Sziasztok! Nemrég vettük egy Mercedes A140 félautomata váltóval. Teljesen tökéletes volt mindaddig míg tolatólámpa kapcsoló cserét csináltunk és azóta kidobja magát az ötödik fokozatból és csak második harmadik próbálkozásra veszi be. Próbáltam visszatenni az eredeti kapcsolót, próbáltam kapcsoló nélkül de nem hajladó visszaállni a tökéletes állapotra. Szerelő az mondta hogy nézzek másik váltót bele...Valakinek valami tapasztalat- e téren? vagy tudnátok-e segíteni? Előre is köszönöm..
Ez egy olyan motor mint a Tiéd, igaz ez V6, de ez mellékes.
A veztengely a himbák alatt van, így apróbb fröcskölődéseken kívül semmi olaj nem áramlik intenzíven az alkatrészek körül/felett, így faxán el is kokszosodik.
Eme motornál külön gratulációt érdemel a kb 2-3mm átmérőjű szellőző lyukacska a szelepfedélen, ami mondanom sem kell, hogy a fent említett gyenge olajáramlás hiánya miatt igen kevés futás alatt is 1mm-nél is kisebbre tud zsugorodni, ezáltal lőttek a szellőztetésnek is!
Köszi mindent (a pozitív hozzáállást és a kreatív problémamegoldást), a vasat elhoztam, a pelyvát otthagytam a bátyádnál.
Komálok veled beszélgetni, meg találkozni, remélem a legközelebbi találkozóra végre el is jutok, de bízom benne, hogy a saját verdámat érintô mûszaki megbeszélést a következô szerviznél kell csak megejtenünk, számításaim szerint kb. februárban :)
Ez egyben azt is jelentené, hogy problémamentes a gép!
Persze mindezek után is csak a gépjármûhely jöhet szóba nâlam :)
Mondanám, hogy én is szívesen felajánlom a szakmai segítségemet cserében, de ôszintén bízom abban, hogy arra nem lesz szükséged... :)