Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atiTDI Creative Commons License 2009.05.14 0 0 4615
Ha ilyen pénzeket kérnek a szervízben komolyan megéri vinni a cuccot. Ugyanazt a gyári szűrőt, Castrol olajat amit itthon töltenek bele, csak majdnem felébe kerül.

Gébandi: Ha gondolod intézek neked minden anyagot hozzá olcsóbban...;)
Előzmény: borgasz (4614)
borgasz Creative Commons License 2009.05.14 0 0 4614
Steeef

Tenyleg minden hatso szandek nelkul, de 7 liter olajon, 4 szuron es ezek cserejen mi kerul 120e Ft-ba? Vagy mit ertettem felre?
Koszi!
Borgasz
Előzmény: Steeef (4612)
gébandi69 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 4613
Köszönöm.
Előzmény: Steeef (4612)
Steeef Creative Commons License 2009.05.13 0 0 4612

Szevasz.30.000 inspekicó olaj levegő pollen.Sima szerviz 120 körül áll meg.

Itthon végeztetsd el felesleges kivinni.

Előzmény: gébandi69 (4597)
Rumcice Creative Commons License 2009.05.13 0 0 4611

Ozapft'is

 

Ezek nagyon érdekes információk. Ismét 6 hengeres lesz az M3, hmm. Annyira azért nem rossz a sor6.

 

A túl nagy keréknyomás dolgot sikerült valakitől megkérdezni?

Előzmény: Törölt nick (4609)
pyf Creative Commons License 2009.05.13 0 0 4610

Sziasztok!

 

Érdekel valakit egy vadonatúj, egyszer sem használt, orig. BMW Fahrradlift? Eredeti, gyári csomagolásban, a győri "A1 Auto"-tól származik. A gyári cikkszáma: 82 11 9 404 098


Az új ára 60.000 Ft felett kezdődik, beszerzési forrástól függően. Én 35.000-ért megválok tőle.

A mail-címem publikus, vagy: pannon/369 nullnull 7 kettő.

 

Üdv
pyf

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2009.05.13 0 0 4609
Nam azt mondtam, hogy így lesz, nem láttam még az újgenerációs motorokat, az még idôbe telik - de nem fogadnék rá, hogy hathengeresek lesznek a 2.5 és 3.0 motorok (vagy hogy megmaradnak-e ezek a típusjelzések a kisebb hengerûrtartalom ellenére). Turbók hûtéséhez és javításához nem értek, errôl egy szervizest kéne kérdezned, nekik vannak hosszútávú tapasztalataik.
Előzmény: G.Gambino (4608)
G.Gambino Creative Commons License 2009.05.13 0 0 4608

Hát ennek nem örülök. Valóban a hang kérdés is érdekes lesz. Már beszéltünk itt róla, hogy az E60 hathengerese sem szól már úgy, mint anno az E39-é. :( A benzines modelleknél maradva, tehát akkor az 540i és 550i lesz hat henger... Ez kemény. Akkor gondolom 8 henger pedig csak és kizárólag az M5.

Teljesítménnyel a turbó miatt nem lesz gond, gondolom. De remélem, hogy a leállítás utáni automata turbóhűtést kultúráltan megoldják (vagy már megoldott a probléma?), nem úgy, mint a 335i-knél, ahol ez állítólag kimaradt. Aztán az egyszerű felhasználók a széthajtott turbómotort persze járatás nélkül állították le és jött a nagy baj. Vagy ez is csak népmese kategória? :)  

Előzmény: Törölt nick (4606)
G.Gambino Creative Commons License 2009.05.13 0 0 4607
Köszi.
Előzmény: Piri (4605)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.12 0 0 4606
Biztosan lesz a high-end modellekben (540i/550i), de az 525i/530i esetén már nem fogadnék rá nagy összegben, hogy hathengeres lesz. Az M3ból is kiszednek két hengert.
A teljesítménnyel garantáltan nem lesz baj, engem sokkal inkább a futáskultúra és a hang érdekelne.
Előzmény: G.Gambino (4604)
Piri Creative Commons License 2009.05.12 0 0 4605
Pirelli kemény sportos gumi Én ízlésem szerint picit túl kemény de vízen pl jól tapad
A Bridgesotne jobban kopik
Előzmény: G.Gambino (4602)
G.Gambino Creative Commons License 2009.05.12 0 0 4604

Azért ez a 6 henger mégiscsak a márka védjegye (volt), tradicionális darab. Ennyire gazdaságtalan lenne megtartani a nagyobb teljesítményű motoroknál. Na mindegy, majd kiderül.

Nyugtass meg, hogy az új 5er-ben lesz még sor 6.

