Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

RoadKing Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4579
Mondjuk egy fogyasztás!!Szervízköltségen hoz vissza a benzines vagy abszolút mind1!
Állítolag egy nagyon jól sikerült motor lett ez.
Én is dízel párti vagyok,de rá akarnak egy ilyen típusra beszélni!Kedvező az ára ,és mondjuk 3 évre veszek mindig autót,és erre az időre csinálok költségvetést,persze a vezetési élményt is belevéve!
Később lesz ám kérdésem az 525d-ről:-)
Előzmény: Steeef (4577)
tompo_2.0A Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4578
Thx! Ilyet gondoltam.
Előzmény: Törölt nick (4563)
Steeef Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4577
Mire vagy kiváncsi Vele kapcsolatban?? Már mentem Vele de nem egy nagy szám, bár nagy teljesítményű motor de nyomatékszegény sajnos.Bár én amugy sem rajongok a benzinesekért.
Előzmény: RoadKing (4576)
RoadKing Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4576
Kösszi!!!!
Nagyon profi vagy,még1x kössz!!!
Esteleg az új X5 3.0i 272le-ről van valakinek tapasztalata?????
Előzmény: Steeef (4575)
Steeef Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4575

Kippantittós,csak vigyázz ne nyomd meg a dekorlécet (pls ne csaavrhúzóval nyúlj alá hanem vmi lapos műanyaggal)

Üdv.

Előzmény: RoadKing (4573)
cuores Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4574

Köszi mindkettőtöknek!

Megcsináltam és most már nem is jelez!

 

 

Előzmény: ps3peter (4570)
RoadKing Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4573
Remélem nem feküdt meg az egész!Nem örülnék neki!
Holnap viszem be ,majd jelzem mi volt a gond!
Lehetne még egy kérdésem?
Felnyomták a kocsim,úgy h betörték a vezetőoldali ablakot,azóta a bal szellőzőbe vannak üvegdarabok amik rezegnek elég idegesítően!H lehet ezt lepattintani????

Előzmény: Steeef (4571)
mdiesel Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4572

Kedves Steeef!

 

Itt is megköszönöm a válaszod, + küldtem válaszlevelet is, mert van még 1-2 kérdésem ezzel kapcsolatban.

 

Üdv!

Előzmény: Steeef (4567)
Steeef Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4571

megnyomod az I-drive gombot lefele <I>

fejléc sorban lesz egy olyan hogy einstellungen/setup

azon belül fahrzeug einstellungen

ezen belülk a fejléc sorban licht-reifen pannen RPA-illetve türverriegelung

RPA-t választod ki!!!

ha rányomtál akkor alul lesz egy olyan hogy reifen druck einstellungen

megkérdezi akarod-e inicializálni Te "ja/yes"-t mondasz neki és ezután

elvileg eltűnik a defekt jelzésed!!!!

üdv

Előzmény: cuores (4569)
ps3peter Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4570
Német menüvel:

1. Autót beindítod
2. "i" menü
3. "Einstellung Fahrzeug"
4. "RPA"
5. "Reifendruck setzen"
6. "ja"


Előzmény: cuores (4569)
cuores Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4569

Huu, de laikus vagyok!

Hogy inicializáljam?

 

köszi

Előzmény: Steeef (4568)
Steeef Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4568

Semmi pillanatnyi elmezavar a járműben:)

Ha valóban nincs defekted és a nyomások egyformák akkor inicializáld újra a keréknyomást és mehetsz vele tovább.

Üdv.

Előzmény: cuores (4566)
Steeef Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4567

Mdiesel küldtem egy e-mailt priviben mi a véleményem a problémádról.

Üdv.

Előzmény: mdiesel (4561)
cuores Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4566

Sziasztok!

Teljesen sík úton haladtam, egyszercsak kiírta hogy "reifenpanne", megálltam megnéztem a kerekeket, semmi, ellenőriztem a nyomást, egy tizedet se csökkent, eltelt fél nap, semmi nyomáscsökkenés, de a hibajelzést folyamatosan adja. Mi lehet ez?

 

köszi

Steeef Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4565

Szevasz.Véleményem szerint ezt az alkatrészt kell kicserélni

11 12 7 806 196

 

Ez egy y elágazás a víztérben ami a hengerfejre van csavaraozva a szívósor alatt, el szokott repedni hosszában.Üdv.

Előzmény: bazsi33 (4564)
bazsi33 Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4564
Sziasztok.Folyik a hűtővizem a szivosor alatt a,szerintetek mi lehet?E60 525d 2004.Utána kellet hogy öntsek vagy 1,5 litert.
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4563
(külsô, nem felsô, bocs)

A takaró ilyen, a fólia meg csak egy csík. Viszont nem látszik.


Előzmény: Törölt nick (4562)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4562
Van átlátszó gyári fólia a felsô peremre, 25 EUR (51 14 0 403 591, nem M-es), nem tétel.
Csomagtartóban rögzíthetô, kihajtható takaró (51 47 0 416 736) is van, az drágább, 40 EUR körül.
Előzmény: tompo_2.0A (4558)
mdiesel Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4561

Sziasztok!

