Előre is kössz skacok!!! Kivettem a pótkereket,ez simán ment!!!!!:-) Megtaláltam az MPM-et de nem tudom vagy merem lehúzni a csatit!!! amúgy tök száraz minden ott ,és nem látok rajta semmit kült! Folytatás????
ERGEBNIS: 1 Fehler im Fehlerspeicher ! -------------------------------------------------------------
30EA 0x30EA DeNox-Katalysator, verschwefelt
Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 40 Kilometerstand 23016 km Motordrehzahl 1184.00 rpm Geschwindigkeit 4.00 km/h Abgastemperatur hinter Katalysator Bank 2 192.00 °C gespeicherte Schwefelmasse im Katalysator 1351.68 mg
Schwefelbelastung zu hoch Testbedingungen erfüllt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Diagnose läuft nicht Zyklus-Flag gesetzt kein Fehler durch Tester MIL aus Fehler in Entprellphase
Szia.Ha az MPM modul behal beázik akkor más sem kap tápot,ha csak a rádiód és a központi kijelződ fagyott le akkor az sztem inkább CCC vagy M-ask vezérlő hiba lesz attól függően hogy kis "kijelzős" vagy nagy "kijelzős" az autód.Üdv.
Szia. Nézz be a pótkereked alá.Találsz ott 1-2 modult.Az egyikre MPM van irva.Csatlakozó lehúz, nem oxidált?Bele is nézhetnél, nincs e beázva. Vizet szoktak kapni, szétrohadnak, a leirt problémát okozzák. Persze ez csak tipp.
Segítene valaki???? Egy E60 525d-m van 2005-ös.Már jó ideje olyan probléma áll fenn h a display teljesen rendszertelenül kifagy és újraindul,valamikor egyből,de van h egy órára semmi. Elég zavaró.Progi frissités nem segített rajta. Egy hete pedig teljesen kikapcsolt,teljes sötétség uralkodik,ami elég szar úgye mert elég sok mindent lehet ott kezeleni.Rádió sincs,így lehet hallgatni a gyönyörű sor 6-ot:-) Valaki beszélt a feszszabályzó hibákról is............. Lécci valaki segítsen
Már a 90-es években is volt 25d és 30d Klappensteuerung nélkül.
Akkoriban ( az E39 összes változata, egészen a gyártás befejezéséig ) kizárólag automata váltóval szerelt modelleknél alkalmazták a Klappensteuerung-os szívósorokat. Manuális váltóval szerelt kocsinál nem volt, mivel nem volt rá szükség sem emisszió, sem nyomatékoptimalizálási okokból sem.
Egyszerűen arról van szó, hogy minden egyes motorkód, minden egyes variánskódolása eltérő emissziós és nyomatékoptimalizálási jellemzővel bír.
Az E60 LCI 25d motorja az egyetlen kivétel a szériában, ami a Klappensteuerung nélkül is teljesíti a szigorú normákat és optimális nyomatékgörbe hozható létre mind a normál, valamint az SA205 variánskódú motorszoftver esetében.
Ismerősöm Bécsbe hordja a Lexusát állandóan szervízre, többnyire tréleren! És érdekes a szerelők mosolyogva zárás után BMW-vel Mercivel mennek haza. Eszement szar a Lexus.
TOTALCAR NÉPITÉLET!!!! Érdemes a Lexust megnézni ott!!
amúgyis durva 30ezernél többet mennek, a márkaszervízben ellopják (tisztelet a kivételnek ahol nem) az olajat, és szarabbat kapsz, és a helyi klíma (nedvesebb/hidegebb/melegebb, stb), dízel olaj, és egyéb miatt máshogy/jobban kokszolódik az olaj, ami lerakódik, eleve elkezdi gyengíteni a műanyagokat, de ezen kívül a lerakódás terheli a flap-et és amikor miatta nem tud mozogni, egyszercsak eltörik.
Én értelek. De ezek a lerakódások és kokszolódások mindig jelen vannak, tehát számolni kell velük. A 30e-res olajcsere periódust a gyár találta ki, nem a vásárlók. Erőltetik az EGR-t az emisszió miatt, ez is rossz, de jogszabály kötelezi a gyártót erre. Szóval ha lerakódások vannak, és megszorul, majd eltörik ez a szelep, akkor ez egy gyenge és elhibázott pont, amit ha erősebbé tennénk (más anyag választása, esetleg nagyobb méretek), a hiba megszűnne. Más autógyárak ezt a problémát úgy tűnik meg tudták oldani.
Arra kérek mindenkit, hogy ha arról beszélünk, hogy szar valami a BMW-n, azt ne személyes sértésként élje már meg senki.
Az Audinak is volt úgy ahoyg szar az egész konstrukciója, pl. mikor kitalálták, hogy a vezérműtengely csőből legyen és a bütyköket úgy hegesszék rá.
Errôl Steeef-et kéne kérdezned, ô van otthon a dízelekben. Egy biztos, így nem maradhat. (Az állandóan nyitott szelepeknél az alacsony fordulatszámoknál kormol, és állandóan zártaknál viszont a magasabb fordulatszám-tartományokban, tehát egyik sem jó.)
szóval ne mondjuk már egy elbaszott dologra azt hogy ez direkt ilyen.
és ha van valaki aki azt mondja hogy sebaj megoldjuk akkor ne köpjük már szemen csak azért mert használja az agyát.
aki meg inkább fizett és azt mondja hogy haha dejóóó nekem bármelyik percben széthullhat hivatalosan is a bmw motorom( mert ez direkt ilyen ugye) azt csak sajnálni lehet.