Olaj,olajszűrő,levegőszűrő tavasz van akkor pollenszűrő és talán gázoljaszűrő kartergázszűrő ajánlott ha ezek nem voltak elvégezve mostanában.
Nézd meg szervizkönyved mikor volt,én azt ajánlom minden 2. olajcserénél gázolajszűrőt ki kell dobni.Pont héten találkoztam egy olyan autóval amin régen volt cserélve és az elhasználódott szűrőbetét szétmálása tönkretette a nagynyomású pumpát ne mondjam mennyi a kár:(
Én feljebb tolnám a helyedben a 6 milliós határt valamivel, úgy már talán találsz 2005ös M csomagost. Spórolni csak így tudsz, mert az utólagos beszerelés (kevés kivételtôl eltekintve) mindig sokkal drágább.
Szia.Egy állapotfelmérés márkaszervizben 25ezer kb ez tartalmaz teljes mechanikus átvizsgálás,fék-lengéscsillapító mérés,diagnosztikai műszeres vizsgálat és rétegvastagságmérést. Sztem a 120ezer reális lehet 4 évesen ha az nem egy céges autó volt.Üdv
Szeretném úgy venni, de nem mindig jön ki az ember számítása. Minden féle képpen szeretném ha 2005 -ös lenne a gép de ebben a pillanatban most nem találtam M optikás verdát 6 millió forintig. 2004 -esben lenne, de akkor már inkább 2005 -ös M optika nélkűl. Szeretném ha minnél fiatalabb lenne a verda, talán akkor már nem lenne vele annyi gond mind a 2003 -as kiadásokkal. Amikről én tudtam, hogy a szívósorban elszállt a pillangószelep az 2003 -as volt. Nála sajna komplett motor csere kellett több millió forintért mert már nem volt rajta garancia.
Mielőtt megvenném át fogom nézetni a szervízben. Ennek mennyi lehet az ára?? Modjuk teljesen mind1 mert annyit úgy is meg fog érni. Kicsit tartok a dízel motor megbízhatóságától, de hiába én dízel párti vagyok. Enyenlőre az a hamarosan boldog tulaj leszek ez azt jelenti, hogy az idén, sajna nem azt, hogy már a jövőhéten. De addig is gyűjtöm az infókat. Egyébként az reális lehet, hogy egy 4 éves autóban 120.000 km van?
Szia.Általában ha megveszel egy használt autót érdemes legelőször is egy szervizzel kezdeni,ugyebár ha nem nagyon megbízható kézből veszed akkor ki tudja mikor volt szervizelve utoljára.Tehát azt mindenképpen ajánlom.Váltóolaj csere is ajánlott 100-120 ezer km-enként bár az költséges dolog (szűrő plusz olaj majdnem 1 kiló)
04-05 nem azon múlik hanem az előéleten mielőtt megveszed alaposan nézesd meg egy hozzáértővel,szemre is sok mindent meg lehet nézni. Vannak nagyon megkíméltek de vannak nagyon lelakottak is.M optikát utólag is fel lehet szerelni csak költséges első hátsó lökös azt fényezni,kormány amellé légzsák is kell plusz a küszöbök. Több száz ezer forintos költség még akkor is ha külföldről szerzed be a dolgokat.....Üdv a fórumon!!!!
Nem sokára én is boldog tulaja leszek egy BMW E60 530D -nek. Én olyan 6 millió forontig nézelődőm. Ezen az áron legfiatalabb 2005 -ös van. Arra lennék kiváncsi, hogy szerintetek meddig volt az a széria amelyik hibás szivósorral adtak ki, ha jól tudom ez volt a gond amikor némely tulajnak széthullott a blokkja. Igazából szeretném ha M-Packet lenne a kocsi. De sajna olyat csak 2004 -est találtam. Meg merjek- e kockáztatni egy 2004 -es évjáratú kocsit? Ehhez kapcsolódóan történt-e valami változtatás, fejlesztés a 2004 -ben kiadottakhoz képest 2005 -ben?
Ha megvenném a 2005 -ös kocsit M-Packet nélkűl azt a későbbiek folyamán át tudnám alakítani? Gondolok itt lökhárító cserére (első, hátsó) és küszöbökre, meg kormányra is.
Ha megveszem, akkor szerintetek egyből cseréltessem azokat a dolgokat amiket kötelező szervízeléskor is szoktak? (olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő, kartergázszűrő)
Meg érdemes lehet lecseréltetni a váltóolajat? Egyébként itt is található szűrő, amit ilyenkor kikéne cseréltetni?
Hát nagyjából ennyi, de lessz még kérdés minden bizonnyal.
Bocs a sok kérdésért, de még nagyon kezdő vagyok, pedig már rengeteget utána olvastam a témában.
Tényleg miről beszélünk? Én azt hittem - mivel minden BMW könyv a Castrolt említi - hogy az az úgymond gyári olaj. Ezek szerint nem is Castrol kerül bele a szerviben?
Itthon pl. a wallis pest nem gyári olajjal dolgozik, sőt konkrétan literes olaja még csak raktáron sincs. Echte Castrol-t töltenek, gondolom azt olcsóbban kapják mint a gyárit. Akkor most miről beszélünk?:)
Vittem ma egy nagyképű merdzsós fickót, aki próbált fogást találni a BMW-n de nem igazán sikerült. Csupán a műszerfal közepén lévő "bigyóra" nem tudtam mit mondani. Tényleg mi ez?
Hogy milyen anyagok használatát írja elô a gyár, és téged ki hogyan lop meg, az két külön sztori. Lényeg a lényeg, hogy a BMW/VW/stb logós olajflakonban nem ugyanaz van, mint a Castrol/Mobil/stb logós flakonban - mások az adalékanyagok. Vihetsz lezárt gyári flakont, ha nem bízol bennük, és visszakérheted az üreset :) ( én mindig kiszúrom az olajflakont csavarhúzóval, mielôtt eldobom a kúton.)
Most csak egy helyen ( Bömbölőnél ) néztem meg az árakat.
- gyári olaj 3000 Ft/l
- gyári olajszűrő 4000 Ft
- pollenszűrő ( nem gyári, de aktívszenes ) 5800 Ft/2 db
- ha esetleg szeretnél kartergáz szűrőt is cserélni az 11000 Ft
Levegőszűrő nem volt nála, de ha a saját ( kb 3 hete elvégzett ) olajcserémből indolok ki ahol 7720 Ft volt a levegőszűrő ( E39 25d ) akkor az E60 30d-be sem lehet lényegesen több.
Alternatívaként ha másért nem is ( de van még néhány jó ok ) , de ezért pl érdemes belépni a
Magyar BMW Autoklub 1962 -be, mert a klubtagok minden alkatrészvásárlásnál megkapják az alkatrész rabatkódjának megfelelő kedvezményt illetve 10% kedvezményt a munkadíjból ( ezt mondjuk csak a Rack-nál )
Van valakinek Profi 09-02 DVD-je? Működik már itthon a TMC? Én upgralenék egy eredeti lemezt, ha valakit érdekel esetleg felesben mindketten jól járnánk.
Ha ilyen pénzeket kérnek a szervízben komolyan megéri vinni a cuccot. Ugyanazt a gyári szűrőt, Castrol olajat amit itthon töltenek bele, csak majdnem felébe kerül.
Gébandi: Ha gondolod intézek neked minden anyagot hozzá olcsóbban...;)