Előzmény: Törölt nick (4598)
sonyesz1 Creative Commons License 2009.05.12 0 0 4603

a számlán a tisztító spraynél 0,6 db, a rézpasztánál pedig 0,1 db áll. Ez abból áll hogy egy palackból fúj egy kicsit a felszerelt tárcsára (arra részére amelyik majd a felnivel érintkezik), valamint munka végeztével a munka során felhordott olajszennyeződést letörli a tisztítóspray-vel Ha ennek egy fújása ennyibe kerül akkor az egész flakon 10-20 ezer lehet (gondolom én)

 

Csak érdekességképpen írtam.

 

Amúgy az átlag féktisztítóspray flakonja (400 ml) 1000 Ft alatt van :(

A rézpaszta az valamivel drágább 400 ml 3000 Ft. Ezek csak átlagárak, bíztosa van eltérés fel is le is. (ezt most lestem le a netről)

 

Előzmény: Törölt nick (4601)
G.Gambino Creative Commons License 2009.05.12 0 0 4602

Srácok, Urak,

 

 

Milyen gumit javasoltok 245/40/R18 méretben?

Most Continental Sportcontact 2 volt a gépen, jó is volt tegnapig, de egyébként túl hangosnak találtam. Bridgestone-ban gondolkodom, vagy ugyanazon a Conti-n, ami most volt az autón. Szerintetek melyik jobb?

Tudom, erről megoszlanak itt a vélemények, de a komfortérzet miatt én a Dunlop Sport nyári defekttűrőt továbbra sem szeretném. :) Egyébként Pirelli Zero Rosso-ról van valakinek valami tapasztalata.

 

Előre is köszönöm a válaszokat.   

Törölt nick Creative Commons License 2009.05.12 0 0 4601
Féktisztító, 5cl = 0.72 EUR = 201 HUF
Fékpofapaszta, 0.55cl = 0.64 EUR = 178 HUF

Ezek a kiszerelések, hogy mennyi kellett belôlük, az ott van a számlán.
Előzmény: sonyesz1 (4600)
sonyesz1 Creative Commons License 2009.05.12 0 0 4600

Hali!

 

A minap voltam a Győri Bmw szervízben első fékcsere, valamint olajcsere. Teljesen korrekt szervíz. Persze a szinva motorhoz képest sztem ezresekben mérhető munkadíjkülönbség (persze a győri drágább)

Érdekességképpen a számlán szereplő összegek között tisztító spray 539 Ft, rézpaszta 417 Ft. Nem tudom ezeknek flakonja mennyibe kerül, de úgy sejtem, hogy nem sokkal többe mint amennyit a számlára írtak 1x használat után (na jó 2x mert két oldal). Ja és az apróanyagköltség alatt mit értenek azt nem sejthetem (2286 Ft) :)

Mellesleg megnyugtattak, hogy az én dizel motrom már nem az a letörögetős pillangószelepes, és ezt egy motortérbeilágítás után mondta  a szerelő (remélem ennyiből tényleg megállapítható, és megnyugodhatok) Motorkód 256D2, ha valaki másat tud erről a motorról azt megköszönném.

Törölt nick Creative Commons License 2009.05.12 0 0 4599
Bárhol kapsz, de aktívszenest vegyél, ha nem szeretnél kipufogógázt szagolni.
Előzmény: bazsi33 (4593)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.11 0 0 4598
Az emberek 99%a csak a teljesítményt és a fogyasztást nézi, és az életben nem akarja felnyitni a motorháztetôt. Ha stimmel az ár, a teljesítmény, a fenntartási költségek, a vezetési élmény, és jobb hangja van mint a szomszéd Corsájának, akkor vinni fogják. Amikor a kétliteresek négyhengeresek lettek, senkit nem láttam fáklyával és vasvillával gyülekezni a Petuelringen.

Ellenpéldaként azt mondanám, hogy ha szeretnéd látni, hogy mi történik azokkal, akik foggal-körömmel ragaszkodnak mindenféle kôkorszaki technológiákhoz és fenntarthatatlan struktúrákhoz, vess egy pillantást az amerikai autóiparra. (Hogy 20 év múlva mi fogja hajtani a BMWket, ma még nem látható, az viszont már most teljesen biztos, hogy minek nem szabad megtörténnie: megállni és begyöpösödni. Aki megáll, meghal.)
Előzmény: G.Gambino (4588)
gébandi69 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 4597

Sziasztok!

Szervizeléssel kapcsolatban lenne kérdésem. 530d autóm elérte a 30.000 km-es első szervízt. Milyen kötelező munkákat kell ilyenkor elvégezni, ha nincs semmilyen egyéb hibajelzés? Érdemes-e ezért esetleg átmenni a sógorokhoz vagy rábízhatom a szentendrei úti BpMotorsra? Kb mennyi lesz a számlán? Az Osztrák szervizek árai hogy viszonyulnak az itthoniakhoz?

Köszönöm a válaszokat.

Gugu_m Creative Commons License 2009.05.11 0 0 4596

Szia Bomb, küldtem mailt.

