Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

G.Gambino Creative Commons License 2009.05.11 0 0 4585

Kemény... A 4 hengeresek elnevezésére utaló "fűnyíró" elnevezés mellé újat kell kitalálnunk. :) Mi lesz az, "dongó", azaz vespa. :) 

Nem is lenne egyébként ezzel a hengercsökkentéssel gond, ha a környezetvédelem állna ennek a sztorinak a hátterében. De félek Tőle, hogy egész csak arról szól, hogy olcsóbb gyártási költségek mellett, pusztán a nagyobb haszonkulcs a cél a gyár részéről. Válság van, henger csökken, ár kicsivel csökken. A márka meg szép lassan elveszíti a megkülönböztető jegyeit és a történelmét. Minőség kérdésében meg mindenkinek más és más a tapasztalata, ennél finomabban nem tudtam fogalmazni. :)

 

http://totalcar.hu/totalcar/magazin/hirek/?main:2009.05.11.&377229

 

 

G.Gambino Creative Commons License 2009.05.11 0 0 4584

Azért erre a jelzésre figyeljen oda mindenki. :)

Én nem így tettem a mai napon, mivel most írta ki a guminyomáscsökkenést, kb. tizedszerre a computer 3 év alatt. Nos, eddig 9 esetben megálltam, persze semmi gond nem volt. Ma azonban a hibaüzenet után 30 percet még gurultam (mondván, hogy a gép megint csak szórakozik, ráadásul fontos telefonos tárgyalásom volt), aminek következményeként szétdaráltam a leeresztett jobb hátsó gumimat. Így vehetek új gumit, vagy teljes új garnitúrát. Murphy törvénye. :) Mindenki okuljon ebből. :)

Persze én nem voltam elég óvatos, de mégis bosszantó, hogy ennyire megbízhatatlan a fedélzeti computer. Mondjuk ez az összes új autónál jelen van, csak a jobb márkáktól kevésbé várná ezt az ember az árkülönbség miatt. Tudom, hogy ezek az autók többek közt a bonyolultabb és széleskörűbb elektronikai megoldások miatt drágábbak, de akkor is... Mivel a végeredmény ugyanaz, így ugyanolyan szarnak tekinthető az elektronikája, mint az olcsóbb márkáknak, csak jóval több pénzért kapom a hibát. Na ez az, ami dühítő.

 

Nálam egyébként volt már fals ESP hibaüzenet, ezenkívül fals légzsák hibaüzenet, volt olajnyomásból ugyanez, aztán fals napfénytető meghibásodás hibaüzenet, stb. stb. Persze leállítás után, újraindításkor már nem jön elő újból a hibaüzenet.  

Előzmény: cuores (4574)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.05.11 0 0 4583

A "túlnyomorészt városi, rövidtávú használat" mit tesz tönkre az autóban? Beindítom, leállítom. Közte nem mindegy mennyit megyek?

Néha nekem is sok a város, máskor meg rengeteg a pálya. De nagyon sokszor, csak városban araszolok rövideket.

Mire számítsak? :-)

Előzmény: Törölt nick (4554)
Steeef Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4582

Hát ha így használod az autókat akkor tuti nem fog 12ben megállni a benzines x5 sőőőt ennek közelében sem lesz.Az 525d egy nagyon jó választás teljesítménye is elég és tényleg nem kihegyezett,nincs velük sok baj.

Autópálya használatra nem tudok Neked véleményt mondani én csak városi viszonylatban mentem vele,de ott nem tetszett.Üdv.

Előzmény: RoadKing (4581)
RoadKing Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4581
Ezek mind igazak!!kösz
DE az X5d30 se egy versenygép és azért az is 12 lit körül mozogna alattam,ennyiből szerintem a benya is kijön!
Akkor kérdezek: az autó 90 %-ban autópályán lenne használva,szerinted???
Az 525d új korától nálam van 210e van benne 3 éves és a kijelző hibáján kivül semmi,ismétlem semmi baja nem volt!!! Pedig nyomom neki!Nem egy túlfeszített motor amit meghálál!
Előzmény: Steeef (4580)
Steeef Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4580

Valóban jó motor megvannak a gyerekbetegségei főleg az elején voltak vele problémák (nagynyomású benzinpumpa, injektor visszahívások) de amugy jó motor.

