Az eBay-en nem merném megvenni,és ha ugyanolyan szar mint az enyém akkor mi van?
Akkor értelemszerûen veszel még egyet, és még mindig nem költötted el a félmillió harmadát sem. Amúgy semmi bajuk, rengetegen dobálják ki a tökéletes állapotú M-ASKt a kocsijukból, hogy CCCt tegyenek a helyére.
A légszűrő gondolom nem gyári a listádon, a gyári ára 14.475 Ft. Persze még így is nagyon kedvezően kijön egy olajcsere. A 4-szeres árat kicsit túlzásnak tartom, mert a klimatizált ügyfélváró, BMW szerződés, fáradt-olaj kezelés és társai szerintem dupla max. tripla árba bele kellene, hogy férjenek. Persze van presztízs és hasonlók, de könyörgöm, akkor legyen szakértelem is, gondolok itt az eltört díszlécre és lámpafedélre, amit rögtön az ügyfélre hárítottak.
ozapft.is,
jó a gyári pollenszűrő, kereskedelmileg biztosan indoka is van, hogy db-onként kapható. Az utángyártott, általad klotyópapírnak minősített párban van és olcsóbb, mint a gyári darabja. A gyári és az utángyártott is döbbenetesen néz ki 10-15ekm után, hogy melyik mit szűr, persze kérdés, majd elmorzsolok pár virágporzót a kedvedért a szűrőház előtt.
Bármelyik navis "M-ASK 1" jó a kocsidba, amennyiben a kocsid 2006 szeptember előtti gyártású. Az összes 2006 szeptember előtt gyártott M-ASK kompatibilis egymással. Minden cikkszámot elfogad a gép.
100,000 ft alatt kihozható használtan. Ha érdekel, keress meg e-mailben.
Nekem Pécsen a hivatalos szervízben annyira gyárit tettek, hogy miután kijöttem és megnéztem az aktív szenes szűrőket, ALCO felirat volt rajtuk. Az ár persze gyári volt. A tulaj szlogenje meg a munkadíjról: "aki BMW-t vesz, az számoljon a 10e ft/óra munkadíjjal"
Na persze ide sem megyek többet:)
Az olaj témához: Egy személyes ismerősöm az egyik netes olajboltos. Napi rendszerességgel megy a Castrol Hungary-hez. Biztosan csak dobozért....
Az ARMAFILT szűrőgyártó meg a fél kontinensnek beszállítója. Mármint szűrőgyártóknak.
Különbséget kell tenni minőségek között persze mindenképpen, de azért bedőlni sem kell minden quality kampánynak.
UPDATE: As of 1/31/08 in a recent test (conducted by Craig Peterson, author of the new book Driver's Guide to Police Radar) of the BEL STi versus the newest Spectre RDDs, the Spectre Mk. IV and Spectre Mk. IV +, the BEL STi did, indeed, remain undetectable by both of the newest Spectre RDDs!
Tudomásom szerint a csodatechnológia abból áll, hogy berakták végre a cuccot egy rendes magnéziumházba :)
A Lángnál is 60 EUR 2db tisztességes minôségû aktívszenes szûrô (Valeo, és akkor még nem beszéltünk a Bosch-ról vagy a Mann-ról). De ha van egy ideillô összeesküvéselméleted, add elô bátran, be my guest :)
Igazodva a szokatlanul kedves stilusodhoz a muncheni araiddal Budapesten a fenekedet is kitorolheted. Ezzel a szemlelettel mondhatnad azt is, hogy az itt 50 Ft-ert kaphato Danone joghurt szar mert Osloban 500 Ft-ert kaphato.
és ráadásul nem is nagyon van fent már megnéztem,sok a variáció nem elég hogy évjáratban különböznek de függ attól is hogy navis vagy nem hogy milyen hifis a kocsid. Így aztán több tucatnyi lehetőség van.Más cikkszámút meg nem fogad el.
köszi! Az eBay-en nem merném megvenni,és ha ugyanolyan szar mint az enyém akkor mi van????? Újat német oldalakon 1500 eur körül találtam.A héten kinnt a gyár boltjában megnézik nekem, kiváncsi vagyok ott mennyi!
