Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

RoadKing Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4556
Ja és abszolút vegyes használat,és kis kijelzőm van!!!!
Előzmény: Törölt nick (4554)
RoadKing Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4555
Előre is kössz skacok!!!
Kivettem a pótkereket,ez simán ment!!!!!:-)
Megtaláltam az MPM-et de nem tudom vagy merem lehúzni a csatit!!!
amúgy tök száraz minden ott ,és nem látok rajta semmit kült!
Folytatás????
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4554
Ha a powermodul rendben, a biztosíték a fejegység seggén is megérne egy pillantást.

Más: ezt a hibát okozhatja a túlnyomorészt városi, rövidtávú használat?

-------------------------------------------------------------

ERGEBNIS: 1 Fehler im Fehlerspeicher !
-------------------------------------------------------------

30EA 0x30EA DeNox-Katalysator, verschwefelt

Fehlerhäufigkeit: 1
Logistikzähler : 40
Kilometerstand 23016 km
Motordrehzahl 1184.00 rpm
Geschwindigkeit 4.00 km/h
Abgastemperatur hinter Katalysator Bank 2 192.00 °C
gespeicherte Schwefelmasse im Katalysator 1351.68 mg

Schwefelbelastung zu hoch
Testbedingungen erfüllt
Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Diagnose läuft nicht
Zyklus-Flag gesetzt
kein Fehler durch Tester
MIL aus
Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 30 EA 61 04 00 00 01 28 0B 3D 25 04 0C 21 00 00
00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
=============================================================

Előzmény: cdl1 (4550)
cdl1 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4553
Ezt könnyen ellenőrizheti még Ő is, legalább valamerre elindulhat.
Meglátjuk...
Előzmény: Steeef (4552)
Steeef Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4552
Szia.Ha az MPM modul behal beázik akkor más sem kap tápot,ha csak a rádiód és a központi kijelződ fagyott le akkor az sztem inkább CCC vagy M-ask vezérlő hiba lesz attól függően hogy kis "kijelzős" vagy nagy "kijelzős" az autód.Üdv.
Előzmény: cdl1 (4550)
Steeef Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4551
Szia.Mikor küldted??? mert sajnos nem kaptam meg:(
Előzmény: bmw 5 (4549)
cdl1 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4550
Szia.
Nézz be a pótkereked alá.Találsz ott 1-2 modult.Az egyikre MPM van irva.Csatlakozó lehúz, nem oxidált?Bele is nézhetnél, nincs e beázva.
Vizet szoktak kapni, szétrohadnak, a leirt problémát okozzák.
Persze ez csak tipp.
Előzmény: RoadKing (4548)
bmw 5 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4549
Szia Steeef!

Küldtem Neked egy email-t,ha időd engedi légyszíves nézd meg!
Köszönöm..

Üdv
Előzmény: Steeef (4542)
RoadKing Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4548
Sziasztok!

Segítene valaki????
Egy E60 525d-m van 2005-ös.Már jó ideje olyan probléma áll fenn h a display teljesen rendszertelenül kifagy és újraindul,valamikor egyből,de van h egy órára semmi.
Elég zavaró.Progi frissités nem segített rajta.
Egy hete pedig teljesen kikapcsolt,teljes sötétség uralkodik,ami elég szar úgye mert elég sok mindent lehet ott kezeleni.Rádió sincs,így lehet hallgatni a gyönyörű sor 6-ot:-)
Valaki beszélt a feszszabályzó hibákról is.............
Lécci valaki segítsen
LBP525d Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4547
Még azt szeretném megkérdezni hogy az eredeti gyári Féktárcsák,betétek,lengéscsillapitók milyen márkajuak?
Oli
LBP525d Creative Commons License 2009.05.07 0 0 4546
grazie.
Come va?non ti vedo da un sacco di tempo:)
Előzmény: G.Gambino (4545)
G.Gambino Creative Commons License 2009.05.07 0 0 4545

Ciao,

 

 

Keresd Bömbölőt az E39 topikban, ő megoldja 5 perc alatt.

 

 

G.  

Előzmény: LBP525d (4544)
LBP525d Creative Commons License 2009.05.07 0 0 4544
Köszönöm a választ.
azt szeretném még kérdezni hogy mire kell ügyelni és milyen tipusú izzó kell?
köszi

Oli
Előzmény: Steeef (4488)
Steeef Creative Commons License 2009.05.07 0 0 4543
Maszi! Vigyázz magadra és kellemes időtöltést!!! Üdv
Előzmény: maszibmw (4540)
Steeef Creative Commons License 2009.05.07 0 0 4542

Szevasz.Igen otthon üzemeltetünk családi vállalkozásként egy dízel szervizt cirka 25 éve.

Üdv.

Előzmény: docgoyo (4541)
docgoyo Creative Commons License 2009.05.06 0 0 4541

Te, Steef! Te miért vagy otthon dízelekben? Netalán van szervízed is?

 

Előzmény: Törölt nick (4530)
maszibmw Creative Commons License 2009.05.06 0 0 4540

Kedves Fórumtársak !

 

Hajnalban elutazom külföldre május 15.éig, addig is jó fórumozást mindenkinek.

 

Üdv, Jani

bmw 5 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 4539
Szia

Köszi.. Ok
Előzmény: Törölt nick (4530)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.06 0 0 4538
Csodák nincsenek.
Előzmény: maszibmw (4537)
maszibmw Creative Commons License 2009.05.06 0 0 4537

Ez ebben a formában nem igaz.