 

Üdv.: G

Előzmény: Bomb1 (4587)
Steeef Creative Commons License 2009.05.11 0 0 4595
Bemész a hozzád legközelebbi márkaképviseletbe és adnak Neked polcról.
Előzmény: bazsi33 (4593)
bazsi33 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 4594
????
bazsi33 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 4593

Hali.Tudtok oldalt,hol lehet pollenszűrőket rendelni E60 525d.

Steeef Creative Commons License 2009.05.11 0 0 4592
Szia.Az már egy előjele volt az a része feküdt meg ami az alapot képezi szoftveresen a BMW logód amikor már bejön a kezelőfelület az már az Aplikációs része. Több részből áll de egy fejegységben van minden.Mostmár olcsóbb mint régen volt 160 körül van attól függ melyik cikkszámú.Sok féle van és nem csereszabatosak egymásra,mert kódolásnál programozásnál egyből kidob ha nem jót tettél be.Üdv.
Előzmény: RoadKing (4591)
RoadKing Creative Commons License 2009.05.11 0 0 4591
Az mennyibe fáj?????
Visszatérve említettem h jó ideje voltak már kifagyások,rendszertelenül,ennek tudható be ,vagy ez vágta szét a ccc-t is???
Előzmény: Steeef (4590)
Steeef Creative Commons License 2009.05.11 0 0 4590
Sajnos akkor megfeküdt a CCC modul BO (tápellátás modulrész,diagnosztikai átjáró része)része ami nagy valószínűséggel nem lesz javítható sajnos modul csere szükséges.
Előzmény: RoadKing (4589)
RoadKing Creative Commons License 2009.05.11 0 0 4589
Bevittem ma rádugták de nem komunikál az autó,természetesen a CCC amit Ti is írtatok!Úgyhogy most komolyabb átnézés következik!
Előzmény: Steeef (4582)
G.Gambino Creative Commons License 2009.05.11 0 0 4588

Egy autóipari konszern akkor tud stabilan fennmaradni, ha a legfontosabb piacain egyformán tart kicsi, közepes és nagy autókat, valamint prémiumkategóriás kocsikat is a kínálatában.

Ráadásul mostanában újabb tényező is színesíti az autógyártók életét, méghozzá az emissziós adatok. A termékskálájuk átlagában súlyos szén-dioxid kibocsátású márkákat ugyanis büntetik, ezért minden cégnek egyre nagyobb mennyiségben kellene eladnia szerény károsanyag kibocsátású autókat. A Mercedes, a Porsche és a BMW is ezzel küszködik.

 

A fenti idézet alapján elismerem, hogy valóban túloztam. :) 

A BMW-nél egyelőre prémium kategória van, mely gépjármű szegmens nem elsősorban a környezetvédelemről szól, hanem a teljesítményről. Csak az lesz az érdekes kérdés, hogy egy BMW név alatt futó autónál, hogy fogják az emberek lenyelni azt a békát, hogy egyre "egyszerűbb" motorok kerülnek az ilyen név alatt futó autókba. De lehet, hogy csak a megszállott BMW buziknak számít a sor 6. :) Valószínűleg az a vevői szegmens van többségben, akiknek csak a státusz és a BMW logó számít. Lásd. USA piac. Csak lehetne ezt szerintem kultúráltabban is csinálni, ami nem húzza lejjebb a komoly történelmű BMW márkanevet. Pl. egy új márkanév alatt bevezetni ezt a technologiát, ami alsóbb kategóriájú autókat takarna. Mint a VW konszern a Skodával, ami némi túlzással egy lebutított Audi. A teljesítményéről híres BMW márkanévvel szerintem merész meghúzni ezt a költségcsökkentő és környezetkímélő dolgot, de majd a jövőben kiderül, hogy jó megoldás volt-e. BMW név alatt, csak a felsőkategóriájú autó szegmensben necces lesz életben maradni hosszútávon, főleg ha a márka imázsát rontjuk is közben ezzel a drasztikus hengerszámcsökkentéssel, legyen bármi is az oka az új technológiának. A Mercedes sem véletlenül közeledik BMW gyár felé. Ugyanazzal a problémával küzdenek mindketten. A végén valami közös fejlesztésű új, közép és alsó kategóriás márka lesz a megoldás. 

Azt tuti infóból tudom, hogy a Fiat az elegáns és prémium brandjeivel (Alfa, Maserati, Ferrari) kevesebb pénzt keres, a kisebb emissziós adatokkal bíró Fiat hozza a komolyabb bevételt. 

 

 

Előzmény: Törölt nick (4586)
Bomb1 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 4587
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy melyik a legfrissebb dvd navi prof változata amin Mo is rajta van? És, hogy benne van e mér a Mo-i TMC tábla.

Törölt nick Creative Commons License 2009.05.11 0 0 4586
Ez a sztori az alacsonyabb fogyasztásról, nagyobb teljesítményrôl, és az egyre szigorodó CO2-kibocsátási határértékekrôl szól. Összeesküvéselméleteket szövögetni felesleges.
Előzmény: G.Gambino (4585)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!