Megvan a gány a kijelzőmről!! Austausch M-Audiosystemkontroller Navi.,na ez szar!!! Viszont a segítségetek szeretném kérni nem e tud valaki nekem ilyet szerválni,mert k drága.konkrétan 529e Cikkszám: 65 12 6 942 522
Ha nincs garid, sztem semmi értelme márkaszervízbe menni, személyes tapasztalatom, hogy iszonyatosan lehúznak, illetve nagyon rosszakat hallottam ismerősöktől és fórumokon is.
Én bemegyek a márkaképviseletbe, megveszem a cuccokat és kb 150 méterre van egy maszek szervizes, aki korrekt áron beszereli a dolgokat nekem.
Érdekes módon a korábbi dízel X5ösbe olajcsere olajszűrővel és légszűrővel 120ezer volt, a "híres" magisznál, mikor átmentem szembe a szomszédhoz, gyári olajszűrő, légszűrő, levegőszűrő, gázolajszűrő és olajcsere 80ból kijött... Nem éri meg a másfélszeres árat az a pecsét. Amúgy odaát meg nyitottunk egy új füzetet, abban dokumentálva van minden a kocsiról, így kiegészítve a gyári füzettel leinformálható a kocsi, ha el akarom adni (+számlák az anyagokról, mert azokat is gyűjtöm szorgosan).
Ja és ezt a 30 ezret futó longlife olajat szerintem el lehet felejteni, kb olyan, mintha almalé kenné a motort. És ez nem csak az én véleményem. Az enyém nem is longlife olajat kap, hanem Mobil1-et, és 15eként cserélem. A mostani 530d-mbe is 100rugó alatt jött ki a szerviz, de az égvilágon az összes szűrőt kicseréltettem benne (kartergázszűrő is, meg volt benne egr szelep tisztítás is).
Ha nincs garid, irány egy megbízható maszek szervíz!
Sziasztok,tudja valaki milyen motorokban nem kell szívósort cserélni?Mit nézzek rajta?Kicsit beparáztam ezen a hibás szívósorokon 160km járok.Nem lenne jó ha beállna a motor.Esetleg valaki???? 2005.E60 2,5D Köszi!
Jó lenne egy korrekt ár, ha öszehasonlítást akarsz. Hétfőn írok márkaszervíz árakat alkatrészről, valaki írhatna pontos gyári alkatrész árakat nem márkaszervízből származóan. Légszűrő, olajszűrő, polenszűrő, kartergázszűrő, 5w30-as LL04-es gyári olaj. A 35000 huf kicsit kevésnek tünik, persze jol hangzik.
bocs, most látom, hogy kicsit lemaradtam az olvasásban, és már meg is válaszoltátok. tehát hivatalosan nem lehet anyagot vinni, fasza. magyarán, ha szeretném pecsételtetni a füzetemet, csináltassam meg az összes olajcserémet 4szer annyiért. pff.
Az hogy viszed az anyagot (minden rendes origi bmw pakkban, van forrásom nagyker árakhoz), mennyire kompatibilis módszer a magyar szervizhálózattal? Csak mert Budapest Motorsnál kérdeztem, hogy vihetek-e olajat meg szűrőket inspekcióra, és közölték, hogy nem, mert nekik az alkatrészre is garanciát kell adniuk. Szervizkönyv miatt kérdem, mert még garanciális a verda.
Azért az tényleg érdekes, hogy a gyári alkatrészekkel privátban elvégzett 35e forintos olajcseréből hogy lesz 120e egy márkapképviseletnél...
Sziasztok,tudja valaki milyen motorokban nem kell szívósort cserélni?Mit nézzek rajta?Kicsit beparáztam ezen a hibás szívósorokon 160km járok.Nem lenne jó ha beállna a motor. 2005.E60 2,5D Köszi!