Esetleg a karbi tömítésével vana gond, nézd meg, hogy amikor meleg a motor, akkor a karbi még megfoghatóan legyen csak meleg, mert különben nem működk megfelelően. A másik, nem tudom, az s50-en hol van a gyújtáskondi, de ha a blokkban, akkor az is átmelegszik, így meg gyújtásod nem lesz, mivel elöregedett a kondi, és nem bírja már a hőt, szal csere.
Nemrég újra elővettem simson s50b-met és lassan elkezdtem "javítani". Akkut raktam bele, index automata csere stb... A legnagyobb gondom: Ha bemelegedik a motor soha nem indul el. Ennek mi lehet az oka?
A gázbowden egy szála is tud gixer okozni. Ezt könnyen ellenőrizheted mert 99%-ban a cinezett végek körül szakad-kopik ki.
Viszont a gázkar tövében alul van egy 6-os hernyócsavar kontraanyával. Ezzel lehet állítani a gázkar visszaugrását. Régi szakik 20-30-40 éve szerették ezt szorosra állítani. Nagy divat volt hgy jobb kézzel elengedett kormány nem ejtette vissza a gázt. Lazíts az anyán tekerj ki egy-két fordulatot a hernyócsavaron majd kontrázd le óvatosan. Ne durvulj mert hamar átszakad a spiáterben a menet. Szokták M8-ra átvágni ha már sz*r az egész :-)
Azt szeretném kérdezni, hogy rendőrileg mennyire necces egy 70 cm3-re feltuningolt (vagy lehet, hogy gyárilag is van olyan? nem értek hozzá) S51N-t autós jogsival, segédmotorként vezetni?
Ez itt: http://www.simson.hu/adokmotor/2866.jpg ui. nagyon tetszik, adatokra és külsőre nézve is, de nem szeretném, ha elvennék a jogsim v. megkúrnának 100 rongyra.
Hogyan történik egy ilyen tuning? Egyszerűen csak felfúrják, tehát a motor szétszedése nélkül az életben sem mondja meg senki, hogy hány cm3?
Ha mégis bukta, akkor mi lehet belőle? Jogsielvétel azért nem?
Megnéztem: És! amikor 1-be akarom tenni lefulad. Olyan mintha nem adnák neki elég gázt vagy mintha túl sokat adnák neki. És nem is mindig indul el.(előtte ilyet nem csinált) És szivatóval is nehezen indul. A KARBURÁTORRAL LEHET A BAJ? MIT TANÁCSOLTOK? még kitísztítani nem volt időm de azt is megcsinálom majd...
Ami a főfúvóka felett van az a hengeres "cső' annak az oldalán va 1 vagy 2 lyuk(kb 0,8mm-es) és ha az esetleg nagyon ki van tágitva az okzohatja, hogy bezabál a motor. Próbálj meg kissebb főfúvókát belerakni, vagy ezt cserélni(ha nem jó).
Még nézd meg a szivatóvál hogy a kis gumipogácsa rajta van-e és hogy normálisan tömit-e(ez ott van ahova blemegy a szivatóbovden és ki kell tekerni ).
Légyszi segítsetek, ide orvos kell! Okozhatja-e a következő egy S 51B Simsonnál azt , hogy állandóan megszívja magát?
A karburátor ama részében, amelyben a (laikus vagyok, fonetikusan írom) súber mozog, a főfúvóka fölött található egy réz henger, amelyből a súbertű körül a tüzelőanyagot szívja a dugó. No. Ez normál esetben csak felül nyitott, ahol bemegy a tű. Az enyémet meghberhelhették, mert az oldalán is nyitott két helyen, mint egy tetős kémény, és ott is szívja a motor az anyagot.
Mit lehet ezzel tenni? Lehet-e ilyet kapni külön, vagy lehet-e esztergáltatni?
De mindenekelőtt lásd a legelső kérdésem: okozhatja-e ez azt , hogy a motor folyton megszívja magát?
Gondolom motorboltban.... :) Megnézel pár boltot, hogy hol mi mennyi, akkor nem járhatsz nagyon rosszul. Esetleg használtat is nézhetsz aprobeten, vagy vaterán. HA megvetted, akor meg lehet gondolkozni, hogy milyen rögzítést kell még gyártani hozzá, ha kell egyáltalán.
Urak! Infót szeretnék, ha valakinek van, kérem ne tartsa magában. :-) Hol lehet/érdemes bukótartó dobozt venni? És utána hol lehet/érdemes a csomagtartóra való felszereléshez valami kitet venni/gyártatni? (ésszerű áron)
Szeretném a gépem(s51e enduro 4 sebis gyári) meggyorsitani ,mert nem megy többet 60-nál pedig erő van benn 2 személlyel is visz és húz mint az ökör?mit tegyek segítsetek esetleg egy lánckerékcsere elől????????
Először írok a fórumba. És egy kérdéssel fordulok hozzátok. Van egy 50-es Simsonom 2 napja mentem vele akkor még semmi baja nem volt de ma mentem vele délután a nagy melegbe akkor alacsony fordulatról egyáltalán nem ment na mind1 iztos a meleg miatt. Később próbáltam este 2-esbe alacsony fordulatról jól gyorsul de 3-dikba kapcsolva egyáltalán nem gyorsul jobban csa nagy szenvedések árán lehet feljebbtornászni a sebességet... Hozzáteszem ez csak az utóbbi napokra vonatkozik, amióta ilyen idő van...