 

Egy kis segítség kellene nekem. E60 530d-m van, 2004-es, 108e km-rel. Mióta megvan (2 év - 84e km óta) különös jelenséget produkál. Mikor eléri az üzemi hőmérsékletet, fura, búgó hangja lesz a motornak, mélyebb kipufogóhang (?) kíséretében, és érezhetően teljesítményt veszít az alsóbb furdulatszámtartományon (alap - 2000között), ám ahol dolgozik a turbó, onnan húz rendesen, viszont ha alsóbb tartományban mész vele, jobban kell nyomni neki, ott nem akar menni.

 

Még annyit figyeltem meg, hogy ha ilyenkor leállítom, akkor az egész kipufogórendszer erősen kattog pár percig, illetve a jelenség kezdetekor az alsóbb ford. tarományban néha megragad/remeg az autó egy adott fordulatszámon (1600-1700 körül, ha tartósan abban a tartományban megyek) ja és ilyenkor az alapjáratnál is érezhető remegés, nem jár egyenletesen.

 

Érdekes módon, amikor még csak nagyjából bemelegedett akkor tökéletesen megy, de ha terhelve van és jól (vagy túl) bemelegszik, akkor rögtön jön ez a jelenség. Voltam vele márka/nem márkaszervízben, nem tudnak segíteni, mivel nem ír semmit az autó.

 

Baromira szeretem, és nagyon is vigyázok rá (rendes olajat kap 15eként, szűrőket is az előirt intervallum felénél kapja..stb) és nem szeretném eladni, de idegesít a dolog nagyon.

 

Megfigyeltem direkt: olajfogyasztás nincs, üzeanyagfogyasztás ok (9l), hűtővíz ok....

 

Van valakinek ötlete? BMW szervízzel azon gondokodunk, hogy szétkapjuk az egész motort, hátha találunk valamit. Ötletek? Milyen irányba lehetne elindulni?

 

Előre is köszönöm válaszotokat!

Steeef Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4560

Sajnos ha maga a fejegység feküdt meg akkor az nem lesz olcsó dolog.

Erhöhete Batterieentladung-ot ír neked reggelente ami nem túltöltött akksi hanem töltöttségi szint alatt van pont ellenkezője.Üdv.

Előzmény: RoadKing (4559)
RoadKing Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4559
Akkor az lesz! Amúgy még szokott olyat csinálni -mondjuk nem túl gyakran- h a reggeli indításnál akksi túltöltöttséget ír!

Azért kössz
Előzmény: Steeef (4557)
tompo_2.0A Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4558
Létezik valami gumi borítás az E61 hátsó lökösére, hogy a csomagtartóból kivett cuccokkal ne a fényezést karistolja?, tud valaki ilyesmit?
Steeef Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4557

A következő hogy diagnosztikai műszerrel kell vizsgálni.

Mást nem nagyon tudsz tenni mint szakszervizbe viszed.Üdv.

Előzmény: RoadKing (4556)
RoadKing Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4556
Ja és abszolút vegyes használat,és kis kijelzőm van!!!!
Előzmény: Törölt nick (4554)
RoadKing Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4555
Előre is kössz skacok!!!
Kivettem a pótkereket,ez simán ment!!!!!:-)
Megtaláltam az MPM-et de nem tudom vagy merem lehúzni a csatit!!!
amúgy tök száraz minden ott ,és nem látok rajta semmit kült!
Folytatás????
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4554
Ha a powermodul rendben, a biztosíték a fejegység seggén is megérne egy pillantást.

Más: ezt a hibát okozhatja a túlnyomorészt városi, rövidtávú használat?

-------------------------------------------------------------

ERGEBNIS: 1 Fehler im Fehlerspeicher !
-------------------------------------------------------------

30EA 0x30EA DeNox-Katalysator, verschwefelt

Fehlerhäufigkeit: 1
Logistikzähler : 40
Kilometerstand 23016 km
Motordrehzahl 1184.00 rpm
Geschwindigkeit 4.00 km/h
Abgastemperatur hinter Katalysator Bank 2 192.00 °C
gespeicherte Schwefelmasse im Katalysator 1351.68 mg

Schwefelbelastung zu hoch
Testbedingungen erfüllt
Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert
Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Diagnose läuft nicht
Zyklus-Flag gesetzt
kein Fehler durch Tester
MIL aus
Fehler in Entprellphase

Fehlercode: 30 EA 61 04 00 00 01 28 0B 3D 25 04 0C 21 00 00
00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
=============================================================

Előzmény: cdl1 (4550)
cdl1 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4553
Ezt könnyen ellenőrizheti még Ő is, legalább valamerre elindulhat.
Meglátjuk...
Előzmény: Steeef (4552)
Steeef Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4552
Szia.Ha az MPM modul behal beázik akkor más sem kap tápot,ha csak a rádiód és a központi kijelződ fagyott le akkor az sztem inkább CCC vagy M-ask vezérlő hiba lesz attól függően hogy kis "kijelzős" vagy nagy "kijelzős" az autód.Üdv.
Előzmény: cdl1 (4550)
Steeef Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4551
Szia.Mikor küldted??? mert sajnos nem kaptam meg:(
Előzmény: bmw 5 (4549)
cdl1 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4550
Szia.
Nézz be a pótkereked alá.Találsz ott 1-2 modult.Az egyikre MPM van irva.Csatlakozó lehúz, nem oxidált?Bele is nézhetnél, nincs e beázva.
Vizet szoktak kapni, szétrohadnak, a leirt problémát okozzák.
Persze ez csak tipp.
Előzmény: RoadKing (4548)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!