0 0 17462

A cikkben az autópálya szükségességét ezekkel indokolja, gondolom a fontossági sorrend is ez:

 

1. gazdasági fejlődés reménye
2. elérési idők javulnak
3. tranzit nem terheli a helyi utakat/lakosokat

 

szerintem:
1. Sokak szerint csak remény marad Nyír1-től keletre 
2. kétségtelenül igaz, kérdés ér -e ennyi milliárdot
3. 4, 41 már most is nagyrészt elkerüli a lakott területeket. M49 viszont szükséges lehet

 

A forgalmi igények szóba sem kerültek, mert ebből a szempontból szükségtelen az M3 folytatása. Ezért írtam, amit írtam.

Előzmény: strangerr (17460)
T.Pisti. Creative Commons License 2009.08.19 0 0 17461
Én csak azt nem értem, hogy az M4et 2x2 sávkét fogják megépíteni, akkor miért építik meg most a Kisújszállás elkerülőt 2x1 sávon?
Előzmény: hotrod25 (17459)
strangerr Creative Commons License 2009.08.19 0 0 17460
Azért ez csak részben igaz sztem.

Az M4 azzal hogy bebukta az uniós pénzt és így PPP-s lesz, amivel valószínű hamarabb (és persze sokkal rosszabb minőségben...) készül el, mint ha maradt volna az eredeti finanszírozás.

Az M0Nyugat még a holdban van, sehogy nem áll az előkészítése

Az M2 tudtommal nincs elfelejtve, de hogy hogyan áll azt most kapásból nem tudom.
Előzmény: hotrod25 (17459)
hotrod25 Creative Commons License 2009.08.19 0 0 17459

Újabb szellem autópálya építése kezdődik:

 

http://www.epulettar.hu/cikk/4136.aspx

 

M2 bővítés, M4, M0Ny pedig vár még egy kicsit. Világos, hogy Mo-n a forgalom nagysága csak sokadrangú szempont az ap-k építésénél. 

Rooger Preed Creative Commons License 2009.08.19 0 0 17458
Az M0 M6-51 tendernek mikor lesz eredménye?
Fricy Creative Commons License 2009.08.18 0 0 17457
Előzmény: yvn (17455)
v_peti Creative Commons License 2009.08.18 0 0 17456
Na ja. De a matricát később is használtuk, tehát meg kellett venni akkor.

Előzmény: Törölt nick (17454)
yvn Creative Commons License 2009.08.18 0 0 17455
Sziasztok!

Nektek mi a véleményetek az újonnan bevezette buszsávról a Szentendrei útról az Árpád hídra felvezető felüljárón?

Engem roppant mód zavart, megmagyárzhatatlannak és felháborítónak találom.
Ezen kívül nem kis dugót okozott. :(
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.18 0 0 17454

a gugli szerint 10 perccel rövidebb... (meg az út is jobb minőségű...)

 

azonban mivel matrica kell, nem nagyon éri meg...

 

Előzmény: v_peti (17452)
Rooger Preed Creative Commons License 2009.08.18 0 0 17453
M0 M1-M6 progress report: Az Anna-hegyi pihenő környékén már látszanak favágás és minimális földmunka nyomai, bár nem úgy tűnik mintha csipkednék magukat.
v_peti Creative Commons License 2009.08.18 0 0 17452
Ha már osztrákok. Egyszer úgy gondoltuk, hogy Szombathelyről Pozsony felé Auszria felé megyünk, elkerülve a 86-ost. Hát nem sokkal jártunk jobban. Ugyanis hiába van autópálya egy darabig, van egy hosszabb szakasz, ahol csak sima országút van. De a vicces osztrákok kitáblázták autóútnak. Holott csak annyiban különbözött az országúttól, hogy kétoldalt volt 1-1 szervízút a kerékpár és traktorforgalom részére. De sem a szélessége, sem a kialakítása nem biztosította az autóút minőséget.
Igaz, odaát nincs akkora elvi különbség, mint nálunk, mert ott ugyanúgy 100-as, mint a sima országút és nincs 20 km-es sebességkülönbség, ami miatt nálunk csak olyan utakat tábláznak ki így, ami tényleg olyan jellegű.

Előzmény: Törölt nick (17408)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!