Keresés

Részletes keresés

_AiRMAN_ Creative Commons License 2005.08.28 0 0 13970
Esetleg a karbi tömítésével vana gond, nézd meg, hogy amikor meleg a motor, akkor a karbi még megfoghatóan legyen csak meleg, mert különben nem működk megfelelően.
A másik, nem tudom, az s50-en hol van a gyújtáskondi, de ha a blokkban, akkor az is átmelegszik, így meg gyújtásod nem lesz, mivel elöregedett a kondi, és nem bírja már a hőt, szal csere.
Előzmény: b.peter (13969)
b.peter Creative Commons License 2005.08.28 0 0 13969
Helló!

Nemrég újra elővettem simson s50b-met és lassan elkezdtem "javítani". Akkut raktam bele, index automata csere stb... A legnagyobb gondom: Ha bemelegedik a motor soha nem indul el. Ennek mi lehet az oka?
Maríz Creative Commons License 2005.08.26 0 0 13968

Szia Bazsesz!

A Szatuna Kft gyárt Simsonhoz idomokat, boxokat és sárvédőket!

Ha kiváncsi vagy a részletekre, írj nekem a heni@invitel.hu címre és küldök neked képeket árlistával!

Előzmény: bazsesz34 (13748)
Maríz Creative Commons License 2005.08.26 0 0 13967

Sziasztok Simsonosok!

Tudtátok, hogy a Szatuna Kft gyárt a Simsonhoz idomokat, oldal és hátsó boxokat és sárvédőket?

Ha többet akartok tudni vagy esetleg képeket, árlistával, írjatok!!!

heni@invitel.hu

Mátémor Creative Commons License 2005.08.23 0 0 13966

Akkor ami kilóg bóvdenszál csípjem le ,majd olajozzam be a bóvdent?

Köszi a tanácsokat!!! 

Rezorr Creative Commons License 2005.08.23 0 0 13965

A gázbowden egy szála is tud gixer okozni. Ezt könnyen ellenőrizheted mert 99%-ban a cinezett végek körül szakad-kopik ki.

Viszont a gázkar tövében alul van egy 6-os hernyócsavar kontraanyával. Ezzel lehet állítani a gázkar visszaugrását. Régi szakik 20-30-40 éve szerették ezt szorosra állítani. Nagy divat volt hgy jobb kézzel elengedett kormány nem ejtette vissza a gázt. Lazíts az anyán tekerj ki egy-két fordulatot a hernyócsavaron majd kontrázd le óvatosan. Ne durvulj mert hamar átszakad a spiáterben a menet. Szokták M8-ra átvágni ha már sz*r az egész :-)

Előzmény: Mátémor (13961)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.23 0 0 13964

Egy száltól nem valószínű, de sztem nem csak egy van...

Maga a fogantyú nem szorul? Ha szétszeded, könnyen csúszik a bowden? Egyébként nem túl drága mulatság egy csere...

 

Előzmény: Mátémor (13963)
Mátémor Creative Commons License 2005.08.23 0 0 13963
az lehet hogy azért van mert a bóvdenből kigyürődött egy szál?
Előzmény: Törölt nick (13962)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.23 0 0 13962

Vagy a bowden maga szorul, mert mondjuk "szőrös", vagy a súbernél lévő rugó gyenge... De lehet elég, ha beolajozod a bowdent...

 

 

Előzmény: Mátémor (13961)
Mátémor Creative Commons License 2005.08.23 0 0 13961
Megin lenne 1 kérdésem : Miért nem húz vissza a gázbovden/gázkar?
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 13960

Sziasztok!

 

Azt szeretném kérdezni, hogy rendőrileg mennyire necces egy 70 cm3-re feltuningolt (vagy lehet, hogy gyárilag is van olyan? nem értek hozzá) S51N-t autós jogsival, segédmotorként vezetni?

 

Ez itt: http://www.simson.hu/adokmotor/2866.jpg  ui. nagyon tetszik, adatokra és külsőre nézve is, de nem szeretném, ha elvennék a jogsim v. megkúrnának 100 rongyra. 

 

Hogyan történik egy ilyen tuning? Egyszerűen csak felfúrják, tehát a motor szétszedése nélkül az életben sem mondja meg senki, hogy hány cm3?

 

Ha mégis bukta, akkor mi lehet belőle? Jogsielvétel azért nem?

 

Előre is köszönettel:

 

Micuember

Mátémor Creative Commons License 2005.08.22 0 0 13959
Nem a zvolt a hobája. Dugulás volt. De már megcsináltam
_AiRMAN_ Creative Commons License 2005.08.21 0 0 13958
Hé, ugye nem a kuplung a probléma?
Előzmény: Mátémor (13957)
Mátémor Creative Commons License 2005.08.19 0 0 13957

Megnéztem: És! amikor 1-be akarom tenni lefulad. Olyan mintha nem adnák neki elég gázt vagy mintha túl sokat adnák neki. És nem is mindig indul el.(előtte ilyet nem csinált) És szivatóval is nehezen indul. A KARBURÁTORRAL LEHET A BAJ? MIT TANÁCSOLTOK?  még kitísztítani nem volt időm de azt is megcsinálom majd...

  

_AiRMAN_ Creative Commons License 2005.08.18 0 0 13956
Hát akkor nézd meg, mert ez elég sováyn leírás....
Előzmény: Mátémor (13955)
Mátémor Creative Commons License 2005.08.18 0 0 13955

A Faterom azt mondta hogy reggel el akart a géppel menni munkába (S51N)

és amikor váltani akart lefuladt.