Megkapta az év motorja címet is tavaly.530i-ben 330i-ben nagyon jó de X5ben lomhán mozgatja sztem a kocsit nagy tömeg miatt.Jól gyorsul de nagyon pörgetni kell ahoz,pedig ez a motor már nyomatékát kis fordulaton is képes leadni.Fogyasztása nagyban függ hogy vezeted. Szervizköltségei hasonlóak mint a dízelnek.

Viszont nehéz eladni arra is gondolj nagyon kis rétegnek van benzines X5re igénye.

 

Előzmény: RoadKing (4579)
RoadKing Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4579
Mondjuk egy fogyasztás!!Szervízköltségen hoz vissza a benzines vagy abszolút mind1!
Állítolag egy nagyon jól sikerült motor lett ez.
Én is dízel párti vagyok,de rá akarnak egy ilyen típusra beszélni!Kedvező az ára ,és mondjuk 3 évre veszek mindig autót,és erre az időre csinálok költségvetést,persze a vezetési élményt is belevéve!
Később lesz ám kérdésem az 525d-ről:-)
Előzmény: Steeef (4577)
tompo_2.0A Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4578
Thx! Ilyet gondoltam.
Előzmény: Törölt nick (4563)
Steeef Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4577
Mire vagy kiváncsi Vele kapcsolatban?? Már mentem Vele de nem egy nagy szám, bár nagy teljesítményű motor de nyomatékszegény sajnos.Bár én amugy sem rajongok a benzinesekért.
Előzmény: RoadKing (4576)
RoadKing Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4576
Kösszi!!!!
Nagyon profi vagy,még1x kössz!!!
Esteleg az új X5 3.0i 272le-ről van valakinek tapasztalata?????
Előzmény: Steeef (4575)
Steeef Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4575

Kippantittós,csak vigyázz ne nyomd meg a dekorlécet (pls ne csaavrhúzóval nyúlj alá hanem vmi lapos műanyaggal)

Üdv.

Előzmény: RoadKing (4573)
cuores Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4574

Köszi mindkettőtöknek!

Megcsináltam és most már nem is jelez!

 

 

Előzmény: ps3peter (4570)
RoadKing Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4573
Remélem nem feküdt meg az egész!Nem örülnék neki!
Holnap viszem be ,majd jelzem mi volt a gond!
Lehetne még egy kérdésem?
Felnyomták a kocsim,úgy h betörték a vezetőoldali ablakot,azóta a bal szellőzőbe vannak üvegdarabok amik rezegnek elég idegesítően!H lehet ezt lepattintani????

Előzmény: Steeef (4571)
mdiesel Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4572

Kedves Steeef!

 

Itt is megköszönöm a válaszod, + küldtem válaszlevelet is, mert van még 1-2 kérdésem ezzel kapcsolatban.

 

Üdv!

Előzmény: Steeef (4567)
Steeef Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4571

megnyomod az I-drive gombot lefele <I>

fejléc sorban lesz egy olyan hogy einstellungen/setup

azon belül fahrzeug einstellungen

ezen belülk a fejléc sorban licht-reifen pannen RPA-illetve türverriegelung

RPA-t választod ki!!!

ha rányomtál akkor alul lesz egy olyan hogy reifen druck einstellungen

megkérdezi akarod-e inicializálni Te "ja/yes"-t mondasz neki és ezután

elvileg eltűnik a defekt jelzésed!!!!

üdv

Előzmény: cuores (4569)
ps3peter Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4570
Német menüvel:

1. Autót beindítod
2. "i" menü
3. "Einstellung Fahrzeug"
4. "RPA"
5. "Reifendruck setzen"
6. "ja"


Előzmény: cuores (4569)
cuores Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4569

Huu, de laikus vagyok!

Hogy inicializáljam?

 

köszi

Előzmény: Steeef (4568)
Steeef Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4568

Semmi pillanatnyi elmezavar a járműben:)

Ha valóban nincs defekted és a nyomások egyformák akkor inicializáld újra a keréknyomást és mehetsz vele tovább.

Üdv.

Előzmény: cuores (4566)
Steeef Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4567

Mdiesel küldtem egy e-mailt priviben mi a véleményem a problémádról.

Üdv.

Előzmény: mdiesel (4561)
cuores Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4566

Sziasztok!

Teljesen sík úton haladtam, egyszercsak kiírta hogy "reifenpanne", megálltam megnéztem a kerekeket, semmi, ellenőriztem a nyomást, egy tizedet se csökkent, eltelt fél nap, semmi nyomáscsökkenés, de a hibajelzést folyamatosan adja. Mi lehet ez?

