Mondjuk egy fogyasztás!!Szervízköltségen hoz vissza a benzines vagy abszolút mind1! Állítolag egy nagyon jól sikerült motor lett ez. Én is dízel párti vagyok,de rá akarnak egy ilyen típusra beszélni!Kedvező az ára ,és mondjuk 3 évre veszek mindig autót,és erre az időre csinálok költségvetést,persze a vezetési élményt is belevéve! Később lesz ám kérdésem az 525d-ről:-)
Mire vagy kiváncsi Vele kapcsolatban?? Már mentem Vele de nem egy nagy szám, bár nagy teljesítményű motor de nyomatékszegény sajnos.Bár én amugy sem rajongok a benzinesekért.
Remélem nem feküdt meg az egész!Nem örülnék neki! Holnap viszem be ,majd jelzem mi volt a gond! Lehetne még egy kérdésem? Felnyomták a kocsim,úgy h betörték a vezetőoldali ablakot,azóta a bal szellőzőbe vannak üvegdarabok amik rezegnek elég idegesítően!H lehet ezt lepattintani????
Teljesen sík úton haladtam, egyszercsak kiírta hogy "reifenpanne", megálltam megnéztem a kerekeket, semmi, ellenőriztem a nyomást, egy tizedet se csökkent, eltelt fél nap, semmi nyomáscsökkenés, de a hibajelzést folyamatosan adja. Mi lehet ez?
Van átlátszó gyári fólia a felsô peremre, 25 EUR (51 14 0 403 591, nem M-es), nem tétel. Csomagtartóban rögzíthetô, kihajtható takaró (51 47 0 416 736) is van, az drágább, 40 EUR körül.
Egy kis segítség kellene nekem. E60 530d-m van, 2004-es, 108e km-rel. Mióta megvan (2 év - 84e km óta) különös jelenséget produkál. Mikor eléri az üzemi hőmérsékletet, fura, búgó hangja lesz a motornak, mélyebb kipufogóhang (?) kíséretében, és érezhetően teljesítményt veszít az alsóbb furdulatszámtartományon (alap - 2000között), ám ahol dolgozik a turbó, onnan húz rendesen, viszont ha alsóbb tartományban mész vele, jobban kell nyomni neki, ott nem akar menni.
Még annyit figyeltem meg, hogy ha ilyenkor leállítom, akkor az egész kipufogórendszer erősen kattog pár percig, illetve a jelenség kezdetekor az alsóbb ford. tarományban néha megragad/remeg az autó egy adott fordulatszámon (1600-1700 körül, ha tartósan abban a tartományban megyek) ja és ilyenkor az alapjáratnál is érezhető remegés, nem jár egyenletesen.
Érdekes módon, amikor még csak nagyjából bemelegedett akkor tökéletesen megy, de ha terhelve van és jól (vagy túl) bemelegszik, akkor rögtön jön ez a jelenség. Voltam vele márka/nem márkaszervízben, nem tudnak segíteni, mivel nem ír semmit az autó.
Baromira szeretem, és nagyon is vigyázok rá (rendes olajat kap 15eként, szűrőket is az előirt intervallum felénél kapja..stb) és nem szeretném eladni, de idegesít a dolog nagyon.
Megfigyeltem direkt: olajfogyasztás nincs, üzeanyagfogyasztás ok (9l), hűtővíz ok....
Van valakinek ötlete? BMW szervízzel azon gondokodunk, hogy szétkapjuk az egész motort, hátha találunk valamit. Ötletek? Milyen irányba lehetne elindulni?
Előre is kössz skacok!!! Kivettem a pótkereket,ez simán ment!!!!!:-) Megtaláltam az MPM-et de nem tudom vagy merem lehúzni a csatit!!! amúgy tök száraz minden ott ,és nem látok rajta semmit kült! Folytatás????
ERGEBNIS: 1 Fehler im Fehlerspeicher ! -------------------------------------------------------------
30EA 0x30EA DeNox-Katalysator, verschwefelt
Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 40 Kilometerstand 23016 km Motordrehzahl 1184.00 rpm Geschwindigkeit 4.00 km/h Abgastemperatur hinter Katalysator Bank 2 192.00 °C gespeicherte Schwefelmasse im Katalysator 1351.68 mg
Schwefelbelastung zu hoch Testbedingungen erfüllt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Diagnose läuft nicht Zyklus-Flag gesetzt kein Fehler durch Tester MIL aus Fehler in Entprellphase
Szia.Ha az MPM modul behal beázik akkor más sem kap tápot,ha csak a rádiód és a központi kijelződ fagyott le akkor az sztem inkább CCC vagy M-ask vezérlő hiba lesz attól függően hogy kis "kijelzős" vagy nagy "kijelzős" az autód.Üdv.
Szia. Nézz be a pótkereked alá.Találsz ott 1-2 modult.Az egyikre MPM van irva.Csatlakozó lehúz, nem oxidált?Bele is nézhetnél, nincs e beázva. Vizet szoktak kapni, szétrohadnak, a leirt problémát okozzák. Persze ez csak tipp.