Mi lehet a baja?

Én még amugy azóta nem néztem.

Tomka18 Creative Commons License 2005.08.15 0 0 13954
Ami a főfúvóka felett van az a hengeres "cső' annak az oldalán va 1 vagy 2 lyuk(kb 0,8mm-es) és ha az esetleg nagyon ki van tágitva az okzohatja, hogy bezabál a motor. Próbálj meg kissebb főfúvókát belerakni, vagy ezt cserélni(ha nem jó). Még nézd meg a szivatóvál hogy a kis gumipogácsa rajta van-e és hogy normálisan tömit-e(ez ott van ahova blemegy a szivatóbovden és ki kell tekerni ).
Előzmény: juradam (13953)
juradam Creative Commons License 2005.08.15 0 0 13953

Sziasztok!

 

Légyszi segítsetek, ide orvos kell! Okozhatja-e a következő egy S 51B Simsonnál azt , hogy állandóan megszívja magát?

 

A karburátor ama részében, amelyben a (laikus vagyok, fonetikusan írom) súber mozog, a főfúvóka fölött található egy réz henger, amelyből a súbertű körül a tüzelőanyagot szívja a dugó. No. Ez normál esetben csak felül nyitott, ahol bemegy a tű. Az enyémet meghberhelhették, mert az oldalán is nyitott két helyen, mint egy tetős kémény, és ott is szívja a motor az anyagot.

Mit lehet ezzel tenni? Lehet-e ilyet kapni külön, vagy lehet-e esztergáltatni?

De mindenekelőtt lásd a legelső kérdésem: okozhatja-e ez azt , hogy a motor folyton megszívja magát?

 

Köszönöm!

Ádám

Dreamer Creative Commons License 2005.08.14 0 0 13952
Milyen furcsa, a www.simson.hu-n van leírás a doboztartó csomagtartóról, valamint nemsokára lesz a dobozról is cikk (leírás)

Dreamer
_AiRMAN_ Creative Commons License 2005.08.13 0 0 13951
Ja, ha 13-as gumi akkor nem érdekel.
Előzmény: Mátémor (13950)
Mátémor Creative Commons License 2005.08.13 0 0 13950

Akkor írom a gumikat: 2db 175/80 R13 80% téliumi

                                   2db 175/70 R13 80% 4 évszakos  continentál

                      Trabant felnire szerelve!

Még ma megpróbálom megnézni a villanymotort!

még csere lenne 5 db sítalp ha esetleg érdekel!

Előzmény: _AiRMAN_ (13946)
_AiRMAN_ Creative Commons License 2005.08.12 0 0 13949
Gondolom motorboltban.... :) Megnézel pár boltot, hogy hol mi mennyi, akkor nem járhatsz nagyon rosszul. Esetleg használtat is nézhetsz aprobeten, vagy vaterán. HA megvetted, akor meg lehet gondolkozni, hogy milyen rögzítést kell még gyártani hozzá, ha kell egyáltalán.
Előzmény: Csokis (13948)
Csokis Creative Commons License 2005.08.12 0 0 13948
Urak! Infót szeretnék, ha valakinek van, kérem ne tartsa magában. :-)
Hol lehet/érdemes bukótartó dobozt venni? És utána hol lehet/érdemes a csomagtartóra való felszereléshez valami kitet venni/gyártatni? (ésszerű áron)
Mátémor Creative Commons License 2005.08.10 0 0 13947
Szombat vagy vasárnap leírom a többit a villanymotorokról is.
_AiRMAN_ Creative Commons License 2005.08.09 0 0 13946
Hát igen, a márka, meg a méretek aért kellenének... :) És gondolom csak a külső, nem felnire szerelt....
Előzmény: Mátémor (13945)
Mátémor Creative Commons License 2005.08.09 0 0 13945

a villanymotort megnézem azt később megírom

a téligumiról még nem tudok sokat azt hiszem 90% fölötti  a többi adatot szombaton tudom megérdeklődni 

Előzmény: _AiRMAN_ (13944)
_AiRMAN_ Creative Commons License 2005.08.08 0 0 13944
Milyen villanymotor, és milyen téligumi?
Előzmény: Mátémor (13940)
Tomka18 Creative Commons License 2005.08.05 0 0 13943
Próbáld meg az 1. lánckereket nagyobbra csaerélni. Ha a km órád a hajtott tengelyről kapja a "jelet" akkkor az óra nem fog pontos adatot mutatni.
Előzmény: pszaby (13942)
pszaby Creative Commons License 2005.08.02 0 0 13942

HAli mindenkinek!

 

Szeretném a gépem(s51e enduro 4 sebis gyári) meggyorsitani ,mert nem megy többet 60-nál pedig erő van benn 2 személlyel is visz és húz mint az ökör?mit tegyek segítsetek esetleg egy lánckerékcsere elől????????

Törölt nick Creative Commons License 2005.08.02 0 0 13941
Sziasztok!

Először írok a fórumba. És egy kérdéssel fordulok hozzátok. Van egy 50-es Simsonom 2 napja mentem vele akkor még semmi baja nem volt de ma mentem vele délután a nagy melegbe akkor alacsony fordulatról egyáltalán nem ment na mind1 iztos a meleg miatt. Később próbáltam este 2-esbe alacsony fordulatról jól gyorsul de 3-dikba kapcsolva egyáltalán nem gyorsul jobban csa nagy szenvedések árán lehet feljebbtornászni a sebességet...
Hozzáteszem ez csak az utóbbi napokra vonatkozik, amióta ilyen idő van...

Máté

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!