 

köszi

Steeef Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4565

Szevasz.Véleményem szerint ezt az alkatrészt kell kicserélni

11 12 7 806 196

 

Ez egy y elágazás a víztérben ami a hengerfejre van csavaraozva a szívósor alatt, el szokott repedni hosszában.Üdv.

Előzmény: bazsi33 (4564)
bazsi33 Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4564
Sziasztok.Folyik a hűtővizem a szivosor alatt a,szerintetek mi lehet?E60 525d 2004.Utána kellet hogy öntsek vagy 1,5 litert.
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4563
(külsô, nem felsô, bocs)

A takaró ilyen, a fólia meg csak egy csík. Viszont nem látszik.


Előzmény: Törölt nick (4562)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4562
Van átlátszó gyári fólia a felsô peremre, 25 EUR (51 14 0 403 591, nem M-es), nem tétel.
Csomagtartóban rögzíthetô, kihajtható takaró (51 47 0 416 736) is van, az drágább, 40 EUR körül.
Előzmény: tompo_2.0A (4558)
mdiesel Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4561

Sziasztok!

 

Egy kis segítség kellene nekem. E60 530d-m van, 2004-es, 108e km-rel. Mióta megvan (2 év - 84e km óta) különös jelenséget produkál. Mikor eléri az üzemi hőmérsékletet, fura, búgó hangja lesz a motornak, mélyebb kipufogóhang (?) kíséretében, és érezhetően teljesítményt veszít az alsóbb furdulatszámtartományon (alap - 2000között), ám ahol dolgozik a turbó, onnan húz rendesen, viszont ha alsóbb tartományban mész vele, jobban kell nyomni neki, ott nem akar menni.

 

Még annyit figyeltem meg, hogy ha ilyenkor leállítom, akkor az egész kipufogórendszer erősen kattog pár percig, illetve a jelenség kezdetekor az alsóbb ford. tarományban néha megragad/remeg az autó egy adott fordulatszámon (1600-1700 körül, ha tartósan abban a tartományban megyek) ja és ilyenkor az alapjáratnál is érezhető remegés, nem jár egyenletesen.

 

Érdekes módon, amikor még csak nagyjából bemelegedett akkor tökéletesen megy, de ha terhelve van és jól (vagy túl) bemelegszik, akkor rögtön jön ez a jelenség. Voltam vele márka/nem márkaszervízben, nem tudnak segíteni, mivel nem ír semmit az autó.

 

Baromira szeretem, és nagyon is vigyázok rá (rendes olajat kap 15eként, szűrőket is az előirt intervallum felénél kapja..stb) és nem szeretném eladni, de idegesít a dolog nagyon.

 

Megfigyeltem direkt: olajfogyasztás nincs, üzeanyagfogyasztás ok (9l), hűtővíz ok....

 

Van valakinek ötlete? BMW szervízzel azon gondokodunk, hogy szétkapjuk az egész motort, hátha találunk valamit. Ötletek? Milyen irányba lehetne elindulni?

 

Előre is köszönöm válaszotokat!

Steeef Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4560

Sajnos ha maga a fejegység feküdt meg akkor az nem lesz olcsó dolog.

Erhöhete Batterieentladung-ot ír neked reggelente ami nem túltöltött akksi hanem töltöttségi szint alatt van pont ellenkezője.Üdv.

Előzmény: RoadKing (4559)
RoadKing Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4559
Akkor az lesz! Amúgy még szokott olyat csinálni -mondjuk nem túl gyakran- h a reggeli indításnál akksi túltöltöttséget ír!

Azért kössz
Előzmény: Steeef (4557)
tompo_2.0A Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4558
Létezik valami gumi borítás az E61 hátsó lökösére, hogy a csomagtartóból kivett cuccokkal ne a fényezést karistolja?, tud valaki ilyesmit?
Steeef Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4557

A következő hogy diagnosztikai műszerrel kell vizsgálni.

Mást nem nagyon tudsz tenni mint szakszervizbe viszed.Üdv.

Előzmény: RoadKing (4556)
RoadKing Creative Commons License 2009.05.10 0 0 4556
Ja és abszolút vegyes használat,és kis kijelzőm van!!!!
Előzmény: Törölt nick (4554)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!