Valójában egyáltalán nem foglalkoztatott a téma, csak korábban annyit mértem hogy most adta magát a lehetőség egy nagyjából homogén összehasonlításra. Még emlékszem milyen mosoly volt az arcomon a program feltöltése utáni időszakban így ha lassabb vagy gyengébb lenne az autó akkor is elégedett lennék.
Amúgy meg nagyon keveset használom a bravot és azt is itt helyben így aztán akár egy 1,2-es 60 lovas punto is lehetne azt sem venném észre. :-)
Sztem akkor kell évente, vagyis inkább 10 e km-ként, ha sok a város. Meg ha úgy használod, ahogy én. :-D
Egyébként, engem nem érdekelt, mit ír a manual, tudtam, hogy 10 ezresével fogom cseréltetni, én ettől vagyok nyugodtabb. Meg azért megijeszt az olaj színe, már pár ezerrel is elég sötét lesz mindig. Bár én ugye hajtom, sok a magas fordulat.
Köszönöm... :-)
Ezek szerint még a 17-es kerekekkel is érezhetően, akarom mondani mérhetően jobb a módosított progi.
Nem véletlen, hogy még mindig nagyon tetszik nekem is.
Ha visszanézed, valamikor 2.5éve mértük padon a gyári konfigokat es bizony bőven 2e fordulat fölött kezdtek normális nyomatékot produkálni.
Az a program, amely néhányunknak a kocsin van, érzetre jóval kisebb fodulaton kezd. "élni".
Arra kérdeztem rá a cartársnál, hogy mit mutatnak a számok és milyen chipesből átülve.
A 16os és 17es kerék között nagyon érezni a különbséget.
Jó tudom nem ez érdekel ;-)
Szóval nagyon érezhető a különbség a két program között. A gyári sokkal erősebbnek tűnik mert az hátba vágós. 2500 után kezd el tolni és akkor nagyon. A mi programunk ahhoz képest már 2000 alatt megindul és végig egyenletesen tol.
Most ugyan annyi benzinnel és teljesen ugyan azon az úton (azonos hőmérséklet stb) mellett az enyém 17es keréken a gyári autó 16-oson 80-120
Én évente cserélem, mindig ősszel, kb 15e km jön össze ennyi idő alatt. Valahogy jobban szeretem, ha gyakorlatilag friss olaj van benne a nagy hidegekben.