Köszönöm a segítséget majd ott keresgélek ! Nem tudom mi van azokkal a vasakkal azokról én még 1991-ben amikor elsős gyakorlati éveimet töltöttem egy helyi autószerelőnél akkor hallottam és találkoztam is a gazdijával és láttam is a vonatról mivel ott volt a sínek mellett ! Ha jól emlékszem még akkoriban eltűntek onnan 1995-ig bezárólag !
Amit én találtam az nem a környékünkön van , sajna !
Jani mit találtál ??? ott nálatok sok évvel ezelőtt volt kettő a sínek mellet de az ember kicsit hibás volt nem bírtam megvenni tőle .homok.?nem tudod mi lett azokkal ?
Az alváz jobb oldali hossztartóján . Ha szembe állsz a kocsival , akkor a bal kézzel megérinteted az olajszűrőt ( amin egyébként a motorszám található ) , no , az amellett futó alvázfelületen kellene lenni a számnak is . A Feliciáknak , ahogy az Octáviáknak is megegyezik ez a két szám . Ha nem , akkor már valamelyiket cserélték . 1960- ig hat számjegyű volt ez a szám , 1961 - től hét jegyűek lettek úgy , hogy az Octaviák száma elé egy 1-es került , az Octavia Superek elé egy 2-es , a Feliciák elé egy 3-as .
Érdeklődni szeretnék, hogy meg tudná-e valaki mondani , a régi Felíciáknak hol van az alvázszáma esetleg fényképpel mellékelve hogy könnyebben megtaláljam !!
A leggyakoribb színek a "koral red" 7850, ami valójában élénk narancs a "brillant ornage" 7845 és az "oriental orange" 7397.
Az enyém Sport organge 7855-ös kóddal (lenne gyárilag):
Nem tudni, hogy ezek a CSN kódok milyen RAL kódnak felelnek meg, ezért biztos, ami biztos, amikor helyreállították a fiuk az autót "Gulf narancsot" alkalmaztak, ez könnyen kikeverhető, pótolható szín, mai napig készül ilyen színben pl. Porsche.
Motorhoz nagyjából van. Fék cuccok már keservesebbek, díszlécek kis kiegészítők nincsenek. Futóműhöz van, de már nem gördülékeny a beszerzése. A motor valamelyest hasonlít a 105-höz. A régi gyári alkatrészek sokszor selejtek és csak rábaszik vele az ember.
Tudna valaki pár mondatot írni nekem arról, hogy milyen alkatrész ellátása van egy s100-nak? Mi az kb. ami egyezik a 105-el, és ami nem, mennyire problémás beszerezni? (Forgatom a fejemben, hogy beszerzek egyet, de előbb tudni szeretném, mire számítsak.)
Üdv a veterános kollegáknak! Segítséget szeretnék kérni egy 1959es Skoda Octavia felújításához. Ausztriában készül az autó és képtelenek beazonosítani a gyári színét mert annyira le van mattulva. Világoszöld az autó, a gyári színkódja 7039. Sajnos ez alapján nem tudják kikeresni. Kérem ha valakinek megvan az ehhez való RAL szám vagy van olyan eredeti festésű alkatrésze ami mintának alkalmas lenne segítsen.
Jah, azt nem tudom, változott-e, de akkoriban mindenkinek feltűnt, hogy az összes sajtóanyagban, poszteren, idővonalon a "farmotoros korszak" gyakorlatilag ki lett hagyva, a típusok képei a 440-Octavia vonal után a '95-ös Feliciával folytatódott, mintha a 60-as évektől kezdve 95-ig nem gyártottak volna autót...
Kb. 10 éve járatm MB-ban, a múzeumban, akkor sem volt kiállítva az összes típus. Ha jól tudom, időszakosan forgatják a kiállított autókat, hogy milyen tematika szerint, az nem világos, de tuti, hogy van a múzeumnak egy szép zöld (türkiz?) és egy piros Feliciája, ezek 2004-ben ki voltak állítva.
Amikor olvastam az új kiállítási metódusról (polcrendszer), nekem is elkerekedett a szemem: miből gondolják, hogy a felső polcra tett autó padlólemeze érdekes lesz a látogatóknak...?
Ebből a szempontból az Audi Múzeum hasonló, de sokkal jobb koncepció: körbeforgó páternoszteron vannak az ikonikus típusok.