 

Már a 90-es években is volt 25d és 30d Klappensteuerung nélkül.

Akkoriban ( az E39 összes változata, egészen a gyártás befejezéséig ) kizárólag automata váltóval szerelt modelleknél alkalmazták a Klappensteuerung-os szívósorokat. Manuális váltóval szerelt kocsinál nem volt, mivel nem volt rá szükség sem emisszió, sem nyomatékoptimalizálási okokból sem.

 

Egyszerűen arról van szó, hogy minden egyes motorkód, minden egyes variánskódolása eltérő emissziós és nyomatékoptimalizálási jellemzővel bír.

Az E60 LCI 25d motorja az egyetlen kivétel a szériában, ami a Klappensteuerung nélkül is teljesíti a szigorú normákat és optimális nyomatékgörbe hozható létre mind a normál, valamint az SA205 variánskódú motorszoftver esetében.

 

Üdv, Jani

 

Előzmény: Piri (4529)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.05.06 0 0 4536

Ismerősöm Bécsbe hordja a Lexusát állandóan szervízre, többnyire tréleren! És érdekes a szerelők mosolyogva zárás után BMW-vel Mercivel mennek haza. Eszement szar a Lexus.

TOTALCAR NÉPITÉLET!!!! Érdemes a Lexust megnézni ott!!

Bazsa 525d Creative Commons License 2009.05.06 0 0 4535

Laxus?? 8 év múlttal? Német koppintással 430LS (430 mint a merci S mint a merci...)

Egy bóvli távolkeleti merci koppintás....

Mi az a lexus???

ilyen idióta miért jár BMW fórumra? Rizsrakéta buzi

Előzmény: 525tds tuoring (4521)
Rumcice Creative Commons License 2009.05.06 0 0 4534

amúgyis durva 30ezernél többet mennek, a márkaszervízben ellopják (tisztelet a kivételnek ahol nem) az olajat, és szarabbat kapsz, és a helyi klíma (nedvesebb/hidegebb/melegebb, stb), dízel olaj, és egyéb miatt máshogy/jobban kokszolódik az olaj, ami lerakódik, eleve elkezdi gyengíteni a műanyagokat, de ezen kívül a lerakódás terheli a flap-et és amikor miatta nem tud mozogni, egyszercsak eltörik.

 

Én értelek. De ezek a lerakódások és kokszolódások mindig jelen vannak, tehát számolni kell velük. A 30e-res olajcsere periódust a gyár találta ki, nem a vásárlók. Erőltetik az EGR-t az emisszió miatt, ez is rossz, de jogszabály kötelezi a gyártót erre. Szóval ha lerakódások vannak, és megszorul, majd eltörik ez a szelep, akkor ez egy gyenge és elhibázott pont, amit ha erősebbé tennénk (más anyag választása, esetleg nagyobb méretek), a hiba megszűnne. Más autógyárak ezt a problémát úgy tűnik meg tudták oldani.

 

Arra kérek mindenkit, hogy ha arról beszélünk, hogy szar valami a BMW-n, azt ne személyes sértésként élje már meg senki.

 

Az Audinak is volt úgy ahoyg szar az egész konstrukciója, pl. mikor kitalálták, hogy a vezérműtengely csőből legyen és a bütyköket úgy hegesszék rá.

Előzmény: Gugu_m (4516)
xwxw Creative Commons License 2009.05.06 0 0 4533
Ennek esetleg valaki utána tudna nézni valaki aki hozzáértő? Ez biztosan hasznára volna mindenkinek.
Előzmény: Törölt nick (4531)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.06 0 0 4532
terveztek már szar motort a bmw-nél is amit még ki is adtak.

Te viszont még semmilyet.
Előzmény: 525tds tuoring (4517)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.06 0 0 4531
Talán mert idôközben sikerült megoldani máshogy, és mert talán ennek megfelelôen a vezérlésen is változtattak.
Előzmény: Piri (4529)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.06 0 0 4530
Errôl Steeef-et kéne kérdezned, ô van otthon a dízelekben. Egy biztos, így nem maradhat.
(Az állandóan nyitott szelepeknél az alacsony fordulatszámoknál kormol, és állandóan zártaknál viszont a magasabb fordulatszám-tartományokban, tehát egyik sem jó.)
Előzmény: bmw 5 (4514)
Piri Creative Commons License 2009.05.06 0 0 4529
érdekességképpen ebben a motorváltozatban már eltűnt a pillangószelep!

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NX52&mospid=50104&btnr=11_3957&hg=11&fg=40





Előzmény: 525tds tuoring (4526)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.05.06 0 0 4528

szóval ne mondjuk már egy elbaszott dologra azt hogy ez direkt ilyen.

és ha van valaki aki azt mondja hogy sebaj megoldjuk akkor ne köpjük már szemen csak azért mert használja az agyát.

aki meg inkább fizett és azt mondja hogy haha dejóóó nekem bármelyik percben széthullhat hivatalosan  is a bmw motorom( mert ez direkt ilyen ugye) azt csak sajnálni lehet.

Előzmény: 525tds tuoring (4527)
525tds tuoring Creative Commons License 2009.05.06 0 0 4527

nekem se kellene BMW-n kívül más mert van benne valami amit nem igazán kell és lehet megfogalmazni annak aki igazi autos.

 

Előzmény: grbv (4525)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!