A háttérben levő gömbi gyári lökijét amúgy simán ki lehetne egyengetni szépre, nem értem miért akarja lecserélni erre. A gyári az gyári, még ha nem tökéletes is.
Egyébként az egyik külföldi gömbi az, volt róla kép. A sérülésről egyértelműen azonosítható. Ezek szerint hazánkba került :)
Keresnék hozzá cuccokat, ha esetleg valakinél van felesleg eladósorban. Esélytelen, de hátha: löki, rendszám, kürt, motortérdísz.
Cserébe kp-t vagy egy gyári ép-szép kettes/hármas plexit tudok felajánlani.
Előkerült az orrdísz alól egy távos Wartburgban is fellelhető elektromos kürt, némi vezetékkel. Az apuka anno kicsit tuningolta a verdát. Ocsmány módon teleragasztották matricákkal, meg mindennel, aminek ragadt az oldala. Volt itt piros kapucsengő-névszalag, fahatású tapéta és sebtapasz, csehszlovák kempingezők meg "Előnyt adok!" címke. Valami melegítéssel jött, valami nitróval, valami kaparással, valami meg sehogy, csak festékkel együtt. Az áztatós versenyautók könnyen lejönnének vízzel, de azokat rajtahagytam, mert jópofa korabeliek.
azt szeretném kérdezni, hogy vajon az eredeti pedálosok alu részei vajon fényesek vagy inkább mattok voltak? nem derül ki számomra egyértelműen.
ebből adódik a második kérdésem, hogy ha szeretném a karcokat kicsit eltüntetni az alu részekről, akkor milyen technika van rá, hogy ne legyen csillogó
fényes, hanem inkább matt legyen (gondolván, hogy az eredeti sem volt polírozva:) ). vagy először polírozzam ki a karcokat, azután mattítsam be?
ja, még egy kérdés: a régi üléshuzatot lehet-e felpuhítani, hogy pár helyen varrni lehessen?